اخبار جدید از Hitman: Absolution

GENE

کاربر سایت
May 12, 2007
2,982
نام
مهدی
20095479558173990657.jpg





سلام

مجله Xbox World در آخرین شماره از خود اطلاعات جدیدی از Hitman: Absolution ارائه کرد که در زیر می‌خوانید.
  • مامور 47 کماکان می‌تواند دو کلت را بصورت همزمان بدست بگیرد.
  • Fibre wire( سیم مخصوص خفه کردن) در بازی وجود خواهد داشت اما وجود سرنگ هنوز تایید نشده است.
  • در Blood Money اگر شما شروع به تیر‌اندازی می‌کردید به یکباره همه به سمت شما هجوم می‌آوردند اما در این بازی دشمنان کمین گرفته و در انتظار شما می‌نشینند. ( اما آیا این که دشمنان در خفا منتظر می‌نشینند تا شما سر وقت ان‌ها بروید دلیل دیگری بر خطی شدن مراحل بازی نیست؟)
  • سلاح‌ها قابلیت کاستومایز و آپگرید شدن دارند ولی این خاصیت کاملا متفاوت از Blood Money است. دیگر شما نمی‌توانید بعد از 2-3 مرحله سلاح‌های خود را تا ته آپگرید کنید.
  • در پایان هر مرحله به شما Instinct داده می‌شود. همچنین اگر مخفی‌کاری و کشتار‌های بی‌سر و صدا را در راستای کار خود قرار دهید، Instinct می‌گیرید.( Instict خاصیت جدیدی‌ست که به بازی اضافه شده و با استفاده از آن مامور 47 می‌تواند آن طرف دیوار را ببیند، حرکت دشمنان را پیش‌بینی‌ کند و ...).
00610077152660528693_thumb.jpg


Source
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
در Blood Money اگر شما شروع به تیر‌اندازی می‌کردید به یکباره همه به سمت شما هجوم می‌آوردند اما در این بازی دشمنان کمین گرفته و در انتظار شما می‌نشینند.
و راحت تر راهی دیار باقی میشوند :D
اینم گویا داره آسون میشه :D قبلاً یه تیر اشتباهی ول میدادی یه گله آدم میریختن سرت همه چی شیر تو خر میشد الان منتظر میمونن تا بری بکشیشون :D
 

mgplayer

کاربر سایت
Jul 13, 2009
635
نام
MG PLAYER
  • ( Instict خاصیت جدیدی‌ست که به بازی اضافه شده و با استفاده از آن مامور 47 می‌تواند آن طرف دیوار را ببیند، حرکت دشمنان را پیش‌بینی‌ کند و ...).
نمیدونم با عوض شدن صدا پیشه و اهنگساز بازی و اضافه شدن این خاصیتهای مزخرفت بازم میشه به HITMAN امیدی داشت یا نه
5 سال منتظر این بازیم واقعا اگه گند بزنه خیلی بده دارم درمورد بهترین بازی عمرم صحبت میکنم
یادمه تو HITMAN 1 تا 4 راهی جز مخفی کاری نداشتی و کل قشنگیشم همین بود ولی اگه بخواد بزن بهادور بشه و هر کی میاد جلشو بتونه بکشه مثل این بازیا میشه که مادر بزرگمم میتونه به راحتی تمومش کنه
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
مرسی مهدی جان ممنون!

من همیشه علاقه زیادی به استفاده از این سرنگ ها تو بازی داشتم:D تو بازی کوماندوز هم یادمه یکیشون بود که لباس بقیه رو می پوشید و از سرنگ استفاده می کرد(فکر کنم دکتر اینا هم بود:D) من عاشقش بودم!
 

Siavash_MH

FCB
کاربر سایت
Apr 10, 2011
3,651
در پایان هر مرحله به شما Instinct داده می‌شود. همچنین اگر مخفی‌کاری و کشتار‌های بی‌سر و صدا را در راستای کار خود قرار دهید، Instinct می‌گیرید.( Instict خاصیت جدیدی‌ست که به بازی اضافه شده و با استفاده از آن مامور 47 می‌تواند آن طرف دیوار را ببیند، حرکت دشمنان را پیش‌بینی‌ کند و ...).
اصلا با این بخش حال نکردم
اصلا این بازی واقعی گرایانه است دلیلی نداره مثله بازی های تخیلی مثله بتمن بشه
 

Robin

کاربر سایت
Dec 27, 2008
820
نام
pooriya
خب من دیگه هیچ امیدی به بازی ندارم خدا لعنتشون کنه که دارن گند میزنن به یکی از بهترین بازی های عمرم)x
 

Loghman

زمان تنها چیزیست که به عدالت بین همه تقسیم شده است
کاربر سایت
Apr 1, 2010
2,596
نام
لقمان
دشمنان کمین گرفته و در انتظار شما می‌نشینند.
خیلی جالبه

و راحت تر راهی دیار باقی میشوند :biggrin1:
اینم گویا داره آسون میشه :biggrin1: قبلاً یه تیر اشتباهی ول میدادی یه گله آدم میریختن سرت همه چی شیر تو خر میشد الان منتظر میمونن تا بری بکشیشون :biggrin1:

نه بابا

اتفاقا سخت تر میشه قبلا یه تیر تو هوا خالی میکردی تمام عالم و آدم میریختن رو سرت پشت یه در یا یه جایه خوب:d می ایستادی دخل همرو میاوردی بعد با خیال راحت ماموریت رو ادامه میدادی(حتی یه بار اتفاق افتاد که کلی محافظ بود نمیدونم چی چی بود کشتم بعد حواسم نبود یه پیر زن اومد کلاشو برداشت زد دخلمو آورد:d)ولی الان اینجوری نیست دیگه بیشتر زحمت میخواد فکر کنم به خاطر همین گفته بودن مخفیکاری بیشتر شده یعنی نمیشه هردمبیلی رفت جلو:d
 

<{ALTAIR}>

کاربر سایت
Apr 11, 2008
5,080
بچه هایی که زرت و زرت دارن می گن امید ندارن یادشون باشه که بعد از پخش اختصاصی برای رسانه های نصف جایزه های E3 رو درو کرد...
 
  • Like
Reactions: Medusa

leonk13

کاربر سایت
Sep 8, 2009
2,151
نام
سجاد
بچه هایی که زرت و زرت دارن می گن امید ندارن یادشون باشه که بعد از پخش اختصاصی برای رسانه های نصف جایزه های E3 رو درو کرد...

100 تا جایزه بگیره متاش 100 بشه بازی سال بشه وقتی که فنای بازی ازش راضی نیستن باید بیان بگن چون جایزه گرفته اینا بازی خداست؟

نمومنش RE4 تا بازی سال هم شد ولی 90% بیشتر فنای RE حالشون ازش به هم میخورد و به عنوان رزیدنت اویل قبولش نداشتن.
 
  • Like
Reactions: S0HEIL and Mr.Death

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر