سرخط خبرها

شایعه:بنا به گفته eXtas1s...ریمیک پرسونا 4 روز عرضه در گیمپس قرار خواهد گرفت
View attachment 371874
نمیدونم خوشحال باشم یا غمگین.
از یه طرف به هر حال خیلی خوبه
از طرف دیگه ریمیک پرسونا ۰ و ۱‌ و ۲ خیلی واجب تر بود واقعا و فکر نکنم با توجه به اینکه بازی بعدی قطعا پرسونا۶ خواهد بود روی ریمیک این بازیا فکر کنن.
این الان بازیش آنچنان قدیمی نبود مثل اونا، اونا واقعا پوست آدم کنده میشه مکانیسمشون جوریه و تو دانجنهایی میری که حسابت با کرام الکاتبینه ولی ۴ نه (سخت هست ولی باز رو‌ حساب کتاب) و کاملا بازی مدرنی بود از همه لحاظ، حیف فقط ۴ رو‌ نشد رو ویتا برم پلات کنم.
کلا خود سری SMT هم یه تکون لازم داره بماند، ترجیحا یه فرانچایز جدید توش.
این وسط ریمیک پرسونا۴... خوبه ولی چیزیه که اکثر طرفدارهای سری انقدرها هم بهش نیاز نداشتن، اولویت واقعا پرسونا۲ بود که ریمیک میطلبید سر داستانهایی که داشت.
حکایت شده حکایت ریلیز نکردن متافور با اون گرافیک نسل قبلی برای نینتندو سوییچ که اصلا بازیش خوراک سوییچ بود... اتلوس همیشه تو پیغمبرا دنبال جرجیسه... نسخه های مختلف بازیاش که یهو یکی برای نینتندوئه انحصاری اون یکی انحصاری سونی و...
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
پایان فعالیت سرویس الکترو

متن منتشر شده توسط تیم الکترو:

«« عیدتون مبارک رفقا…

نوروز اومد اما چون میدونیم خوشحال نیستید ما هم سرهامون پایینه و شرمنده ایم
شرمنده ایم که فقط ما موندیم با یه دنیا حرف نگفته و یه عالمه لبخند که نذاشتن رایگان بهتون هدیه بدیم.
ما رو ازتون گرفتن، شادی رو ازمون گرفتن،
و تهش فقط دلتنگی برامون موند.
خیلی جاتون خالیه… خیلی.

اگرهم برگردیم هیچ چیز مثل قبل نمیشه، مثل لذتی که خدمت بدون چشم داشت بهتون میدادیم...

مرسی که باهامون بودید. »»

الکترو یک سرویس رفع تحریم بود که چندین سال نقش پررنگی در تجربه گیمینگ کاربران ایرانی داشت. این سرویس تماما رایگان بود و توسط حمایت های گیمر های ایرانی تامین میشد
 
Screenshot_2025-03-21-22-10-55-545_com.twitter.android.png

"اتحادیه اروپا استفاده از ارزهای مجازی برای پنهان کردن قیمت خریدهای درون‌برنامه‌ای را ممنوع کرده است.
نیازمندی‌های جدید:
• اطلاعات قیمت شفاف و واضح.
• اجتناب از روش‌هایی که هزینه‌های محتوای دیجیتال درون‌برنامه‌ای را پنهان می‌کنند.
• احترام به آسیب‌پذیری‌های مصرف‌کنندگان، به‌ویژه در مورد کودکان."
 
آخرین ویرایش:
پایان فعالیت سرویس الکترو

متن منتشر شده توسط تیم الکترو:

«« عیدتون مبارک رفقا…

نوروز اومد اما چون میدونیم خوشحال نیستید ما هم سرهامون پایینه و شرمنده ایم
شرمنده ایم که فقط ما موندیم با یه دنیا حرف نگفته و یه عالمه لبخند که نذاشتن رایگان بهتون هدیه بدیم.
ما رو ازتون گرفتن، شادی رو ازمون گرفتن،
و تهش فقط دلتنگی برامون موند.
خیلی جاتون خالیه… خیلی.

اگرهم برگردیم هیچ چیز مثل قبل نمیشه، مثل لذتی که خدمت بدون چشم داشت بهتون میدادیم...

مرسی که باهامون بودید. »»

الکترو یک سرویس رفع تحریم بود که چندین سال نقش پررنگی در تجربه گیمینگ کاربران ایرانی داشت. این سرویس تماما رایگان بود و توسط حمایت های گیمر های ایرانی تامین میشد

احتمالا اقازاده يكى از دوستان تازه درسشو تموم كرده و واسه شروع كار دانش بنيان و گرفتن وام لا عوض و بودجه و ارز دولتى ميخواد dns پولى بفروشه.
 
آخرین ویرایش:
1000037978.jpg
مدیر بازاریابی Valve تهدید کرد اگر آنها حق مالکیت Half-Life را پس نگیرند، شرکت از توسعه بازی کنار می‌رود.

هارینگتون در طی سخنرانی کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی 2025 به روزهای اولیه Valve و معامله‌ای که با Sierra داشتند اشاره کرد. طبق توافق اولیه، Valve بیشتر هزینه‌های توسعه را تامین می‌کرد، اما Sierra تمام حقوق IP را حفظ می‌کرد و تنها 15 درصد می‌پرداخت. هارینگتون با تایید Gabe Newell، یک استراتژی برای پس گرفتن IP برنامه‌ریزی و تهدید کرد که اگر Sierra قرارداد را بازنگری نکند، Valve به سمت سرمایه‌گذاری‌های دیگر می‌رود. این یک ریسک بزرگ بود، زیرا Valve یک استودیوی با استعداد بود که می‌توانست در زمینه‌های دیگر، از جمله یک "پلتفرم سرگرمی آنلاین" در همکاری با آمازون، موفق شود. در نهایت، استراتژی هارینگتون جواب داد و در سال 2001، توافقنامه انتشار اصلاح شد و IP Half-Life و حقوق انتشار آنلاین را به Valve داد و راه را برای Half-Life 2، Steam و موفقیت آینده شرکت هموار کرد.

 
View attachment 371933
مدیر بازاریابی Valve تهدید کرد اگر آنها حق مالکیت Half-Life را پس نگیرند، شرکت از توسعه بازی کنار می‌رود.

هارینگتون در طی سخنرانی کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی 2025 به روزهای اولیه Valve و معامله‌ای که با Sierra داشتند اشاره کرد. طبق توافق اولیه، Valve بیشتر هزینه‌های توسعه را تامین می‌کرد، اما Sierra تمام حقوق IP را حفظ می‌کرد و تنها 15 درصد می‌پرداخت. هارینگتون با تایید Gabe Newell، یک استراتژی برای پس گرفتن IP برنامه‌ریزی و تهدید کرد که اگر Sierra قرارداد را بازنگری نکند، Valve به سمت سرمایه‌گذاری‌های دیگر می‌رود. این یک ریسک بزرگ بود، زیرا Valve یک استودیوی با استعداد بود که می‌توانست در زمینه‌های دیگر، از جمله یک "پلتفرم سرگرمی آنلاین" در همکاری با آمازون، موفق شود. در نهایت، استراتژی هارینگتون جواب داد و در سال 2001، توافقنامه انتشار اصلاح شد و IP Half-Life و حقوق انتشار آنلاین را به Valve داد و راه را برای Half-Life 2، Steam و موفقیت آینده شرکت هموار کرد.


الانم یه نفر باید خودشون رو تهدید کنه بگه اگه HL3 رو نسازید حقوق IP رو ازتون میگیریم:دی
 
پایان فعالیت سرویس الکترو

متن منتشر شده توسط تیم الکترو:

«« عیدتون مبارک رفقا…

نوروز اومد اما چون میدونیم خوشحال نیستید ما هم سرهامون پایینه و شرمنده ایم
شرمنده ایم که فقط ما موندیم با یه دنیا حرف نگفته و یه عالمه لبخند که نذاشتن رایگان بهتون هدیه بدیم.
ما رو ازتون گرفتن، شادی رو ازمون گرفتن،
و تهش فقط دلتنگی برامون موند.
خیلی جاتون خالیه… خیلی.

اگرهم برگردیم هیچ چیز مثل قبل نمیشه، مثل لذتی که خدمت بدون چشم داشت بهتون میدادیم...

مرسی که باهامون بودید. »»

الکترو یک سرویس رفع تحریم بود که چندین سال نقش پررنگی در تجربه گیمینگ کاربران ایرانی داشت. این سرویس تماما رایگان بود و توسط حمایت های گیمر های ایرانی تامین میشد
نمیدونم داستان چیه یکی یکی سرویس های رفع تحریم دارن نابود میشند. 403 هم مجوز نگرفت شکن هم اصلا خوب کار نمیکنه و ما موندیم و این ولایت بی‌صاحاب. این دی ان اس ها خیلی کار من رو راه مینداخت مخصوصن واسه دوره های خارجی که تحریم بود من راحت به سرویس وصل میشدم و کار میکردم ولی الان اون هم مصیبت شده. تا کی باید اینا رو تحمل کنیم خدا داند
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
1000018679.jpg

به دنبال انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows، سهام شرکت Ubisoft با کاهشی ۷ درصدی مواجه شده و عرضه این عنوان باعث نشد تا کمپانی مقداری از ارزش از دست داده خود طی این سال‌ها را جبران کند.


Ubisoft طی ۵ سال گذشته ۸۰ درصدِ ارزش خود را از دست داده است و این رویه همچنان ادامه دارد. مالکان این شرکت همواره به عملکرد عنوان Assassin’s Creed Shadows که در ژاپن فئودال، مورد انتظارترین مکان تاریخ فرنچایز، روایت می‌شود، امید داشته‌اند. با این وجود، به نظر می‌رسد که عرضه Assassin’s Creed Shadows نه تنها به افزایش ارزش سهام شرکت کمک نکرده، بلکه روند نزولی آن را شدت بخشیده است.


کاهش ۷ درصدی سهام Ubisoft پس از عرضه Assassin’s Creed Shadows - گیمفا
Ubisoft ساعاتی پیش اعلام کرد که این عنوان بیش از ۲ میلیون پلیر داشته است که البته این آمار برابر با تعداد نسخه‌های فروش رفته نیست، بلکه شامل آمار پلیرهای یوبیسافت پلاس پریمیوم با قیمت ماهانه ۱۸ دلار نیز می‌شود. واکنش‌ سهامداران به آمار اعلام شده چندان مثبت نبوده است
 
‏بازی Dark Mass معرفی شد‌!

استودیو Path Games، سازنده بازی Insomnis، بازی Dark Mass را معرفی کرد
یک بازی ترسناک روان‌شناختی که کاملاً در عمق یک عمارت زیرآبی غوطه‌ور جریان دارد. این بازی قرار است در پاییز 2026 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی از طریق استیم منتشر شود.

در دارک مس، پلیرها نقش آلیس، یک کاوشگر اعماق دریا را بر عهده می‌گیرند که همراه با برادرش رید، به‌طور اتفاقی به بقایای یک کشتی باستانی برخورد می‌کند. اما در زیر آن، چیزی بسیار شوم‌تر نهفته است.
عمارتی که به نظر می‌رسد از زمان گم شده، اما به شکلی عجیب و دست‌نخورده، علی‌رغم قرن‌ها حضور در اعماق آب، باقی مانده است

Screenshot_2025-03-22-19-35-38-135_com.android.chrome-edit.jpg

پ.ن: طبق نکاتی که گفته شد اولین تجربه ترسناک کاملاً زیرآبی رو قراره تجربه کنیم
کاوش در عمارتی غرق‌شده که قراره حس تنش و غوطه وری اعماق دریا رو همراه باترس روان‌شناختی به اجرا بزارن
گویا سیستم walkie-talkie هم برای ارتباط با برادر کرکتر اصلی (رید) قرار دادن
بازی دارای معما و چالش‌های منحصربه‌فرده و نکته مهم بعد اینکه اقدامات شما تعیین می‌کنه که داستان آلیس چگونه پیش بره و به چه پایانی منجر بشه
و نهایتا اینکه مدت زمان بازی چهار تا شش ساعت هستش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or