سلام
دنبال یه تاپیک میگشتم که داخلش در مورد چنتا بازی حرف بزنم و از اونجایی که واسه بازی های سوییچ تاپیک زده نمیشه و یا اگه زده بشه یکی دو صفحه جلو نمیره گفتم این تاپیک رو بزنم که مرجعی باشه واسه تبادل نظر
Astral Chainخب حالا که نسل نینتتدو سوییچ تقریبا تموم شد یه لیست از ماست پلی های این نسل رو بگید بریم رو شبیه ساز بازی کنیم.
ماریو اودیسه و دوتا زلدا اصلیا رو زدم![]()
Astral Chain
بیونتاها
ماریو و خانواده (لوییجی و...) هرچی که دستت اومد.
زلدا هرچی که دستت اومد.
فایرامبلم هرچی که دستت اومد.
زنوبلید هرچی که دستت اومد.
متروید هرچی دستت اومد
کلا هرچی دستت اومد![]()
حول و حوش 20 ساعتی میشه.فعلا این echoes of wisdom رو دانلود کردم امیدوارم بیش از حد طولانی نباشه![]()
من بازی نکردم ولی بنظرم واقعا برا بچه ها بوددوستان این Yoshi and the Mysterious Book رو کسی تجربه کرده؟چطوره بازی؟دوست دارم بگیرمش ولی با این قیمت ها نمیتونم ریسک کنم.
دقیقا بخاطر همین نکته شک دارممن بازی نکردم ولی بنظرم واقعا برا بچه ها بود
ینی برخلاف ماریو ک فقط ظاهرش بچگونست این واقعا گیم خردسالانه بنظر میاد![]()
من دارم Bowser's Fury میرم شاهکارهدقیقا بخاطر همین نکته شک دارممنم بازی های مناسب سن کم میزنم ولی این یکی حس میکنم کلا دیگه خیلی برای سنین پایینیه
اینو منم رفتم.واقعا خوبه فقط متاسفانه کوتاههمن دارم Bowser's Fury میرم شاهکاره
آقا بازیهای سگا رو روی سوئیچی که کپیخور شده میشه اجرا کرد یا باید همون سرویس آنلاین رو گرفت؟
