آریا استارک سریال Game of Thrones در نقش الی The Last of Us

Sorena Asadi

کاربر سایت
Jan 23, 2014
1,041
last-of-us-movie-promo-sdcc.jpg

در جریان نمایشگاه کمیک کان امسال آقای نیل دراکمن خالق اصلی بازی تحسین شده ی The Last of Us برای اولین بار به صورت رسمی در رابطه با ساخت فیلم سینمایی The Last of Us صحبت کردند. با توجه به گفته های ایشان آقای Sam Raimi کارگردان سه گانه ی مرد عنکبوتی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و خود دراکمن فیلمانه The Last of Us را خواهد نوشت. نیل در طول صحبت ها به این موضوع اشاره کرد که چراغ سبز به او داده شده و سعی میکند فیلمنامه را همانند داستان اصلی بازی بنویسد.

سم ریمی همچنین صحبت هایی با نیل انجام داده و به او و تمامی تیمش گفته است که آن ها نیازی به تغیر بزرگ ندارند چرا که داستان باید همانند داستان اصلی بازی باشد. آن ها یک سری صحبت ها هم انجام داده اند در خصوص استفاده از بازیگر توانایی هم چون Maisie Williams ( آریا استارک سریال Game of Thrones) در نقش الی که هنوز این موضوع 100% نشده است و بیشتر در حد یک مذاکره میباشد.

همچنین از آن ها سوال شد که ایا برای نقش جوئل از بازیگری همانند Bruce Campbell استفاده میکنند که ریمی به صورت جمله ای طنز آمیز پاسخ داد" یک جا هم برای بروس پیدا خواهیم کرد ، ریمی همیشه جایی برای همه پیدا میکند خبر دارید که !"
کارگردان این فیلم هنوز مشخص نشده اما نیل بر روی این موضوع تاکید کرد که قصد ندارد این فیلم به یک اقتباس کاملا معمولی از بازی انان تبدیل شود . نیل خودش کارگردان را انتخاب خواهد کرد و به این موضوع اهمیت میدهد کسی که نقش جوئل را ایفا میکند باید درکی کاملا درست از این نقش داشته باشد.
تاریخ اکران این فیلم هنوز مشخص نیست اما اینطور که به نظر میرسد ساخت فیلم The Last of Us تازه شروع شده و حالا حالا ها نباید منتظر اکران رسمی آن باشیم.
 

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
Dec 31, 2009
2,173
نام
حسین
بله از نگاه من The Last of Us یه شاهکار هُنری محسوب میشه. پرابلم ؟! حالا فیلم ـش هم اگر پشتوانه قوی داشته باشه، اونم حتما موفقیت های زیادی رو کسب خواهد کرد ! الان مشکل بعضی ها با این قضیه چیه ؟! این بازی در نوع خودش بی نظیر محسوب میشه، اگر این رو قبول ندارین مشکل از خودتونه، نه کس دیگری !
یادمه Empire زمان نقد این عنوان چنین توصیفی رو کرده بود:
The Last Of Us is not just the finest game that Naughty Dog has yet crafted and an easy contender for the best game of this console generation, it may also prove to be gaming’s Citizen Kane moment – a masterpiece that will be looked back upon favourably for decades.
از این شاهکار به عنوان Citizen Kane صنعت گیم نام بردند، میفهمید یعنی چی ؟! دیگه کسانی که دنیای فیلم آشنایی هرچند کمی هم داشته باشند، میدونن و میفهمن قضیه چیه ! یا نکنه Empire هم سونی فن هستش ؟! :-/ الان مشکل بعضی ها دقیقا چیه ؟! بله، از نظر من این عنوان شاهکاری هست ـش که به مثل ـش رو هم ما در این صنعت تجربه نکردیم، اگر هست که بگید، اگر هم نیست لطفا دیگه این تاپیک رو با نظرات گوهربار خودتون از این مسخره تر نکنید !
حرف دیگه ای هم که میخواستم بزنم این بود که انگار برای بعضی ها بزرگ تر شدن، فقط در "سن" خلاصه میشه ! اگر چنین طرز تفکری دارن که هیچی دیگه..من اصلا حرفی ندارم !
 

Democracy

Stay hungry. Stay foolish.
کاربر سایت
Feb 15, 2010
4,957
به نظر من از این قضیه و اتفاقات نباید خیلی ساده گذشت، داریم در مورد عنوانی صحبت میکنیم که سازندگان اون به قطع داستان سرایی و افق های جدیدی رو در همچین سبک بازی هایی (post-apocalyptic) را روایت کردند. پتانسیل آخرین ما یه چیزی بیشتر از اون حدی هستش که فقط در مانیتور هایی دیده بشه که به کنسول های بازی ما وصل هستش و تجربه اش میکنیم ! به نظر من میتونه به بهترین نحو ممکن هم روی پرده نقره ای سینما هم این مهم اجرا بشه، اتمسفری که ما داخل این شاهکار شاهد بودیم تنازع تلخ و خشونت بار میان دو همنوع رو نشون میداد که به بهترین نحو ممکن به احرا گذاشته شده بود. جایی که باید شکار کنی تا شکار نشوی ! حقیقت هایی تلخ و گزنده در مورد آخرین بازمانده هایی که حاضرند دست به هر کاری بزنند تا کوچکترین اتفاقی برای آنها نیفتد ! تنها چیزی که میتونه این حس رو در عالم سینما بیان کنه، قطعا میشه گفت همین فیلم The Road هست ـش که چنین درون مایه ای رو در خودش داره ! حالا فکرش رو بکنین که مثلا آخرین ما بتونه در عالم سینما هم موفق عمل بکنه ! اونجاست که نشون میده که صنعت بازی ها فقط در سرگرمی صرف خلاصه نمیشوند، بلکه میتونه همیشه لایق بهترین ها باشه..
========

حسین جان ، اتفاقا فیلم The Road اونجوری که باید نتونست اون فضای زیبای رمان رو تداعی کنه ولی رمان The Road با فضا و اتمسفری که داشت فوق العاده بود. داستان TLOU هم از روی همین رمان ایده گرفته فقط توی رمان پدر و پسر هستند ولی اینجا جوئل و الی . البته تفاوت‌های زیادی هم هم داره که باعث میشه لفظ ایده گرفتن رو براش به کار ببرم نه کپی برداری.

=========

مطمئنا کارشون توی سیمنا خیلی خیلی سخت هست چون هم در حوزه ادبیات هم در سینما چنین داستانی قبلا تجربه شده و البته واکنش های مثبتی رو هم به همراه داشته پس رقابت سختی در انتظارشون هست که امیدوارم بتونند مثل همون دنیای بازی موفق باشند
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,740
نام
مراد حلیمی
البته من خیلی قبول ندارم ها قسمت دومت رو! داستان و فیلم هایی هستن که اینقدر شاهکار هستن که تا حد زیادی ارزش در اون حد داشته باشن، در مورد بازی هم تا الان به نظر من یه چند تایی هستن در اون حد: shadow of clussous و journey برای مثال. اینها از نظر من برای این ارزششون بالاس که با استفاده از خود بازی داستانشون رو می گن و برای اون از cutscene و voice acting زیاد از حد استفاده نمیکنن. به نظر من اینجوری داستان سرایی تو بازی هنره نه تکیه به خاصیت های فیلم.
اتفاقا به نظر من tlos فوق العاده هنري و جذاب هم هست و ارزش بسيار بالايي داره;)(به نظرم)
منظور من چيز ديگه اي بود و اونم تطهير بخشي و غلو كردن و تعصب بيجا در مورد چيزي يا كسي بود كه دوستمون romell اشاره كردن....

+

حرف دیگه ای هم که میخواستم بزنم این بود که انگار برای بعضی ها بزرگ تر شدن، فقط در "سن" خلاصه میشه ! اگر چنین طرز تفکری دارن که هیچی دیگه..من اصلا حرفی ندارم !
اگر اين تيكه رو با منيد بنده كلا با شما نبودم و پستاي اوليه رو نخوندم فقط پست دوستمون romell رو پسنديدم و در تاييدش نظر دادم:">
در مورد سن هم متاسفانه در خيلي مواقع و افراد(نه همه موارد) با بالارفتن سن عقل انسان هم رشد مي كنه و اين حقيقت تلخي است


.
 
آخرین ویرایش:

mgs2013

کاربر سایت
May 12, 2013
839
نظرتون در مورد کارکتر جوئل چیه ؟ جکمن خوبه ولی این بازیگر خود جوئله .

9j293q78ihfvv8scyjbh.jpg


هر چی با خودم کلنجار رفتم نشد ...

7nke9zfzei3hxwdg3w7x.jpg


بدون شرح

7cyh7dzl329g300fog5g.jpg


c4qs6dv7b78qv7wmucq1.jpeg


:d:))=))

unpf1ladmum0p8mvxky1.jpg
 

MrElectricWizard

The Hawk Is Howling
کاربر سایت
Nov 6, 2011
3,519
نام
Mehrdad
منم نمیدونم شما چه کاره تاپیک هستی اومدی میپری به هر کی منتقد هست... کسی هم نیومد از بازی اظهار تنفر کنه، میگن انتخاب هنر پیشه ربطی به قیافه طرف نداره، بعید می دونم توهین به بازی یا اظهار تنفر باشه. شمایی که حالا یه نفر میاد از بازی مورد علاقت بد میگه اعصابت خورد میشه مشکل داری. اتفاقا جنبه داشتن نشونه بزرگیه شما نیا خودت رو کوچیک کن.
موضوع اینجاست که از تنها چیزی که حرف نزدی بازی مورد علاقمه فقط اومدی واسه بقیه تعیین تکلیف میکنی
از کی تا حالا پست های یک تاپیک تو یک انجمن نقد میشه؟ اومدی میگی از بازی متنفری به فلان دلیل تو تاپیکی که هیچ ربطی نداره بعد من شدم بی حنبه؟ الان رفتم دوباره خوندم اومدی از بحث بین فن ها ایراد میگیری که چرا فلان میگید بیسار نمیگید... اقا خیلی واضح و روشن میگم به شما ربطی نداره کی چی میگه منم اگه الان بهت گیر دادم به دلیل برخورد بدته نه فقطم تو این تاپیک و گرنه به منم ربط نداره بیکار هم نیستم بخوام از حرف های مردم ایراد بگیرم, لطفا نقل قول نکن چون من مثل شما حوصله حاشیه بافتن ندارم
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,740
نام
مراد حلیمی
نظرتون در مورد کارکتر جوئل چیه ؟ جکمن خوبه ولی این بازیگر خود جوئله .

9j293q78ihfvv8scyjbh.jpg
این همون بازیگر نقش "سالی" تو پزشک دهکده هستش ها....چقدر پیر شده و به این وضع افتاده:dیعنی دقیقا اوقات سختی مثل جویل رو سپری کرده که اینقدر داغون شده:d......بهترین گزینه از لحاظ شباهت واسه نقش جویل


.
 

Rhodes

کاربر سایت
Mar 29, 2009
704
نام
محمد صادق
چه مسخره ! عالم و ادم توي نت عكس الن پيج و كاور اين بازي گذاشتن كنار هم گفتن شباهت وى نگاه حالا رفتن كيو انتخاب كردن ! پوففف
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,454
نام
امین
نگران نباشید دوستان.
تو همین ایران خودمون طوری ارایش و گریم میکنن 180 درجه طرف زیر رو رو میشه چه برسه به هالیوود!
 

™MASOUD 3

کاربر سایت
May 25, 2009
868
نام
مسعود
پسر چند وقت پیش بچه ها سر اینکه کی نقش رو بازی کنه بحث میکردن.تو دلم گفتم Maisie خیلی خوبه ...
کاش از خدا یه چیز دیگه خواسته بودما
به نظرم انتخاب خیلی خوبیه ... الن پیج واقعا سنش نمیخوره ... اخرش یه چیزی تو مایه های سریالای خودمون در میاد که نقش یه دختر 17 سالرو میدن به الهام حمیدی
 

Ray

کاربر سایت
Aug 3, 2010
350
نام
Maziar
درسته الن پیج قیافش شبیه الیه . ولی از نظر هیکل و قد و قامت و اینا ... :| بنظرم همین انتخاب خیلی خوبیه .
 

MR.J

کاربر سایت
Jan 10, 2014
76
نام
Javad
شاید یکی مثل جویل پیدا کنن ولی مثل الی رو عمرا اخه من کسی رو هم نمیبینم شبیه یا تو مایهایه الی باشه

rviseezx5myzyoaguai9.jpg
 

Assassin's Creed

کاربر سایت
Jun 24, 2006
1,320
نام
محمد امین
من هنوز معتقدم، این بازی به درد فیلم نمیخوره.
باید سریال بشه، چند قسمتی . . .

اینطوری که فیلمش کنند به خیلی از جنبه های داستانی نمی تونند بپردازند. عین خود بازی که چند فصل داست ولی اتفاقات و جذابیت ها . . .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر