PlayStation Bloodborne

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2015
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
Bloodborne


بازی جدید FROM SOFTWARE به کارگردانی خود میازاکی معرفی شد .
بازی به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

======================================

بازی توسط
SCE Japan Studio
From Software
توسعه و ساخته میشود.

سال عرضه ی بازی 2015 اعلام شده است .

=========

توجه:
در این تاپیک بحث:

درمورد داستان و مراحل بازی فقط در تگ اسپویلر!
در مورد ریجن ممنوع!
در مورد قیمت بازی ممنوع!
در مورد کدام فروشگاه بازی رو آورده و کدام فروشگاه معتبره ممنوع!

 
آخرین ویرایش:
ماد Bloodborne - Magnum Opus یا همون (Project Beast) که اسم رمز بلادبورن قبل از معرفی بود بعد چندسال یه آپدیت گنده گرفته و میشه گفت که تازه منتشر شده.
این ماد با توجه به اسمش در بخشی از ویژگیهای گیم پلی ، اتمسفر ، UI و آرت استایل بازی رو برمیگردونه به ایده اولیه ای که فرام سافتور در نظر داشت.
در این حین اتمسفر و نورپردازی تغییر کرده و محیط خیلی دارک تر شده.
کلی اسلحه که از بازی اصلی حذف شدن رو برگردونده.
چندتا شخصیت حذف شده رو برگردونده.
تعدادی از دشمنها تو بازی تغییراتی دارن ، مدل ها و تکسچرهای اولیه ای که براشون در نظر داشتن رو برگردوندن(بر اساس کانسپت آرتهای رسمی یا در کدبیس بازی موجوده این کار رو کردن)
بر اساس ایده اولیه Warp کردن از طریق Warp Chair و نشستن بر روی اونها انجام میشه و لامپها به شکل قبلی حذف شدن
.
.
.

کلا کلی Cut Content رو که فرام سافتور/Japan studio به هر دلیلی نتونستن تو بازی بگنجونن رو با این ماد میشه برگردوند.

(Project Beast) Bloodborne - Magnum Opus نتیجه data mine کردن کدهای بازی توسط این تیم و اختصاص چندین هزار ساعت تجربه کردن بازی و به زیر و بم اون آشنا شدنه.

===========

دانلود
Bloodborne - Magnum Opus -
 
ماد Bloodborne - Magnum Opus یا همون (Project Beast) که اسم رمز بلادبورن قبل از معرفی بود بعد چندسال یه آپدیت گنده گرفته و میشه گفت که تازه منتشر شده.
این ماد با توجه به اسمش در بخشی از ویژگیهای گیم پلی ، اتمسفر ، UI و آرت استایل بازی رو برمیگردونه به ایده اولیه ای که فرام سافتور در نظر داشت.
در این حین اتمسفر و نورپردازی تغییر کرده و محیط خیلی دارک تر شده.
کلی اسلحه که از بازی اصلی حذف شدن رو برگردونده.
چندتا شخصیت حذف شده رو برگردونده.
تعدادی از دشمنها تو بازی تغییراتی دارن ، مدل ها و تکسچرهای اولیه ای که براشون در نظر داشتن رو برگردوندن(بر اساس کانسپت آرتهای رسمی یا در کدبیس بازی موجوده این کار رو کردن)
بر اساس ایده اولیه Warp کردن از طریق Warp Chair و نشستن بر روی اونها انجام میشه و لامپها به شکل قبلی حذف شدن
.
.
.

کلا کلی Cut Content رو که فرام سافتور/Japan studio به هر دلیلی نتونستن تو بازی بگنجونن رو با این ماد میشه برگردوند.

(Project Beast) Bloodborne - Magnum Opus نتیجه data mine کردن کدهای بازی توسط این تیم و اختصاص چندین هزار ساعت تجربه کردن بازی و به زیر و بم اون آشنا شدنه.

===========

دانلود
Bloodborne - Magnum Opus -
کم‌کم ملت Bloodborne 2 رو هم می‌سازن، در حالی که خود سونی حتی یه پچ ساده هم برای فریم‌ریت بازی نداده! :دی
 
نمیدونم بچه های قدیمی سایت یادشونه یا نه
قبل ریلیز من اینجا خیلی هایپ بازی رو دست گرفته بودم
مطمئن بودم بازی می‌ترکونه
یه خونه مجردی داشتیم
با یه رفیق ناگیمرم با هم بازی رو می‌رفتیم
هر کی می‌باخت دسته رو عوض می‌کردیم
یه جا مسیر رو اشتباهی رفتیم و دشمنانی سخت‌تر از آن چه که باید نصیبمون شد
اما ما به هر طوری که بود زدیمشون
بعد از نردبون دیوار قلعه بالا رفتیم
و در انتهای مسیر
یک انگشتر گرفتیم
من زدم رو آیتم
انگلیسی اومد
رفیقم که انگلیسی بلد نبود گفت:
"سید چیه این"؟ (سید نبودیم اما همو سید صدا میزدیم الکی، چقدر دلم تنگ شده براش الان)
گفتم این حلقه میزان حمل وزن کرکترمون رو بالا میبره
چشماش برق زد
گفت "** میگی'"
گفتم نه جان تو
با شور و شعف گفت بزن قدش
من وقتی دیدم کارگردان این بازی
میازاکی
تونسته رفیق نوب‌سگ ناگیمرم رو اینطوری به وجد بیاره
فهمیدم نابغه‌س طرف
برا همین شک نداشتم که بازی بعدیش می‌ترکونه
برا اینجا "با اطمینان" هایپ میکردم
بازی اومد و متاش شد ۹۴
اما من نتونستم بازی کنم
مسیر زندگی به جایی رفت که نه حس و حال بازی بود نه تواناییش
اما رفیق‌هایی که به خاطر هایپ من سراغ این بازی رفتن
همیشه آمارم رو می‌گرفتن
"طائل بلادبورن زدی؟"
"طائل لامصب هنوز بلادبورن نزدی؟"
"اون همه هایپ کردی آخر خودت نزدی؟"
بعد این که PS5 خریدم
دوباره سراغم رو گرفتن(و من چقدر عشق می‌کردم، دمتون گرم💙)
حالا ماه مارچ،
۲ ۳ ماه دیگه
سالگرد ۱۰ سالگی بلادبورن هست
و من قراره بازی رو شروع کنم
و براش بهترین چیزی که در توانم هست رو بنویسم
از تمام زوایای بازی
چه تکنیکال
چه لایه‌های زیرین

این ورود من به نوشتار در مورد بازی‌ها خواهد بود

سولزبازایی که دوست دارن باهام در ارتباط باشن( و اون قدیمی هایی که نیستن اگه آمارشون رو دارید)
تا من بتونم از زاویه دید اون ها هم به جهان بلادبورن استفاده کنم
بهم پیام بدن تا من آی دی تلگرامم رو بهشون بدم و لذت ببریم دور هم
 
سولزبازایی که دوست دارن باهام در ارتباط باشن( و اون قدیمی هایی که نیستن اگه آمارشون رو دارید)
تا من بتونم از زاویه دید اون ها هم به جهان بلادبورن استفاده کنم
بهم پیام بدن تا من آی دی تلگرامم رو بهشون بدم و لذت ببریم دور هم
ارتباط مشروع دیگه آقا رضا؟ :D

پ.ن: همون 10 سال پیش بازی رو پلات کردم. دی ال سی رو هم بازی کردم. خیلی وقت گذاشتم روش. واقعیتش الان فقط نسخه دوم هست که میتونه سر ذوقم بیاره که دوباره شروع کنم. یه پچ فریم ریت یا حتی ریمستر کافی نیست دیگه. مگر ریمیک که بعیده.
اتمسفر و حال و هوای این بازی به معنای واقعی منحصر به فرده. تلخ و تاریک و در عین حال جذاب و پر از لذت. ترسناک ولی شجاعت بخش. جمع عجیبی از اضداد.
واقعا سکوت و بی تفاوتی سونی درباره این آی پی برام عجیب و ناراحت کننده است.

به امید روزی که:
BB2.jpg
 
نمیدونم بچه های قدیمی سایت یادشونه یا نه
قبل ریلیز من اینجا خیلی هایپ بازی رو دست گرفته بودم
مطمئن بودم بازی می‌ترکونه
یه خونه مجردی داشتیم
با یه رفیق ناگیمرم با هم بازی رو می‌رفتیم
هر کی می‌باخت دسته رو عوض می‌کردیم
یه جا مسیر رو اشتباهی رفتیم و دشمنانی سخت‌تر از آن چه که باید نصیبمون شد
اما ما به هر طوری که بود زدیمشون
بعد از نردبون دیوار قلعه بالا رفتیم
و در انتهای مسیر
یک انگشتر گرفتیم
من زدم رو آیتم
انگلیسی اومد
رفیقم که انگلیسی بلد نبود گفت:
"سید چیه این"؟ (سید نبودیم اما همو سید صدا میزدیم الکی، چقدر دلم تنگ شده براش الان)
گفتم این حلقه میزان حمل وزن کرکترمون رو بالا میبره
چشماش برق زد
گفت "** میگی'"
گفتم نه جان تو
با شور و شعف گفت بزن قدش
من وقتی دیدم کارگردان این بازی
میازاکی
تونسته رفیق نوب‌سگ ناگیمرم رو اینطوری به وجد بیاره
فهمیدم نابغه‌س طرف
برا همین شک نداشتم که بازی بعدیش می‌ترکونه
برا اینجا "با اطمینان" هایپ میکردم
بازی اومد و متاش شد ۹۴
اما من نتونستم بازی کنم
مسیر زندگی به جایی رفت که نه حس و حال بازی بود نه تواناییش
اما رفیق‌هایی که به خاطر هایپ من سراغ این بازی رفتن
همیشه آمارم رو می‌گرفتن
"طائل بلادبورن زدی؟"
"طائل لامصب هنوز بلادبورن نزدی؟"
"اون همه هایپ کردی آخر خودت نزدی؟"
بعد این که PS5 خریدم
دوباره سراغم رو گرفتن(و من چقدر عشق می‌کردم، دمتون گرم💙)
حالا ماه مارچ،
۲ ۳ ماه دیگه
سالگرد ۱۰ سالگی بلادبورن هست
و من قراره بازی رو شروع کنم
و براش بهترین چیزی که در توانم هست رو بنویسم
از تمام زوایای بازی
چه تکنیکال
چه لایه‌های زیرین

این ورود من به نوشتار در مورد بازی‌ها خواهد بود

سولزبازایی که دوست دارن باهام در ارتباط باشن( و اون قدیمی هایی که نیستن اگه آمارشون رو دارید)
تا من بتونم از زاویه دید اون ها هم به جهان بلادبورن استفاده کنم
بهم پیام بدن تا من آی دی تلگرامم رو بهشون بدم و لذت ببریم دور هم

شماره منو كه دارى شروع كردى پيام بده :D
 
اون حسی که واسه بار اول از کلینیک خارج میشه و گیت رو باز میکنی وارد Yharnam میشی تکرار نشدنیه 😢
تنها بازی که اولین باری که واردش شدم کاملا یادمه
اون حس ترس همراه با غم یارنام 🫡
 
اون حسی که واسه بار اول از کلینیک خارج میشی و گیت رو باز میکنی وارد Yharnam میشی تکرار نشدنیه 😢
دقیقاً! اون لحظه‌ای که برای اولین بار از کلینیک خارج می‌شی، دروازه رو باز می‌کنی و Yharnam رو از بالا می‌بینی، یه حس عجیبی داره. یه ترکیب از هیجان، کنجکاوی و یه ترس خاموش از ناشناخته‌ها. صدای زنجیرها، اون سکوت سنگین، فانوس‌های کم‌نور و اون حس سردی که انگار شهر داره زنده‌بودنت رو زیر نظر می‌گیره… هیچ بازی دیگه‌ای نتونسته چنین ورود به یادموندنی‌ای خلق کنه.
اون اولین قدم‌ها توی کوچه‌های Yharnam، وقتی سایه‌های شکارچی‌ها روی دیوار می‌افته، وقتی صدای زمزمه‌های عجیب از پشت درها شنیده می‌شه… انگار شهر خودش یه شخصیت زنده‌ست که تو رو ارزیابی می‌کنه. یه تجربه‌ای که برای همیشه تو ذهن می‌مونه و حتی توی دفعات بعدی بازی هم نمی‌شه اون حس بار اول رو کاملاً تکرار کرد.
 
دقیقاً! اون لحظه‌ای که برای اولین بار از کلینیک خارج می‌شی، دروازه رو باز می‌کنی و Yharnam رو از بالا می‌بینی، یه حس عجیبی داره. یه ترکیب از هیجان، کنجکاوی و یه ترس خاموش از ناشناخته‌ها. صدای زنجیرها، اون سکوت سنگین، فانوس‌های کم‌نور و اون حس سردی که انگار شهر داره زنده‌بودنت رو زیر نظر می‌گیره… هیچ بازی دیگه‌ای نتونسته چنین ورود به یادموندنی‌ای خلق کنه.
اون اولین قدم‌ها توی کوچه‌های Yharnam، وقتی سایه‌های شکارچی‌ها روی دیوار می‌افته، وقتی صدای زمزمه‌های عجیب از پشت درها شنیده می‌شه… انگار شهر خودش یه شخصیت زنده‌ست که تو رو ارزیابی می‌کنه. یه تجربه‌ای که برای همیشه تو ذهن می‌مونه و حتی توی دفعات بعدی بازی هم نمی‌شه اون حس بار اول رو کاملاً تکرار کرد.

اونجا كه از نردبون دارى ميرى بالا يهو يه صداى جيغ گوش خراشى مياد هممون قطعا وسط بالا رفتن يه لحظه مكس كرديم.
 
هنوز بعد از گذشت ۱۰ سال هیچ‌ سولزی نتونسته اون حس‌ی که از این بازی گرفتم رو بهم برگردونه، حتی الدن رینگ. هنوز می‌شینم اسپید ران خودم رو که سیو کردم رو میبینم. از تمام باس‌ فایت‌های بازیم فیلم دارم و نگاه میکنم. سن من اونقدری شده که دیگه شاید اعصابم نکشه برای این سبک‌ها دیگه، ولی آرزو دارم نسخه بعد این لعنتی رو حتما برم، حتی اگه ۶۰ سالم بشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or