«Ghost of Tsushima»، عنوان جدید «Sucker Punch» رونمایی شد

Frobary

Loyal Member
66-1024x505.jpg

دقایقی پیش و در کنفرانس سونی در نمایشگاه بازی‌هایی ویدیویی پاریس، استودیو «Sucker Punch»، سازنده سری «Infamous»، بازی جدید خود را به نمایش گذاشت. «Ghost of Tsushima» در دوران سامورایی ها جریان دارد که سعی دارند از سرزمین خود در مقابل حمله مغول‌ها دفاع کنند. اطلاعات بیشتری از بازی منتشر نشده و قرار است در سال 2018 به صورت انحصاری برای PS4 عرضه شود.

Read the whole post here.
 
Action Adventure Stealth و Open World؟! این شمارو یاد یه چیزی نمیندازه. چند ساله هوادارا دارن داد میزنن اما یوبیسافت نفهمید. اینقدر با AC نرفت سراغ ژاپن فئودال تا اینکه بلاخره یه کس دیگه از این ایده سوء بهره برداری کرد!

نفرین عامون بر هرچی سوء بهر برداری کننده که ایده های ناب شهرکتای پر افتخاری مثل یوبی رو به یغما میبرن :-B

این سیل تعریف و تمجید از سونی بخاطر رسیک پذیری (!) تو این تاپیک راه انداختید درحالیکه ساکرپانج این ip رو کاملا به نگاه به بازار رقبا و نیاز مخاطب میخواد بسازه. ما که یه اپسیلون ریسک پذیری توش نمی بینیم.
 
آخرین ویرایش:
خب ساکرپانچ اعلام کرد چیزی نزدیک به 3 سال و نیم هستش که دارن رو بازی کار میکنن!! و تمام تصاویر پخش شده هم از قبل رندر شده بودن.

3 سال و خورده‌ای؟!! با این مدت یوبی سافت 4 تا اسسین کرید میده بیرون:D

قشنگ بود :) فقط توجه داشته باشید که SP یه استودیو هست و یوبی یه Publisher، البته که خودتونم خوب می دونید این قضیه رو!
*************

واقعا از این بازی خوشم اومده و امیدوارم برخوردهای همچنینی باعث خراب شدن ذهنیتم نسبت بهش نشه!
 
بگذریم از اینکه الان دور دور ترول کردن یوبی هست و کلا هر چیزی هست که به این ناشر ربط داشته باشه له کردنش مساوی با خفن بودنمون ولی واقعا منصف که باشیم این ناشر ایده ها و خصوصا المان هایی رو وارد گیم پلی بازی هاش کردن که به معنای واقعا کلمه کار کردن باهاشون "لذت بخش" هست! حالا یا خودش وارد کرده یا گسترش داده و طوری که الان همه اونها رو با اسم یوبی می شناسیم مثل فتح پایگاه ها، مخفی کاری های خاص، ترکیب جهان آزاد با گیم پلی سند باکس مخفی کاری، روشن کردن محیط های نقشه ها و چیزایی که هر کی عناوین اخیر AC و FC رو تجربه کرده باشه میدونه در مورد چی صحبت می کنم... در کل به نظرم این "حقیقت" هست که سبک اکشن ماجراجوی جهان آزاد مدیون ذوق و نبوغ سازنده های یوبیسافت هست.
این حقیقت هست که اگر یوبی سال 2013 فارکرای 3 و اون فرمول گیم پلی تکراری نشدنی رو خلق نمی کرد، یا سال 2009 سبک اکشن ماجراجوی رو تکون نمی دادن الان بازی ای مثل هورایزن متفاوت از چیزی بود که ارائه شد. یا خیلی از بازی های دیگه اصلا بحثم سر این نیست که فقط یوبی سافت و یوبی سافت و یوبی سافت ولی، این ناشر تاثیر شدیدی رو ایده های نابی گذاشته که الان دارن تو سبک اکشن ماجراجوی جهان آزاد ارائه گسترش پیدا می کنند! حتی به نظرم موفقیت هایی که یوبی تو این بک بدست آورده رو میشه بعنوان اعتماد به نفس برای ناشرهای دیگه واسه سرمایه ذاری رو این سبک به حساب آورد. جایی که EA میگه می خوایم بازی تو سبک AC بسازیم...

ایده ای که Ghost of Tsushima پیگیری میکنه گذشته از گیم پلی، آروزی من و خیلی های دیگه بود به AC تبدیل بشه خیلی جواب می داد ولی نشد! در کل یکی از اساسی ترین مشکلات یوبی ضعف مدیریت هست، وقتی گنده های بازی های بزرگش بعد ساخت بازی کمپانی رو ترک می کنند... هیچ بعید نیست خبر جدایی اشرف هم چند وقت دیگه منتشر بشه و دلیل پرداخته نشدن به ژاپن فئودال هم همین مدیرها بودن که این ایده و ستینگ رو باور نداشتن و همین باعث میشه قطعا، که شاهد بازی جذابی باشیم که یوبی می تونست ارائه کنه. Ghost of Tsushima قطعا خیلی از فرمول گیم پلی بازی های یوبی قرض می گیره حالا خواهیم دید.
 
اصولا اگر چیزی رو ترول کنم هیچ وقت نمیام برای کسی و یا اون نوشته، خودم رو توجیح کنم. ولی در مورد پست قبلیم به هیچ وجه ترولی در مورد یوبی سافت نکردم.
یه عده هم تومار نوشتن...بگدزیم من بیشتر از شماها با یوبی سافت خاطره دارم و بهش احترام میزارم . شاید من منظورمو بد رسوندم، ترول اسسین به یوبی نسبت داده شد:D

امیدوارم تو PSX یه گیم پلی مامان بالانسی از بازی ببینیم.
 
آخرین ویرایش:
ایده ای که Ghost of Tsushima پیگیری میکنه گذشته از گیم پلی، آروزی من و خیلی های دیگه بود به AC تبدیل بشه خیلی جواب می داد ولی نشد! در کل یکی از اساسی ترین مشکلات یوبی ضعف مدیریت هست، وقتی گنده های بازی های بزرگش بعد ساخت بازی کمپانی رو ترک می کنند... هیچ بعید نیست خبر جدایی اشرف هم چند وقت دیگه منتشر بشه و دلیل پرداخته نشدن به ژاپن فئودال هم همین مدیرها بودن که این ایده و ستینگ رو باور نداشتن و همین باعث میشه قطعا، که شاهد بازی جذابی باشیم که یوبی می تونست ارائه کنه. Ghost of Tsushima قطعا خیلی از فرمول گیم پلی بازی های یوبی قرض می گیره حالا خواهیم دید.
حالا نمیدونم جایی رسمی اعلام شده مدیرها به ژاپن اعتقاد نداشتن یا نه:-"
اما من فکر میکنم ژاپن رو نگه داشتن برای وقتی که اوضاع سری داره خراب میشه(بیشتر از اتفاقی که این نسل براش افتاد:-" )
یعنی اون ایده رو نگه داشتن برای برگردوندن گیمرها...مثل همین مصر:-" (و یونان:-" )


احتمالش زیاده بازی ساکرپانچ فرمول هایی از AC قرض بگیره، ولی بازم به نظرم AC Japan دستپخت یوبی خیلی کار متفاوتی با GOT میشه:-" و من که شدید منتظر AC ژاپنم :x
 
من که دوست داشتم بازی یه سامورایی HnS فجیع باشه. چون کلا قحط HnS شده این نسل ولی بازی اکشن مخفی کاریه گویا. بدترین اتفاق ممکن هم اینه که بره تو تم سری سولز چون من خوشم نمیاد:دی کلا نمیتونم اینارو بازی کنم:دی

همون بلادبورن رو گرفتم، شبی یه ساعت وقت بازی دارم که اونم تو بلادبورن همش به لودینگ های بعد مرگ میگذشت. پرتش کردم آشغال:دی
 
باید عنوان جالبی باشه . یه استودیو خوب داره میسازتش و اینکه انحصاریه ... سونی تو انحصاری رقیب نداره و هیولاس .
اما قسمت مبهم بازی سازنده آمریکاییه اونه که داره بازی ژاپنی میسازه!:-?
 
آی پی جدید همیشه ریسک داره، فارغ از این که ایدش نو باشه یا نه
در رابطه با این بازی هم، اپن ورلد بودنش نگران کنندس ولی خب امیدوارم یه چیزی در حد و اندازه های Nioh ببینیم.
 
عجب نمایشی بود:x
دیالوگ هایی که پخش کردن فوق العاده بود خیلی خوشم اومد محیط های بازی هم متنوع میزد\m/
همیشه از اومدن اینفیموس بعدی استقبال میکنم ولی الان که رفتن سراغ IP جدید راضی ترم. فقط امیدوارم حالت سولز بورن گونه نداشته باشه:D
============
بعضی از دوستان هم از ترول شدن AC ناراحت شدن و به رگ غیرتشون برخورده ولی حالا خودشون میان با اطمینان میگن بازی قراره از فرمول های گیم پلی یوبی سافت قرض بگیره اصلا اشکال نداره و حتما چیزی میدونن که میگن... دوست عزیز حداقل بزار یه تریلر از گیم پلی بیاد بعد فکت صادر کنید:|
 
Infamous Second Son تابستون 40 تومن خریدم زهرمارم شد گیمپلی شدید خشک نچسب بود بعد چند دقیقه حالت تهوع میگرفتم بعد چندماه پول داده بودم به زور تمومش کردم گیمپلی Ghost of Tsushima انقدر خشک باشه بمیرم سمتش نمیرم برن مثل guerrilla games نیرو جدید بگیرن قدیمیارو بیرون کنن
 
Infamous Second Son تابستون 40 تومن خریدم زهرمارم شد گیمپلی شدید خشک نچسب بود بعد چند دقیقه حالت تهوع میگرفتم بعد چندماه پول داده بودم به زور تمومش کردم گیمپلی Ghost of Tsushima انقدر خشک باشه بمیرم سمتش نمیرم برن مثل guerrilla games نیرو جدید بگیرن قدیمیارو بیرون کنن
گیم پلی انفیموس،خشک بود!!!!؟؟؟
والا با اون زنجیر یک حرکتهایی میزد ادم کف میکرد از انیمیشن هاش.!!!مطمنی انفیموس رو اصلا بازی کردی!!؟؟
 
گیم پلی انفیموس،خشک بود!!!!؟؟؟
والا با اون زنجیر یک حرکتهایی میزد ادم کف میکرد از انیمیشن هاش.!!!مطمنی انفیموس رو اصلا بازی کردی!!؟؟
از تو مطمئنترم
زنجیر رو یادم نمیاد باهاش کار نمیکردم خوشم نمیمد قدرتای دیگه بهتر بودن با قدرت سنگ کار میکردم با نئون
انیمیشن بازی نمیکردم حال کنم گرافیکش خوب بود گیمپلی افتضاح بود غول آخرش زدم حالم بهم خورد مسخره بازی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or