سرخط خبرها

مگه اينكه ما ندونيم و از نسل قبل به طور موازى در حال كار باشن روش.
Bully 2 از نسل 7 تا االان تقریبا 3 بار کنسل شده. برای راکستار و فن های آیپی های قدیمشون زیاد دور از انتظار نیست.
 
1000009943.png

بازی Assassin’s Creed Shadows یک عنوان نقش‌آفرینی وسیع در همانند Origins، Odyssey و Valhalla خواهد بود. طبق اعلام کارگردان خلاق بازی، کمپین اصلی آن بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت زمان می‌برد و بازیکنانی که قصد تکمیل صددرصدی بازی را دارند، باید بیش از ۸۰ ساعت برای آن وقت بگذارند. برخلاف Valhalla، امکان اضافه شدن حالت New Game Plus پس از انتشار وجود دارد. این بازی قرار است در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۵ برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود، اما نسخه فیزیکی آن در اواخر فوریه پیش از موعد به دست برخی بازیکنان رسید.

 
این Tech Demo که از فضای سایبرپانک و بلید رانر الهام گرفته شده توسط اکانت scionti_design در X، که سابقه فعالیت در استودیوهای مختلف داشته ساخته شده. می تونید از این لینک تک دمو رو دانلود کنید
با Unreal Engine 5.5.3 توسعه داده شده
 
View attachment 369557

بازی Assassin’s Creed Shadows یک عنوان نقش‌آفرینی وسیع در همانند Origins، Odyssey و Valhalla خواهد بود. طبق اعلام کارگردان خلاق بازی، کمپین اصلی آن بین ۳۰ تا ۴۰ ساعت زمان می‌برد و بازیکنانی که قصد تکمیل صددرصدی بازی را دارند، باید بیش از ۸۰ ساعت برای آن وقت بگذارند. برخلاف Valhalla، امکان اضافه شدن حالت New Game Plus پس از انتشار وجود دارد. این بازی قرار است در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۵ برای PS5، Xbox Series X/S و PC عرضه شود، اما نسخه فیزیکی آن در اواخر فوریه پیش از موعد به دست برخی بازیکنان رسید.

چه خبر هیجان انگیزی، چه لذتی داشته باشه بی نهایت ماموریت که بری فلان جا فلانی رو بکشی یا بری فلان آیتم رو پیدا کنی. واقعا آدم از این همه ساعت گیمپلی خسته نمیشه.
 
چه خبر هیجان انگیزی، چه لذتی داشته باشه بی نهایت ماموریت که بری فلان جا فلانی رو بکشی یا بری فلان آیتم رو پیدا کنی. واقعا آدم از این همه ساعت گیمپلی خسته نمیشه.
اتفاقا همین روند اگر خلاقیت توش نباشه بشدت تکراری و خسته کننده میشه...
 
سگا بازی‌های جدید کمتری می‌سازد، اما سرمایه‌گذاری بیشتری روی Sonic ،Atlus و Like a Dragon می‌کند | بازی سنتر

sega.jpg

سگا قصد دارد بازی‌های کمتری را در سال آینده منتشر کند، اما در استودیوهای سازنده‌ی Persona ،Sonic و Like a Dragon سرمایه‌گذاری می‌کند. این ناشر ژاپنی، در طول سال مالی جاری خود که در 31 مارس به پایان می‌رسد، بیش از هفت عنوان از جمله Super Monkey Ball: Banana Rumble ،Metaphor: ReFantazio ،Sonic X Shadow Generations و Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii منتشر کرده است.

سگا در پاسخ به سوالی درباره برنامه های خود برای سال مالی آینده، که از آوریل 2025 تا مارس 2026 است، گفت که به طور کلی بازی‌های کمتری را منتشر خواهد کرد. در حال حاضر، بازی‌های اعلام‌شده این شرکت (‌بازی‌هایی که رایگان نیستند) عبارتند از Sonic Racing: CrossWorlds ،Shinobi: Art of Vengeance و Project Century به‌علاوه احیای IP‌های قدیمی آنها از جمله Virtua Fighter و Crazy Taxi و Jet Set Radio و Golden Axe و Streets of Rage است.

سگا در مورد برنامه‌های آتی خود گفت: این طرح در حال حاضر در حال تدوین است، اما ما انتظار داریم که حجم عناوین جدید کمتر از سال مالی امسال باشد. از سوی دیگر، ما انتظار داریم از فروش مکرر عناوین جدید در سال مالی جاری سهم درآمدی مستمر داشته باشیم و از عناوین جدید در F2P سهم درآمدی بیشتری داشته باشیم.

همچنین در طول پرسش و پاسخ از سگا پرسیده شد که آیا در نظر دارد استودیوهای خارجی را برای تقویت توسعه خود خریداری کند.

سگا گفت: Atlus یک استودیوی مهم برای ما و برای گسترش IP‌های ژاپنی در خارج از کشور است و فکر می‌کنیم تقویت آن ضروری است و استودیوهای درگیر در IP‌های Sonic و Like a Dragon نیز با کمبود پرسنل مواجه هستند و ما به دنبال تقویت پرسنل از طریق استخدام و M&A هستیم.

سگا در طول سه فصل اول سال مالی جاری خود (نه ماه منتهی به 31 دسامبر 2024) اعلام کرد که نزدیک به 20 میلیون بازی فروخته است که شامل حداقل 2 میلیون فروش Sonic X Shadow Generations و 1 میلیون فروش Metaphor: ReFantazio است. همچنین نزدیک به 12 میلیون واحد از عناوین قدیمی را فروخته است. علاوه بر Persona 5 Royal و Unicorn Overlord عناوین قبلی سری Sonic نیز به آمار فروش کمک کرده‌اند.

رئیس سگا اخیراً فاش کرد که این شرکت به دنبال راه‌اندازی یک سرویس اشتراک برای بازی‌های ویدیویی خود است.
 
تعدیل نیرو در استودیوهای Visual Arts و مالزی پلی‌استیشن | بازی سنتر

pslay.jpg

سونی تعدادی از توسعه دهندگان Visual Arts studio پلی استیشن و استودیوی پشتیبانی در مالزی را اخراج کرده است و گزارش جدید حاکی از آن است که بسیاری از کارکنان تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته‌اند.

روز دوشنبه، Abby LeMaster، مدیر سابق پروژه هنرهای تجسمی پلی استیشن، پیامی را در لینکدین منتشر کرد که در آن اظهار داشت بسیاری از افراد گروه هنرهای تجسمی در آن روز شغل خود را از دست داده‌اند.

LeMaster که اکنون در Riot Games کار می‌کند، گفت: بیدار شدن از خواب با پیام‌هایی که می‌گوید بسیاری از دوستان و همکاران سابق PSVA امروز صبح اخراج شدند، سخت بود. PSVA توسعه دهندگانی را رها کرد که چندین دهه تخصص در این زمینه را داشتند، استعدادهایی که جبران آن فوق العاده دشوار خواهد بود. این صنعت می‌تواند غیرقابل پیش بینی باشد، اما مهارت، تجربه و اشتیاق افرادی که در PSVA با آنها کار کردم غیرقابل انکار است.

در حالی که نظرات LeMaster بیان نمی‌کند که چند نفر تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، یک منبع آگاه به Kotaku گفته است که این اخراج‌ها گسترده هستند و در حالی که برخی از آنها مربوط به پروژه‌های لغو شده اخیر مانند بازی‌ لایو سرویس Bend Studio است، اخراج کارکنان فراتر از این بود.

استودیوی Visual Arts که در سن دیگو واقع شده است، از استودیوهای فرست پارتی سونی است كه در زمينه‌های هنری، انیمیشن و کمک در پشتیبانی فعالیت می‌کند و همچنین در بازی‌ها، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی با شرکتهای ثزد پارتی همکاری می‌کند.

همچنین توسط Nmia Gaming گزارش شده است که اخراج‌هایی نیز در استودیوی پلی‌استیشن مالزی مستقر در کوالالامپور رخ داده است که در سال 2020 به عنوان یک استودیوی پشتیبانی برای کار در کنار تیم Visual Arts تأسیس شد.

Johann Mahfoor، مدیر ارشد پروژه استودیو پلی استیشن مالزی در پستی در لینکدین گفت که او تحت تأثیر اخراج‌ها قرار گرفته است و اظهار داشت: شروع هفته سختی برای ما در استودیو پلی‌استیشن Visual Arts بود. موجی از کاهش انبوه در نیروی کار وجود داشت که بر مالزی و همتایان جهانی ما تأثیر گذاشت و متأسفانه من دیگر بخشی از این برند نیستم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or