Xbox Avowed

  • Thread starter Thread starter Refill
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Obsidian
تاریخ انتشار
February 18, 2025
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
156502

Developer:Obsidian Entertainment
Genre:First-Person RPG
خالقین عناوینی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds بازی جدید خود را با نام Avowed معرفی کردند. به گفته سازندگان، این بازی نقش آفرینی فانتزی از پایه بر روی کنسول Xbox Series X توسعه می‌یابد. پس از The Outer Worlds و Grounded، این بازی سومین عناوین استودیو Obsidian به‌شمار می‌رود که پس از خریده شدن توسط مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی در جهان فانتزی Eora جریان دارد، جهانی که ابتدا در سال 2015 و با یکی از آثار گذشته Obsidian یعنی بازی Pillars of Eternity به ما معرفی شده بود. البته بر خلاف Pillars of Eternity، بازی Avowed با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد جادو و اسپل‌ها نیز نقش مهمی را در این عنوان ایفا می‌کنند. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات زیادی را از گیمپلی مشخص نمی‌کند، اما نمایش کوتاه بازی جلوه‌های بصری چشم‌نواز و اتمسفر حاکم بر بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

متن خبر @
Cpt. price

عکس هایی از بازی :
RWoMExI.jpg FSOH0cF.jpg

تاپیک بازی به مرور بروز میشه .
 
خب یه پیشنهاد دیگه اینکه سختی بازی رو ببرین بالا.
تو نرمال خیلی آسونه.

البته تو اون حالت هم چون فقط جونشون بیشتر میشه حالت تانکی پیدا میکنن و باید زمان بیشتری گذاشت برای انداختنشون.
کمی هم باید گرایند پیدا کردن و آپگرید آرمور رو کمتر کنن.
فکر کنم اینها رو با چندتا پچ بتونن بالانس کنن ، چون کار عجیبی نیست.
=======================
اگه بازی رو روی استیم اجرا میکنین و Overwolf رو نصب دارین این مینی مپ رو نصب کنین که خیلی کار راه اندازه.
شاید روی نسخه کرکی هم بشه نمیدونم ولی روی نسخه گیم پس نمیشه چون تست کردم خودم:(

View attachment 368059
Avowed Interactive Maps - Desktop App on Overwolf

=============
البته برای نسخه گیم پس میشه روی گوشی هم انداختش یا روی مانیتور دوم ولی مثل ویدئوی بالا نمیشه انداخت روی خود بازی.

در هر صورت اگه نسخه استیم دارین حتما نصب کنین.
رو نرمال خیلی بالانسه یعنی کافیه فقط bounty quest بری و یکم گیر بندازی خیلی بالانس میشه و من چون melee بودم dodge و block کردن خیلی هیجان انگیز بود.حالا ماکان گفتی range میری ولی توصیه میکنم ترکیب melee با جادو خیلی هیجان انگیزتره.واقعا با همه مشکلاتش بازی جذابیه
 
G
خب یه پیشنهاد دیگه اینکه سختی بازی رو ببرین بالا.
تو نرمال خیلی آسونه.

البته تو اون حالت هم چون فقط جونشون بیشتر میشه حالت تانکی پیدا میکنن و باید زمان بیشتری گذاشت برای انداختنشون.
کمی هم باید گرایند پیدا کردن و آپگرید آرمور رو کمتر کنن.
فکر کنم اینها رو با چندتا پچ بتونن بالانس کنن ، چون کار عجیبی نیست.
=======================
اگه بازی رو روی استیم اجرا میکنین و Overwolf رو نصب دارین این مینی مپ رو نصب کنین که خیلی کار راه اندازه.
شاید روی نسخه کرکی هم بشه نمیدونم ولی روی نسخه گیم پس نمیشه چون تست کردم خودم:(

View attachment 368059
Avowed Interactive Maps - Desktop App on Overwolf

=============
البته برای نسخه گیم پس میشه روی گوشی هم انداختش یا روی مانیتور دوم ولی مثل ویدئوی بالا نمیشه انداخت روی خود بازی.

در هر صورت اگه نسخه استیم دارین حتما نصب کنین.
این اکشن بار پایین وسط صفحه ام با ماده؟ یا مال خود بازیه؟ وقت نکردم زیاد برم اولای بازیم.. ولی این نوار پایین اضاف نشده

رو نرمال خیلی بالانسه یعنی کافیه فقط bounty quest بری و یکم گیر بندازی خیلی بالانس میشه و من چون melee بودم dodge و block کردن خیلی هیجان انگیز بود.حالا ماکان گفتی range میری ولی توصیه میکنم ترکیب melee با جادو خیلی هیجان انگیزتره.واقعا با همه مشکلاتش بازی جذابیه
ججوری ترکیبشون کنیم؟ نمیشه یکی شمشیر باشه یکی چوب دستیش که

منظورت حالتیه که سوییچ کنیم ویپن هارو؟
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Love Console
G

این اکشن بار پایین وسط صفحه ام با ماده؟ یا مال خود بازیه؟ وقت نکردم زیاد برم اولای بازیم.. ولی این نوار پایین اضاف نشده
با موس و کیبورد بازی کنی اکشن بار میاد.
رو نرمال خیلی بالانسه یعنی کافیه فقط bounty quest بری و یکم گیر بندازی خیلی بالانس میشه و من چون melee بودم dodge و block کردن خیلی هیجان انگیز بود.حالا ماکان گفتی range میری ولی توصیه میکنم ترکیب melee با جادو خیلی هیجان انگیزتره.واقعا با همه مشکلاتش بازی جذابیه
دقیقا من میلی رو خیلی دوست دارم.
من حتی استارفیلد رو هم کامل اول شخص رفتم که خیلی اسلحه هایی که میگرفت و شکل مبارزش رو دوست داشتم.
تو بازیهای دیگه مثل سولزبورن هم همیشه میلی میرم و از جادو واقعا خوشم نمیاد.

ولی اینجا میلی باید باف بشه ، اصلا در حد جادو نیست و خب انیمیشنها و ضرباتی هم که داره به جذابیت اون نیست.
برای همین اینجا از وسط مبارزه سوییچ میکنم روی مجیک.

حالا همونطور که گفتی باید بیشتر بازی کنم.
برم مراحل بالاتر ببینم اونجا هم گرایند پیوسته میخواد یا نه.
 
آخرین ویرایش:
G

این اکشن بار پایین وسط صفحه ام با ماده؟ یا مال خود بازیه؟ وقت نکردم زیاد برم اولای بازیم.. ولی این نوار پایین اضاف نشده


ججوری ترکیبشون کنیم؟ نمیشه یکی شمشیر باشه یکی چوب دستیش که

منظورت حالتیه که سوییچ کنیم ویپن هارو؟
آقا من کلا fighter level up کردم و سلاح دوم یه wand با یه کتاب جادو گرفتم که هر کتاب ۴ تا اسپل داره و اینطوری میتونی مثلا با جادو یخ بزنی و فریز کنی و راحت بدون اتک خوردن دمیج بدی.سلاح هارو وسط فایت میشه سویچ کرد.
با موس و کیبورد بازی کنی اکشن بار میاد.

دقیقا من میلی رو خیلی دوست دارم.
من حتی استارفیلد رو هم کامل اول شخص رفتم که خیلی اسلحه هایی که میگرفت و شکل مبارزش رو دوست داشتم.
تو بازیهای دیگه مثل سولزبورن هم همیشه میلی میرم و از جادو واقعا خوشم نمیاد.

ولی اینجا میلی باید باف بشه ، اصلا در حد جادو نیست و خب انیمیشنها و ضرباتی هم که داره به جذابیت اون نیست.
برای همین اینجا از وسط مبارزه سوییچ میکنم روی مجیک.

حالا همونطور که گفتی باید بیشتر بازی کنم.
برم مراحل بالاتر ببینم اونجا هم گرایند پیوسته میخواد یا نه.
منم کلا ده دقیقه هم سوم شخص نرفتم آقا. :D واقعا اول شخصش خیلی خوشگله ولی اره یخورده melee ضعیفتر از جادوعه.منم مدام سویچ میکردم با جادو فریز میکردم و یا شیلد مینداختم.ترکیبشون خیلی خوبه.
 
میگن یه اپدیت ۶۶ گیگی اومده و خیلی تغییرات مثبتی داشته ، ولی من چک کردم رو ایکس باکس ، نبود

جریانش چیه کسی میدونه
این همون آپدیت روز اوله که منتشر شد.
66 گیگ نبود ، این حجم از فایلهای بازی رو پچ کرد.
روی گیم پس PC حدود 3گیگ بود.

الان برات نصبه.
 
دیدم گفتین بازی اسونه رو حالت Normal
منی که کلا بازیای سولز رو ترکوندم ، این بازی چرا برام سخته اینقدر 😬
البته اولشما هنوز فالورا رو نگرفتم ، ولی همین باس اولشم خیلی سخت بود راحت نبود 😬
یعنی جوریه انمی ها دمیجی که بهت میدن خیلی زیاده انگار ارمور ما خیلی پشم باشه 😬 فعلا پوشن هم یا نیست یا فقط یکی
ولی چقدر بازی جذابه برام .. دمشون گرم خیلی خوشم اومده :)
 
آخرین ویرایش:
دیدم گفتین بازی اسونه رو حالت Normal
منی که کلا بازیای سولز رو ترکوندم ، این بازی چرا برام سخته اینقدر 😬
البته اولشما هنوز فالورا رو نگرفتم ، ولی همین باس اولشم خیلی سخت بود راحت نبود 😬
یعنی جوریه انمی ها دمیجی که بهت میدن خیلی زیاده انگار ارمور ما خیلی پشم باشه 😬 فعلا پوشن هم یا نیست یا فقط یکی
ولی چقدر بازی جذابه برام .. دمشون گرم خیلی خوشم اومده :)
از امکاناتت به درستی استفاده نمیکنی.
این اوایل که اسلحه درست و حسابی به دست نمیاری ولی حتما تا حالا جادو گرفتی.
اون کتابه رو میگم.
بگیر دستت چهارتا اسپل بهت میده که حالا تو دست دیگه میتونی شمشیر داشته باشی یا چوب جادو که به نظرم شمشیری که داری بهتره.

از اسپلها استفاده کن و اون وسط هم با شمشیر یا هرچیزی که داری دمیج بده.
 
میدونم هم اینجا و هم تو سطح نت اینقدر این رو شنیدین که سوراخ شدین ، ولی اگه نگم میمیرم :D

اکسپلور کردن تو این بازی رسما کلاس درسه برای باقی استودیوها.
به طور عجیبی جذابه.
طراحی مپ بازی هم خیلی خوبه.
من همچنان بعد نزدیک به 10 ساعت تو dawnshore هستم و میدونم که بالای 50 درصد مپ رو ندیدم و مه گرفتست.
اصلا برام خسته کننده نبوده که بیشتر پشمهام ریخته از این دنیایی که خلق کردن.

چقدر دانجنهای خوبی داره ، کاملا مشخصه که با دست طراحی شده و روش فکر شده.
از این لحاظ خیلی حس Pillarsها رو میده.

یک چیزی هم قبلا در مورد لور و داستان گفتم اونهم اینکه اگه دوتا بازی قبلی رو بازی کرده باشین اینجا خیلی لذت میبرین.
مخصوصا بازی اول که دستپخت Chris Avellone بود.
استاد از لحاظ چهارچوب داستانی و شخصیتها چی خلق کرده که بعد دو نسخه که درش دخیل نبوده ولی همچنان دنیاش جذابه و دوست داشتنیه؟

ولی الان میخوام بگم اونهایی که POEها رو بازی نکردین avowed براتون به طرز مضحکی داستان و لور بیخاصیتی خواهد داشت.

مطمئنا کسی که دفعه اولشه حوصلش سر میره از اینکه نمیدونه اصلا چی شده و چه اتفاقی افتاده ، شخصیتها کی هستن و ارجاع ها به چی و کی داره انجام میشه.
اگه بهشون اجازه بدین همینطوری یه ضرب هم فک میزنن.
شما درش گم میشین انگاری یه سریال رو از فصل سومش شروع کرده باشین و بخواین با داستان ارتباط بگیرین.
مطمئنا میشه ولی خیلی چیزها رو از دست دادین.
اون ویدئوهای پیش زمینه داستانی رو هم که ببینین کار رو براتون در نمیاره ، باید خودتون بازی کرده باشین.

ولی من که دارم لذت میبرم و فقط تو مکالمه ها از زبون شخصیتها حرف میکشم بیرون که ارتباطها رو بیشتر پیدا کنم.
فقط حیف که Chris Avellone نیست و روی پروژه کار نکرد ، فکر اینکه اون تو این بازی میتونست چه جادویی تو نحوه روایت و بک استوری شخصیتهای همراهمون انجام بده واقعا جای افسوس داره.

با اینهمه یه جا نوشتم که انتظارم از Outer worlds 2 اومده پایین ولی هرچی بیشتر بازی میکنم هایپم برای اون بازی بیشتر میشه.

منظورم این نیست که Avowed یه شاهکاره و...
نه ولی خیلی خیلی برای من جذابتر از یه بازی با متای 80 بوده ، مخصوصا اگه پشت به پشت Pillarsها بازی کنین که بتونین دنیای بازی رو بهتر درک کنین و خودتون رو درش ایمرس کنین.
 
میدونم هم اینجا و هم تو سطح نت اینقدر این رو شنیدین که سوراخ شدین ، ولی اگه نگم میمیرم :D

اکسپلور کردن تو این بازی رسما کلاس درسه برای باقی استودیوها.
به طور عجیبی جذابه.
طراحی مپ بازی هم خیلی خوبه.
من همچنان بعد نزدیک به 10 ساعت تو dawnshore هستم و میدونم که بالای 50 درصد مپ رو ندیدم و مه گرفتست.
اصلا برام خسته کننده نبوده که بیشتر پشمهام ریخته از این دنیایی که خلق کردن.

چقدر دانجنهای خوبی داره ، کاملا مشخصه که با دست طراحی شده و روش فکر شده.
از این لحاظ خیلی حس Pillarsها رو میده.

یک چیزی هم قبلا در مورد لور و داستان گفتم اونهم اینکه اگه دوتا بازی قبلی رو بازی کرده باشین اینجا خیلی لذت میبرین.
مخصوصا بازی اول که دستپخت Chris Avellone بود.
استاد از لحاظ چهارچوب داستانی و شخصیتها چی خلق کرده که بعد دو نسخه که درش دخیل نبوده ولی همچنان دنیاش جذابه و دوست داشتنیه؟

ولی الان میخوام بگم اونهایی که POEها رو بازی نکردین avowed براتون به طرز مضحکی داستان و لور بیخاصیتی خواهد داشت.

مطمئنا کسی که دفعه اولشه حوصلش سر میره از اینکه نمیدونه اصلا چی شده و چه اتفاقی افتاده ، شخصیتها کی هستن و ارجاع ها به چی و کی داره انجام میشه.
اگه بهشون اجازه بدین همینطوری یه ضرب هم فک میزنن.
شما درش گم میشین انگاری یه سریال رو از فصل سومش شروع کرده باشین و بخواین با داستان ارتباط بگیرین.
مطمئنا میشه ولی خیلی چیزها رو از دست دادین.
اون ویدئوهای پیش زمینه داستانی رو هم که ببینین کار رو براتون در نمیاره ، باید خودتون بازی کرده باشین.

ولی من که دارم لذت میبرم و فقط تو مکالمه ها از زبون شخصیتها حرف میکشم بیرون که ارتباطها رو بیشتر پیدا کنم.
فقط حیف که Chris Avellone نیست و روی پروژه کار نکرد ، فکر اینکه اون تو این بازی میتونست چه جادویی تو نحوه روایت و بک استوری شخصیتهای همراهمون انجام بده واقعا جای افسوس داره.

با اینهمه یه جا نوشتم که انتظارم از Outer worlds 2 اومده پایین ولی هرچی بیشتر بازی میکنم هایپم برای اون بازی بیشتر میشه.

منظورم این نیست که Avowed یه شاهکاره و...
نه ولی خیلی خیلی برای من جذابتر از یه بازی با متای 80 بوده ، مخصوصا اگه پشت به پشت Pillarsها بازی کنین که بتونین دنیای بازی رو بهتر درک کنین و خودتون رو درش ایمرس کنین.
منم هرچی میرم جلو قشنگ تر میشه اصلا به لیست کوئستا نگاه نکردم فقط همینجوری میرم میچرخم تو پیلارز هم دقیقا همینکارو میکردم. طراحی محیط میخوره کامل دست ساز باشه و هرکی هم که مسئول اون بخش بوده میخوره وسواس داشته باشه چون خیلی تمیز در آوردن

ولی اینکه نمیتونم جیب بری کنم هنوز رو مخمه
 
ولی اینکه نمیتونم جیب بری کنم هنوز رو مخمه
کاش فقط این مورد بود.
جلو چشم ملت دزدی کنی کاری به کارت ندارن.
===============


من برای خودم اینطور تعریف کردم که آبسیدین برای Avowed یکسری مکانیکها و سیستمها رو داد رفت (در مقایسه با حتی Outer Worlds) که با این بودجه ، تعداد نفرات و زمانی که برای توسعش در اختیار داره بتونه روی مکانیکهای دیگه ای تمرکز کنه و اونها رو پالیش شده تر ارائه بده.
مثل دنیاسازی بهتر ، طراحی مپ جذابتر ، اکسپلوریشن خیلی بهتر ، بخش مبارزه جذابتر و...

من بخوام این تغییرات رو سبک سنگین کنم .... میتونم اینطور بگم که اگه Outer Worlds با همه اون مکانیکها کاملا حس یه AA رو میداد ولی آبسیدین با این تغیراتی که داده و تمرکز روی ویژگیهای دیگه یه بازی AA ساخته که خیلی احساس یه AAAی خوش‌ساخت رو میده.

به نظرم همینکار رو میتونه دوباره تو OW 2 هم تکرار کنه و روی مکانیکهایی که برای Avowed ساختن اون رو بنا کنه و ادامه بده.

کم کم دارم درک میکنم که چرا آبسیدین میگه میخوایم بازیهای تقریبا متوسط بسازیم و میخوان از AAAهای پرهزینه و پر ریسک فرار کنن.

یه جورایی من رو یاد فرهنگ بازیسازی تو نسل 6 و نهایتا 7 میندازه.

اگه پشت به پشت بخوان چیزی در حد Avowed بسازن من یکی حتما هستم.
ما بتسدا ، CDP ، لارین و ... رو داریم که RPG های AAA بهمون تحویل بدن.
 
چقدر دانجنهای خوبی داره ، کاملا مشخصه که با دست طراحی شده و روش فکر شده.
من هنوز بازی رو شروع نکردم، فکر نکنم هم فعلا وقتشو داشته باشم ولی این جمله تمام شک و تردید ها رو بر من تمام کرد. کلا عاشق Obsidian هستم به خاطر همین ویژگیش، هیچیش مکانیکی و دستگاهی و مصنوعی طراحی نمیشه،. همش کار دست.. خب این بازی هم ظاهرا امضای Obsidian رو داره :x
 
کاش فقط این مورد بود.
جلو چشم ملت دزدی کنی کاری به کارت ندارن.
===============


من برای خودم اینطور تعریف کردم که آبسیدین برای Avowed یکسری مکانیکها و سیستمها رو داد رفت (در مقایسه با حتی Outer Worlds) که با این بودجه ، تعداد نفرات و زمانی که برای توسعش در اختیار داره بتونه روی مکانیکهای دیگه ای تمرکز کنه و اونها رو پالیش شده تر ارائه بده.
مثل دنیاسازی بهتر ، طراحی مپ جذابتر ، اکسپلوریشن خیلی بهتر ، بخش مبارزه جذابتر و...

من بخوام این تغییرات رو سبک سنگین کنم .... میتونم اینطور بگم که اگه Outer Worlds با همه اون مکانیکها کاملا حس یه AA رو میداد ولی آبسیدین با این تغیراتی که داده و تمرکز روی ویژگیهای دیگه یه بازی AA ساخته که خیلی احساس یه AAAی خوش‌ساخت رو میده.

به نظرم همینکار رو میتونه دوباره تو OW 2 هم تکرار کنه و روی مکانیکهایی که برای Avowed ساختن اون رو بنا کنه و ادامه بده.

کم کم دارم درک میکنم که چرا آبسیدین میگه میخوایم بازیهای تقریبا متوسط بسازیم و میخوان از AAAهای پرهزینه و پر ریسک فرار کنن.

یه جورایی من رو یاد فرهنگ بازیسازی تو نسل 6 و نهایتا 7 میندازه.

اگه پشت به پشت بخوان چیزی در حد Avowed بسازن من یکی حتما هستم.
ما بتسدا ، CDP ، لارین و ... رو داریم که RPG های AAA بهمون تحویل بدن.
ماکان به نظرت فرصت پیلارزها رو نداشته باشم خیلی چیز از دست میدم یا میشه با چند تا ویدیو رپ آپ و لور مدیریت بحران کرد؟;;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or