آخرین اخبار شرکت اپل

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
تجربه استفاده از آیفون 4s برای تهیه موزیک ویدئو بی نظیر بود

19360931933295224317.jpg

کمپانی camp4collective که از مجموعه ای از فیلم سازان و عکاسان متشکل شده است برای تهیه یکی از موزیک ویدئوهای این کمپانی به جای یک دوربین حرفه ای از آیفون 4s استفاده کرده است و از نتیجه کار بسیار راضی هستند .

بطوریکه Tim Kemple کارگردان این موزیک ویدئو که Gillian Chase نام دارد گفته است که دوربین آیفون 4s برای فیلمبرداری بی نظیر بود نه نیازی به تنظیمات خاصی دارد و نه لوازم جانبی اضافی.

هر چند پیشتر هم با دوربین آیفون کار کرده بودم اما سخت افزار بکار رفته در دوربین آیفون 4s به همراه ios 5 عواملی هستند که باعث لذت بردن من از کار با دوربین این گوشی شده اند.

20817194152087889238.jpg


ngadventure
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
چوب بسوزانید و آیفون خود را شارژ کنید!

چوب بسوزانید و آیفون خود را شارژ کنید!


biolite-stove-iphone-610x469.jpg

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای تفریح و یا کوهنوردی و یا حتی برای ماجراجویی به جنگل رفته باشید و ناگهان متوجه می شوید که آیفون شما شارژ کافی ندارد . داشتن تلفن همراه در یک ماجراجویی چند روزه یکی از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار است . نگران نباشید ، راه حل آن پیش ماست .
CampStove BioLite مانند هر اجاق دیگری با چوب تولید حرارت می کند ولی یک استفاده دیگر نیز برای آن در نظر گرفته شده است . بله درست حدس زدید ، شما ضمن اینکه می توانید از شعله آن برای گرم کردن چادر کمپ ، سرخ کردن هات داگ و یا شاید برای روشنایی استفاده کنید به راحتی می توانید آیفون خود را هم شارژ کنید. تا زمانی که خرده چوب ، کاغذ ، مخروط درخت کاج و یا هر چیز دیگری که قابلیت اشتعال را دارد در اطراف شما وجود دارد این دستگاه کارآمد می تواند از حرارت سوختن آنها از طریق usb انرژی لازم برای شارژ آیفون و … را برایتان تامین کند.
برای پی سی وار مهم بود تا بداند که این دستگاه چقدر انرژی الکتریکی تولید می کند ولی این موضوع به طور دقیق مشخص نشده بود . آنچه انتظار می رود این است که برق تولیدی این دستگاه کمتر از یک پورت USB لپ تاپ نخواهد بود. به نظر کافی می آید تا آرامش خیال را برایتان در حین ماجراجویی فراهم کند. اگر برایتان مهم است تا در هنگام سفر به کوه و جنگل بار سبک و جمع و جوری را به همراه ببرید باید بدانید CampStove فقط ۸.۲۵ * ۵ اینچ فضا نیاز دارد و وزنی در حدود ۲ پوند را دارد.
pcwar

 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
سفارش ۶۵ میلیون صفحه نمایش رتینا از سوی اپل برای ساخت آی پد نسل بعد

16312256119683427641.png

بنا به گزارش اپل، این شرکت 65 میلیون صفحه نمایش رتینا را از شرکت های LG و Samsung برای ساخت آی پد نسل بعدی خریداری کرده است، رزولیشن این صفحه نمایش ها 264 ppi می باشد. بر اساس این گزارش اپل سفارشت خود را در چند ماه گذشته انجام داده است و کماکان این دو شرکت مذبور به تولید این صفحه نمایش ها ادامه می دهند. همانطور که می دانیم، در اواخر سال میلادی گذشته اپل با شرکت شارپ قراردادهایی را انجام داد مبنی بر اینکه اپل صفحه نمایش های مخصوص آی پد را از این شرکت تامین خواهد کرد، اما بنا به دلایلی اپل این قرارداد را وصغ کرد. این گزارش توسط منبع موثق ChinaTimes تایید شده است.

65 میلیون صفحه نمایش یک سفارش عظیم محسوب می باشد، و این رقم بالا نشان از آن دارد که اپل یک پشتوانه ی خوب و محکم برای این سرمایه گذاری عظیم در این عرصه دارد، بودن شک این پشتوانه، کیفیت بالای آی پد نسل بعدی می باشد و اینکه اپل خاطر جمع است که آی پد نسل بعدی دارای فروش بالا خواهد بود، با تسافیر می توان دریافت که اپل تا حدّ قابل قبولی انتظارات مردم را در آی پد جدید برآورده کرده است. موضوع دیگر که به برتری نرم افزاری فوق العاده آی پد جدید اشاره می کند آن است که اپل در سال گذشته برای ساخت آی پد 2 حدود 40 میلیون صفحه نمایش سفارش داد و این اختلاف بالا در امسال می تواند نشان از تغییرات عظیم در آی پد نسل بعد داشته باشد.


دانیال
 

پیوسته

کاربر سایت
Jan 18, 2012
32
نام
پدرام
نسخه‌ی بعدی OS X معرفی شد

tjxyawjk9xbn9wp71nyy.jpg
بعد از معرفی سیستم عامل همه فکر می کردند عمر سیستم عامل OS X به پایان رسیده و اپل بعد از نسخه شیر، که سرآمد گربه سانان به حساب می آید، قصد معرفی نسخه دیگری از این سری نخواهد داشت و باید منتظر یک سری جدید باشیم. اما امروز مشخص شد که «OS X» و گربه سانان اپل همچنان به زندگی خودشان ادامه می دهند. حالا کمتر از هفت ماه از معرفی شیر نگذشته که Mountain Lion با غرش وارد صحنه شده است.

امروز اپل نسخه شیر کوهی را برای توسعه دهندگان ارایه کرد. البته این سیستم عامل هنوز کامل نشده، اما می توانید در تابستان منتظر از راه رسیدن نسخه نهایی شیر کوهی باشید. اپل احتمالا زمانی زودتر از ارایه ویندوز 8 را هدف گرفته است.

نارنجی
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
با این ورژن از مک ، اینبار اپل میخواد با استفاده از شیر کوهی از پنجره جدید عبور کنه;)
شیر کوهی : MacOSX Mountain Lion
پنجره جدید : Windows 8
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
تغییر رسمی نام Mac Osx به OS X

اپل با عرضه نسخه ۱۰.۸ شیر کوهی نام Mac را از سیستم عامل خود برداشت و نام OS X را رسمی کرد .
این تغییر با عرضه نسخه ۱۰.۸ شیر کوهی صورت گرفت ٬ با نام کامل : OS X Mountain Lion
در وبسایت اپل نیز صفحه http://www.apple.com/osx هنوز ساخته نشده و Apple - OS X Lion - The world’s most advanced OS. میباشد .

70987.png
70986.png

 

پیوسته

کاربر سایت
Jan 18, 2012
32
نام
پدرام
عرضه‌ی نسخه‌ی بتا iMessages برای سیستم عامل مکینتاش

messages_screenshot_0.jpg

بعد از اینکه اپلیکیشن هایی مانند Whatsapp ، Viber و… ، که امکان ارسال پیام بدون هیچ هزینه ای را برای کاربران ایجاد میکردند، به محبوبیت زیادی رسیدند، اپل هم برای اینکه از این غافله عقب نماند سیستم iMessages را برای iOS 5 ارائه کرد. دیروز اعلام شد نسخه مک این برنامه در سیستم عامل بعدی اپل ارایه می شود، تا ارتباط برقرار کردن برای کاربران بیش از پیش آسان شود. اگر شما هم برای استفاده از این سرویس جالب هیجان زده هستید، لازم نیست تا آمدن سیستم عامل جدید اپل صبر کنید، بلکه میتوانید نسخه Beta این برنامه را که توسط اپل ارائه شده است را هم اکنون دانلود کنید.
شما به کمک این برنامه میتوانید مک خود را به آیفون، آیپاد و آیپد متصل کرده و به تبادل پیام بپردازید، همچنین امکان جا به جا کردن فیلم، عکس و... نیز برای شما فراهم است. این برنامه، که قرار است جایگزین برنامه iChat شود، توانایی اتصال به حساب های شما در سرویس هایی مانند gtalk ، yahoo و... را هم دارد. و در نهایت اگر خواستید میتوانید با استفاده از تکنولوژی ‍FaceTime ارتباط خود را فراتر از کلمات برده و چهره به چهره به مکالمه بپردازید.
نسخه آزمایشی این برنامه را به رایگان میتوانید از اینجا دریافت کنید. اما قبل از آن مطمئن شوید که سیستم عامل OS X Lion شما آخرین نسخه و آپدیت ارائه شده از طرف اپل می‌باشد.

منبع :
نارنجی
 
آخرین ویرایش:

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
عزیز من ۱۰.۸ که هنوز به صورت رسمی نیومده
وقتی هم که بیاد به صورت default روش هست ....
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
اپل ملزم به پرداخت خسارت به دارندگان آیفون ۴ شد!

اپل ملزم به پرداخت خسارت به دارندگان آیفون ۴ شد!
فارنت: مشکلات آنتن‌دهی آیفون ۴ که پیش از این بارها در مورد آن اخباری منتشر کرده بودیم و به antennagate نیز مشهور شده بود به نظر می‌رسد به این سادگی‌ها دست از سر اپل برنداشته و حالا پس از یک دعوای طولانی، دادگاهی در آمریکا اپل را ملزم به پرداخت خسارت به دارندگان آیفون ۴ کرده است.
بر اساس رای دادگاه، اپل ملزم شده است به تمامی دارندگان آیفون ۴ در داخل ایالات متحده بنا بر درخواست آنان ۱۵ دلار نقد و یا اینکه یک بامپر بدهد و این رای پس از بررسی ۱۸ پرونده حقوقی کاربرانی که مبادرت به خرید آیفون ۴ کرده بودند، صادر شده است.
در همین حال مشتریان با مراجعه به وب‌سایت www.iPhone4Settlement.com که البته هنوز راه‌اندازی نشده، قادر به پیگیری مشکل و حتی درخواست دعوی جدید را خواهند داشت.
ایرا روتکن یکی از وکلای اپل در این مورد می‌گوید:”ما اعتقاد داریم که پرونده آیفون ۴ به خوبی حل و فصل شده و رای به اندازه کافی عادلانه و معقول است و به مشتریان اجازه انتخاب هم می‌دهد که متناسب باشرایط خود ۱۵ دلار و یا بامپر دریافت کنند”.
Source:Reuter&mobilestan
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,235
نام
Mohammad

? Apple A6 or Apple A5X


ipad-3-logic-board_1.jpg





دیروز شنیدیم که رزولوشن آی پد 3 قرار است 2048 در 1536 پیکسل باشد و چندی قبل هم سایت BGR از پردازشگر چهار هسته ای A6 آن خبر داده بود. اما امروز سایت چینی WeiPhone عکسی از بورد این تبلت منتشر کرده که نشان می دهد پردازنده آی پد 3 احتمالا A5X خواهد بود که مدل بهبود یافته A5 است. البته انتظار می رفت پس از استفاده از پردازنده A4 در آی پد و آیفون 4 و A5 در آی پد 2 و آیفون 4S در آی پد 3 از پردازنده A6 استفاده شود. حال باید (در صورت صحت شایعات) تا هفتم مارس صبر کنیم و ببینیم تیم کوک و گروه آی پد، با چه محصولی به روی صحنه می آیند. عکس logic board احتمالی آی پد 3 را در ادامه مطلب می توانید ببینید.


منبع :‌ نارنجی
 

Real Madrid 9

کاربر سایت
Jun 10, 2011
3,996
نام
M O E I N
دوستان عزیز میخام بدونم اول از همه کی رونمایی میشه این ای پد 3 و کی عرضه جهانی میشه تاریخشم شمسی بگین ممنون میشم حوصله تبدیلشو ندارم برم بزنم تو سایتا ممنون میشم بگین بعد کی اصلا وارد بازار میشه اگه بیاد حدودا به نظرتون تو چه رنجی تو ایران میشه خارج بیخیال چون اینجا قاره ایرانه قیمتا باید 3 برابر بشه تا ملت بخرن وگرنه انگار جنس اصل نیست . اصلا عادی شده کلاه گذاشتن سر هم دیگه . دق کردین تو این خرا............. شده به خدا . چرا باید اینقد گررونتر از دنیا بخریم مگه ما جهان 4 رومیم وضعمون این شده به خدا تانزانیام زندگی کنی ازینجا بهتر ، فرصتش پیش بیادا فرار می کنم ازین ....... .
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
آیا در چند هفته ی آینده MicroSoft Office برای آیپد منتشر می شود؟!

81d52704eaccf3fd8a5476ec7364aa00.jpg

با توجه به خبر جدیدی که سایت The Daily منتشر کرده است می توانیم در چند هفته ی آینده در انتظار معرفی برنامه ی Microsoft Office برای آیپد باشیم . شایعاتی در همین زمینه در ماه نوامبر سال گذشته نیز منتشر شد ولی امروز Matt Hickey اعلام کرده است که تیم طراح این برنامه کار را تمام کرده اند ولی هنوز زمان دقیق برای انتشار این برنامه مشخص نیست !

آقای Hickey ادعا می کند که با نمونه ی اولیه این برنامه کار کرده است و همچنین اشاره میکند که این برنامه از لحاظ ساختار بسیار شبیه به برنامه ی OneNote می باشد. او در ادامه بیان کرده است که شما می توانید با کمک این برنامه و هم به صورت آنلاین Word, Excel و PowerPoint بسازید و یا آنها را ادیت کنید. ( احتمال می رود در حالت آنلاین این برنامه از سرویس SkyDrive cloud ماکروسافت استفاده کند. )

همچنین این منبع خبری ادعا کرده است که برنامه ی OneNote به زودی آپدیت خواهد شد و نیز مدعی آن است که ورژن آندروید Microsoft Office نیز در حال ساخت است .

منبع :
MR.png
و آیفون.ای آر
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر