این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
دلیل اصلیش بی تبلیغ بودن و غریبانه اومدنش بود من یادمه یک بازه ای اومد هیشکی اصن خبر نداشت میخواست بیاد انقدر تبلیغاتش بد و محدود بود وگرنه به نظرم باید راحت الان ۶ میلیون رد میکرد اویل ۶ با اون همه ضعیف بودن و پورت معمولی و صعیفش ۱.۱ میلیون نسخه خیلی امار بالایی هستدو تا دلیل مشخص داره یک تو پرترافیک ترین زمانی من به یاد دارم عرضه شد دو فن ها اعتمادشون رو به سری از دست دادن ! من خودم به عنوان فن قدیمی دیگه هیچ هیجانی از شنیدن اسم رزیدنت اویل بهم دست نمیده و هایپ نمیشم براش !
استریت فایتر هم که خودشون نابود کردن با عرضه دمو قابل بازیش به عنوان بازی اصلی
Revenues increased 12% ($330 million) to $3.0 billion due to higher theatrical and videogames revenues, partially offset by lower television revenues. The increase in theatrical revenues was mainly due to the box office release of Wonder Woman, and higher home entertainment revenues primarily related to the release of The LEGO Batman Movie and carryover from Fantastic Beasts and Where to Find Them. Videogames revenues benefited from a higher number and favorable mix of releases in the current year period, including Injustice 2. Television revenues declined primarily due to lower initial telecast revenues
FINAL FANTASY XIV ONLINE EXCEEDS 10 MILLION PLAYERS WORLDWIDE
Annual Moonfire Faire Celebration Coming Soon to Acclaimed MMO
LOS ANGELES (Aug. 8, 2017) – The FINAL FANTASY® XIV community continues to expand globally, with more than 10 million cumulative players* as of today. This continued success is largely due to the title’s robust updates that consistently provide players with new content.
Cumulative player count includes free trial accounts*
Despite getting decent reviews, gravity-bending FPS LawBreakers is struggling to keep an active player base just days after release. It failed to launch within the top 100 games on Steam, and even Battleborn, the poster child of launch flops, had higher player numbers at this point in its life.
According to GITHYP, the final release for LawBreakers saw a whopping 60% reduction over its initial beta player count. Launch night saw only a peak of 3k players, which is pretty bad when compared to Battleborn’s 12k.
Unfortunately it doesn’t look like it was just a rough start, as since then the numbers have only gone down. Daily lows are already dropping to below 1,000 players, and the peaks are also going down as the days go by. Tuesday, the day after launch, saw a reduction of 300 people, giving a peak of only 2.7k.
سونی r&c رو هم کم کم داره ول میکنه همین دو نسل پیش چقدر r&c با کیفیت داشتیم ولی این نسل یکی sly رو هم که ول کرد واسه خودش رفت mascot جدید که بماند بسازه هم سر تا تهش با ماریو رقابت میکنه که خب اون صد در صد فروشش بیشترهانگلیسی ها ول کن کراش نیستن ششمین هفته پیاپی که اوله
بسیار هم عالی... ولی کاش سونی یه فکری برای ساخت Mascot جدید این مدلی میکرد یه چیزی که بشه تو همه سبکی، مثل همین ماریو و کراش، بازی ساخت براشون(و بسازه ) البته نه این Knack
البته سونی همینایی هم داره هم ول کرده الان