سرخط خبرها

یکی از معماهای بزرگ زندگی من اینه که چرا آدم های بدرد بخور و کسایی که یه چیزی به بشریت اضافه میکنن، حالا در هر زمینه ای، خیلی زود میمیرن، و آدم های بدرد و نخور کسایی که باعث نابودی انسان و کره زمین و اخلاق و همه چی هستن راحت تا 90 میرن، و تازه آخرشم دقت کنید نمیمیرن، مریض میشن میرن بیمارستان و دیگه دکتر تصمیم میگیره ردش کنه بره اونور، وگرنه یارو به صورت نرمال نمرده. قدرت تریاک ناب پاکستان؟ یا چی؟
اون بخش اول رو خدا دوستشون داره زودتر میبره پیش خودش.
خیلی واضح و مبرهنه.

فقط نمیدونم چرا از اول پیش خودش نگهشون نمیداره و میفرستشون اینجا.
 
اون بخش اول رو خدا دوستشون داره زودتر میبره پیش خودش.
خیلی واضح و مبرهنه.

فقط نمیدونم چرا از اول پیش خودش نگهشون نمیداره و میفرستشون اینجا.
خوب اگر از اول پیش خودش نگه میداشت که الان دیگه هیچ چیز به درد بخوری وجود نداشت ( فکر کن هیچی اختراع نمیشد )
 
شوکیس های آینده ایکس باکس، عناوین بیشتری را برای پلی استیشن برجسته می کند

در آخرین مصاحبه فیل اسپنسر با پادکست XboxEra، وقتی از او در مورد لوگو PS بر روی عناوین مختلف مایکروسافت پرسیده شد اینگونه پاسخ داد
این معیاری تعیین شده برای آینده است و بازیکنان باید انتظار نقش بستن لوگوهای مولتی پلتفرم بیشتری در تریلرها و ایونت ها را داشته باشند
سال گذشته در شوکیس ماه ژوئن اینکار را انجام دادیم، من می خواهم با مردم صادق باشم و شفاف صحبت کنم، برای پلی استیشن، نینتندو سوییچ، استیم و ... اینکار را انجام خواهیم داد. ویترین فروشگاه هایی که می توانند عناوین ما را دریافت کنند باید در معرض دید عموم قرار بگیرد. من می خواهم عناوین ایکس باکس در هر صفحه نمایشی قابل تجربه باشد
1000000699.jpg
 
حدس من اینه که احتمال بسیار زیاد طی همین یکی دو سال (صد درصد برای همین نسل) تایتل بتمن بعدی Rocksteady رو خواهیم داشت (برخلاف گزارش که ذکر شده سال ها باهاش فاصله داریم)، و باز هم احتمال خیلی زیاد با همون فرمول محبوب قدیم فرانچایز [که هم خودشون و هم استودیوی WBM جواب گرفته بودن].
حدس که چه عرض کنم تقریبا میشه مطمئن بود. راکستدی به لحاظ تکنیکی استودیو توانمندیه در این شکی نیست، و با سرعتی که طی این چند ماه دچار تعدیل نیرو شد و از اونور هم وارنر یه دفعه ترمز اون روند افتضاح رو کشید، برداشت من اینه که از بالا بهشون دستور رسیده که هر چه سریع تر خسارت مالی که تایتل های اخیر داشتن رو جبران کنن که خب این صرفا با ریلیز سریع پروژه ها با ابعاد محدود (در حد سینگل پلیر) ممکن هست. از اونور هم این پروژه اگر همون Batman Beyond ـی باشه که WBM داشته روش کار میکرده و یه سری کانسپت آرت هم سال ها پیش ازش لیک شده بوده، میشه گفت که یه بخشی ازش انجام شده و راکستدی نهایت همون رو ادامه میده و روی انجین UE جدیدشون پورت میکنه.
میشه امیدوار بود به این روند... کشیده ای که وارنر سر Suicide Squad خورد حالا حالا ها جاش خوب نمیشه :دی
Previously Cancelled Batman Beyond Game Reportedly Being Revived By Rocksteady
ظاهرا حدسم درست بوده. برای اینکه بتونن لانچ سریع تر و کم هزینه تری داشته باشن، رفتن تایتلی که WBM بعد از Arkham Knight داشته روش کار میکرده رو کشیدن بیرون که همون رو ادامه بدن.
 
1000007461.jpg

بازی Gears of War: E-Day به مدت ۵ سال در حال ساخت بوده است!.

بر اساس پروفایل لینکدین یکی از طراحان ارشد مراحل در استودیوی The Coalition، توسعه‌ی بازی Gears of War: E-Day از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شده است.

این پروژه در نمایشگاه Xbox Games Showcase 2024 معرفی شد، اما استودیو تاکنون جزئیات رسمی درباره روند توسعه منتشر نکرده است.

1000007462.jpg
 
View attachment 367724

بازی Gears of War: E-Day به مدت ۵ سال در حال ساخت بوده است!.

بر اساس پروفایل لینکدین یکی از طراحان ارشد مراحل در استودیوی The Coalition، توسعه‌ی بازی Gears of War: E-Day از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شده است.

این پروژه در نمایشگاه Xbox Games Showcase 2024 معرفی شد، اما استودیو تاکنون جزئیات رسمی درباره روند توسعه منتشر نکرده است.

View attachment 367723
خیلی واسم سواله که میخوان مولتی پلیرش رو چطوری در بیارن؟
قراره همون شاتگان فایت کلاسیک باشه یا قراره مکانیزمای جدیدی بهش اضافه کنن؟
به نظرم اون شاتگان فایت خیلی قدیمی و منسوخ شده.
 
فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، از روند پیشرفت در ساخت عنوان Everwild اعلام رضایت کرده و گفته که علاقه داره به این بازی.
5 سال از معرفی Everwild میگذره و در این مدت در هیچ کدام از ایونت های ایکس باکس، خبری نبود ازش. تا جایی که برخی گمانه زنی میکردن که پروژه با مشکل جدی مواجه یا حتی کنار گذاشته شده.
او اخیرا از استودیوی Rare(سازنده Sea of Thieves) بازدید کرده است.

View attachment Ewil.mp4
phil1.jpg

همچنین ذکر کرده که عنوان State of Decay رو هم خیلی دوست داره و براش هجان زده است.

در مورد نمایش لوگوی پلی استیشن و نینتندو در ایونت ایکس باکس هم گفته:
"میخواهم با مردم شفاف و صادق باشم."

لوگوی PS5 در شوکیس ماه ژوئن 2024 نبود
phil4.jpg
اما در شوکیس اخیر ماه ژانویه حضور داشت
phil 3.jpg


XboxEra Interviews Phil Spencer
 
آخرین ویرایش:
در مورد نمایش لوگوی پلی استیشن و نینتندو در ایونت ایکس باکس هم گفته:
"میخواهم با مردم شفاف و صادق باشم."
البته جوابش فقط این یه جمله نبود.

گفت که برای شوکیس پارسال هم میخواستن PS5 رو اضافه کنن ولی چون دیر تصمیم گرفتن دیگه زمان کافی رو نداشتن و نمیخواستن برای بعضی بازی ها باشه برای بقیه نباشه.
 
بازی جدید کارگردان The Witcher 3 بهترین سنت Morrowind را احیا می کند و به شما اجازه می دهد NPC های واقعا مهم را از بین ببرید.(pcgamer)

بتای باز Mecha Break هفته آینده با حالت بازی جدید منتشر خواهد شد.

Mecha Break open beta will blast off next week with new game mode
 
نسخه جدید GTA Online محتوایی با قابلیت ایجاد و سفارشی سازی توسط خود پلیرها ارائه میدهد ؛ چیزی شبیه Fortnite و Roblox


IMG_20250218_072043_520.jpg

شرکت راک‌استار گیمز در حال برنامه‌ریزی است تا بخش انلاین «Grand Theft Auto VI» را به یک پلتفرم بزرگ متاورس تبدیل کند. این شرکت با برترین سازندگان محتوا در پلتفرم‌های Roblox و Fortnite، همچنین با تولیدکنندگان محتوای اختصاصی «GTA»، در حال مذاکره است تا تجربیات سفارشی درون بازی ایجاد کنند. این به سازندگان اجازه می‌دهد محیط و دارایی‌های بازی را تغییر داده و مالکیت فکری خود—و احتمالاً حامیان برندشان—را به دنیای مجازی «GTA» وارد کنند.

تا کنون، این گفتگوها در مراحل اولیه و کلی بوده و هنوز مشخص نیست که سازندگان چگونه از حضور در بخش انلاین «GTA VI» سود مالی خواهند برد، فراتر از دیده‌شدن در یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان، در پلتفرم‌های متاورس دیگر، سازندگان محتوا از فروش آیتم‌های مجازی یا برنامه‌های اشتراک درآمد کسب می‌کنند.

نگاهی به اکوسیستم سازندگان «GTA V» می‌تواند دیدگاهی درباره آینده «GTA VI» به‌عنوان یک پلتفرم سازنده ارائه دهد.
چهارده سال پس از انتشار، نسخه پنجم «GTA» همچنان پربیننده‌ترین بازی در Twitch است، که بخش عمده‌ای از این محبوبیت به فعالیت‌های گسترده در FiveM، یک مد محبوب بازی که به بازیکنان اجازه می‌دهد سرورهای چندنفره میزبانی کرده و به آن‌ها بپیوندند، برمی‌گردد. اگرچه راک‌استار در ابتدا برخی از سازندگان FiveM را در سال ۲۰۱۵ ممنوع کرد، اما در سال ۲۰۲۳ شرکت آن‌ها را خریداری کرد که نشان‌دهنده تأیید ضمنی این است که در بخش انلاین جدید می‌توان مدهای شخصی ایجاد کرد.

پیت باسگن، مدیر جهانی بازی و ورزش‌های الکترونیکی در آژانس Wavemaker، معتقد است که دلیل خرید FiveM توسط راک‌استار، ایجاد یک جهان متاورسی از تجربیات سفارشی و احتمالاً آیتم‌های تولیدشده توسط کاربران با یک اقتصاد مرتبط با سازندگان محتوا است.

برخلاف جهان‌های مجازی در پلتفرم‌هایی مانند Roblox و Fortnite، سرورهای «GTA» میزبانی‌شده در FiveM از کاربران برای مشارکت هزینه اشتراک دریافت می‌کنند. سازندگان با دریافت اشتراک‌های ماهانه بین ۲۵ تا ۱۰۰ دلار از کاربران، که شامل آیتم‌های تزئینی درون بازی و دسترسی اولویت‌دار به سرورها می‌شود، میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرده‌اند. در حال حاضر، پلتفرم‌های متاورس مانند Fortnite و Roblox فاقد چنین قابلیت اشتراکی هستند.

کریس هاپر، مدیر عملیاتی شرکت مدیریت استعداد Loaded، که سرور نقش‌آفرینی «GTA» به نام Prodigy RP را اداره می‌کند، می‌گوید: «من همیشه لبخند می‌زنم وقتی مردم 'GTA' را با Roblox و Minecraft مقایسه می‌کنند، زیرا تجربیات آن‌ها بسیار متفاوت است.»

با توجه به این تحولات، به نظر می‌رسد راک‌استار قصد دارد بخش انلاین «GTA VI» را به یک پلتفرم خلاقانه تبدیل کند که در آن سازندگان محتوا می‌توانند تجربیات منحصربه‌فردی را برای بازیکنان ایجاد کرده و از آن بهره‌برداری کنند.

Rockstar Games talks with top metaverse creators, with an eye on making "Grand Theft Auto" the next creator platform
 
Last edited by a moderator:

بهترین نمایش رو تو سوپ رو‌ داشت. بد جوری هایپ درست کرده. کارگردان لرد آف د فالن اگه اشتباه نکنم بود، خیلی از تریلر خوشش اومده بود. می‌گفت این آسیایی بیان به غربی‌ها بازی ساختن یاد بدن!
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or