آینده سری بازی‌های Hitman در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت زیرا…

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
Untitled.png
در اقدامی غیرمنتظره و غافلگیرکننده، امروز کمپانی Square Enix اعلام کرد استودیو دانمارکی IO Interactive، سازنده سری بازی‌های Hitman را به فروش گذاشته است.

طبق بیانیه‌ای که توسط سرمایه‌گذاران این کمپانی منتشرشده است. این ناشر ژاپنی اعلام کرد که تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ چهل‌ودو میلیون دلار پول را ازدست‌داده است و تصمیم بر آن شد که تمرکز بر روی استودیوها و فرانچایز های مهم خود را محدودتر کند.

در این بیانیه آمده است که:

«برای به حداکثر رساندن رضایت مخاطبین و روبه‌جلو حرکت کردن طبق بازار فروش بازی‌ها، ما تصمیم گرفتم که تمرکز خود را بر روی فرانچایز های مهم و استودیوهای کلیدی بگذاریم.»

به‌عنوان نتیجه، متأسفانه کمپانی Square Enix تصمیم گرفت که است که از موقعیت تجاری خود نسبت به استودیوی محبوب و معروف IO Interactive عقب‌نشینی کند.

دلیل فروش این استودیو به شرح زیر است:

فروش نه‌چندان مناسب عناوین این استودیو و ضرر زیاد به‌واسطه این عناوین

از دست دادن ۴,۸۹۸ میلیون ین تا ماه ۳۱ مارس ۲۰۱۷

لازم به ذکر است که به‌علاوه اینکه این استودیو به فروش گذاشته می‌شود حتی بازی‌های در حال ساخت این استودیو نیز متوقف می‌شوند.

و در آخر باید گفت که کمپانی Square Enix مزایده‌ای برای فروش استودیو IO Interactive گذاشته است.

منبع
 
Last edited by a moderator:
RIP STEALTH GAMES
بازی کوجیما هم اگه مخفی کاری باشه خدا میدونه کی میاد .
AC هم یه زمانی میشد گفت Stealth بود اما خدا بیامرزش کلا این سبک مثل اینکه با باب طبع این دوره زمونه نیست .....
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
من چندسال قبل که Square Enix اون زمان Eidos را خرید و پشت بندش در عرض یک مدت کم Tomb Raider,Deus Ex, Thief و Hitman جدید را معرفی کرد به یکی از دوستان میگفتم که اینا زیادی دارن تخته گاز میرن جلو امکان داره به مشکل بر بخورن.الان تقریبا وضعیتی شده که به جز Tomb Raider آینده بقیه Ip ها کاملا در ابهامه.

بدون IP هیتمن هم فکر نکنم کسی حاضر بشه این استدیو را بخره.بهترین فرصت میتونه برای Microsoft باشه که یکم استدیوهاش را افزایش بده.(گرچه انجام نمیده، اگر انجام بده بود همون زمان Eidos میکرد).

متاسفانه فضای صنعت به شدت رقابتی شده و تا زمانی که بازیهای مثل Starwars,Battlefiled,COD,GTA و Fifa هست به بقیه زیاد سهمی نمیرسه.




خود Bethesda هم به همون مشکل عرضه زیاد بازی های AAA الان تقریبا داره روبرو میشه.نه 2 Dishonnerd و نه Prey هیچکدوم فروش خوبی نداشتن.سال قبل هم خبری اومد که ZeniMAx علاقه داره که خریده بشه.

الان با وضعیت 2 Dishonnerd و Prey خود آینده Arkane در هاله ای از ابهامه.به خصوص شعبه دوم.
فروش پری تو یک هفته یک میلیون بوده. عالی‌ هست. خود Bethesda هم از Immersive Sim انتظار فروش مولتی‌ میلیونی نداره. زیاد به حرف‌های این سایت‌های Clickbait توجه نکنین. حتی فروش DH که کمتر از انتظار بود هم پس از خوابیدن گرد و خاک بلاکباستر‌ها افزایش قابل توجهی‌ داشته.
تا زمانی‌ که بتزدا استودیو‌های رکورد شکنی مثل BGS و id داره آرکین رو هیچ خطری تهدید نمی‌کنه. از نظر مالی‌ هم سال ۲۰۰۹ تا الان تو هیچ سالی‌ رشد منفی‌ نداشتیم.
 
فروش پری تو یک هفته یک میلیون بوده. عالی‌ هست. خود Bethesda هم از Immersive Sim انتظار فروش مولتی‌ میلیونی نداره. زیاد به حرف‌های این سایت‌های Clickbait توجه نکنین. حتی فروش DH که کمتر از انتظار بود هم پس از خوابیدن گرد و خاک بلاکباستر‌ها افزایش قابل توجهی‌ داشته.
تا زمانی‌ که بتزدا استودیو‌های رکورد شکنی مثل BGS و id داره آرکین رو هیچ خطری تهدید نمی‌کنه. از نظر مالی‌ هم سال ۲۰۰۹ تا الان تو هیچ سالی‌ رشد منفی‌ نداشتیم.
اگه BGS میگی رکورد شکن پس راکستار یا بلیزارد چی میگی امار فروش هیتمن کاملا نا امید کننده بوده دیگه منبع و.. نمیخواد کاملا عیان هست
 
واقعا مایه تاسفه. هر چند این نسخه آخری چندان جالب نبود. من سبک مخفی کاری رو اول با هیتمن شناختم. هیچ وقت نسخه silent assassin رو فراموش نمیکنم...
 
طبيعي بود. بعد از نسخه ي Blood Money اين بازي توو سراشيبي كامل افتاد و توو نسخه ي اخرش عملا نابود شد. داستان افتضاح و ناقص، نپرداختن به شخصيت Agent 47 و خيلي از مسائل ديگه باعث شد كه پايه گذار سبك مخفي كاري به چنين روزي بيفته. از اون طرفم از SC هيچ خبري نيست و احتمالا تا نسل بعدي كنسول ها بايد شاهد نابودي سبك مخفي كاري و صاحبانش باشيم.
 
هیتمن داره به عاقبت فیلماش دچار میشه سردترین و بی روح ترین و جذاب ترین شخصیت دنیای گیم نباید حال و روزش این باشه اشتباهات مدیران داره خاطرات گیمرا رو نابود میکنه تعطیلی استدیو ها پشت سر هم کو کرای تک که غوغا میکرد کجاست تی اچ کیو واقعا ادم اشکش در میاد هنوز پوستر این مرد تو اتاقمه تصور نبودنش داغونم میکنه بمون لطفا و باش
 
واقعا هنر میخواد که ای پی هایی به این بزرگی داشته باشی، بعد نتونی چهار تا بازی کاملا موفق ازشون در بیاری :|
اینکه بازیای اسکویر دارن با مغز می خورن زمین، دلیل اول و اخرش تصمیمات اشتباه خودشونه.
اینا از اول نسل اومدن پروژه احیا کردن ip هاشون را کلید زدن، اما یا نگرفت بازیاشون و کلا بازنشست کردن مثل تیف. یا ip داشت جواب می داد و خودشون گند زدن بهش مثل هیتمن و deus ex
الان deus ex را ناقص عرضه کردن بعد میگن بازی نفروخت دیگه نمیسازیم :| از اون طرف ده سال داشتن ffxv را میساختن. بازی هم کامل پتانسیل فروش وحشتناک زیادو داشت. اما با یه تصمیم احمقانه بازیو زود رلیز کردن هم صدای فنا را در آوردن هم بازیی را که قشنگ 12-10 میلیون می فروخت را یه کاری کردن نصف بفروشه.
هیتمن را یه کاری کردن که خودشونم نمیتونن درک کنن چی به چیه.
الانم خبر این اومده KH3 را صد در صد سال بعد میدن اما بازی پروسه ساختش درست پیش نمیره حذفیات داره.
 
خبر رسیده که انگار ip دست خود استودیو هست و فصل دومش هم در حال تکمیله تقریبا.. ولی این اپیزودی کردن به ضرر فروششون بهترین راه یا داستان داشتن یا اگه یه نظرم میخوان همینجوری ادانه بدن هیتمن باید ببرن تو فواصل تاریخی مثلا جنگ جهانی دوم ترور هیتلر ایده جذابیه نفوذ درون نازی ها. یا حتی مرحله تو سفینه برای جذابیت بهتره
 
فصل دوم كه حتما مياد اما اپيزودى بودن بازى از نظر عده اى منفى بود بيشتر كسانى كه بازى رو خريدند اونرو مفيد دونستند از جمله خودم، چون باعث شد بازى به يكباره مصرف نشه اولا و حس پيگيرى به بازيكن بده بخصوص بخش exclusive targets هرچند من همه شو باختم!
ثانيا اگر اپيزودى نميبود فروشش خيلى بدتر ميشد اين كه كاملا روشن هست.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
مقصر خود گیمران وقتی بازی های متوسط مثلAC یا بازی های دیگه یوبی سافت اکتیویژن و شرکتایی که خود بلدن بازی های سریشون را به گیمرا قالب کنن انقدر الکی فروش میکنند وضعیت همینه.
حتی سری جی تی ای که به نظرم سزوار اینقدر فروش بالا نیست..
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
مقصر خود گیمران وقتی بازی های متوسط مثلAC یا بازی های دیگه یوبی سافت اکتیویژن و شرکتایی که خود بلدن بازی های سریشون را به گیمرا قالب کنن انقدر الکی فروش میکنند وضعیت همینه.
حتی سری جی تی ای که به نظرم سزوار اینقدر فروش بالا نیست..
نکته اینجاست که نسل گیمر ها عوض شده گیمر ها راحت طلب شدن می خوان یه تفنگ بگیرند دستشون همه رو از لب تیغ بگذرونند برای همینه که بازی هایی مثل هیتمن و Splinter Cell اینقدر کم فروش می کنند برای همینه که دیگه رسما چیزی به اسم survival horror به معنای واقعی دیگه وجود نداره و شده تیکه پاره کردن زامبیا و فقط بازیشون رو اول شخص می کنند که مثلا ترسناک به چشم بیاد
حالا تو این وضعیت یا ما باید باهاشون کنار بیایم یا کلا بیخیال گیم بشیم
 
نکته اینجاست که نسل گیمر ها عوض شده گیمر ها راحت طلب شدن می خوان یه تفنگ بگیرند دستشون همه رو از لب تیغ بگذرونند برای همینه که بازی هایی مثل هیتمن و Splinter Cell اینقدر کم فروش می کنند برای همینه که دیگه رسما چیزی به اسم survival horror به معنای واقعی دیگه وجود نداره و شده تیکه پاره کردن زامبیا و فقط بازیشون رو اول شخص می کنند که مثلا ترسناک به چشم بیاد
حالا تو این وضعیت یا ما باید باهاشون کنار بیایم یا کلا بیخیال گیم بشیم
تا حد زیادی حرف شما درسته
ولی وجود بازیهایی مثه بازیهای میازاکی یا nioh و .... (که از همون جریان میازاکی نشات گرفتن) و بازیهای ایندی سختی مثه super meat boy نشون میدن که بازی حتی اگر سختی زیادی هم داشته باشه ولی جذاب و بروز باشه بازم فروش می کنه

مشکل این بازیها علاوه بر همون راحت طلب شدن گیمرها که شما گفتید اینه که نمی خوان با حفظ همون ساختار اصیلشون بروز هم بشن......چون کار سختیه و به خلاقیت و فکر زیادی احتیاج داره که اینا خیلی روش هزینه نمی کنن

بازیهای مثلا شوتر با انلاین شدن و بعدش حتی رفتن به سمت mmo (مثه دستنی) دارن تغییرات زیادی رو به خودشون می بینن و مخاطب رو حفظ می کنن ولی این سبکایی که شما می گید رو من خیلی در حال تلاش برای تغییر نمی بینم.....سعی می کنن همون روال قدیم رو با کیفیت بالا ارایه بدن که مطمینا خریدار زیادی نخواهد داشت

البته من نمی گم بشینن هیتمن رو mmo کنن:Dولی باید بشینن ببینن چطور میتونن این بازیها رو با حفظ اصالتشون بروز هم بکنن

.
 
  • Like
Reactions: Pyramid Head
تا حد زیادی حرف شما درسته
ولی وجود بازیهایی مثه بازیهای میازاکی یا nioh و .... (که از همون جریان میازاکی نشات گرفتن) و بازیهای ایندی سختی مثه super meat boy نشون میدن که بازی حتی اگر سختی زیادی هم داشته باشه ولی جذاب و بروز باشه بازم فروش می کنه

مشکل این بازیها علاوه بر همون راحت طلب شدن گیمرها که شما گفتید اینه که نمی خوان با حفظ همون ساختار اصیلشون بروز هم بشن......چون کار سختیه و به خلاقیت و فکر زیادی احتیاج داره که اینا خیلی روش هزینه نمی کنن

بازیهای مثلا شوتر با انلاین شدن و بعدش حتی رفتن به سمت mmo (مثه دستنی) دارن تغییرات زیادی رو به خودشون می بینن و مخاطب رو حفظ می کنن ولی این سبکایی که شما می گید رو من خیلی در حال تلاش برای تغییر نمی بینم.....سعی می کنن همون روال قدیم رو با کیفیت بالا ارایه بدن که مطمینا خریدار زیادی نخواهد داشت

البته من نمی گم بشینن هیتمن رو mmo کنن:Dولی باید بشینن ببینن چطور میتونن این بازیها رو با حفظ اصالتشون بروز هم بکنن

.
یه سوال مگه چقدر بازی مثل سولز بورن های میازاکی وجود داره ؟؟؟ شاید تعدادشون دو رقمی هم نشه اگه دقت هم کنی این بازی ها خیلی عام پسند نیست و مخاطب خاص خودش رو داره اگه هم می بینی دارک سولز 3 و بلادبورن تو فروش موفق تر بودند اینه که خود میازاکی هم کم کم داره از مواضع قبلی خودش سر دیمنز سولز و دارک سولز 1 عقب می کشه و بیشتر با گیمر های امروزی راه میاد (دیگه خودت بهتر از من می دونی منظورم چیه )
هزینه ساختن بازی به شدت بالا رفته و جرات ریسک کردن رو از سازنده ها گرفته برای همینه که survival horror شده شوتر مخفی کاری شده شوتر چون می دونند اینطوری فروششون رو تضمین می کنند که خوب اینم دلیلش همون نسل گیمر های امروزیه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or