Last edited by a moderator:
View attachment 367678
آقای ویکتور آنتونوف، طراح هنری Half-Life 2 و طراح Dishonored در سن ۵۲ سالگی درگذشت.
این خبر را مارک لِیدلاو، نویسنده سابق VALVE در شبکه X اعلام کرد:
«نمیخواستم چیزی بگویم تا زمانی که از صحت آن مطمئن شوم، اما امروز متوجه شدم که ویکتور آنتونوف، رهبر هنری خلاق ما در Half-Life 2، درگذشته است.»
«جزئیاتی ندارم. فقط غمگینم. او درخشان و اصیل بود. هر چیزی را بهتر میکرد.»
آنتونوف در ۱۷ سالگی از بلغارستان به پاریس مهاجرت کرد و در ادامه روی چندین بازی برجسته کار کرد یا بهعنوان مشاور حضور داشت.
پس از Valve، آنتونوف به Arkane Studios پیوست. او در گفتوگو با برتین گفته بود:
"«والو جای فوقالعادهای است، اما من به پروژهها علاقه دارم، نه شرکتها. من بهطور خاص برای Half-Life 2 به Valve رفتم. سپس با Arkane همکاری کردم تا روی The Crossing و Dishonored کار کنم. برای من، پروژه از هر چیزی مهمتر است.»
«روحش شاد»
نمونه کارهای وی.
View attachment 367679View attachment 367680
اون بخش اول رو خدا دوستشون داره زودتر میبره پیش خودش.یکی از معماهای بزرگ زندگی من اینه که چرا آدم های بدرد بخور و کسایی که یه چیزی به بشریت اضافه میکنن، حالا در هر زمینه ای، خیلی زود میمیرن، و آدم های بدرد و نخور کسایی که باعث نابودی انسان و کره زمین و اخلاق و همه چی هستن راحت تا 90 میرن، و تازه آخرشم دقت کنید نمیمیرن، مریض میشن میرن بیمارستان و دیگه دکتر تصمیم میگیره ردش کنه بره اونور، وگرنه یارو به صورت نرمال نمرده. قدرت تریاک ناب پاکستان؟ یا چی؟
خوب اگر از اول پیش خودش نگه میداشت که الان دیگه هیچ چیز به درد بخوری وجود نداشت ( فکر کن هیچی اختراع نمیشد )اون بخش اول رو خدا دوستشون داره زودتر میبره پیش خودش.
خیلی واضح و مبرهنه.
فقط نمیدونم چرا از اول پیش خودش نگهشون نمیداره و میفرستشون اینجا.
Previously Cancelled Batman Beyond Game Reportedly Being Revived By Rocksteadyحدس من اینه که احتمال بسیار زیاد طی همین یکی دو سال (صد درصد برای همین نسل) تایتل بتمن بعدی Rocksteady رو خواهیم داشت (برخلاف گزارش که ذکر شده سال ها باهاش فاصله داریم)، و باز هم احتمال خیلی زیاد با همون فرمول محبوب قدیم فرانچایز [که هم خودشون و هم استودیوی WBM جواب گرفته بودن].
حدس که چه عرض کنم تقریبا میشه مطمئن بود. راکستدی به لحاظ تکنیکی استودیو توانمندیه در این شکی نیست، و با سرعتی که طی این چند ماه دچار تعدیل نیرو شد و از اونور هم وارنر یه دفعه ترمز اون روند افتضاح رو کشید، برداشت من اینه که از بالا بهشون دستور رسیده که هر چه سریع تر خسارت مالی که تایتل های اخیر داشتن رو جبران کنن که خب این صرفا با ریلیز سریع پروژه ها با ابعاد محدود (در حد سینگل پلیر) ممکن هست. از اونور هم این پروژه اگر همون Batman Beyond ـی باشه که WBM داشته روش کار میکرده و یه سری کانسپت آرت هم سال ها پیش ازش لیک شده بوده، میشه گفت که یه بخشی ازش انجام شده و راکستدی نهایت همون رو ادامه میده و روی انجین UE جدیدشون پورت میکنه.
میشه امیدوار بود به این روند... کشیده ای که وارنر سر Suicide Squad خورد حالا حالا ها جاش خوب نمیشه![]()
خیلی واسم سواله که میخوان مولتی پلیرش رو چطوری در بیارن؟View attachment 367724
بازی Gears of War: E-Day به مدت ۵ سال در حال ساخت بوده است!.
بر اساس پروفایل لینکدین یکی از طراحان ارشد مراحل در استودیوی The Coalition، توسعهی بازی Gears of War: E-Day از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شده است.
این پروژه در نمایشگاه Xbox Games Showcase 2024 معرفی شد، اما استودیو تاکنون جزئیات رسمی درباره روند توسعه منتشر نکرده است.
View attachment 367723
البته جوابش فقط این یه جمله نبود.در مورد نمایش لوگوی پلی استیشن و نینتندو در ایونت ایکس باکس هم گفته:
"میخواهم با مردم شفاف و صادق باشم."