علی گیم
کاربر سایت
نه نمیشهبچه ها من پلاسم زبان اوکراینی هست میشه عوض کرد!؟
پ.ن: بازی اگر کد داخل پلاس با کد داخل سایت ایرانی بخونه اما ریجن متفاوت باشه مشکلی پیش نمیاد دانلود کنم!؟
نه نمیشهبچه ها من پلاسم زبان اوکراینی هست میشه عوض کرد!؟
پ.ن: بازی اگر کد داخل پلاس با کد داخل سایت ایرانی بخونه اما ریجن متفاوت باشه مشکلی پیش نمیاد دانلود کنم!؟
دقیقا منم همین حسو داشتم، واقعا نمی دونم چی فکر می کردن که سونیک رو با این سبک دوربین و کارگردانی ساختن هیچیش جور نیست، ی چیزیش که بگی مثلا اونش خوبه ارزش داره بیشتر وقت بذارمبازی Sonic Frontiers رو خیلی دوست داشتم امتحان کنم و فکر میکردم ازش خوشم بیاد. بالاخره روی پلاس اومد و امروز یه سری بهش زدم و...
فکر کنم جزو «زود رها شدهترین» بازیهای عمرم باشه! یعنی حس و حال اولیه بازی انقدر توی ذوقم زد که بعد از یه ربع بیخیالش شدم و شاید دیگه بهش شانس مجدد ندم. نمیدونم چرا توی ذهنم اینطوری ثبت شده بود که جزو بهترین سونیکهای این سالهاست، ولی الآن رفتم دیدم متای ۷۰ داره با امتیازهایی مثل ۳ از Edge و ۴ از GamesRadar و... البته من سابقه این رو دارم که عاشق بازیهایی با متای پایینتر از این هم شدم و کلاً امتیاز برام تعیینکننده میزان علاقه نیست، ولی الکی فکر میکردم میانگین بازی بالاتر از این بوده.
درسته که احتمالاً بودجه زیادی نداشته، ولی مثلاً Ryu Ga Gotoku Studio هم با بودجه پایین (در مقایسه با AAAهای عظیم) بازیهای Yakuza و Judgment رو در حالی میسازه که با وجود المانهای تکراری و بازیافتی، آدم توشون ذوب میشه و کیف میکنه. ولی این از همون ثانیه اول و کاتسین ابتدایی یه جوریه که جلوی خیلی از بازیهای PS2 هم حرفی برای گفتن نداره و کارگردانی داغون کاتسین در حدی روح و روانم رو به هم ریخت که در یکی از معدود دفعاتِ یک دهه اخیر، زدم کاتسین رو رد کردم که زودتر به گیمپلی برسم! بعد هم که رسیدم به گیمپلی، از میزان شُل و ول بودنش حیرت کردم و همون اوایل بازی لحظاتی رقم خورد که جون میداد برای یه اپیزود از AVGN.
الآن رفتم توی یوتیوب یه تیکههایی از بخشهای مختلف بازی رو دیدم که شاید قانع بشم بیشتر ادامه بدم، ولی باز توفیقی حاصل نشد و دوباره اون حس شُل بودن رو احساس کردم. باز اگه حالت مرحلهای داشت، بیشتر رغبت میکردم که باز یه سری بهش بزنم ولی بدبختی اینجاست که اپنورلد هست که «از نظر من» با ذات سونیک همخونی نداره! البته احتمالاً همین اپنورلد بودنش تأثیر زیادی روی فروش بالای بازی (در مقایسه با بقیه نسخههای این سالها) داشته و انگار هر بازیای در حالت اپنورلد بیشتر میفروشه.دقیقا منم همین حسو داشتم، واقعا نمی دونم چی فکر می کردن که سونیک رو با این سبک دوربین و کارگردانی ساختن هیچیش جور نیست، ی چیزیش که بگی مثلا اونش خوبه ارزش داره بیشتر وقت بذارم
من چی بگم که بازیو سال قبل تو تخفیف خریدمو نهایت یک ساعت بازیش کردمبازی Sonic Frontiers رو خیلی دوست داشتم امتحان کنم و فکر میکردم ازش خوشم بیاد. بالاخره روی پلاس اومد و امروز یه سری بهش زدم و...
فکر کنم جزو «زود رها شدهترین» بازیهای عمرم باشه! یعنی حس و حال اولیه بازی انقدر توی ذوقم زد که بعد از یه ربع بیخیالش شدم و شاید دیگه بهش شانس مجدد ندم. نمیدونم چرا توی ذهنم اینطوری ثبت شده بود که جزو بهترین سونیکهای این سالهاست، ولی الآن رفتم دیدم متای ۷۰ داره با امتیازهایی مثل ۳ از Edge و ۴ از GamesRadar و... البته من سابقه این رو دارم که عاشق بازیهایی با متای پایینتر از این هم شدم و کلاً امتیاز برام تعیینکننده میزان علاقه نیست، ولی الکی فکر میکردم میانگین بازی بالاتر از این بوده.
درسته که احتمالاً بودجه زیادی نداشته، ولی مثلاً Ryu Ga Gotoku Studio هم با بودجه پایین (در مقایسه با AAAهای عظیم) بازیهای Yakuza و Judgment رو در حالی میسازه که با وجود المانهای تکراری و بازیافتی، آدم توشون ذوب میشه و کیف میکنه. ولی این از همون ثانیه اول و کاتسین ابتدایی یه جوریه که جلوی خیلی از بازیهای PS2 هم حرفی برای گفتن نداره و کارگردانی داغون کاتسین در حدی روح و روانم رو به هم ریخت که در یکی از معدود دفعاتِ یک دهه اخیر، زدم کاتسین رو رد کردم که زودتر به گیمپلی برسم! بعد هم که رسیدم به گیمپلی، از میزان شُل و ول بودنش حیرت کردم و همون اوایل بازی لحظاتی رقم خورد که جون میداد برای یه اپیزود از AVGN.
سلام و درودولی این تیم بدبخت سونیک از هر طرف گرفتارن. هم رقبای وحشتناکی دارن هم اینکه بنظرم اون فرمول قدیمی سونیک الان جواب نمیده و خیلی ساده س. اینا باید یکاری یکنن که در عین اینکه پلیر سرعت وحشتناک تجربه میکنه کاملا احساس کنترل هم داشته باشه تا چالش براش معنی دار باشه. و انصافا خودم هرچی بهش فکر میکنم راه حلی به ذهنم نمیرسه. این shadow x هم با اینکه تعریف زیاد میکنن ولی بعید میدونم آش دهنسوزی باشه
چهارشنبه بازی های اسنشال مشخص میشندوستان بازیای پلاس مشخص نیست کی معرفی میشن؟
صرفا بخاطر حضور استنلی پربل برای من ماه خیلی خوبی هست. هرچند سوساید اسکواد اگر مد افلاینش اومده باشه اونم دوست دارم تست کنم.
بعد افزایش قیمت تخیلی که پلاس داشت اصلا نتونستن عنوان خوبی بذارن روی سرویس! حالا هرچقدر جمع قیمت بزنیم و بگیم اینا ارزش کلیشون فلان دلاره و بیشتر از پول اسنشال درمیاد، فقط داریم بهانه میاریم.پلاس اسنشال تو سالی که گذشت
View attachment 362231
نظرتون چیه؟
برای من که سال ضعیفی بود، کلا فک کنم ۵ ۶ تا از گیم هاشو رفتم بقیه هم یا باب میلم نبوده یا قبلا بازی کرده بودم.
سال جدید رو انتظار داشتم قوی تر شروع کنه سونی