Last edited by a moderator:
طرفداران رزیدنت اویل تا 48 ساعت فرصت دارند تا بازی را قبل از این که حذف شود بگیرندآیا واقعا طرفداران رزیدنت اویل فقط ۴۸ ساعت فرصت دارند تا بازی را قبل اینکه تا همیشه نابود شود بگیرند؟!
Resident Evil Fans Have 48 Hours to Grab Game Before It's Gone Forever
دقیقا سایبرپانک از روز اول روی PC بهترین نسخه موجود بود.
مشکلات عجیب و غریب برای نسخه های کنسولی بود.
نقدها هم تماما برای نسخه PC بود وگرنه که اون متا رو تو روز انتشار نمیگرفت.
==========
در مورد آمار فروش خب وقتی بازی خاص باشه و مکانیکهای دیگه بازی به بهترین شکل پیاده شده باشن مشکلات پرفورمنس هیچوقت نمیتونه جلوی پلیرها رو بگیره که بازی نکنن.
این مورد رو من همیشه در مورد وجود ویژگیهایی که سهمیه ای ها تو بازی میگنجونن هم میگم که اگه باقی موارد بازی خوب پیاده شده باشه هرچقدر هم که یکسری غر بزنن روی فروش و تعداد پلیر تاثیری نداره.
اینجا هم اینطوره.
من بتای وایلدز رو تو حالت استاپ موشن داشتم اجرا میکردم ولی با lossless کمی قابل بازی شد ولی بازم لعنتی خیلی خوش ساخت و اعتیادآور بود.
اینکه روی کنسول بدتر بوده دلیل نمیشه بگیم روی پیسی خوب بودننظر شما در مورد مانستز هانتر درسته که پورت بدی داره و ولی الدن رینگ پورتش تفاوتی زیادی با نسخه کنسولی نداشت و در مورد سایبر عملا هم در زمان عرضه و چه الان هنوز بهترین پورت برای نسخه پی سی هست تا کنسول ها
روی پی سی هم باز به نظرم بد نبودش حتی خود من اون موقع عرضه با کارتی مثل 1650 سو پر می تونستم با تنظیماتی ما بین مدیوم و های بازی روی 1080 روی فریم 45 تا 50 برم. ضمن اینکه کم کم با آپدیت ها وضعیشتش بهتر هم شد ضمن اینکه همونطور که گفتم عملا بهترین مکان چه اونموقع جه الان برای تجربه سایبر همین پی سی هست.پورت باید فاجعه ای مثل تلو باشه که صدای پی سی گیمینگ در بیاد بازی که هنوز با آپدیتها هم به وضعیت ایده آل نرسید.اینکه روی کنسول بدتر بوده دلیل نمیشه بگیم روی پیسی خوب بودن
پورت خوب پیسی یه چیری مثل گاد او واره که عملا روی سیستم های ضعیف هم بی ایراد اجرا میشه
متای سایبر که یکی از مدارک اصلی مبنی بر بیاهمیتی نظر منتقدین امروزیه چون همون نسخه PC هم فاجعه بود. نسخه PC مشکلات Performance نسخههای کنسولی رو نداشت، اما هوش مصنوعیش یکی دو نسل از بازیهای روز عقبتر بود، سیستم پلیس نداشت (پلیس بالای پشت بوم یهو پشت سرت ظاهر میشددقیقا سایبرپانک از روز اول روی PC بهترین نسخه موجود بود.
مشکلات عجیب و غریب برای نسخه های کنسولی بود.
نقدها هم تماما برای نسخه PC بود وگرنه که اون متا رو تو روز انتشار نمیگرفت.
بحث در مورد کیفیت پورت نسخه pc تو روز انتشار بود.متای سایبر که یکی از مدارک اصلی مبنی بر بیاهمیتی نظر منتقدین امروزیه چون همون نسخه PC هم فاجعه بود. نسخه PC مشکلات Performance نسخههای کنسولی رو نداشت، اما هوش مصنوعیش یکی دو نسل از بازیهای روز عقبتر بود، سیستم پلیس نداشت (پلیس بالای پشت بوم یهو پشت سرت ظاهر میشد)، پشت چراغ قرمز تیراندازی میکردی و همه NPCها به یک شکل واکنش نشون میدادن و هزار و یک باگ و گلیچ عجیب و غریب. چیزی که بعنوان یک بازی جهان باز نسل بعدی معرفی کردند، بعد از هزارتا آپدیت با اینکه به وضعیت خیلی خوبی رسیده، هنوز هم در حد تبلیغاتش نیست. متاسفانه مشکلات گرافیکی وحشتناک نسخههای نسل هشتم بازی باعث شده که خیلیها وضعیت فاجعه گیمپلی زمان لانچ همه نسخههای اون رو یادشون بره (البته شما رو نمیگم ماکان جان، ولی این مسئله رو بهصورت گسترده در اینترنت میشه دید). یک موضوع دیگهای هم که باهاش مشکل دارم، این حس و حاله که باید مدیون CDPR باشیم چون بعد از چند سال گندکاری خودش رو جمع کرده. اینها عملا زمان لانچ بازی یکی از موفقترین کلاهبرداریهای صنعت بازی رو انجام دادند و با این حس خوبی که گیمرها بهشون دارن، باز هم میتونند این کار رو انجام بدن.
راکستار گیمز استودیوی سازنده بازی L.A Noire را تصاحب کرد.
View attachment 369351
راکستار گیمز استودیوی توسعهدهنده Video Games Deluxe واقع در سیدنی، را خریداری کرده است.
این استودیو به راکستار استرالیا تغییر نام خواهد داد. ویدیو گیمز دلوکس در گذشته با راکستار روی ریمستر بازی LA Noire و سهگانه GTA همکاری داشته است.
استودیوی Video Games Deluxeیک استودیوی توسعهدهنده بازیهای ویدیویی است که در سال ۲۰۰۲ توسط برندان مک نامارا و همسرش تأسیس شد. این استودیو در شهر سیدنی، استرالیا قرار دارد و در ابتدا به نام تیم بوندی (Team Bondi) شناخته میشد. این شرکت به خاطر توسعه بازی جنایی (L.A. Noire) که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، شناخته شده است.
در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۵، اعلام شد که ویدیو گیمز دلوکس توسط راکستار گیمز، خریداری شده و به راکستار استرالیا تغییر نام داده است.
پس از انتشار L.A Noire در سال ۲۰۱۱، تیم بوندی به دلیل مشکلات مالی و اتهامات مربوط به شرایط کاری نامناسب تعطیل شد. پس از آن، برندان مک نامارا و برخی از اعضای اصلی تیم بوندی، ویدیو گیمز دلوکس را تأسیس کردند تا پروژههای جدیدی را دنبال کنند. با این حال، این استودیو بیشتر به خاطر همکاری با راکستار گیمز در بازنشر و بهروزرسانی عناوین قدیمی شناخته شد تا توسعه بازیهای کاملاً جدید.
در سالهای اخیر، ویدیو گیمز دلوکس بر روی بازنشر عناوین کلاسیک راکستار گیمز مانند سهگانه جیتیای: نسخه (Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition) که شامل جیتیای ۳، جیتیای: وایس سیتی و جیتیای: سن آندریاس بود، کار کرد. این استودیو همچنین در بهروزرسانی و بازنشر L.A Noire برای کنسولهای نسل جدید مشارکت داشت.
در تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۵، راکستار گیمز اعلام کرد که ویدیو گیمز دلوکس را خریداری کرده است و این استودیو از این پس به عنوان راکستار استرالیا فعالیت خواهد کرد. این خرید بخشی از استراتژی راکستار برای گسترش حضور خود در بازار جهانی و استفاده از استعدادهای محلی در استرالیا بود. جزئیات مالی این معامله اعلام نشده است، اما انتظار میرود که راکستار استرالیا روی پروژههای آینده راکستار، از جمله بهروزرسانی عناوین قدیمی و احتمالاً توسعه محتوای جدید، تمرکز کند.
پروژهها:
عنوان LA Noire : توسعه اصلی توسط تیم بوندی، با پشتیبانی راکستار گیمز.
عموان GTA Trilogy نسخه 2021: همکاری با راکستار گیمز برای بازسازی و بهروزرسانی سه بازی کلاسیک.
بازنشر L.A noire : نسخههای بهروز شده برای کنسولهای مدرن.
ویدیو گیمز دلوکس در طول فعالیت خود به عنوان یک استودیوی مستقل، بیشتر به عنوان یک تیم پشتیبانی برای راکستار گیمز عمل کرده است تا یک توسعهدهنده مستقل با پروژههای اصلی. خرید این استودیو توسط راکستار نشاندهنده ارزش همکاری طولانیمدت آنها و اعتماد راکستار به تواناییهای این تیم است.
استودیو شعبه استرالیا هم اکنون سیزدهمین استودیوی راکستار در سرتاسر جهان است
View attachment 369353
View attachment 369352