این تاپیک مخصوص ارائه و بحث در مورد کلیه آمار فروش ، درامد و تعداد پلیر ها در صنعت Gaming (PC ، موبایل ، کنسول و ....) و نرم افزار های مرتبط به آنها میباشد
کال اف مولتی هست ولی اسپایدر من و گاد اف وار انحصاری اناینی که شما داری میگی نسخه اول، ریمستر، مایلز مورالز همه با هم هست درواقع فروش کل فرانچایز هست تو امار فقط یک نسخه نیست! ضمن اینکه این امار از ۲۰۱۸ تا الان هست حدود ۴-۵ سال زمان برده به این فروش دست پیدا کرده که خیلی هم عالیه
اون امار mw2 فقط مال چند روز اول لانچش بوده دیگه بیشتر از این فکر نکنم نیاز به توضیح باشه
عزیزمکال اف مولتی هست ولی اسپایدر من و گاد اف وار انحصاری ان
PS5 حدود 35.80 میلیون واحدآمار کلی از فروش پلی فایو و ایکس باکس هست؟
pc ?PS5 حدود 35.80 میلیون واحد
XBOX حدود 21.35 میلیون واحد
Nintendo Switch حدود 123.91 میلیون واحد
و PS4 حدود 117.02 میلیون واحد
pc ?
وقتی ی بازی شدو دراپ میشه یعنی قسمت درآمد زاییش ول معطله دیگه ، انتظار چی داشتن؟
تو هفته ای که اومد جز ۱۰ بازی پرفروش استیم بود با وجود قیمت ۳۰ دلاریش . همچنین طبق اعلام بتسدا به ۲ میلیون پلیر رسیده بود.اینکه بازیها روی گیمپس میان. از درامد گیمپس بهشون چیزی میرسه. صرفا محض رضای خدا نمیان. مثل ویدئوهای یوتیوب که ازش دراند کسب میکنن. خودم بازی رو رو گیمپس زدم. 10 دلارم دادم بابت دلوکس پک. میتونستن پکای جذابی بسازن و فروش بهتری داشته باشن. بازی رو استیم هم بوده و اونجا هم قطعا فروش داشته.
پ.ن: دوباره اسپنسر رو اخراج کردید؟ بخص xbox رو بازم میفروشید یا فعلا میذارید بمونه؟
Jeff also mentions that management is not happy with the state of Xbox. He doesn't go into more detail about that specifically, but says commentary regarding any dissatisfaction with Xbox is more to acknowledge and diagnose issues it has because they matter.تو هفته ای که اومد جز ۱۰ بازی پرفروش استیم ببود با وجود قیمت ۳۰ دلاریش .
پ.ن : چارت فروش استیم بر اساس مقدار درآمد هست.
به نظر من هم قضیه های فای راش شایعه ای بیش نیست. بگذریم از این که بازی یکی از بهترین لانچ ها را داشت و استقبال زیادی ازش شد. Todd Vaughn(Senior vice president Bethesda) هم اعلام کرد که بازی بسیار موفق عمل کردهطرف چرت گفته هافای راش رو اگه مدیران Xbox انتظار خاصی ازش داشتن اولا نمیومدن شادو دراپش کنن (اونم IP جدید!) بعد بازی رو با تگ 30 دلاری نمیفروختن (همین بازی دست هر ناشر دیگه ای بود فول پرایس میفروختش) بازی نه مارکتینگ خاصی داشته نه تیم سازندش اونقدرا بزرگ بوده (20 الی 30 نفر) که بگیم زیادی خرجش شده.
همین الان طبق امار Steamdb حدود 300-400 هزار تا نسخه رو استیم فروخته که واسه یه بازیی تو همچین سایزی آمار خوبیه و قطعا تا 1 میلیون رو جا داره . رو گیم پس هم که خوب قضیش فرق داره