مي خواستم ببينم در سايت برنامه در قسمت سازگاري بعضي از بازيها را زده قابل اجرا بعضي ها رم زده در بازي (اين گيم) فرق اين دو با هم چيه
و ديگر در همانجا اسم يك بازي را دو بار نوشته جلوي يكيش نوشته قابل اجرا و جلوي ديگريش
نوشته اجرا نميشود
اگر زحمتي نيست در اين مورد كمي توضيح دهيد
با تشكر
Fully playable = بازی بطور کامل و با سرعت واقعی اجرا خواهد.
Playable = بازی بطور کامل اما با سرعت کم و آهسته اجرا خواهد شد.
In Game = شما می توانید وارد بازی بشوید و حتی تا چند دقیقه و یا حتی چندین مرحله بازی کنید اما به خاطر عدم ترجمه کدهای بازی مزبور به طور کامل توسط شبیه ساز بازی در یکجا ناگهان هنگ می کند و یا شبیه ساز error داده و بازی قطع خواهد شد.
-------------------------------------
آن دو یا سه بازی را که می بینی این طوری هستند یعنی یکی از آنها ممکن است نسخه ژاپنی(J) باشد و دیگری نسخه اروپایی (E). ممکن است یکی از یکی از آن دو قابل اجرا باشد و دیگری خیر. مثلا" Resident evil 4 (J) قابل اجراست اما Resident evil 4 (E) قابل اجرا نیست. علت چیست ؟ علت در بعضی از تفاوت های جزئی بین کدهای منطقه ای است که موجب بروز این حالت می شوند. این مشکلات در آینده تقریبا" رفع خواهند شد.
(البته درصد این بازی ها بسیار پایین است و اکثرا بازی های قدیمی و نچندان جالب هستند)
!!!!!!!
اینجور نیست. بازی های دوبعدی اکثرا" بهتر اجرا می شوند. البته شاید شما بازی های دوبعدی را قدیمی فرض کرده اید(؟)
خیلی از بازی های جدید را هم خوب اجرا می کند مثل smackdown 2006(جدیدتر) را اجرا می کند اما smackdown here comes(قدیمی تر) را اجرا نمی کند. پس نمی توان گفت که بازی های قدیمی و نه چندان جالب را اجرا می کند.
فکر میکنم دقیقا افزایش بیابه ولی نه چشم گیر و البته عرض بکنم که این بازی ها بیشتر با سی پی یو های 64 بیتی هماهنگ تر هستن تا 32 بیتی دلیلشم باید خودتون بدونید
نه بابا !
ما نمی دانیم علت اش چیست ؟ شما می توانید کمی توضیح دهید ؟؟
این هماهنگی را یکمی باز کنید تا مطلب را بدانیم ؟
چرا سی پی یوهای 64 بیتی هماهنگ تر از 32 بیتی است ؟
فقط اگر همین الان اقای ساکوموتو نیاد به ما بگه شما از سایت ما تقلید کردی اجرا کردن رو
سنگ پا در مقابل شما شرمنده شد
واقعا" که.... !!