سرخط خبرها

1000009003.png

پایان یک دوران: مایکروسافت در ماه مه (اردیبهشت) اسکایپ را تعطیل می‌کند و آن را با نسخه رایگان Microsoft Teams برای کاربران جایگزین خواهد کرد.

مایکروسافت قصد دارد سرویس اسکایپ را در ماه مه متوقف کرده و نسخه رایگان Microsoft Teams را جایگزین آن کند. کاربران فعلی اسکایپ می‌توانند بدون نیاز به ایجاد یک حساب کاربری جدید، وارد اپلیکیشن Teams شوند و به تمامی پیام‌های پیشین، گروه‌های گفتگو و مخاطبین خود دسترسی داشته باشند. همچنین، آن‌ها این امکان را خواهند داشت که در صورت تمایل، داده‌های خود را به‌صورت دستی صادر کنند. علاوه بر این، مایکروسافت به‌تدریج پشتیبانی از تماس‌های داخلی و بین‌المللی را نیز متوقف خواهد کرد.

جف تپر، رئیس برنامه‌های مشارکتی و پلتفرم‌های Microsoft 365، در مصاحبه‌ای با The Verge اعلام کرد:
"کاربران اسکایپ کنترل کاملی بر داده‌های خود خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند مکالمات و مخاطبین خود را به Teams منتقل کنند یا در صورت تمایل، داده‌های خود را صادر کرده و از سرویس دیگری استفاده کنند."
1000009004.jpg

مایکروسافت همچنین ابزاری طراحی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد در صورت عدم تمایل به استفاده از Teams، سابقه چت‌های خود را به‌راحتی مشاهده کنند.

اسکایپ تا تاریخ ۵ مه (۱۶ اردیبهشت) فعال خواهد ماند، و کاربران حدود ۶۰ روز فرصت دارند تا تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به Microsoft Teams مهاجرت کنند یا داده‌های خود را استخراج کنند.

آمیت فولای، معاون بخش محصولات مایکروسافت، توضیح داد که «اگر کاربران بخواهند به Teams مهاجرت کنند، این فرآیند تقریباً آنی خواهد بود، زیرا ما از قبل زیرساخت‌های لازم برای بازیابی مخاطبین، تاریخچه پیام‌ها و سوابق تماس‌های آن‌ها را فراهم کرده‌ایم.»
 
View attachment 369001

پایان یک دوران: مایکروسافت در ماه مه (اردیبهشت) اسکایپ را تعطیل می‌کند و آن را با نسخه رایگان Microsoft Teams برای کاربران جایگزین خواهد کرد.

مایکروسافت قصد دارد سرویس اسکایپ را در ماه مه متوقف کرده و نسخه رایگان Microsoft Teams را جایگزین آن کند. کاربران فعلی اسکایپ می‌توانند بدون نیاز به ایجاد یک حساب کاربری جدید، وارد اپلیکیشن Teams شوند و به تمامی پیام‌های پیشین، گروه‌های گفتگو و مخاطبین خود دسترسی داشته باشند. همچنین، آن‌ها این امکان را خواهند داشت که در صورت تمایل، داده‌های خود را به‌صورت دستی صادر کنند. علاوه بر این، مایکروسافت به‌تدریج پشتیبانی از تماس‌های داخلی و بین‌المللی را نیز متوقف خواهد کرد.

جف تپر، رئیس برنامه‌های مشارکتی و پلتفرم‌های Microsoft 365، در مصاحبه‌ای با The Verge اعلام کرد:
"کاربران اسکایپ کنترل کاملی بر داده‌های خود خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند مکالمات و مخاطبین خود را به Teams منتقل کنند یا در صورت تمایل، داده‌های خود را صادر کرده و از سرویس دیگری استفاده کنند."
View attachment 369003

مایکروسافت همچنین ابزاری طراحی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد در صورت عدم تمایل به استفاده از Teams، سابقه چت‌های خود را به‌راحتی مشاهده کنند.

اسکایپ تا تاریخ ۵ مه (۱۶ اردیبهشت) فعال خواهد ماند، و کاربران حدود ۶۰ روز فرصت دارند تا تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند به Microsoft Teams مهاجرت کنند یا داده‌های خود را استخراج کنند.

آمیت فولای، معاون بخش محصولات مایکروسافت، توضیح داد که «اگر کاربران بخواهند به Teams مهاجرت کنند، این فرآیند تقریباً آنی خواهد بود، زیرا ما از قبل زیرساخت‌های لازم برای بازیابی مخاطبین، تاریخچه پیام‌ها و سوابق تماس‌های آن‌ها را فراهم کرده‌ایم.»



1740765948830.jpeg
یه زمانی اسکایپ جز فیچر های اساسی اکس باکس وان و کینکت به حساب میومد و ویژنش این بود چیزی شبیه دیسکورد امروزی باشه.
واقعا حیف که فیل اسپنسر تمام نکات یونیک اکس باکس رو نابود کرد و پلتفرم رو عملا به نسخه بدتر پلی استیشن تبدیل کرد.
فاجعه مدیریتی ساتیا نادلا که پشت خریدهای بزرگ و‌ AI پنهان شده بزرگتر از تصاورات معمولی مردمه. تقریبا تمام خدمات و محصولات کلاسیک مایکروسافت شرایط خوبی رو تجربه نمیکنن.
 
بعد از بیش از یک سال تمرین، یک استریمر به نام CarnyJared موفق شد چالشی ترین آهنگ گیتار هیرو را با سرعت 200% و بدون اشتباه به صورت فول کمبو بنوازد.
آهنگ Through the Fire and Flames از DragonForce

ghero.jpg
لحظه موفقیت:
View attachment G He.mp4
 
بعد از بیش از یک سال تمرین، یک استریمر به نام CarnyJared موفق شد چالشی ترین آهنگ گیتار هیرو را با سرعت 200% و بدون اشتباه به صورت فول کمبو بنوازد.
آهنگ Through the Fire and Flames از DragonForce

View attachment 369099
لحظه موفقیت:
View attachment 369100
این از اینایی که میان توی زیرنویس شبکه ifilm مینویسن خواهشاً فلان سریال هم پخش کنید بیکار تر بوده
 
بعد از بیش از یک سال تمرین، یک استریمر به نام CarnyJared موفق شد چالشی ترین آهنگ گیتار هیرو را با سرعت 200% و بدون اشتباه به صورت فول کمبو بنوازد.
آهنگ Through the Fire and Flames از DragonForce

View attachment 369099
لحظه موفقیت:
View attachment 369100
با این سطح مهارت الان باید تو متالیکا گیتار می‌زد نه گیتار هیرو :دی
 
این از اینایی که میان توی زیرنویس شبکه ifilm مینویسن خواهشاً فلان سریال هم پخش کنید بیکار تر بوده
گیتار هیرو و راک بند، طرفدارهای پر و پا قرص و عاشقان خودش رو داره. خودم هم هنوز پک راک بند 2 رو دارم + یه گیتار از گیتار هیرو World Tour
اتفاقا دمش گرم.
 
آخرین ویرایش:
IMG_9189.jpeg


بازی Monster Hunter Wilds با یک میلیون و ۲۹۷ هزار پلیر همزمان رکورد الدن رینگ و سایبرپانک رو‌ شکست.



پ ن: جامعه پیسی گیمینگ هم واقعا بامزه ست، اینا توی اینترنت خانواده سازنده بازی هایی که پرفورمنس بدی دارن رو میارن جلوی چشمشون ولی تهش همون بازیا رکورد پلیر و فروش پلتفرم رو جا به جا میکنن، هم سایبرپانک هم الدن رینگ هم مانستر هانتر واقعا پورت های افتضاحی بودن
 
View attachment 369123


بازی Monster Hunter Wilds با یک میلیون و ۲۹۷ هزار پلیر همزمان رکورد الدن رینگ و سایبرپانک رو‌ شکست.



پ ن: جامعه پیسی گیمینگ هم واقعا بامزه ست، اینا توی اینترنت خانواده سازنده بازی هایی که پرفورمنس بدی دارن رو میارن جلوی چشمشون ولی تهش همون بازیا رکورد پلیر و فروش پلتفرم رو جا به جا میکنن، هم سایبرپانک هم الدن رینگ هم مانستر هانتر واقعا پورت های افتضاحی بودن
نظر شما در مورد مانستز هانتر درسته که پورت بدی داره و ولی الدن رینگ پورتش تفاوتی زیادی با نسخه کنسولی نداشت و در مورد سایبر عملا هم در زمان عرضه و چه الان هنوز بهترین پورت برای نسخه پی سی هست تا کنسول ها
 
نظر شما در مورد مانستز هانتر درسته که پورت بدی داره و ولی الدن رینگ پورتش تفاوتی زیادی با نسخه کنسولی نداشت و در مورد سایبر عملا هم در زمان عرضه و چه الان هنوز بهترین پورت برای نسخه پی سی هست تا کنسول ها
دقیقا سایبرپانک از روز اول روی PC بهترین نسخه موجود بود.
مشکلات عجیب و غریب برای نسخه های کنسولی بود.
نقدها هم تماما برای نسخه PC بود وگرنه که اون متا رو تو روز انتشار نمیگرفت.
==========

در مورد آمار فروش خب وقتی بازی خاص باشه و مکانیکهای دیگه بازی به بهترین شکل پیاده شده باشن مشکلات پرفورمنس هیچوقت نمیتونه جلوی پلیرها رو بگیره که بازی نکنن.
این مورد رو من همیشه در مورد وجود ویژگیهایی که سهمیه ای ها تو بازی میگنجونن هم میگم که اگه باقی موارد بازی خوب پیاده شده باشه هرچقدر هم که یکسری غر بزنن روی فروش و تعداد پلیر تاثیری نداره.
اینجا هم اینطوره.

من بتای وایلدز رو تو حالت استاپ موشن داشتم اجرا میکردم ولی با lossless کمی قابل بازی شد ولی بازم لعنتی خیلی خوش ساخت و اعتیادآور بود.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or