Multi Platform Black Myth: Wukong

سازنده
Game Science
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Game Science Interactive Technology
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
Ef12XT_U4AEVxgc.jpg
بازی Black Myth: Wu Kong معرفی شد. عنوانی بر اساس دنیای معروف میمون شاه و Journey To The West که توسط استودیوی چینی Game Science در دست ساخت هست. ژانر بازی Action RPG بوده و به صورت تک نفره دنبال میشود. این عنوان توسط موتور گرافیکی UE4 در حال ساخت بوده و برای کنسول ها و PC عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه ای برای این عنوان در نظر گرفته نشده است.

آخرین اطلاعات از بازی:

◾ بازی در سبک سولزلایک و ساختاری نیمه‌ اوپن‌ورلد دارد
◾ سلاح اصلی بازی Golden Cudgel Staff است
◾ بازی سه حالت کمبت دارد:
Smash/Pillar/Thrust
◾ امکان ترکیب حرکات Light و Heavy Attack برای Combo زدن وجود دارد
◾ بازی دارای جادو و Spell است
◾ امکان تبدیل شدن به حیوان‌هایی همچون گرگ و ... وجود دارد
◾ ماموریت‌های فرعی شما را به سوی موجودات جدید و باس های مخفی میرساند
◾ ممکن است عنوان Black Myth Wukong دارای خریدهای درون‌ برنامه‌ای باشد!
◾ این عنوان در تابستان 2024 برای کنسول های نسل نهم و PC منتشر خواهد شد


🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
صفحه استیم بازی فعال شد
LINK

تصاویر گرفته شده از دمو
IMG_20230820_153840_760.jpg IMG_20230820_153839_924.jpg
IMG_20230820_153840_022.jpg IMG_20230820_153840_443.jpg
 
آخرین ویرایش:
دیدم تا اینا بخوان برای نسخه کنسولی آپدیت بدن، در اثر کهولت سن می‌میرم و دیگه رفتم سراغش! :دی (حالا سه روز بعد از تموم کردن بازی آپدیت میاد)
فقط یه سوالی دارم. خیلی شنیدم که بازی چیزهای از دست دادنی زیادی داره و از باس‌ها تا آیتم‌ها و بخش‌های مخفی و... رو ممکنه پیدا نکنیم و بریم منطقه بعدی. می‌خوام ببینم نشونه‌ای چیزی هست که بدونیم یه منطقه کِی تموم می‌شه؟ مثلاً چیز خاصی می‌نویسه یا کار مشخصی انجام می‌دیم که آدم بفهمه بعد از اون دیگه از منطقه خارج می‌شه و امکان بازگشت نیست؟
مثلاً همون اوایل بازی، یه جایی هست که استاد Guangzhi آتشین حضور داره و چند متر اون طرف‌تر هم برادرمون Wandering Wight داره پیاده‌روی می‌کنه. من این دو تا رو زدم و بعدش فهمیدم که Wandering Wight اجباری نبوده، در حالی که جلوتر از ایشون یه راهی هست که انگار ادامه نقشه از اونجاست. از طرف دیگه هم بعد از ترکوندن Guangzhi، یه زنگوله‌ای هست که می‌شه به صدا درآوردش ولی این کار رو نکردم و ترسیدم اگه بزنم، مثلاً یه کاتسینی نشون بده و مرحله تموم بشه! :دی
کلاً منظورم اینه که توی این جور موقعیت‌ها می‌شه فهمید که غول آخر منطقه کیه و آخرین کاری که باید انجام بدیم چیه که فعلاً ولش کنیم و همه‌جا رو پاکسازی کنیم و در نهایت بریم سراغ اون؟
دور از جون. ایشالا سالم و گیمر بمونی حالا حالا ها.
اگر برای پلات کردن میری، حتما راهنما رو نگاه کن. تروفی های میسبل داره و یه جاهایی باید کارهایی رو انجام بدی که اگر انجام ندی، مثلا یه باس یا کالکتبل رو از دست میدی. نمونه ش پیرمرد که اولین بار بهت Gourd میده رو باید در تمام مراحل ببینی و باهاش صحبت کنی. اگر یه مرحله رو از دست بدی، کوئست ناقص میشه. همین سناریو برای مرد اسبی هم صادقه.
باس مرحله دو که با دو شخصیت همزمان مبارزه میکنی، مثال دیگه ای هست. باید اون کویچیکه رو اول بزنی. و گرنه روحش رو از دست میدی.
دراگون ها میسبل نیست. ولی زودتر بری سراغش بهتره. چون با زدن باس آخر کوئست، یکی از بهترین سلاح ها رو میگیری.
برای پایان اصلی هم باید باس های مخفی رو زده باشی.(مراحل مخفی)
اما اکثر کالکتبل ها رو میشه با برگشتن به مراحل قبلی گرفت.
جای که هم که قراره چپتر تموم شه، بازی بهت سیگنال میده.
ولی نذار نگرانی از میس کردن تروفی، تجربه ناب این گیم پلی رو ازت بگیره. شخصا خیلی حال کردم باهاش.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Dinosaur
می‌خوام ببینم نشونه‌ای چیزی هست که بدونیم یه منطقه کِی تموم می‌شه؟ مثلاً چیز خاصی می‌نویسه یا کار مشخصی انجام می‌دیم که آدم بفهمه بعد از اون دیگه از منطقه خارج می‌شه و امکان بازگشت نیست؟

وقتى باس آخرو بزنى يه ويديوى خيلى قشنگ انيميشنى نشون ميده و ميرى منطقه بعد.
اينم كه آيتمى از دست دادى يا نه رو موقعى كه باس آخر منطقه يا باساى مينور منطقه بعد دارن جرت ميدن متوجه ميشى معمولا :D
كلا خيلى وسواس به خرج نده ولى همينجوريم اكسپلور نكرده نرو جلو.
کلاً منظورم اینه که توی این جور موقعیت‌ها می‌شه فهمید که غول آخر منطقه کیه و آخرین کاری که باید انجام بدیم چیه که فعلاً ولش کنیم و همه‌جا رو پاکسازی کنیم و در نهایت بریم سراغ اون؟

جز در يه سرى موارد خاص كارى باعث از دست رفتن دائمى يه باس يا منطقه يا آيتم نميشه.
ولى تروفى ميس شدنى زياده نسبتا.
ولى همه باسا رو بزن هم تروفى داره هم آيتما و تبديل شكلاى خوبى ميده.
مثلا همون گوانگژى اون قابليت تبديل شدن بهش بهترين ترنسفورميشن بازيه تا اخرش.
اون زنگوله رو هم بزن واسه باس منطقه مخفى لازمه :D
 
  • Like
Reactions: AM!R and Dinosaur
دیدم تا اینا بخوان برای نسخه کنسولی آپدیت بدن، در اثر کهولت سن می‌میرم و دیگه رفتم سراغش! :دی (حالا سه روز بعد از تموم کردن بازی آپدیت میاد)
فقط یه سوالی دارم. خیلی شنیدم که بازی چیزهای از دست دادنی زیادی داره و از باس‌ها تا آیتم‌ها و بخش‌های مخفی و... رو ممکنه پیدا نکنیم و بریم منطقه بعدی. می‌خوام ببینم نشونه‌ای چیزی هست که بدونیم یه منطقه کِی تموم می‌شه؟ مثلاً چیز خاصی می‌نویسه یا کار مشخصی انجام می‌دیم که آدم بفهمه بعد از اون دیگه از منطقه خارج می‌شه و امکان بازگشت نیست؟
مثلاً همون اوایل بازی، یه جایی هست که استاد Guangzhi آتشین حضور داره و چند متر اون طرف‌تر هم برادرمون Wandering Wight داره پیاده‌روی می‌کنه. من این دو تا رو زدم و بعدش فهمیدم که Wandering Wight اجباری نبوده، در حالی که جلوتر از ایشون یه راهی هست که انگار ادامه نقشه از اونجاست. از طرف دیگه هم بعد از ترکوندن Guangzhi، یه زنگوله‌ای هست که می‌شه به صدا درآوردش ولی این کار رو نکردم و ترسیدم اگه بزنم، مثلاً یه کاتسینی نشون بده و مرحله تموم بشه! :دی
کلاً منظورم اینه که توی این جور موقعیت‌ها می‌شه فهمید که غول آخر منطقه کیه و آخرین کاری که باید انجام بدیم چیه که فعلاً ولش کنیم و همه‌جا رو پاکسازی کنیم و در نهایت بریم سراغ اون؟

آریا خلاصه و مفید بهت بگم. اگه میخوای مثل من دردسر نکشی، سعی کن واکترو هر مرحله رو ببینی تا چیزی میس نشه. من ندیدم و مجبور شدم کارای اضافه‌ای بکنم. البته اگه میخوای بازی پلت کنی، وگرنه نیازی نیست همه باس‌ها و جاهارو بگردی. ولی اگه میخوای کامل بری، سعی کن واکترو بینی که تروفی میس نشه برات.
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
@Tatsumaru
@SΛDrA-HhH
@Farh@d
تشکر فراوان از همگی. :دی تروفی زیاد برام مهم نیست و توی این جور بازی‌ها که یه ذره پیچیدگی برای گرفتن تروفی وجود داره، ترجیح می‌دم ولش کنم که ذهنم زیاد درگیرش نشه، ولی دوست دارم همه باس‌ها رو ببینم و خدمتشون برسم. سعی می‌کنم کل سوراخ سنبه‌های محیط‌ها رو بگردم و هر منطقه رو که تا حد زیادی پاکسازی کنم، یه سر به راهنماها می‌زنم که ببینم چیزی جا نمونده باشه و امیدوارم باس و نیمچه باسی از دستم فرار نکنه! :دی
 
  • Like
Reactions: uriel and Tatsumaru
@Tatsumaru
@SΛDrA-HhH
@Farh@d
تشکر فراوان از همگی. :دی تروفی زیاد برام مهم نیست و توی این جور بازی‌ها که یه ذره پیچیدگی برای گرفتن تروفی وجود داره، ترجیح می‌دم ولش کنم که ذهنم زیاد درگیرش نشه، ولی دوست دارم همه باس‌ها رو ببینم و خدمتشون برسم. سعی می‌کنم کل سوراخ سنبه‌های محیط‌ها رو بگردم و هر منطقه رو که تا حد زیادی پاکسازی کنم، یه سر به راهنماها می‌زنم که ببینم چیزی جا نمونده باشه و امیدوارم باس و نیمچه باسی از دستم فرار نکنه! :دی

ببين كلا مثل بازياى سولز لايك محيطو بگرد ولى از طرفيم مثل بازياى سولز لايك چيزى يا كوئستى ميس بشه زياد به خاك سياه نميشينى :D
ولى دو تا آيتم بادبزن و سوزن تو ذهنت باشه كه حتما بگيرى ديگه وارد جزيياتشون نميشم :D
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
دیدم تا اینا بخوان برای نسخه کنسولی آپدیت بدن، در اثر کهولت سن می‌میرم و دیگه رفتم سراغش! :دی (حالا سه روز بعد از تموم کردن بازی آپدیت میاد)
فقط یه سوالی دارم. خیلی شنیدم که بازی چیزهای از دست دادنی زیادی داره و از باس‌ها تا آیتم‌ها و بخش‌های مخفی و... رو ممکنه پیدا نکنیم و بریم منطقه بعدی. می‌خوام ببینم نشونه‌ای چیزی هست که بدونیم یه منطقه کِی تموم می‌شه؟ مثلاً چیز خاصی می‌نویسه یا کار مشخصی انجام می‌دیم که آدم بفهمه بعد از اون دیگه از منطقه خارج می‌شه و امکان بازگشت نیست؟
مثلاً همون اوایل بازی، یه جایی هست که استاد Guangzhi آتشین حضور داره و چند متر اون طرف‌تر هم برادرمون Wandering Wight داره پیاده‌روی می‌کنه. من این دو تا رو زدم و بعدش فهمیدم که Wandering Wight اجباری نبوده، در حالی که جلوتر از ایشون یه راهی هست که انگار ادامه نقشه از اونجاست. از طرف دیگه هم بعد از ترکوندن Guangzhi، یه زنگوله‌ای هست که می‌شه به صدا درآوردش ولی این کار رو نکردم و ترسیدم اگه بزنم، مثلاً یه کاتسینی نشون بده و مرحله تموم بشه! :دی
کلاً منظورم اینه که توی این جور موقعیت‌ها می‌شه فهمید که غول آخر منطقه کیه و آخرین کاری که باید انجام بدیم چیه که فعلاً ولش کنیم و همه‌جا رو پاکسازی کنیم و در نهایت بریم سراغ اون؟


توی هر چپتر یه منطقه داره به اسم Secret area حتما اون مناطق رو برو
پایان اصلی بازی رو حتما حواست باشه از دست ندی چون همون 2 مرحله اخر و پایانی خیلی خیلی خفنه هم داستان اصلی و نابی بازی اونجا تموم میشه

پایان هر چپتر یک انیمیشن داره که بعضی هاش خیلی گنگه و توی یوتیوب برای هر کدوم یک ساعت تفسیر دادن سعی کن اونا رو ببینی که بی نظیرن
سعی کن یک خلاصه از رمان بخونی چون وقایع داخل بازی یه جوایی بعد از رمان اتفاق میفته

شاید بشه گفت 80% بازی داستانشه توام که میدونم خوره اینجور چیزایی هر چپتری که میری برو دربیار همشو عشق کن
حوصله هم نداشتی ویدئو منو ببین تو یوتیوب داستان رمان رو
 
  • Love
Reactions: Dinosaur
رسیدم به فصل سوم و واقعاً عاشق بازی شدم! :دی با اینکه جزو موردانتظارترین‌های ۲۰۲۴ برای من بود، ولی فکر نمی‌کردم در این حد جذاب باشه و از هر جهت نابودم کنه!
گیم‌پلی به طرز فجیعی لذت‌بخشه و هم سیستم مبارزات خیلی عالیه و هم امکانات متنوعی که می‌ده و اگه درست ازشون استفاده کنیم، مبارزات خیلی قشنگ‌تر هم می‌شن. ترکیب Parry کردن با جا خالی و قِل خوردن، خیلی خوب از آب در اومده و برخورد ضربات بر پیکر مظلوم دشمنان هم حس محشری می‌ده. گرافیک و موسیقی و... عالی هستن، و صداپیشگی هم خیلی زود باهام سازگار شد و برخلاف تصورات اولیه که فکر می‌کردم انگلیسی تجربه‌ش می‌کنم و چینی یه جوری هست که اذیت می‌شم، ولی بعد از یه مدت انقدر بهش عادت کردم که الآن دیگه نمی‌تونم برگردم انگلیسی. :دی
این وسط چیزی که واقعاً فراتر از انتظارم بوده، اتمسفر بازی و فضای تلخ و شیرینش هست که در ترکیب با طراحی فوق‌العاده شخصیت‌های دوست و دشمن، بازی رو چند پله برام بالاتر می‌بره. من تجربه خاصی با آثار چینی ندارم (چه بازی و چه فیلم و سریال) و برای همین فضای Wukong خیلی برام تازگی داره و کلی ذوق و شوق دارم برای دیدن ادامه ماجراها.
کلاً از نظر روایت و کارگردانی صحنه‌های مختلف، عالی عمل کردن و مثلاً شروع هر فصل، خودش یه سورپرایز بزرگ محسوب می‌شه و یه جا با یه نوازنده بی‌سر روبرو می‌شی که داره آواز می‌خونه و یه جای دیگه با یه بچه تپل که تبدیل به یکی از این مجسمه‌های چاق بودای می‌شه! یا مثلاً انیمیشن‌های آخر هر فصل که حیرت‌انگیز هستن و از سبک‌های هنری جالبی که دارن تا داستان‌هایی که روایت می‌کنن، انقدر خوب کار شدن که می‌شد به عنوان انیمیشن‌های کوتاه هنری فرستاد توی جشنواره‌های سینمایی! عاشق اون انیمیشن پایان فصل دوم شدم و یکی از زیباترین کمدی سیاه‌هایی بود که دیدم! :دی ایده‌های جالب به همین چیزها هم ختم نمی‌شه و مثلاً اون نقاشی هنری که در پایان هر فصل میاد و توضیحاتی توی بخش‌های مختلفش می‌ده هم چیز باحالیه.
بریم ببینیم در ادامه چی می‌شه. واقعاً کار فرهنگی تر و تمیز به این می‌گن که آدم رو به بهترین شکل ممکن درگیر افسانه‌های چینی می‌کنه و هم سرگرمی محسوب می‌شه و هم یه جور کلاس درس افسانه‌شناسی! :دی
 
رسیدم به فصل سوم و واقعاً عاشق بازی شدم! :دی با اینکه جزو موردانتظارترین‌های ۲۰۲۴ برای من بود، ولی فکر نمی‌کردم در این حد جذاب باشه و از هر جهت نابودم کنه!
گیم‌پلی به طرز فجیعی لذت‌بخشه و هم سیستم مبارزات خیلی عالیه و هم امکانات متنوعی که می‌ده و اگه درست ازشون استفاده کنیم، مبارزات خیلی قشنگ‌تر هم می‌شن. ترکیب Parry کردن با جا خالی و قِل خوردن، خیلی خوب از آب در اومده و برخورد ضربات بر پیکر مظلوم دشمنان هم حس محشری می‌ده. گرافیک و موسیقی و... عالی هستن، و صداپیشگی هم خیلی زود باهام سازگار شد و برخلاف تصورات اولیه که فکر می‌کردم انگلیسی تجربه‌ش می‌کنم و چینی یه جوری هست که اذیت می‌شم، ولی بعد از یه مدت انقدر بهش عادت کردم که الآن دیگه نمی‌تونم برگردم انگلیسی. :دی
این وسط چیزی که واقعاً فراتر از انتظارم بوده، اتمسفر بازی و فضای تلخ و شیرینش هست که در ترکیب با طراحی فوق‌العاده شخصیت‌های دوست و دشمن، بازی رو چند پله برام بالاتر می‌بره. من تجربه خاصی با آثار چینی ندارم (چه بازی و چه فیلم و سریال) و برای همین فضای Wukong خیلی برام تازگی داره و کلی ذوق و شوق دارم برای دیدن ادامه ماجراها.
کلاً از نظر روایت و کارگردانی صحنه‌های مختلف، عالی عمل کردن و مثلاً شروع هر فصل، خودش یه سورپرایز بزرگ محسوب می‌شه و یه جا با یه نوازنده بی‌سر روبرو می‌شی که داره آواز می‌خونه و یه جای دیگه با یه بچه تپل که تبدیل به یکی از این مجسمه‌های چاق بودای می‌شه! یا مثلاً انیمیشن‌های آخر هر فصل که حیرت‌انگیز هستن و از سبک‌های هنری جالبی که دارن تا داستان‌هایی که روایت می‌کنن، انقدر خوب کار شدن که می‌شد به عنوان انیمیشن‌های کوتاه هنری فرستاد توی جشنواره‌های سینمایی! عاشق اون انیمیشن پایان فصل دوم شدم و یکی از زیباترین کمدی سیاه‌هایی بود که دیدم! :دی ایده‌های جالب به همین چیزها هم ختم نمی‌شه و مثلاً اون نقاشی هنری که در پایان هر فصل میاد و توضیحاتی توی بخش‌های مختلفش می‌ده هم چیز باحالیه.
بریم ببینیم در ادامه چی می‌شه. واقعاً کار فرهنگی تر و تمیز به این می‌گن که آدم رو به بهترین شکل ممکن درگیر افسانه‌های چینی می‌کنه و هم سرگرمی محسوب می‌شه و هم یه جور کلاس درس افسانه‌شناسی! :دی


چند ماهه پیش تو پروفایلت گفتم برو اینو سریع تر میدونم عاشقش میشی :D

آریااا هر چپتری که میری برو بخون داستان کاملش رو مثلا همون پسر تپل چاقی که میگی اون خودش یکی از شخصیت های اصلی رمانه که پشتش یک جلد کتابه 😍
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
دوبله انگلیسیه بازی فوق العاده عالی در اومده. حیفه. حداقل دور دوم رو با انگلیسی برید.
اتفاقاً اوایلش رو که انگلیسی می‌رفتم، خیلی خوب بود و فکر نمی‌کردم همچین کیفیتی داشته باشه. :دی ولی بعد گفتم به زبان مادری سازنده‌های بازی تجربه کنم و دیدم اون هم عالیه و دیگه روی همون چینی موندم. :دی
شاید در آینده یه بار هم انگلیسی برم و بازی‌ای هست که ارزش تکرار داره.

چند ماهه پیش تو پروفایلت گفتم برو اینو سریع تر میدونم عاشقش میشی

آریااا هر چپتری که میری برو بخون داستان کاملش رو مثلا همون پسر تپل چاقی که میگی اون خودش یکی از شخصیت های اصلی رمانه که پشتش یک جلد کتابه
😍
آره واقعاً باید زودتر از اینا می‌رفتم سراغش. :دی
گذاشتم یه جا بعد از تموم کردن بازی برم سراغ داستان و تحلیلش. تیکه تیکه برم، می‌ترسم یه چیزهایی لو بره. :دی
 
آره واقعاً باید زودتر از اینا می‌رفتم سراغش. :دی
گذاشتم یه جا بعد از تموم کردن بازی برم سراغ داستان و تحلیلش. تیکه تیکه برم، می‌ترسم یه چیزهایی لو بره. :دی

منم اخر بازی رفتم سراغ داستان اما بعدش فکر میکردم اگه در طول بازی میدونستم هر کدوم از اون شخصیتا مثلا همون راهب بی سر کیه و چه چیزایی پشتشه بهم خیلی بیشتر حال میداد
ولی اره واقعا نمیشه وسط بازی رفت ممکنه لو بره : دی

اقا GL در هر صورت و Have fun :D

یک موضوع مهم فقط سعی کن اخر بازی از سیوت بک اپ بگیری من نمیدونم روی کنسول میشه یا نه اما ممکنه پایان اصلی رو از دست بدی و مجبور باشی دوباره بازیو از اول بری
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
@Dinosaur اریا هر روز بیا از تجربه بازیت بگو من عشق کنم،

هر کی ووکانگ بازی میکنه بیاد از حسش از چیزایی که فهمیده از هر چیزیش بگه جان ما این تاپیک رو میخوام تا ابد زنده نگه دارم 8->
 
آخرین ویرایش:
@Dinosaur اریا هر روز بیا از تجربه بازیت بگو من عشق کنم، مثه قدیم به

هر کی ووکانگ بازی میکنه بیاد از حسش از چیزایی که فهمیده از هر چیزیش بگه جان ما این تاپیک رو میخوام تا ابد زنده نگه دارم 8->
من درخواست فیبر نوری کردم ، نصب کردن برام دوباره دانلودش‌میکنم دوس دارم اون چلنج های باس هاش رو برم باز ، واقعا کامبت خفنی داره ، دلم تنگ شده واسش😜
 
  • Like
Reactions: amonre and reza8
@Dinosaur اریا هر روز بیا از تجربه بازیت بگو من عشق کنم،

هر کی ووکانگ بازی میکنه بیاد از حسش از چیزایی که فهمیده از هر چیزیش بگه جان ما این تاپیک رو میخوام تا ابد زنده نگه دارم 8->
سلام منم بازیرو تازه شروع کردم.بازی بسیار عالی اهنگ بسیار زیبا.باسها همشون خوب طراحی شدن.فقط من یه مشکلی که دارم پیدا کردن مسیر هستش.کلا مسیر سر راستی نداره فقط تو کوه بیابونه.فعلا دو مرحله دوم هستم هر چقدرم میرم جلو تموم نمیشه ~X(
 
  • Like
Reactions: amonre
سلام منم بازیرو تازه شروع کردم.بازی بسیار عالی اهنگ بسیار زیبا.باسها همشون خوب طراحی شدن.فقط من یه مشکلی که دارم پیدا کردن مسیر هستش.کلا مسیر سر راستی نداره فقط تو کوه بیابونه.فعلا دو مرحله دوم هستم هر چقدرم میرم جلو تموم نمیشه ~X(
از گم کردن راه ها نترس چون همشون به جاهای خوبی ختم میشه و حال میکنی
از انیمیشن های اخر هر چپتر نگذر و بعد از هر مرحله برو ته و توشو در بیار
شخصیت های بازی رو در موردشون تحقیق کن

لذت این بازی به دونستن جزئیاته، برو جلوتر و هر مرحله برات بازی جذاب تر میشه:x
 
  • Like
Reactions: AM!R

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or