آگهی کار شرکت Remedy

T@ntaL 73

کاربر سایت
620px-Remedy_Entertainment_logo.svg.png


آگهی های کار Remedy، اشاراتی جالب به پروژه احتمالی آنها که شاید شماره دوم Alan Wake باشد، دارد.در چهار جا از این آگهی ها به یک "پروژه AAA کنسولی" اشاره دارد. که یکی از آنها دقیقا به Alan Wake اشاره میکند."شما روی پروژه بعدی Remedy و با موتور رندرینگ منحصر به فرد و world-class این کمپانی کار خواهید کرد که قبلا در عنوان Alan Wake استفاده شده بود." این مختصری از آگهی کار مربوط به برنامه نویس گرافیک 3D بود.

مایکروسافت تا کنون خبری از ساخت شماره دوم این بازی نداده. ولی در ماه جون، فیل اسپنسر از مایکروسافت اعلام کرد که فکر نمیکند که Remedy قراردادی مبنی بر چنین پروژه ای با مایکروسافت امضا کرده باشد؛ این حرف بدین معنیست که شاید اصلا مایکروسافت در این پروژه نقشی نداشته باشد. که این مساله نیز بدین معنیست که شاید شماره دوم Alan Wake مولتی پلتفورم باشد.

Remedy در ماه می به یوروگیمر گفته، چیزهای بیشتری از این بازی عرضه خواهد شد ولی الن ویک بعدی (DLC یا AW2) نخواهد بود.

آیا این به معنی عرضه بازی تحت iOS یا Android است؟ آگهی پنجم به چنین موضوعی اشاره میکند."به عنوان عضوی از تیم، ما از شما انتظار داریم تا تلاش شدیدی برای تبدیل بازی به بهترین تجربه بازی روی پلتفورم های گوناگون داشته باشید، پلتفورم های هدف، شامل PC ،iOS ،Android و کنسول ها میشود."

ممکن است که پروژه بعدی Remedy، عنوانی برای iOS/Android باشد. و البته از لحاظ تئوری بازی کنسولی AAA نیز میتواند Alan Wake 2 باشد.
 
ایشالا تو شماره بعد خواهید دید که به کلمه واقعی میترکونن :دی چون اینبار را میدونن چیکار میکنن . هرچند همین شماره 1 بازی به نظر من ترکونده بود و بهترین تجربه این نسلم هست :دی
برای من که بهترین تجربه عمره گیمینگمه. :d تنها بازی که یه سره تمومش کردم همینه. به شدت با داستانش حال کرده بودم. هی میرفتم جلو ببینم چی میشه بالاخره. :d در حالی که با اکثر بازی های دیگه نمیتونم این کارو بکنم.
 
بهترین بازی عمرم بعد از فیفا.
اینقدر برام ارزش داشت که رفتم dlc هاش رو از لایو و پولی دانلود کردم.
در کل یه شاهکار بود که بعضی وقت ها هنوز به فکرشم.
وای چقدر دوباره دلم برای بازی تنگ شد.برم دوباره بازی بکنم:d
 
برای منم دقیقا یکی از بهترین تجربه های این نسل بود. مخصوصا تو سوم شخص، یعین بعد از AW فقط با Uncharted در این حد حال کردم.
نسخه ی بعدی فقط یه آنلاین اضافه کنند فروش 3 میلیون رو تضمین شده ببین بزرگترین مشکل بازی این بود آنلاین نداشت، روی کنسولی که اکثر طرفداراش آنلاین بازن اگر یه آنلاین میزاشتن یا حداقل یه Coop آنلاین مطمئنم حداقل 2 میلیون میفروخت.
سیاست های بدی پیش گرفت البته زود معرفی شدن بازی رو فکر میکنم بیشتر به خاطر فشار مایکروسافت و قراردادی بود که از اینتل گرفتن که تو کنفرانس اینتل بازی رو نمایش بدن، آخه یادته که اون موقع یکی از بازیهائی که برای ویندوز ویستا مد نظر بود و DX10 همین AW بود که میگفتن با پردازنده های نسل جدید اینتل قراره چه ها بکنه که کلا نسخه ی کامپیوترش بعدا حذف شد :دی.
خودت فکر کن لایو اصلا به الن وک میخوره :-s
 
آقا یه چیزی میگم نزنید ما رو تو رو خدا :d نظر شخصیمه، نه تروله نه چیز دیگه.
من 2-3 ماه پیش این بازی رو با ایکس باکس دوستم تموم کردم. داستان و مخصوصا روایت داستان عالی بود.حرفی درش نیست.
ولی گیم پلی کاملا معمولی بود به نظرم.مثل بقیه ی اکشن های سوم شخص مثل رزیدنت اویل-تنها در تاریکی و...
بازی هم به شدت تکراری میشد.هم لوکیشن ها و هم مکانیزم گیم پلی. از اول بازی با اسلحه های کم تنوع باید توی جنگل راه بری و هر صد متر 7-8 تا موجود کاملا شبیه هم که تا آخر بازی هیچ تغییری نمی کنن و فقط بعضیاشون گنده ترن رو میکشی. از نقطه ی A به B میری و یک Cut siene میبینی.
بخش ماجراجویی بازی هم که در طول روز بود فقط محدود به راه رفتن و گوش کرن به حرف های بقیه بود و هیچ قسمت ماجراجویی نداشت.
قسمت های متنوع تو بازی بود ولی خیلی خیلی کم.مثل مرحله مزرعه یا فرار روی سد.
این نکات باعث شد تا بازی برای من فقط یک تجربه ی معمولی باشه نه بیشتر و فقط به خاطر داستان قشنگش تمومش کردم.
امبدوارم بازی مال هر پلتفرمی که بود این ایرادات رو برطرف کنن...
 
اگه توجه کنین اون آگهی که iOS و Android توش ذکر شده آگهی استخدام برای تیم دیجیتالشونه:
Remedy Entertainment, the creator of Max Payne® and Alan Wake®, and one of the leading independent game studios in the world, is looking for a Game Programmer to join our Digital Team.

مشخص که دو بازی در حال ساخت دارن که یکیش دانلودی خواهد بود و برای موبایل ها هم عرضه میشه و یکی دیگه هم احتمالا Alan Wake 2 برای کنسول که من بعید میدونم با این تیم کوچک مولتی پلتفرم باشه.
 
بعد از بازی MW2 بازی دومی هستش که باهاش زندگی کردم و هر چه قدر هم رفتم تا آخرش برام خسته کننده نشد و همش حتی همین الان ازش لذت میبرم بی صبرانه منتظر تایید رسمی سری بعد این بازی هستم امیدوارم معرفی و تریلر خفنی ازش بدن بیرون:x
 
البته زود معرفی شدن بازی رو فکر میکنم بیشتر به خاطر فشار مایکروسافت و قراردادی بود که از اینتل گرفتن که تو کنفرانس اینتل بازی رو نمایش بدن، آخه یادته که اون موقع یکی از بازیهائی که برای ویندوز ویستا مد نظر بود و DX10 همین AW بود که میگفتن با پردازنده های نسل جدید اینتل قراره چه ها بکنه که کلا نسخه ی کامپیوترش بعدا حذف شد :biggrin1:.
این ماکروسافت هم میخواد بگه که من BLIZZARD-م.تف تو ذاتش که اصلا به فکر منشا خودش(PC) نیست
 
داروی کامل قلب

وقتی توی Bright Falls راه میری، اگه روز باشه، دوست داری زیر نور آفتاب وایسی و به عظمت محیط نگاه کنی، وقتی شب باشه ضربان قلبت کم کم بالا میره و دبدن نور حس آرامش مقطعی رو بهت میده !

گیم پلی بازی به هیچ عنوان مشکل نداشت و کاملا با ساختار بازی همگون بود، اگه از یه نویسنده که با کابوسهاش در چلنجه، انتظار دارین به همون محکمی مارکوس فنیکس قدم برداره و به همون سرعت و دقت جان مارستن هفت تیر بکشه، سخت در اشتباهین !
شاید با تصور لحظه هایی که نیکو بلیک از Bar میومد بیرون، بتونین با تصور من از گیم پلی همگون Alan Wake آشنا بشین

به جرات میگم، من توی این بازی محو شدم، تنها چیزی بود که تونست با خودش همزمان سه حس اضطراب، آرامش و زیبایی رو به من هدیه بده!

منحرف کردن پروژه ای که به دلیل معرفی زود هنگام انتظارات ازش بالا رفت و نتونست انتظارات غیر منطقی حداکثری رو برآورده کنه، بزرگترین حماقته
 
نسخه ی اول این بازی یه شکست بزرگ برای ماکروسافت و خصوصا رمدی به حساب میاد و رمدی برای ساخت شماره ی دوم کار سختی در پیش داره واقعا حیف داستان و جو زیبایی که سم لیک برای نسخه ی یک به وجود آورد ولی یک گیم پلی خواب آور مانع از محبوبیت این بازی و فروشش شد در حالی که پتانسیل زیادی داشت. از نظر گیم تقریبا اول بازی با آخر بازی فرقی نداشت و هیچ پیشرفتی تو بازی دیده نمیشد که این نکته برای یه چیزی که اسمش بازیه خیلی ضعف بزرگیه البته گرافیکشم کم ایراد نداشت پارگی تصویر ، حرکات لب و دهن بچه گانه ، دمو های ضعیف و... همگی جزو نکات ضعیف بازی به حساب میومدن ولی خوب نورپردازیش خیلی عالی بود . البته یه سری میگن این بازی یه بازیه هنریه و ما لذت زیادی ازش بردیم و اصلا نباید بهش مثل یه بازی عادی نگاه کرد ولی خوب این دلیل نمیشه که از ایرادات زیاد بازی چشم پوشی کرد و اشتباهات سازندگان تو ساخت بازی رو انکار کرد اشتباهات بزرگ مثل تغییر سبک بازی از اپن ورلد به یه بازی خطی و در نهایت بازی که به دستمون رسید. برای خود من AW در کنار مافیا2 و GT5 ناامید کننده ترین بازیای نسل به حساب میان در حالی که انتظار داشتم حداقل یه کدوم نمره ی 10 بگیرن اما همشون منو ناامید کردن
 
  • Like
Reactions: Behnam_Yakuza
Alan wake پتانسیل خیلی بالایی داشت که متاسفانه ازش درست استفاده نشد ......

انجین بازی بنظرم هنوز هم جزو 3 انجین برتر این نسل ـه ، نورپردازی باورنکردنی ، سایه های ریل تام که نمونش رو تو هیچ بازی دیگه ایی ندیده بود ، افکت ها دود مه بی نظیر ، محیط open world (البته تو بازی محدودش کردن !!) و ......

فقط یه یسری تکنیک های DX11 میخواد ( tesselation به تنهایی کفایت میکنه ) تا هر سیستم فضایی به زانو در بیاره......
 
Alan wake پتانسیل خیلی بالایی داشت که متاسفانه ازش درست استفاده نشد ......

انجین بازی بنظرم هنوز هم جزو 3 انجین برتر این نسل ـه ، نورپردازی باورنکردنی ، سایه های ریل تام که نمونش رو تو هیچ بازی دیگه ایی ندیده بود ، افکت ها دود مه بی نظیر ، محیط open world (البته تو بازی محدودش کردن !!) و ......

فقط یه یسری تکنیک های DX11 میخواد ( tesselation به تنهایی کفایت میکنه ) تا هر سیستم فضایی به زانو در بیاره......
نورپردازی-سایه ها و افکت مه واقعا عالی بود ولی مشکلات گرافیکی هم داشت.
مثل رزولوشن پایین- بریدگی تصویر - انیمیشن ها نه چندان خوب برای خود آلن و بقیه شخصیت ها - تکسچر ها همه جا خوب نبودن و بعضی قسمت ها بی روح و نسبتا کم کیفیت بودن. کیفیت cut siene ها با خود بازی یکسان نبود.
راستی شرمنده اگه ناراحت شدی الان که فک میکنم میبینم تو اون تاپیک زیاد تیکه پروندم.:)
 
نورپردازی-سایه ها و افکت مه واقعا عالی بود ولی مشکلات گرافیکی هم داشت.
مثل رزولوشن پایین- بریدگی تصویر - انیمیشن ها نه چندان خوب برای خود آلن و بقیه شخصیت ها - تکسچر ها همه جا خوب نبودن و بعضی قسمت ها بی روح و نسبتا کم کیفیت بودن. کیفیت cut siene ها با خود بازی یکسان نبود.
راستی شرمنده اگه ناراحت شدی الان که فک میکنم میبینم تو اون تاپیک زیاد تیکه پروندم.:)
نگفتم alan wake جزو 3 تا گرافیک برتره !!! گفتم انجینش جزو سه تا انجنین برتره ، ربطی به خود alan wake نداره .
 
نورپردازی-سایه ها و افکت مه واقعا عالی بود ولی مشکلات گرافیکی هم داشت.
مثل رزولوشن پایین- بریدگی تصویر - انیمیشن ها نه چندان خوب برای خود آلن و بقیه شخصیت ها - تکسچر ها همه جا خوب نبودن و بعضی قسمت ها بی روح و نسبتا کم کیفیت بودن. کیفیت cut siene ها با خود بازی یکسان نبود.
راستی شرمنده اگه ناراحت شدی الان که فک میکنم میبینم تو اون تاپیک زیاد تیکه پروندم.:)
تو صفحه قبل فرخ توضیح داد، تمام محیط های بازی رندر میشدن حتی جاهائی که نمیتونستی بری، مثل RE5 نبود که یه قسمت رو رندر میکردن بقیه رو به شکل عکس میزاشتن یا COD MW2 که 50 درصد بازی عکس بود. گرافیک بازی درسته خیلی مشکلات داشت ولی بد هم نبود، انیمیشن های شخصیت ها بد نبود، نورپردازی عالی بود، طراحی گیاه در بازی فوق العاده بود، برای مه یک موتور جدا نوشتن، بد بود مه چندتا بازی میتونی بگی اینجروی مه داشته باشه؟
البته قبول دارم تو این نسل چنین چیزهائی مثل پارگی تصویر یا رزولیشن پائین کمی مسخرس ولی Remedy مثل بقیه استودیو ها عمل نکرد نیمد رزولیشن رو بذاره ولی مثلا نورپردازی رو که عنصر اصلی بازیش هست فدا کنه.
درباره گیم پلی هم من قبلا گفتم بازی تا اپیزود سوم واقعا فوق العاده پیش میره ولی بعدش شروع میکنه به افول، اگر اون آخرای بازی جای اینکه یهو شب بشه توروز بازی رو دنبال میکردیم تنوع تو بازی خیلی بالا میرفت.
درکل مشکل اصلی بازی این بود که یه توزان نداشت بین بخش اکشن و بخش ماجرائی، قرار بود اینجوری باشه شما تو شب با موجودات بجنگی و... و تو روز بری دنبال ماجراجوئیت با مردم صحبت کنی، بگردی تو دهکده حتی با یک سری درگیر بشی اما بعدا سر Open World نبودن بازی اینارو هم حذف کردن یعنی مطمئنم اینا بوده تو بازی بعد چون بازی دیگه OW نبود برداشتن یک کم به گیم پلی ضربه زده.

در کل بازی ای که 5 سال توسط یک تیم کوچیک طول میکشه ساختش مشکلات خاص خودش رو هم خواهد داشت Uncharted که الان برای خودش کسی شده نسخه ی اول چندان عالی نبود همه ازش مینالیدن یادمه یکی از بچه ها که الان اینجا همش آنچارتد، آنچارتد میکنه بعد یک یا دو ساعت نسخه اول رو ول کرده بود ...
دلیل نمیارم ولی میگم به مرور زمان بهتر میشه، اینا بازخورد ها رو دیدن فهمیدن و الان خودشون هم میدونن باید چیکار کنند اون موقع فکر کن یک بازی رو 4 سال بسازی بعد توی چند ماه سبکش رو عوض کنی، الان دیگه دقیقا میدونن کجا هستن مطمئنا نسخه ی بعید رو که میسازن خیلی عالی میشه.
 
  • Like
Reactions: Behnam_Yakuza

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or