Last edited by a moderator:
این جمله خیلی اشتباه هست که بگیم بذار شرکت گنداشو بزنه بعدش نتیجشو میبینه و تغییر رویکرد میده!! پس اون صبر و انتظاری که مشتری سالها میکشه این وسط کشکه دیگه اینجوری پس مشتری مداری چی میشه؟!به نظرم همونطور که همه حق دارند ناتی رو زیر سوال ببرند؛ ناتی هم حق داره هر چی "عشقش میکشه" بسازه، کانسکوئنس هم میشه برای خود ناتی، اگه مثل همیشه موفق بشه که هیچی، اگرم نشه خب نتیجه انتخاب هاش رو میبینه، و طبیعتا تغییر رویکرد میده...
ببین میفهمم چی میگی، ولی بحث من حق و حقوق بود؛ راک ساتار طبیعتا حق داره هر طوری دوست داره بازی بسازه، فن ها هم طبیعتا حق دارند بازخورد بدند، کسی این رو زیر سوال نبرده، بحث "تحمیل" بود صرفا که نباید همه چیز رو از بالا (سوییت بیبی/ ناشر) یا از پایین (گیمر ها) به استویدو تحمیل کرد،این جمله خیلی اشتباه هست که بگیم بذار شرکت گنداشو بزنه بعدش نتیجشو میبینه و تغییر رویکرد میده!! پس اون صبر و انتظاری که مشتری سالها میکشه این وسط کشکه دیگه اینجوری پس مشتری مداری چی میشه؟!
مثلا الان راکستار بیاد سر GTAVI گند بزنه که نشه جمعش کرد شما ریلکس میگید عیب نداره 20 سال دیگه درس عبرت میگیره سر GTA VII درست میکنه
اتفاقا بنظرم این هیت دادن ها باعث میشه اون شرکت کمتر در منجلاب اشتباهش فرو بره و اگه مثلا بحث ووک باشه با دیدن این ری اکشن مخاطبش دوزشو در محصول نهایی کمترکنه
کی گفت حق با مشتری نیست؟ مشتری مجبور نیست بیاد سراغ یک محصول در یک دنیای ازاد، اما در یک دنیای کمونیستی مشتری مجبوره، و سازنده هم مجبوره از "فیلتر" های بالا و پایین جامعه رد بشه،مگه اصلا کسی جلوی اینا رو گرفته؟! مگه اینا همیشه هر چیزی که خواستن نساختن و بقیه رو به راستشون حساب کردن.
اینا می تونن هر چی خواستن بسازن (تمام مدیا و سرگرمی سال هاست در خدمت اینا بوده ) بقیه هم می تونن هر چی خواستن بخرن
فقط بعدا مثل ویلگارد و کنکورد و بقیه بازی که در این یکسال شکست خوردن بی کار شدن نیان ننه من غریبم بازی دربیارن . بازار آزاده طبق خواسته بازار پیش نری شکست می خوری
این بازی سازی یک صنعته و باید طبق خواسته مشتری پیش بری چیز عجیبی نیست
جمله معروف همیشه حق با مشتریه بقال سر کوچه هم می دونه ولی انگار یک سری از اساتید نمی دونن و فاز گرفتن ولی اینها هم از راه سختش یاد می گیرن
یادگرفتن منظورم بازی ساز ها بود نه شماکی گفت حق با مشتری نیست؟ مشتری مجبور نیست بیاد سراغ یک محصول در یک دنیای ازاد، اما در یک دنیای کمونیستی مشتری مجبوره، و سازنده هم مجبوره از "فیلتر" های بالا و پایین جامعه رد بشه،
خیلی ساده است، دوست نداری نخر مطمئن باش اگر بازی موفق بشه طبیعتا کک استودیو نمیگزه که نخریدی اگرم شکست بخوره ککش میگزه و تغییر رویکرد میده،
به همین سادگی این میشه همون روند داینامیک، که تو هم یک روزی حتما یادش میگیری
شما کارت درسته منم شوخی طور گفتم که بهت بر نخوره یک موقع،یادگرفتن منظورم بازی ساز ها بود نه شما
روند یادگیریشون دیگه خیلی طولانی شده ۱۵ ساله تمام سرگرمی رو قبضه کردن دیروز که شروع نکردن
البته اگه چیزی از استدیو بمونه اون وقت می تونه تغییر رویه بده
View attachment 366184
خانم پاملا پیسیتلو، مدیر بازاریابی و عملیات Firewalk Studios و بازی Concord، رسماً به Halo Studios پیوسته و به عنوان مدیر ارشد بازاریابی محصول مشغول به کار شده است.
«پیسیتلو ماه گذشته در لینکدین نوشت:
«خوشحالم که اعلام کنم بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی محصول برای Halo در Xbox مشغول به کار شدهام. اولین دستور کار… کلاههای بیشتر برای گربهها!»
Former 'Concord' Director Of Marketing And Operations Joins Halo Studios As Senior Product Marketing Manager
این ۲نفر عاشق و معشوق هم بودن و به همدیگه نرسیدن. گفتن حالا که نمیرسیم بذار صنعت گیمو به خاک سیاه بشونیم. چند سال دیگم هالیوود فیلم زندگینامه و عاشقانه اینارو میسازه بجاشون ۲تا بازیگر سیاه میذاره که اسکارو درو کننمن احساس میکنم دوتا Double Agent داریم یکی فیل اسپنسر از طرف کوتاراگی و یکی هرمن هالست از طرف نادلا که فیل اسپنسر که ماموریتش رو به پایان رسوند هرمن هالست هم داره ضربات آخرش رو میزنه ولی پلات توییست داستان اینجاست که هر دوتاشون برای نینتندو کار میکنن
یعنی یک روز نیست یه خبر خوب بیاد از این دوتا شرکت ، پت و مت شدن قشنگ هرچی نسل هفت ساختن رو دارن با خاک یکسان میکنن .
مثل این که فقط تو ایران نیست هرچی کارنامه بدتری داشته باشی بیشتر گند زده باشی بهتر استخدام میشی مایکروسافت سونی رقابت گذاشتن کی اخراجی ها پروژه های شکست خورده رو بیشتر استخدام کنهView attachment 366184
خانم پاملا پیسیتلو، مدیر بازاریابی و عملیات Firewalk Studios و بازی Concord، رسماً به Halo Studios پیوسته و به عنوان مدیر ارشد بازاریابی محصول مشغول به کار شده است.
«پیسیتلو ماه گذشته در لینکدین نوشت:
«خوشحالم که اعلام کنم بهعنوان مدیر ارشد بازاریابی محصول برای Halo در Xbox مشغول به کار شدهام. اولین دستور کار… کلاههای بیشتر برای گربهها!»
Former 'Concord' Director Of Marketing And Operations Joins Halo Studios As Senior Product Marketing Manager
این طرف مدیر بازاریابی کونکورد بوده. نه کارگردان، نه کارگردان روایی و نه تهیهکننده. کارش هم مشخصه.مثل این که فقط تو ایران نیست هرچی کارنامه بدتری داشته باشی بیشتر گند زده باشی بهتر استخدام میشی مایکروسافت سونی رقابت گذاشتن کی اخراجی ها پروژه های شکست خورده رو بیشتر استخدام کنه
نینتندو بعد دیدن کارها و سیاست ها سونی و مایکروسافت تو نسل 9
View attachment 366187