Nintendo بحث و تبادل نظر پیرامون بازی های Switch

switch_logo.png

سلام

دنبال یه تاپیک میگشتم که داخلش در مورد چنتا بازی حرف بزنم و از اونجایی که واسه بازی های سوییچ تاپیک زده نمیشه و یا اگه زده بشه یکی دو صفحه جلو نمیره گفتم این تاپیک رو بزنم که مرجعی باشه واسه تبادل نظر :دی
 
خب حالا که نسل نینتتدو سوییچ تقریبا تموم شد یه لیست از ماست پلی های این نسل رو بگید بریم رو شبیه ساز بازی کنیم. :دی

ماریو اودیسه و دوتا زلدا اصلیا رو زدم :دی
 
  • Love
Reactions: pouria.sh
خب حالا که نسل نینتتدو سوییچ تقریبا تموم شد یه لیست از ماست پلی های این نسل رو بگید بریم رو شبیه ساز بازی کنیم. :دی

ماریو اودیسه و دوتا زلدا اصلیا رو زدم :دی
Astral Chain
بیونتاها

ماریو و خانواده (لوییجی و...) هرچی که دستت اومد.
زلدا هرچی که دستت اومد.
فایرامبلم هرچی که دستت اومد.
زنوبلید هرچی که دستت اومد.
متروید هرچی دستت اومد
کلا هرچی دستت اومد:دی
 
Astral Chain
بیونتاها

ماریو و خانواده (لوییجی و...) هرچی که دستت اومد.
زلدا هرچی که دستت اومد.
فایرامبلم هرچی که دستت اومد.
زنوبلید هرچی که دستت اومد.
متروید هرچی دستت اومد
کلا هرچی دستت اومد:دی

فعلا این echoes of wisdom رو دانلود کردم امیدوارم بیش از حد طولانی نباشه :دی
 
بالاخره بعد ماه ها انتظار آپدیت سوییچ ۲ برای زینوبلید X اومد که بازیو ۶۰ فریم و در حالت داک ۴ کی می‌کنه. متاسفانه پولیه و ۵ دلار قیمت داره که الان پول زیادی برامون ولی از اونجایی که خیلی منتظرش بودم گرفتمش و باید بگم بازی به طرز خفنی زیباتر به نظر میاد تو ۶۰ فریم و افزایش رزولوشن هم فوق العاده به چشم میاد تو محیط های رنگارنگ و بزرگ بازی. واقعا یه بازی دیگه شده انگار و توصیه میکنم اگر سوییچ۲ دارید حتما برید سراغش
 
دوستان این Yoshi and the Mysterious Book رو کسی تجربه کرده؟چطوره بازی؟دوست دارم بگیرمش ولی با این قیمت ها نمیتونم ریسک کنم.
من بازی نکردم ولی بنظرم واقعا برا بچه ها بود :-?
ینی برخلاف ماریو ک فقط ظاهرش بچگونست این واقعا گیم خردسالانه بنظر میاد:D
 
من بازی نکردم ولی بنظرم واقعا برا بچه ها بود :-?
ینی برخلاف ماریو ک فقط ظاهرش بچگونست این واقعا گیم خردسالانه بنظر میاد:D
دقیقا بخاطر همین نکته شک دارم :Dمنم بازی های مناسب سن کم میزنم ولی این یکی حس میکنم کلا دیگه خیلی برای سنین پایینیه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or