شایعه اخبار جدید از BF4

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
83342987442525788164.png


به نظر می‌آید اطلاعاتی از شوتر بعدی دایس یعنی بتلفیلد 4 لو رفته است. یکی از اعضای فروم چینی ChiphHell با نام Archangel اطلاعاتی در این زمینه لیک کرده که به گفته‌ی وی از کنفرانس اختصاصی BF4 که برای تیم چینی EA تدارک داده شده بود آمده است.

نسخه‌ی آلفای بازی در کنفرانس به نمایش در آمد و به گفته‌ی کارکنان آمریکایی تیم چینی EA که در آن جا حضور داشتند، BF4 از 80 درصد قدرت موتور Frostbite 2 استفاده خواهد کرد (به گفته‌ی آن‌ها BF3 تنها از 30-40 درصد قدرت موتور استفاده کرده بود). تاریخ عرضه‌ی بازی فعلا برای 23 اکتبر 2013 در نظر گرفته شده و قرار است هم برای این نسل و هم برای نسل آینده‌‌ی کنسول های سونی و ماکروسافت (به همراه PC) عرضه شود. به این معنی که BF4 قرار است برای PS3 ،360 ،PS4 ،Xbox 720 و PC عرضه شود.

بر طبق صحبت‌های اعضای EA، بازی بر روی کنسول‌های فعلی در 30 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود، در حالی که نسخه‌های نسل بعدی آن در 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهند شد. البته دایس ممکن است نسخه‌ی PC بازی را بر روی 100 فریم در ثانیه قفل کند (به همراه ساپورت تستلیشن و نورپردازی پویا).
کنسول‌های نسل بعد (به همراه PC) در مالتی پلیر از 64 بازیکن پشتیبانی می‌کنند. در مورد کنسول‌های فعلی همچنین ویژگی وجود ندارد (احتمالا 32 نفر).
مد Commander (به همراه ویژگی های جدید برای این مد مانند ابزار و امکانات جالب جدید) به همراه ساپورت Voice Commands برای مالتی پلیر تایید شده است. علاوه بر آن، بتل لاگ بهبودهای فراوانی یافته و این بار توانایی بیشتری برای یکپارچه سازی آمار و رکوردهای بازیکنان دارد. همچنین ویژگی ضبط ویدیو و اشتراک گذاری آن به بازی اضافه شده، به این معنی که بازیکنان پس از ضبط ویدیو می‌توانند آن را در بتل لاگ به اشتراک بگذارند و بقیه مستقیما آن ها را از طریق این سرویس تماشا کنند. ذخیره سازی Cloud برای رکوردها و آمارهای بازیکنان نیز تایید شده است. پروفایل هایتان رو می‌توانید از طریق دوایس‌های دیگر مانند IPad و ... کنترل کنید.
کیفیت بازی از همین حالا به BF3 رسیده است. به مانند BF3 سناریوی بازی در روزهای مدرن جریان دارد.
برای اولین بار در سری بتلفید NPCی زن در بازی وجود دارد و شما می‌توانید آن ها را در مولتی پلیر کنترل کنید. سه جناح روسیه، آمریکا و چین (به مانند BF2) برای بازی تایید شده.
ساخت بازی "به نظر می‌آید" در مجموع دو سال زمان ببرد (یک سال با یک تیم کوچک برای پری پروداکشن و کارهای مقدماتی (2012)) و 2013 نیز با تمرکز کل تیم دایس بر روی آن.

Soruce
Source
 
آخرین ویرایش:

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
چشم انسان تا 25 فرم بیشتر رو نمی تونه تشخیص بده یعنی این که همه چیز رو با سرعت 25 فرم بر ثانیه می بینه سرعت 100 فرم با 25 فرم از نظر چشم انسان هیچ فرقی با هم نداره فقط سرعت 100 فرم و حالا یا 60 فرم باعث میشه که شما هیچ افت فرمی (سرعت) رو داخل بازی احساس نکنی همین هیچ تفاوت خاصی با 25 فرم نداره
مغز انسان برای درست کردن یک انیمیت نیاز به 25 تصویر در ثانیه داره :|
مغز انسان حداکثر 10-12 تا تصویر رو در یک ثانیه میتونه پردازش کنه این معنیش اینه که بیش از این تعداد باعث میشه توهم حرکت تصویر بوجود بیاد نه اینکه بیش از 25 تصویر در ثانیه نمیشه دید:|
اتفاقا زیر 46 فرم باعث فشار به چشم میشه:|(نقل قول از ادیسون)
 
آخرین ویرایش:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,101
چشم انسان تا 25 فرم بیشتر رو نمی تونه تشخیص بده یعنی این که همه چیز رو با سرعت 25 فرم بر ثانیه می بینه سرعت 100 فرم با 25 فرم از نظر چشم انسان هیچ فرقی با هم نداره فقط سرعت 100 فرم و حالا یا 60 فرم باعث میشه که شما هیچ افت فرمی (سرعت) رو داخل بازی احساس نکنی همین هیچ تفاوت خاصی با 25 فرم نداره
چشم انسان بیشتر از 60 فریم رو نمیتونه تشخیص بده، نه 25 یا 30 فریم!
البته بیشتر از 60 فریم هم با دقت زیاد میشه یه جورایی تشخیص داد، ولی خُب معمولا همون 60 فریم رو میگن آخرشه تقریبا.
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
چشم انسان تا 25 فرم بیشتر رو نمی تونه تشخیص بده یعنی این که همه چیز رو با سرعت 25 فرم بر ثانیه می بینه سرعت 100 فرم با 25 فرم از نظر چشم انسان هیچ فرقی با هم نداره فقط سرعت 100 فرم و حالا یا 60 فرم باعث میشه که شما هیچ افت فرمی (سرعت) رو داخل بازی احساس نکنی همین هیچ تفاوت خاصی با 25 فرم نداره

فرقش اینه که شما دنیا رو با 25 ( یا 15 ) فریم بر ثانیه می بینی که کاملا بدون فریم ریته :D ولی با 30 فریم بر ثانیه و ... تداخل دوره داره به صورتی که کاملا محسوس حسش می کنی و دلت می خواد به واقعیت نزدیک تر شه . البته من دوست دارم فیلم رو با همون استاندارد 24 فریم بر ثانیه ببینم :D
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
فرقش اینه که شما دنیا رو با 25 ( یا 15 ) فریم بر ثانیه می بینی که کاملا بدون فریم ریته :D ولی با 30 فریم بر ثانیه و ... تداخل دوره داره به صورتی که کاملا محسوس حسش می کنی و دلت می خواد به واقعیت نزدیک تر شه . البته من دوست دارم فیلم رو با همون استاندارد 24 فریم بر ثانیه ببینم :D
فعلا که پیتر جکسون داره هابیت رو با 48 فریم بر ثانیه میسازه که طبق گفته اونایی که نمایش های اولیه رو با این فریم دیده بودن یه چیز محشری توصیفش کردن. حالا بیاد ببینیم چطور میشه اگه اونطوری که میگن باشه استاندارد جدیدی در دنیای سینما بوجود میاد :D
 

Mr.Death

دبیر تحریریه بازنشسته
کاربر سایت
May 31, 2006
4,070
نام
احد
چشم انسان بیشتر از 60 فریم رو نمیتونه تشخیص بده، نه 25 یا 30 فریم!
البته بیشتر از 60 فریم هم با دقت زیاد میشه یه جورایی تشخیص داد، ولی خُب معمولا همون 60 فریم رو میگن آخرشه تقریبا.

البته بابک اختلاف بین 100 و 60 واضحه. یک مثال ساده هم میزنم ... تو برو کانتراسترایک رو روی 60 فریم بازی کن، بعدش همون رو توی 100 فریم بازی کن. تفاوتش کاملا محسوسه.
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
البته بابک اختلاف بین 100 و 60 واضحه. یک مثال ساده هم میزنم ... تو برو کانتراسترایک رو روی 60 فریم بازی کن، بعدش همون رو توی 100 فریم بازی کن. تفاوتش کاملا محسوسه.

موافقم . من با این که مانیتورم 60 هرتز فرکانس بیشنه اش هست ، COD 4 MW رو که بازی میکنم ، با V-Sync که 60 فریم میگیرم ، ولی بدون V-Sync حدودای 150 فریم میگیرم ، تفاوت رو میشه حس کرد . ولی خب بازی کردن با بیش تر از 60 فریم به نظر من توی سبکی به جز FPS ، ارزش توانی که از GPU و CPU میکشه رو نداره.
 

Head Shoter

کاربر سایت
Nov 9, 2012
29
نام
سياوش اسدى
یک بازی Classy مثل COD رو نباید با بقیه مقایسه کنی! BF3 هم در حد خودش عالی ظاهر شده :d

اره ميدونم ولي كلا از نظر من از بين همه بازي هاي FPS شوتر اول از همه COD حرف اول رو ميزنه ! همه از اين بازي كپي ميكنن ! اين كه در رو ميشكونه صحنه اهسته ميشه بعد همه رو ميكشي كي اختراع كرد ؟؟ كال اف ! اين كه نارنجك ميندازن و بعد ميگيري پرت ميكني به طرف دشمن رو كي اختراع كرد ؟ كال اف ! بتلفيلد و مدال همه از اين بازي كپي كردن ! مخصوصا اون صحنه هاي زياد مدال اف هانر جديده كه در رو ميشكونه بعد صحنه اهسته ميشه !!
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
ندیده بودیم بین دو تا بازی که یکیشون جاستین بیبر دنیای گیمه اون یکی هم وان دیرکشنش :D لقب Classy بچرخه . Classy به یه بازی مثه Counter Strike می گن نه اینا .
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
اره ميدونم ولي كلا از نظر من از بين همه بازي هاي FPS شوتر اول از همه COD حرف اول رو ميزنه ! همه از اين بازي كپي ميكنن ! اين كه در رو ميشكونه صحنه اهسته ميشه بعد همه رو ميكشي كي اختراع كرد ؟؟ كال اف ! اين كه نارنجك ميندازن و بعد ميگيري پرت ميكني به طرف دشمن رو كي اختراع كرد ؟ كال اف ! بتلفيلد و مدال همه از اين بازي كپي كردن ! مخصوصا اون صحنه هاي زياد مدال اف هانر جديده كه در رو ميشكونه بعد صحنه اهسته ميشه !!
اصلش هم نظر خودت هست که از چی لذت میبری بهرحال هدف بازی لذت بردنه:d
در هر سبکی یه بازی هست که به عنوان استاندارد باشه ,در سبک اول شخص شوتر نظامی هم COD استانداردــه ;اگه یه بازی از روش الهام بگیره تقلید نیست!
(در شکستن اسمش Breach ــه :d)
ندیده بودیم بین دو تا بازی که یکیشون جاستین بیبر دنیای گیمه اون یکی هم وان دیرکشنش
biggrin1.gif
لقب Classy بچرخه . Classy به یه بازی مثه Counter Strike می گن نه اینا .
شما هم یک نفری بیش از 25 میلیون گیمر تشخیص میدی Classy چیه؟:d(در ضمن CS که مشتق هاف لایفه چجوری...؟)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر