آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟

آیا به نظرتون GEARS OF WAR تحول بود؟؟؟

  • بله

    رای‌ها: 179 54.1%
  • خیر

    رای‌ها: 152 45.9%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    331
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
اولین بازیه سوم شخصی که انلاین میشه زد:biggrin1:
والا بازی سوم شخص آنلاین توی PC که فکر کنم به قبل از پیدایش اینترنت توی ایران میرسه ! ولی نمونه دم دستی که مربوط میشه به نسل پیش و اولین کنسول اون نسل , Socom بود که هم سوم شخص بود , هم آنلاین. بابت اطلاعتون بگم که Socom برای سال 2002 هست و البته همون طور که گفتم 10 ها بازی قبلش بوده ولی دم دست ترین بازی که یادمه این بود. مشکل اینجاس که اینترنت پرسرعت (اگه به اینترنتهای ایران بشه گفت پرسرعت) تازه 3,4 سال هست توی ایران جا افتاده و دوستان فکر میکنن بازیهای آنلاین هم از همین موقع به دنیا اومدن.

البته u2 از این نوااوری تقلید کرد:biggrin1:
خدا رو شکر که میانگین امتیاز همون سایتهایی که از GeoW تعریف کردن و توی این 18 صفحه بارها به رخ همه کشیده شد , در U2 حدود 3 نمره بیشتر از GeoW 1 هست. جالبه این تقلید فقط از چشم بعضی دوستان دیده میشه و هیچ سایت و مجله ای این تقلید رو ندیده ! وگرنه بازی ای که از بازی دیگه تقلید میکنه , امتیازش بهتر از الگوش نمیشه !

ولی گرز 4 سال از عرضش میگذره ولی تا الان این تاپیک 19 صفحه جلو رفته پس ببینید سوزش از این بازی به چه حد بوده و چقدر روش حساسیت وجود داره.
حساسیت ؟! وقتی دوستان میگن توی نسل قبل 4 تا بازی هم با داستان و شخصیت پردازی درست حسابی وجود نداشته , وقتی میگن WOW جلوی GeoW عددی حساب نمیشه , وقتی قیافه مارکوس رو با شاهکاری مثل Machinarium مقایسه میکنن , معلومه 18,19 صفحه میره جلو ! کلآ چیزهایی توی این تاپیک گفته شد که برای قبض روح کردن بازیسازهای بزرگ و اونایی که این صنعت رو تا اینجا رسوندن کافی بود ! حساسیت !!
 
بدون شک gow تحولی در صنعت game می باشد ;)
بدون شک شما هم به خاطر ساختن نام کاربری جدید بن میشین و نام کاربری قبلی هم که برای همیشه بن میشه.
 
شاید تحولی در صنعت خودروسازی نباشه وای مطمئنا تحولی در ساخت سمند و پیکان ایجاد شده
خوب پس میشه گفت GeOW تحولی در ساخت GeOW بود چون پیکان و سمند رو نمیشه با ژانر مقایسه کرد معادل ژانر در صنعت خودرو سازی میشه SUV میشه کوپه میشه کروکی نه اسم فلان ماشین چون اسم فلان ماشین در مقابل اسم گیم قرار میگیره. فکر میکنم توضیحاتم اونقدر روشن بود که دیگه جای بحثی نمونه.
 
ن

که بجز شما هیچ کس دیگه تو دنیا متوجه این موضوع نشد. Blah Blah :love:.
چرا خوب , همه میدونن اینو , یه سری به 4 تا Community ـه درست حسابی راجب FPS بزنید , بعد خودتون قضیه دستتون میاد .
 
میگم حالا که پست ها یکی یکی پاک میشند و کاربرها یکی یکی بن ، پس بیایید نظرسنجی را هم یه 20 تا رای به نفع خودتون بدید تا حداقل درصدتون بیشتر بشود:laughing:
حداقل اگر هر حرفی خودمان میزنیم باید انتظار شنیدن نظر مخالف را هم بشنویم ، نه با مواجه شدن با نظر مخالف با تکیه بر مدیر بودن در یک فضای مجازی کسی را بن کنیم;)
 
از این پس در تاپیک شاهد موضوع هیلو تحول بود یا نه هم هستیم با ما باشید :biggrin1:
بابا تحول نبود یعنی در اون حدی نیست که بگیم تحول بود تحول میگن به یه سبک جدید نه اینکه یه چیزه جدید!
بهتره بگیم بازی نوآوری داشت مثلا همین کاورگیریش و اینا این تریلر spec ops رو من دیدم یاد همین geow افتادم چون همین نوآوری گرز به حدی قشنگ بود که ازش تقلید شده
 
مثلا همین کاورگیریش و اینا این تریلر spec ops رو من دیدم یاد همین geow افتادم چون همین نوآوری گرز به حدی قشنگ بود که ازش تقلید شده
به این نمیگن نوآوری به این میگن تقلید خیلی خوب:biggrin1:
جدا از بحث تاپیک اول که گیرز 2 استارت خورد خیلیا شروع کردن به مسخره کردن کلیفی که با 4 تا اسلحه جدید و چنتا مپ جدید داره بازیه جدید میسازه! انصافا تحول تو این بازی به هیچ وجه یافت نمیشه! یو هِرد می:biggrin1: به هیچ وجه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
دقیقا شما مشکلتون همینه تا میبینید یکی از یه نفر از یک دونه بازی های 360 بد گفته یا گفته خوب نیست آی بدو بدو این پی اس 3 فنه این قدر دعوا کنید تا یا خودتون یا اون طرف یا هر دو بن شید(مواقع بن نشدن خیلی نادره:دی)

عزیزان تکلیف من رو مشخص کنید آخر سر فن PS هستم یا 360 به خدا موردم از خنده هر کی رد میشه به من میگه فن PS یا 360

به خدا وقتی نظر شخصی آدم رو به حساب فن بودن میزارین بیخودی نیست که حرف هیچ کسی رو قبول نمیکنید و منطقی بر خورد نمیکنید .


شما اول تحول رو معنی کنید نه این که خوش مزه بازی در بیارین برین دیکشنری یا فرهنگ لغت رو ببینین .


بعد بیاین بگین این بازی یا هر بازی دیگه تحول ایجاد کرد یا نه SILENT HELL یه تحول بود .

GOW یه تحول بود .
ACE COMBAT تحول بود .
gran turismo یه تحول بود .
RESIDENT EVIL 4 تحول بود .
GTA3 تحول بود .

خوب هر کدوم از این بازی ها یک تحولی به وجود آوردن .

بعد بیاین بگین GEOW تحولش چی بود . که به نظر من بازی خوبی بود اما تحول نداشت .
 
منکر این هستید که زاویه و محل دوربین RE4 تحولی در FPS بود؟
یعنی TPS دیه؟ چون FPS این دور و زمونه با زمان بچگی من فرق چندانی نمیکنه :biggrin1:.

اونایی که خودشون رو واسه Halo یا Gears of War کشتن، لابد متوجه این موضوع نشده بودن دیگه :closedeyes:
این که گفتی ربطش به تاپیک چی بود؟
 
میگم حالا که پست ها یکی یکی پاک میشند و کاربرها یکی یکی بن ، پس بیایید نظرسنجی را هم یه 20 تا رای به نفع خودتون بدید تا حداقل درصدتون بیشتر بشود:laughing:
حداقل اگر هر حرفی خودمان میزنیم باید انتظار شنیدن نظر مخالف را هم بشنویم ، نه با مواجه شدن با نظر مخالف با تکیه بر مدیر بودن در یک فضای مجازی کسی را بن کنیم;)
توی این تاپیک دقیقآ 77 نفر نظر دادن که تعداد موافقین و مخالفین تفاوت زیادی نداشته. از اون 77 نفر هم 4,5 نفر بن شدن که ربطی هم به نظراتشون نداشته و دلایل دیگه ای دخیل بوده. لطفآ دفعه بعد اول یه نگاه به تاپیک بندازین و بعد پست بدین. منظورم فقط شما نیستین و سایر دوستان رو هم میگم که هرچی میشه بحث بن رو وسط میکشن.
تشکر
 
یعنی TPS دیه؟ چون FPS این دور و زمونه با زمان بچگی من فرق چندانی نمیکنه
بله TPS
RE4 که اصلا FPS نبود.
 
POP

با عرض معذرت
بايد بگم اين سوال يه اشكال كوچيك داره
منظورتون از تحول تو چيه ؟
در گيم پلي و داستان ؟ يا در گرافيك؟
در مورد گيم پلي و داستان بايد بگم بنظر من بازيه GOW هم 1 و هم 2 بازيهاي بسيار خوبي بودند ، البته داستان گيرايي نداشتن ولي گيم پلي خيلي جذابي داشتند
ولي..................انقلابي نبودن چون بازي اي به اسم resident Evil 4 قبل از اين بازي ساخته شده بود .
مكانيزم گيم پلي GOW چيزيه كه شما اونو قبلا تو بازي RE 4 ديده بوديد ، با اين تفاوت كه نسبت به RE4 زيباتر بود ولي انقلابي نبود.
بعد از گيم پلي ميرسيم به گرافيك بازي : من خودم تا حالا تجربه كار در توليد بازيه كامپيوتري رو داشتم ، با توجه به سختي ها و محدوديتهايي كه تو زمينه ي گيم سازي ديدم ، بنظر من
GOW يه شكار عبديه .
من مطمئنم كه اگر اين بازي با اين كيفيت ساخته نميشد ، صنعت گيم سازي در زمينه گرافيك و ايجاد صحنه هاي واقع گرايانه اينقدر پيشرفت نميكرد
GOW براي همه ي شركتهاي توليد كننده گيم مثل يه شار‍‍ژ عمل كرد
خسته نباشيد
مرسي
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or