Last edited by a moderator:
نمیخام ماس مالی کنم ولی خب این مدیر بازاریابیهView attachment 366184
خانم پاملا پیسیتلو، مدیر بازاریابی و عملیات Firewalk Studios و بازی Concord، رسماً به Halo Studios پیوسته و به عنوان مدیر ارشد بازاریابی محصول مشغول به کار شده است.
«پیسیتلو ماه گذشته در لینکدین نوشت:
«خوشحالم که اعلام کنم بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی محصول برای Halo در Xbox مشغول به کار شدهام. اولین دستور کار… کلاههای بیشتر برای گربهها!»
Former 'Concord' Director Of Marketing And Operations Joins Halo Studios As Senior Product Marketing Manager
آلبرت انیشتن: دو چيز انتها ندارد. حماقت انسانها و پهنه ی کهکشانهاخانم پاملا پیسیتلو، مدیر بازاریابی و عملیات Firewalk Studios و بازی Concord، رسماً به Halo Studios پیوسته و به عنوان مدیر ارشد بازاریابی محصول مشغول به کار شده است.
«پیسیتلو ماه گذشته در لینکدین نوشت:
«خوشحالم که اعلام کنم بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی محصول برای Halo در Xbox مشغول به کار شدهام. اولین دستور کار… کلاههای بیشتر برای گربهها!»
Former 'Concord' Director Of Marketing And Operations Joins Halo Studios As Senior Product Marketing Manager
آخه حتی در بازاریابیش هم ریده بودن کلا پوزیشنی در کنکورد نبوده که تر نزده باشن، از این نظر رکورد دار بودناین طرف مدیر بازاریابی کونکورد بوده. نه کارگردان، نه کارگردان روایی و نه تهیهکننده. کارش هم مشخصه.
این طرف مدیر بازاریابی کونکورد بوده. نه کارگردان، نه کارگردان روایی و نه تهیهکننده. کارش هم مشخصه.
نه خب، بازیسازی یه کار پروژه ایه و تو کار پروژه ای بعضی بخش ها از اول تا اخر پروژه هستن ولی برخی بخش ها تو یه مقطعی به بازی اضافه میشن و بعد از تموم شدن کارشون از پروژه جدا میشن.یک چیز دیگه ای هم که من بهش رسیدم اینه که یه گشاد خونه ای راه افتاده اسمش رو گذاشتن استودیو بازی سازی . یعنی چطور میشه 4 سال برای یک زباله ای مثل کانکورد زمان گذاشت ؟ مثلا صبح 50 نفر آدم یا بیشتر میرفتن تا عصر چکار میکردن دقیقا که 4 سال طول کشیده تهش هم همچین چیزی تحویل دادن ؟ برای باقی استودیو ها هم همینه الان بچه ها گفتن 5-6 نفر یا 7 نفر نویسنده داشته Ghost of Tsushima ... چرا واقعا چرا 6 نفر آدم باید 4 سال برای نویسندگی اون بازی استخدام میبودن ؟ من عاشق Ghost هستم اشتباه نشه ولی مگه چقدر دیالوگ و کار نویسندگی داشته ؟ شما فکر کن صبح میرفتن تا بعد از ظهر دقیقا این 5 نفر چیکار میکردن ؟ مگه Baldurs Gate بوده که 1000 تا NPC بازی هر کدوم 100 خط دیالوگ داشته باشن ؟ یه داستانی داره 4 تا npc هم دیالوگ هایی در حد Hello ,Help me میگن دیگه . جدی ما که نویسنده نیستیم بهمون این کار رو بدن تو 3-4 ماه یک نفره تمومش میکنیم .
من فکر کنم تو بخش های دیگه هم همینه و صنعت هی میگن هزینه ها زیاد شده پروژه ها طولانی شده بیشتر از مفت خوری و گشادی اون طوری شده . همون کردیت بازی ها رو نگاه کنید نیم ساعت طول میکشه انقدر اسم و نون خور و مفت خور توش هست . قدیم با 20 نفر بازی میساختن پشم ریزون الان حتما باید 100 نفر 200 نفر نخاله جمع بشن آخرم آشغال تحویل بدن .
داشتم به همین فکر میکردمجالبه Halo خودش از حماقت تیم مارکتینگ کلی ضربه خورده، بعد اومدن به جای اینکه ابرو رو درست کنن، چشمش رو کور کردن مدیر مارکتینگ Concord آخه؟ جالبه طرف ۵ سال هم توی اون استودیو بوده و نتیجه کارش هم خب مشخصه
استیم باکس اینقدر درموردش حرف زدن که اومدنش قطعیه قطعا هم ساختار بیشتر شبیه استیم دک و بر اساس بازیای پیسی و لایبرری استیم خواهد بودView attachment 366219
لیکر eXtas1s در پادکست جدید خود، مدعی شد Valve در حال ساخت کنسولی برای رقابت با PS5 و XBOX است.
کنسول جدید استیم؟
«والو حسابی داغ کرده! به نظر میرسد که یک کنسول جدید از استیم در راه است که در آینده با PS5 و Xbox رقابت خواهد کرد.
با تشکر از @HandleDeck، متوجه شدیم که والو بهطور نزدیک با AMD و فناوریهای RDNA 4 همکاری میکند.»
یعنی چطور میشه 4 سال برای یک زباله ای مثل کانکورد زمان گذاشت ؟
DEI عزیزم...میگه مثلا زن های تیم بازی سازی پریود شدن؟ یک هفته مرخصی برید حال کنید. شما وظیفه ندارید در طی این مدت با این دل درد پاشید بیاید سر کار... اینجوریه که کارا میخوابهیک چیز دیگه ای هم که من بهش رسیدم اینه که یه گشاد خونه ای راه افتاده اسمش رو گذاشتن استودیو بازی سازی . یعنی چطور میشه 4 سال برای یک زباله ای مثل کانکورد زمان گذاشت ؟ مثلا صبح 50 نفر آدم یا بیشتر میرفتن تا عصر چکار میکردن دقیقا که 4 سال طول کشیده تهش هم همچین چیزی تحویل دادن ؟ برای باقی استودیو ها هم همینه الان بچه ها گفتن 5-6 نفر یا 7 نفر نویسنده داشته Ghost of Tsushima ... چرا واقعا چرا 6 نفر آدم باید 4 سال برای نویسندگی اون بازی استخدام میبودن ؟ من عاشق Ghost هستم اشتباه نشه ولی مگه چقدر دیالوگ و کار نویسندگی داشته ؟ شما فکر کن صبح میرفتن تا بعد از ظهر دقیقا این 5 نفر چیکار میکردن ؟ مگه Baldurs Gate بوده که 1000 تا NPC بازی هر کدوم 100 خط دیالوگ داشته باشن ؟ یه داستانی داره 4 تا npc هم دیالوگ هایی در حد Hello ,Help me میگن دیگه . جدی ما که نویسنده نیستیم بهمون این کار رو بدن تو 3-4 ماه یک نفره تمومش میکنیم .
من فکر کنم تو بخش های دیگه هم همینه و صنعت هی میگن هزینه ها زیاد شده پروژه ها طولانی شده بیشتر از مفت خوری و گشادی اون طوری شده . همون کردیت بازی ها رو نگاه کنید نیم ساعت طول میکشه انقدر اسم و نون خور و مفت خور توش هست . قدیم با 20 نفر بازی میساختن پشم ریزون الان حتما باید 100 نفر 200 نفر نخاله جمع بشن آخرم آشغال تحویل بدن .
این خوبه که یه رقیب درست و حسابی پیدا شه . انحصاریش هم احتمالا half life 3 هستView attachment 366219
لیکر eXtas1s در پادکست جدید خود، مدعی شد Valve در حال ساخت کنسولی برای رقابت با PS5 و XBOX است.
کنسول جدید استیم؟
«والو حسابی داغ کرده! به نظر میرسد که یک کنسول جدید از استیم در راه است که در آینده با PS5 و Xbox رقابت خواهد کرد.
با تشکر از @HandleDeck، متوجه شدیم که والو بهطور نزدیک با AMD و فناوریهای RDNA 4 همکاری میکند.»