آگهی کار شرکت Remedy

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
620px-Remedy_Entertainment_logo.svg.png


آگهی های کار Remedy، اشاراتی جالب به پروژه احتمالی آنها که شاید شماره دوم Alan Wake باشد، دارد.در چهار جا از این آگهی ها به یک "پروژه AAA کنسولی" اشاره دارد. که یکی از آنها دقیقا به Alan Wake اشاره میکند."شما روی پروژه بعدی Remedy و با موتور رندرینگ منحصر به فرد و world-class این کمپانی کار خواهید کرد که قبلا در عنوان Alan Wake استفاده شده بود." این مختصری از آگهی کار مربوط به برنامه نویس گرافیک 3D بود.

مایکروسافت تا کنون خبری از ساخت شماره دوم این بازی نداده. ولی در ماه جون، فیل اسپنسر از مایکروسافت اعلام کرد که فکر نمیکند که Remedy قراردادی مبنی بر چنین پروژه ای با مایکروسافت امضا کرده باشد؛ این حرف بدین معنیست که شاید اصلا مایکروسافت در این پروژه نقشی نداشته باشد. که این مساله نیز بدین معنیست که شاید شماره دوم Alan Wake مولتی پلتفورم باشد.

Remedy در ماه می به یوروگیمر گفته، چیزهای بیشتری از این بازی عرضه خواهد شد ولی الن ویک بعدی (DLC یا AW2) نخواهد بود.

آیا این به معنی عرضه بازی تحت iOS یا Android است؟ آگهی پنجم به چنین موضوعی اشاره میکند."به عنوان عضوی از تیم، ما از شما انتظار داریم تا تلاش شدیدی برای تبدیل بازی به بهترین تجربه بازی روی پلتفورم های گوناگون داشته باشید، پلتفورم های هدف، شامل PC ،iOS ،Android و کنسول ها میشود."

ممکن است که پروژه بعدی Remedy، عنوانی برای iOS/Android باشد. و البته از لحاظ تئوری بازی کنسولی AAA نیز میتواند Alan Wake 2 باشد.
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
روحم رو شاد کردی با این خبر :x.

من به شخصه با مولتی شدن بازی مشکل ندارم ولی امیدوارم نشه، رمدی تیم کوچیکی داره و موتورشون رو هم از اول برای X360 طراحی کردن حالا بخواد روی یک کنسول دیگه بیاد یا روی سه پلتفورم همزمان مطمئنا به بازیشون ضربه میخوره حتی ممکنه آخرش چیز خوبی نصیبشون نشه.

چرا مایکروسافت اینقدر احمقه؟ حالم بهم خورد بس که Forza و Gears Of War و Halo با گیم پلی های مشابه زدم که فقط شماره سر تایتالشون هی عوض میشه. من الن ویک میخوام :(. رو PC با DX11 و AA 16 و برو تا آخرش :x.
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
این خبرها همش تکراری هست با اینکه جدیده !:D
تو اخرین خبری که خودشون گفته بودند روی یک بازی AAA کار میکند که انحصاریه 360 هست بعد از اون دیگه خبری از REMEDY نشد مگر اینکه مایکروسافت پشیمون بشه و کنسلش کنه ؟ یا یه احتمالی هم داره که اینا اصلا نمیخوان خبرش را بدن تا هایپ الکی برای بازی ایجاد بشه .

من شخصا اصلا دوست ندارم بازی مولتی بشه ! دلیلش هم فقط به خاطر تیم بسیار کوچیکی که REMEDY داره هست . یعنی راضی هستم بازی حتی انحصاری PS3 باشه ولی مولتی نشه .
REMEDY یه تیم خیلی کوچیکه به نفعش هست که فقط روی یک پلتفرم کار کنه تا نهایت کیفیت را بگیره . مایکروسافت هم واقعا به عقلش شک میکنم که REMEDY را از دست بده !
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
انصافاً زیباترین بازی کنسول مایکروسافت بازی فوق العاده Alan Wake هست، امیدوارم نسخه دومی در کار باشه و اگر هم بود یک عنوان مولتی پلتفرم باشه تا همه از این بازی زیبا و کم نظیر لذت ببرند.مطمئناً شرکت رمدی با تکنولوژی جدیدش و تجربیاتی که در طی عرضه نسخه اول به دست آورده یک شاهکار بی نظیر خلق خواهد کرد.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من الن ویک میخوام :(. رو PC با DX11 و AA 16 و برو تا آخرش :x.
حرف دلمو زدي
یک عنوان مولتی پلتفرم باشه تا همه از این بازی زیبا و کم نظیر لذت ببرند
افرين به شما كه به فكر همه هستين
یعنی میشه alan wake 2 ببینیم ؟؟ :d
اره بابا ميبينيم.رد خور نداره
 

Nilooofar

کاربر سایت
Apr 15, 2011
417
نام
Niloofar
آقا یکی بره به این اسپنسر یه فحش ایرانیه آب دار بده بگه قرار داد ببند دیگه:|
بازیش فوق العادست.. 3 بار تمومش کردم وقت کنم بازم میرم. یه جورایی بازیش مثله هوی رین تکه.
وقتی بازی رو تموم کردم 24 ساعت تو شوک بودم :((
البته قبلا از این خبرا شنیده بودیم. که دنباله کسیه که برای کینکت برنامه بنویسه
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
زیاد جوگیر نشویدعزیزان چون قرار است تا
8سال دیگه عرضه شود :dبرای نسل جدید
خداوندا اون روز را نیار :dرمدی را مجبور به انتشار زودتر کن :dماکروسافت را آدم کن :dخداوندا تاخییر در بازی ها از بین ببر :d
الهی آمین :((
aseman1.jpg
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
زیاد جوگیر نشویدعزیزان چون قرار است تا
8سال دیگه عرضه شود :dبرای نسل جدید
خداوندا اون روز را نیار :dرمدی را مجبور به انتشار زودتر کن :dماکروسافت را آدم کن :dخداوندا تاخییر در بازی ها از بین ببر :d
الهی آمین :((
aseman1.jpg

AW ماجراش خیلی فرق میکرد، اینا یک انجین جدید نوشتن در کنارش یک انجین دیگه برای نورپردازی اختصاصی نوشتن، بازی رو ساختن بعد اواسط کار تصمیم گرفتن سبک بازی رو عوض کنند. با یک تیم که اول 30 نفر هم نمیشدن شروع کردن آخر انگار تازه رسیدن به 50 نفر البته بجزء اعضای مایکروسافت که کمکشون میکردن.
الان بخوان بازی بسازن میتونن یک یا دو ساله بسازن. وقتی اعلام کردن کار ساخت انجین بازی تموم شده یک سال بعد بازی رو دادن بیرون.
AC و Ubi با یک تیم عظیم نزدیک 300 تا 400 نفر چهار سال روی موتور AC وقت گذاشت ...
مشکل اصلی که رمدی باهاش مواجه شد این بود که بازی رو زود معرفی کرد، مافیا 2 هم نزدیک 4 سال زمان ساختش بود. HR هم نزدیک 5 سال ساختش طول کشید، KZ2 هم از 2004 کلید خورده بود تا 2008، اونم 4 سال، بازی های دیگه ای هم بودن فقط اسم AW بد در رفته، تازه اینا عنوان هایی بودن که تیم های سازنده اشون اصولا بیش از 100 نفر بوده اونم از زمان شروع کار نه شروع کار با یه تیم 29 نفره شروع کنی :|

آقا یکی بره به این اسپنسر یه فحش ایرانیه آب دار بده بگه قرار داد ببند دیگه:|
بازیش فوق العادست.. 3 بار تمومش کردم وقت کنم بازم میرم. یه جورایی بازیش مثله هوی رین تکه.
وقتی بازی رو تموم کردم 24 ساعت تو شوک بودم :((
البته قبلا از این خبرا شنیده بودیم. که دنباله کسیه که برای کینکت برنامه بنویسه
منم شدیدا موافقم، یعنی نمیدونم چه حرکت ناشایستی هست که اومدن امضا نکردن قرارداد رو :|.
 
  • Like
Reactions: Nilooofar

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
AW ماجراش خیلی فرق میکرد، اینا یک انجین جدید نوشتن در کنارش یک انجین دیگه برای نورپردازی اختصاصی نوشتن، بازی رو ساختن بعد اواسط کار تصمیم گرفتن سبک بازی رو عوض کنند. با یک تیم که اول 30 نفر هم نمیشدن شروع کردن آخر انگار تازه رسیدن به 50 نفر البته بجزء اعضای مایکروسافت که کمکشون میکردن.
الان بخوان بازی بسازن میتونن یک یا دو ساله بسازن. وقتی اعلام کردن کار ساخت انجین بازی تموم شده یک سال بعد بازی رو دادن بیرون.
AC و Ubi با یک تیم عظیم نزدیک 300 تا 400 نفر چهار سال روی موتور AC وقت گذاشت ...
مشکل اصلی که رمدی باهاش مواجه شد این بود که بازی رو زود معرفی کرد، مافیا 2 هم نزدیک 4 سال زمان ساختش بود. HR هم نزدیک 5 سال ساختش طول کشید، KZ2 هم از 2004 کلید خورده بود تا 2008، اونم 4 سال، بازی های دیگه ای هم بودن فقط اسم AW بد در رفته، تازه اینا عنوان هایی بودن که تیم های سازنده اشون اصولا بیش از 100 نفر بوده اونم از زمان شروع کار نه شروع کار با یه تیم 29 نفره شروع کنی :|

بازی در اصل 3 تا انجین داره ! یکیش فقط مختص نورپردازی میشه و یکیش برای مه و دود .
دقیقا بزرگترین اشتباهی remedy کرد تو فروم خودشون هم به طرفداراشون مطرح کردند که بازی را بسیار زود معرفی کردند یعنی همین زود معرفی کردنه بازی باعث شد در ظول این زمان هایپ بازی بسیار بالا بره به طوری که حتی سایتها بر میزان همون هایپ و انتظار بازی را نقد کنند!
remedy تا اواخر سال 2008 تازه داشتن کار روی تکمیل انجین بازی را تموم میکردند ! و تازه شروع کرده بودند به پیاده سازی اصلی طراحیه مراحل بازی ! دومین اشتباهشون این بود که از اول چندتا تصمیم اشتباه گرفتند اشتباهشون این بود که اینا از اول تصمیم گرفته بودند بازی open wold و sandbox طراحی بشه که تا همین اواخر هم داشتن همین کار را میکردند که remedy همون 5 ماه مونده به عرضه بازی گفتند که بازی را خطی طراحی میکنیم که داستان بازی بهتر بره جلو .
یعنی همین محیط open wold هم باعث شده بود حجم پردازش گرافیک real time بازی بسیار بره بالاتر ولی در عوض کاملا بی استفاده بشه ! یعنی تو aw اون محیط بزرگ کاملا به صورت real time رندر میشد و سازنده با موانعی که جلوت گذاشته بودند نمیتونستی به اون دور دستها دسترسی داشته باشی ولی اون محیطها دور به صورت واقعی وجود داشتند !یغنی remedy خیلی راحت میونست اون موانع را برداره و تو بتونی به راحتی تو کل اون محیط بگردی . اگه قرار بود remedy از اول تصمیم میگرفت که بازی خطی طراحی بشه و از اول انجین بازی را بر این حسب بهبود میدادند الان گرافیک به مراتب بالاتری را هم شاهد بودیم .
کلا اگه ramedy از اول تصمیم درست میگرفت و بازی را زود معرفی نمیکرد ( حتی باعث میشد تو عرضه بازی عجله نکنند !به خاطر اینکه بازی را دیر معرفی کردند ) الان مطمئنا نه بازی این همه هایپ بوجود میاورد و هم اینکه چون از اول تصمیم درست بوده باعث میشد خیلی بهتر تو کارشون پیشروی کنند و در نهایت الان امتیازات بازی درخشانتر هم میشد .
ایشالا تو شماره بعد خواهید دید که به کلمه واقعی میترکونن :D چون اینبار را میدونن چیکار میکنن . هرچند همین شماره 1 بازی به نظر من ترکونده بود و بهترین تجربه این نسلم هست :D
 

amirhosein s.a

کاربر سایت
Oct 10, 2010
785
نام
experimental man
AW ماجراش خیلی فرق میکرد، اینا یک انجین جدید نوشتن در کنارش یک انجین دیگه برای نورپردازی اختصاصی نوشتن، بازی رو ساختن بعد اواسط کار تصمیم گرفتن سبک بازی رو عوض کنند. با یک تیم که اول 30 نفر هم نمیشدن شروع کردن آخر انگار تازه رسیدن به 50 نفر البته بجزء اعضای مایکروسافت که کمکشون میکردن.
الان بخوان بازی بسازن میتونن یک یا دو ساله بسازن. وقتی اعلام کردن کار ساخت انجین بازی تموم شده یک سال بعد بازی رو دادن بیرون.
AC و Ubi با یک تیم عظیم نزدیک 300 تا 400 نفر چهار سال روی موتور AC وقت گذاشت ...
مشکل اصلی که رمدی باهاش مواجه شد این بود که بازی رو زود معرفی کرد، مافیا 2 هم نزدیک 4 سال زمان ساختش بود. HR هم نزدیک 5 سال ساختش طول کشید، KZ2 هم از 2004 کلید خورده بود تا 2008، اونم 4 سال، بازی های دیگه ای هم بودن فقط اسم AW بد در رفته، تازه اینا عنوان هایی بودن که تیم های سازنده اشون اصولا بیش از 100 نفر بوده اونم از زمان شروع کار نه شروع کار با یه تیم 29 نفره شروع کنی :|


منم شدیدا موافقم، یعنی نمیدونم چه حرکت ناشایستی هست که اومدن امضا نکردن قرارداد رو :|.
میدونم 50نفر بیشتر نیستند :|8-|رمدی بیچاره
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
ایشالا تو شماره بعد خواهید دید که به کلمه واقعی میترکونن :biggrin1: چون اینبار را میدونن چیکار میکنن . هرچند همین شماره 1 بازی به نظر من ترکونده بود و بهترین تجربه این نسلم هست :biggrin1:
برای منم دقیقا یکی از بهترین تجربه های این نسل بود. مخصوصا تو سوم شخص، یعین بعد از AW فقط با Uncharted در این حد حال کردم.
نسخه ی بعدی فقط یه آنلاین اضافه کنند فروش 3 میلیون رو تضمین شده ببین بزرگترین مشکل بازی این بود آنلاین نداشت، روی کنسولی که اکثر طرفداراش آنلاین بازن اگر یه آنلاین میزاشتن یا حداقل یه Coop آنلاین مطمئنم حداقل 2 میلیون میفروخت.
سیاست های بدی پیش گرفت البته زود معرفی شدن بازی رو فکر میکنم بیشتر به خاطر فشار مایکروسافت و قراردادی بود که از اینتل گرفتن که تو کنفرانس اینتل بازی رو نمایش بدن، آخه یادته که اون موقع یکی از بازیهائی که برای ویندوز ویستا مد نظر بود و DX10 همین AW بود که میگفتن با پردازنده های نسل جدید اینتل قراره چه ها بکنه که کلا نسخه ی کامپیوترش بعدا حذف شد :D.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر