Multi Platform The Witcher IV

سازنده
CD Projekt RED
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
CD Projekt
fgojzikr.jpg

PlatformsTBA
DeveloperCD Projekt RED
PublishersCD Projekt
GenreAction RPG
Release DateTBA
EngineUnreal Engine 5​

در جریان مراسم The Game Awards 2024، استودیوی CD PROJEKT RED با انتشار تریلری سینمایی از بازی موردانتظار The Witcher IV رونمایی کرد. این بازی، که آغازگر یک حماسه جدید در دنیای محبوب ویچر است، توجه ویژه‌ای به شخصیت سیری (Ciri)، دخترخوانده گرالت، داشته و او را در مرکز داستان قرار داده است. این تغییر جهت در داستان‌سرایی، هواداران قدیمی را هیجان‌زده و مخاطبان جدید را کنجکاو کرده است.

جزئیات تریلر​

تریلر بازی در فضایی تاریک و سرد آغاز می‌شود. سیری، که اکنون تجربه و مهارت بیشتری به‌عنوان یک ویچر پیدا کرده، در حال سفر به روستایی دورافتاده است. این روستا توسط هیولایی ناشناخته مورد تهدید قرار گرفته و هرساله قربانی انسانی طلب می‌کند. تریلر، نبرد سیری با این هیولا را به تصویر می‌کشد و مهارت‌های جدید او، از جمله استفاده از زنجیر به‌عنوان سلاح و قدرت‌های جادویی پیشرفته، برجسته می‌شود.

تغییرات در شخصیت سیری​

یکی از نکات مهم The Witcher IV تمرکز روی شخصیت سیری است. او که در نسخه‌های پیشین نقش مکمل گرالت را ایفا می‌کرد، اکنون به شخصیت اصلی داستان تبدیل شده است. بازیکنان این بار کنترل کامل بر او خواهند داشت و می‌توانند تصمیماتی بگیرند که دنیای بازی را به طور مستقیم تحت تأثیر قرار دهد. سباستین کالمبا، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای اظهار داشت: "ما معتقدیم که سیری ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای روایت داستان‌های جدید دارد. او نمادی از قدرت، استقلال، و تحول است و شایستگی آن را دارد که در مرکز توجه قرار گیرد."

فناوری‌های پیشرفته​

The Witcher IV با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. این تغییر از موتور اختصاصی REDengine به Unreal Engine 5 به توسعه‌دهندگان این امکان را داده تا دنیایی واقع‌گرایانه‌تر و گسترده‌تر خلق کنند. جلوه‌های بصری بازی با استفاده از فناوری‌های جدید نورپردازی، سایه‌زنی و طراحی محیط‌های داینامیک، به سطح جدیدی از واقع‌گرایی رسیده است.

تریلر معرفی بازی نیز با همکاری استودیوی Platige Image ساخته شده و از پیشرفته‌ترین فناوری‌های گرافیکی، از جمله کارت گرافیک معرفی‌نشده NVIDIA GeForce RTX، بهره می‌برد. این همکاری منجر به خلق صحنه‌هایی شده که حتی در یک تریلر سینمایی، جزئیاتی خیره‌کننده را به نمایش می‌گذارند.

گیم‌پلی و ویژگی‌ها​

The Witcher IV یک بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره در دنیای باز است. بازیکنان با ورود به دنیای بازی، در نقش سیری، به عنوان یک شکارچی هیولا، با مأموریت‌های چالش‌برانگیز، تصمیمات اخلاقی دشوار و دنیایی پر از خطر مواجه خواهند شد. بازی وعده داده که تصمیمات بازیکن تأثیر بیشتری بر داستان و محیط اطراف داشته باشد، به‌طوری‌که هر انتخاب می‌تواند مسیر داستان را تغییر دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب بازی، امکان کاوش در مناطقی جدید از دنیای ویچر است. این بار بازیکنان می‌توانند وارد مناطقی شوند که در نسخه‌های پیشین دیده نشده بودند. سازندگان همچنین وعده داده‌اند که تنوع هیولاها و مأموریت‌های جانبی افزایش یابد.

موسیقی و طراحی صدا​

موسیقی بازی توسط گروهی از آهنگسازان مطرح، از جمله آهنگسازان نسخه‌های قبلی سری ویچر، ساخته خواهد شد. موسیقی تریلر با ترکیبی از سازهای سنتی و مدرن، فضایی حماسی و مرموز ایجاد کرد که به خوبی حال و هوای بازی را به مخاطب منتقل می‌کند. طراحی صدا نیز با استفاده از فناوری‌های جدید، تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر ارائه خواهد داد.

واکنش‌ها و انتظارات​

تریلر معرفی The Witcher IV با واکنش‌های مثبتی از سوی هواداران و منتقدان مواجه شد. بسیاری از طرفداران از بازگشت سیری به عنوان شخصیت اصلی استقبال کردند و گرافیک بازی را تحسین کردند. البته برخی نیز نگرانی‌هایی درباره تغییرات احتمالی در فرمول موفق سری داشتند، اما اکثر تحلیل‌گران معتقدند که CD PROJEKT RED با توجه به تجربه قبلی خود در توسعه بازی‌های موفق، می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

زمان انتشار​

هرچند تاریخ دقیقی برای انتشار بازی اعلام نشده، اما سازندگان تأیید کرده‌اند که بازی همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود که اطلاعات بیشتری درباره گیم‌پلی، داستان، و تاریخ عرضه در سال 2025 منتشر شود.

The Witcher IV نویدبخش یک فصل جدید در دنیای ویچر است که نه تنها هواداران قدیمی بلکه نسل جدیدی از بازیکنان را به خود جذب خواهد کرد. بازگشت این فرنچایز محبوب با تمرکز بر شخصیت سیری، تغییراتی در روایت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، این بازی را به یکی از موردانتظارترین عناوین دهه آینده تبدیل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر و تماشای تریلر، می‌توانید به وب‌سایت رسمی CD PROJEKT RED مراجعه کنید.

e84f93bf4a4c3d451282614323ccc7942d0e5250.jpeg315d596e43b80d52ed647af4d027f1e8eb33f16a.jpege667f0fe72eb63e64f686c7f07450be2d11e311a.jpegce612f6148d6df400eedcb5cba34da6913c45fa1.jpegb19dff5e119f9647f3d8ebc6baa992de150ab361.jpegWitcher_IV_Wallpaper_02_43840x2160_EN.jpegWitcher_IV_Wallpaper_03_33840x2160_EN.jpegGerlF4HWwAAbFBU.jpg
 
آخرین ویرایش:
این تیم و افراد جدیدی که ساخت بازی رو به عهده گرفتن قابل اعتمادن ؟ نه
باید نگران باشیم؟ بله

تریلر معرفی بازی کپی Killing Monsters

Killing Monsters دو دقیقه است / تریلر معرفی بازی 6 دقیقه بود
هر دو عملا یه داستان روایت می کنن اما Killing Monsters دو دقیقه ای یه لول بهتر از تریلر ویچر 4 که 11 سال بعد با بودجه و امکانات چند برابری ساخته شده است :-?? چرا این اتفاق افتاده ؟

اون زمان تیم ویچر 3 دنبال ویو / لایک / رقابت با دیگران نبودن , صرفا با تمام وجود / عشق به IP و بازی یه تریلر شاهکار ساختن

11 سال بعد تیم ویچر 4 به جای اینکه با همون عشق و علاقه یه تریلر جدید بسازن با علم به محبوبیت Killing Monsters تلاش کردن نسخه بهتر / سینمایی تر همون تریلر بسازن ( به دنیا نشون بدن که از تیم ویچر 3 بهترن )

این تفکر که ما از نسل قبلی بهتریم / هر چیزی که اون ها ساختن ما چند لول بهتر اش می سازیم , مهلک ترین سم دنیاست ( همین تفکر چند سال هالیوود نابود کرده )

ماموریت Bloody Baron محبوب بود ؟ داخل ویچر 4 چهار تا ماموریت مشابه / بهتر قرار میدیم
رومنس و انتخاب بین معشوقه ها محبوب بود ؟ میزان رومنس و تعداد معشوقه ها رو بیشتر می کنیم
ماموریت فرعی شاهکار بود ؟ ما ماموریت های فرعی بیشتر و بهتر طراحی می کنیم
و.......

امیدوارم این شکلی نباشه اما به احتمال زیاد ویچر 4 با همین تفکرات در حال ساخت :-??از همین تریلر مشخص که تیم ویچر 4 علت اصلی موفقیت ویچر 3 درک نکرده

تیم ویچر 3 دنبال ساخت پر فروش ترین بازی سال / گوتی / بهترین بازی تاریخ نبودن , با تمام توان / عشق صرفا دنبال ساخت یه بازی شاهکار بودن ( در نهایت یه شاهکار جاودانه ساختن که 50 میلیون نسخه فروخت )
به نظر میاد تیم ویچر 4 دقیقا بر عکس گذشته دنبال ساختن پر فروش ترین بازی سال / گوتی / بهترین بازی تاریخ گیم + جذب پلیر های جدید و فروش بیشتر از نسخه سوم :-??

از طول تاریخ گیم استودیو ها / ناشر های زیادی تلاش کردن ( به زور پول و افراد بیشتر ) موفقیت بازی که به خاطر تلاش / عشق تیم سازنده ابر شاهکار شده بود در نسخه بعدی تکرار کنن و شکست خوردن ( VALVE به همین خاطر ترس از تکرار همین روند که نسخه سوم شاهکار های خودش معرفی نمی کنه )
باز هم میگم امیدوارم من اشتباه کرده باشم :D
تریلر Kiling Monster صرفا اومده بود جهان بینی یـ ویچر به اسم گرالت رو نشون بده که ازش دو تا نسخه دیگه بازی ساخته شده بود این تریلر اخیر صرفا Introduction سیری تازه کار بود که به شدت دم دمی مزاج ـه و بر خلاف گرالت سریع عصبانی میشه . دقیقا میخواسن تفاوت شخصیتی بین گرالت و سیری رو نشون بدن . ما دلیل اینکه چرا سیری مثل بقیه ویچر ها احساساتش سرکوب نشده رو نمیدونیم و این نسخه قرار ـه مارو همراه این کرکتر کنه . به طور کلی فقط نگفته بودن بشینم یـ تریلر 6 دقیقه ای و بهتر از تریلر Kiling Monster بسازیم . تریلر کلی نکات ریز و درشت داشت که سازنده نشسته کانسپتش کرده و روش فک کرده . صرفا یـ تریلر اکشن خشک و خالی پر زرق و برق نبود . Kiling Monster صد درصد تریلر بهترـه ولی بازم این هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه .

============================================================================================

از اونجایی که ویچر 4 قرار شروع یـ سگانه باشه به نظر میاد این نسخه قرار رو Introduction سیری به عنوان ویچر باشه پس احتمال میدم روند سگانه مشابه سگانه قبلی باشه . این نسخه حکم همون نسخه اول رو داره ما داستان سیری رو تو این شماره داریم که میخواد یـ ویچر با تجربه بشه در کنارش قرار اونت بزرگ تر که تو آینده اتفاق میوفته کلید زده بشه. نسخه بعدیش حکم نسخه دوم سری رو داره که مارو میبره و به یـ سری اونت فرعی و در اخر هم نسخه اخر که اونت اصلی اونجا اتفاق میوفته . انصفا هیچ ایده ای ندارم مین اونت رو میخوان به کدوم سمت ببرن احتمالات خیلی زیاد ـه ممکنه دوباره بحث جهان های موازی پیش بیاد جه بسا بریم بقیه دنیا های بازی رو هم ببینیم ممکن هم هست تو خود همون جهان بازی بمونیم و با سیاست و غیر ـه سر و کله بزنیم واقعا احتمالات زیاد ـه
 
آخرین ویرایش:
اشتباه کردی:D

کی گفته همه اون تیم رفتن؟
خیلیها از نسخه سوم و حتی نسخه های قبلی تو این پروژه هم مسئولن.

این Sebastian Kalemba که کارگردان بازیه اصلا خودش جزو تیم انیمیشن/سینماتیک ویچر 3 بود و بالاخص خیلی دخیل تو همون تریلر CG که میگی.

اینکار اتفاقا بقول اونوریها یه Shout out به تیم و بازی قبلیه.
چرا یک تیم باید با ساخته قبلی خودش رقابت کنه و بخواد بگه ما از اونها بهتریم؟
اتفاقا خیلی هم کار جالبی بود که با اون ایده اومدن تو بازی همچین کوئستی طراحی کردن و یه دنیا براش خلق کردن.

اگه مصاحبه ها رو ببینی کارگردان خودش ابراز میکنه که حتی المانی مثل استفاده ciri از زنجیر رو ما تو تریلر معرفی ویچر1 استفاده کردیم رو برگردوندیم.
به نظرم این نتیجه گیری که کردی خیلی احساسیه.
من گفتم همه رفتن ؟ :D
در بازی های AAA تیم کارگردانی که تفاوت یه بازی خوب / شاهکار مشخص می کنه , دستیار ها و افراد پایین رده اهمیت چندانی ندارن ( گوریلا چند نفر از همین دستیار ها رو برای ساخت هواریزون استخدام کرد که نتیجه خاصی نداشت :D چند نفر دیگه هم روی فیبل و سایر RPG های مایکروسافت کار می کنن )

تیم ویچر 3
Konrad Tomaszkiewicz - Game director (left may 2021, 17 years)

Mateusz Tomaszkiewicz - Quest director (left may 2021, 12 years)

Pawel Swierczynski - Cinematic Director (left december 2020, 11 years)

Piotr Krzywonosiuk - Head of production (left april 2020, 6 years)

Sebastian Stepien - Creative director (left december 2018, 12 years)

Dominika Gonsierowska - Senior producer (left june 2019, 11 years)

Katarzyna Redesiuk - Art director (left july 2020, 6 years)

---------------
اگه نسخه بهتری می ساختن این بهانه روی قبول می کردم :D اما وقتی این همه هزینه می کنن / نویسنده استخدام می کنن / مدت زمان تریلر 3 برابر می کنن , نشون میده که با تمام توان دنبال ساخت نسخه بهتر Killing Monsters بودن و شکست خوردن
همین شکست خوردن دومین زنگ خطر :D
اولین زنگ خطر اول چی بود ؟ این دوستان به خودشون ایمان نداشتن که یه تریلر متفاوت و متناسب با شخصیت سیری بسازن :-?? Killing Monsters ریمیک کردن که هیچ ارتباطی با شخصیت سیری نداره :-??
Killing Monsters برای گرالت ساخته شده که یه ویچر کارکشته است و بیشمار ادم / هیولا کشته اما بعضی اتفاقات در حدی تلخ ( اعدام دختر ) که این ویچر کارکشته ( تمام احساساتش سرکوب شده ) هم کنترل خودش از دست میده و دخالت می کنه
چه تریلری مناسب شخصیت سیری بود پایین توضیح دادم
تریلر Kiling Monster صرفا اومده بود جهان بینی یـ ویچر به اسم گرالت رو نشون بده که ازش دو تا نسخه دیگه بازی ساخته شده بود این تریلر اخیر صرفا Introduction سیری تازه کار بود که به شدت دم دمی مزاج ـه و بر خلاف گرالت سریع عصبانی میشه . دقیقا میخواسن تفاوت شخصیتی بین گرالت و سیری رو نشون بدن . ما دلیل اینکه چرا سیری مثل بقیه ویچر ها احساساتش سرکوب نشده رو نمیدونیم و این نسخه قرار ـه مارو همراه این کرکتر کنه . به طور کلی فقط نگفته بودن بشینم یـ تریلر 6 دقیقه ای و بهتر از تریلر Kiling Monster بسازیم . تریلر کلی نکات ریز و درشت داشت که سازنده نشسته کانسپتش کرده و روش فک کرده . صرفا یـ تریلر اکشن خشک و خالی پر زرق و برق نبود . Kiling Monster صد درصد تریلر بهترـه ولی بازم این هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه .

============================================================================================

از اونجایی که ویچر 4 قرار شروع یـ سگانه باشه به نظر میاد این نسخه قرار رو Introduction سیری به عنوان ویچر باشه پس احتمال میدم روند سگانه مشابه سگانه قبلی باشه . این نسخه حکم همون نسخه اول رو داره ما داستان سیری رو تو این شماره داریم که میخواد یـ ویچر با تجربه بشه در کنارش قرار اونت بزرگ تر که تو آینده اتفاق میوفته کلید زده بشه. نسخه بعدیش حکم نسخه دوم سری رو داره که مارو میبره و به یـ سری اونت فرعی و در اخر هم نسخه اخر که اونت اصلی اونجا اتفاق میوفته . انصفا هیچ ایده ای ندارم مین اونت رو میخوان به کدوم سمت ببرن احتمالات خیلی زیاد ـه ممکنه دوباره بحث جهان های موازی پیش بیاد جه بسا بریم بقیه دنیا های بازی رو هم ببینیم ممکن هم هست تو خود همون جهان بازی بمونیم و با سیاست و غیر ـه سر و کله بزنیم واقعا احتمالات زیاد ـه
بحث سر همین که چرا Kiling Monster ریمیک کردن :-??
تیم سازنده به راحتی می تونست یه تریلر جدید با موضوع متفاوت بسازه :-??

این چیز های که میگی اصلا داخل تریلر نیست :-??داخل تریلر یه سری روستای جاهل و نادان می بینیم که یه دختر بی گناه کشتن :-??طبیعیه که گیمر به سیری حق میده که دنبال کشتن روستای ها باشه :-??هیچ کس نمی تونه طرف روستای ها رو بگیره و رفتار سیری رو نقد کنه


اگه قرار بود دم دمی مزاج / سریع عصابی شدن / بی تجربگی سیری نمایش بدن باید یه تریلر دیگه می ساختن
مثلا این شکلی بود
سیری استخدام می شه که یه گرگینه رو بکشه
بدون تحقیق و گفت و گو با اهالی روستا مستقیم به محل زندگی گرگینه حمله می کنه / بدون اینکه به حرف های گرگینه توجه کنه اون می کشه
لحظات اخر مشخص می شه که گرگینه بی گناه بوده و صرفا داشته از خانه و خانواده اش دفاع می کرده / کسی که سیری استخدام کرده دنبال تصاحب خانه و زمین گرگینه بوده
 
اخر تریلر که صدای گرالت میاد صداش چقدر شکسته شده بود بازی چند سال بعد از داستان سه اتفاق میوفته؟
خود کارگردان گفت خیلی بعد از اتفاقات نسخه سوم نیست.
تو مصاحبه گفت Few Years که فکر نکنم منظورش بیشتر از 6-5 سال بوده باشه.
یک سوال برای یکی از دوستان گفت من بگم:
الان سیری ویتچر شده، یعنی نازا هم شده؟:دی
همونطور که گفتی اگه مثل گرالت جهش ژنتیکی کرده باشه و ویچر شده باشه قطعا نمیتونه حامله بشه.
که مثل اینکه همینطوره.

مثل گرالت باید فرزندخونده بگیره.
=================
@kourooshkabir25

کوروش تو اینقدر درگیر VS و چیزهایی مثل این شدی که فکر میکنی استودیو هم با خودش کل انداخته.
من که دارم میگم اون سینماتیک کار همین تیم بوده.
همین کارگردان بهترین کار انیمیشنش رو اون تریلر Killing monsters میدونه.

بعد چرا باید بیاد از روی حسادت ، خودبرتر بینی بخواد خود زنی کنه؟
اصلا متوجهی داری چی میگی؟

اصلا CDP هیچی ، تو با خود چندسال پیشت کل کل میکنی؟
عکست رو میزاری جلوت میگی من ازت بهترم؟
این از کجا میاد؟ :))
==========

از طرف دیگه بزار بازی رو بسازن ، گیم پلی ببین و بعد بیا مقایسه کن.
یه تریلر بود دیگه مومن.
مطمئنا بعدها دلیل ساخت این تریلر و نکاتی که درش مطرح شده و ارتباطش با بازی رو بهتر هممون میتونیم درک کنیم.

اما برای فعلا خود کارگردان تریلر رو تحلیل کرده ، صفحه قبل هست.
خیلی نکات از شخصیت خود سیری و دنیای بازی دستت میاد.

غیر از این CDPR همواره کارمندهاش رو از دست میداده.
چه بعد نسخه اول ، چه بعد نسخه دوم و چه بعد نسخه سوم و حتی سایبرپانک.
ما همین نگرانی ها رو بعد نسخه دوم هم داشتیم که کارگردان یا تهیه کنندش از استودیو جدا شد و رفت که بعدها Lords of the Fallen رو ساخت.
اما دیدیم که Witcher 3 اومد که چند لول بهتر بود.

حتی بعد از ویچر 3 همین نگرانی برای سایبرپانک هم بود که باز هم سطح کارگردانی و نویسندگی رو چه تو بازی و چه تو فانتوم لیبرتی که بازی پایه رو ارتقا داد هم دیدیم.
نمیگم نگرانی ها بی مورده ، همیشه امکان افت استودیوها وجود داره ولی من تو این مورد سعی میکنم به CDPR اطمینان کنم چون قبلا هم کلی از این ترک کردن و جداشدن ها بوده.
 
آخرین ویرایش:
لینکی از حرفاش داری ؟
نه دقیق یادم نیست ولی فک کنم اصل حرف اونایی که جدا شدن رفتن اون استودیو جدید رو تاسیس کردن این بود که دنبال ترندها و اعداد ارقام نیستن و از لحاظ خلاقیتی آزاد و دراختیار ساخت گیمی باشن که خودشون هم عشق بازی کردنشو داشته باشن و رضایت افراد تیم منجر به ساخت گیمی میشه که گیمرا هم ازش راضین و عشق بازی کردنشو دارن.
چیز آنچنان منفی نگفته بود ولی خوب من اونموقع برداشت کردم که حتما داخل CDPR همچین شرایطی دیگه حاکم نبود که گذاشتن رفتن.
 
یـ تیکه Foreshadowing جالب اول تریلر بود :

اول تریلر که یـ Narrator داره رو تریلر حرف میزنه اول حرفاش دقیقا مثل مکالمه اول وزمیر با گرالت در مورد سیری بود اینجا داره هم دختری که میخواد قربانی بشه رو نشون میده همم سیری رو .اگه جای صدای پدر دختر ـه گرالت رو بزاریم انگار اونجا داره در مورد سیری حرف میزنه (اشاره به حضورش تو چند ثانیه بعد)

✂️ Witcher 4

با خودم گفتم چرا من اصلا واسم باید این دیالگو مهم باشه منکه اصلا اون دختر رو نمیشناسم بعد که دقت کردم دیدم داره در مورد سیری هم حرف میزنه !
 


خب کارگردان تو مصاحبه با Easy Allies رسما گفت که اون مرحله ای که Ciri ویچر میشه و ترایال رو میگذرونه رو میتونیم تو بازی تجربه کنیم.
پس نیازی به محتوای فرعی مثل کامیک/انیمه و... نیست ، تو بازی میشه تجربش کرد \m/
============
تو همین مصاحبه تهیه کننده بازی گفت که این تریلر نه به طور یک به یک ولی تو بازی قابل بازیه و یه ساید کوئسته.

============
یه مورد دیگه هم اشاره کنم که ماها یادمون میره که این شروع یه سه گانست و اینکه حتی اگه CDPR هم بخواد نمیتونه تجربه ای در حد نسخه سوم که نقطه عطف یا اوج داستان گرالت درش اتفاق میفته رو تو این نسخه بسازه.
اهداف و طراحی استودیو برای این نسخه مشخصه :
شخصیت پردازی Ciri و معرفی کاملش به پلیر
تجربه اینکه چطور ویچر میشه و احتمالا به بلوغ فکری بیشتری میرسه
تو این مسیر یکسری انتخابها باید بکنه ، روابط خودش رو بسازه و همراهان جدید برای اتفاقهای پیش رو در سه گانه پیدا کنه.
دقیقا مثل ویچر 1 که با Dandelion ، تریس و... آشنا میشیم و پله پله مسیرمون مشخص میشه.

یکی دو صفحه قبل هم یکی از بچه ها همین نگرانی رو داشت که این نسخه نمیتونه از لحاظ کیفی با ویچر 3 در یه حد باشه و خب میخوام بگم این طبیعیه.
با این حال میشه انتظار ماموریتهای خوب ، داستان جذاب و سایدکوئستهای به یادموندنی رو از CDP مثل همیشه داشت(اینهای امضای استودیوعه و قطعا سطح کیفیش رو حفظ میکنه).
اما اینکه بخوایم از Ciri انتظار گرالت تو نسخه سوم رو داشته باشیم خب مشخصه که انتظار اشتباهیه.


جالبش اینه که دقیقا مسیری که با ویچر 1 از 2007 تا 2014 طی کردن رو میخوان دوباره انجام بدن و تو یه دوره 6ساله این سه گانه Ciri رو بسازن و منتشر کنن. (البته قطعا سه گانه اول چند سال بیشتر طول کشید ولی الان دیگه مشکل انجین و به روز رسانیهاش رو ندارن)
رو این حساب پس حالا حالاها باید صبر کنیم.
 
آخرین ویرایش:
کسی که phantom liberty رو بازی کرده باشه متوجه می شه CDPR هنوز هم بلده بازی خوب بسازه من کل اصلا ازCP 2077 خوشم نیومد توی PL کامل نظرم عوض شد در مورد بازی

تریلر بازی یکی از کوئست ها رو نشون می ده خود کارگردان بازی تو مصاحبه با IGN می گه حتی امکان این وجود داره که از کشته شدن اون دختره جلوگیری کرد .
 
درود؛
دوستانی که نگران این هستند که پرچم هفت رنگی روی دوش سیری قرار بگیره، کتابای ویچر رو خوندن؟
چون تو کتابا اینطور هست! :D
بنابرین شل بگیرید! مثل انیمیشن هارلی کویین که HBO ساخت و الان هم کلی طرفدار داره.
خواستم بگم اینو که آماده باشید براش.
 
درود؛
دوستانی که نگران این هستند که پرچم هفت رنگی روی دوش سیری قرار بگیره، کتابای ویچر رو خوندن؟
چون تو کتابا اینطور هست! :D
بنابرین شل بگیرید! مثل انیمیشن هارلی کویین که HBO ساخت و الان هم کلی طرفدار داره.
خواستم بگم اینو که آماده باشید براش.
اون رو که همه آماده ایم و خب من یکی اصلا مشکلی بابت این قضیه ندارم اونهم وقتی که منبع اصلی خیلی باکیفیت به این موضوع پرداخته.
اینکه زورچپون نیست و دلیل داره.

ولی مهم اینه که عقاید عجیب و غریب جدید رو درش نریزن که هیچی از این مورد تو کتاب وجود نداره.
چون چندشم میشه که اسم ببرم ، دقیقا کاری که ویلگارد مخصوصا تو بخش دیالوگ نویسی بازی کرد رو انجام ندن.

باقیش مثل بای بودن و... که از n سال پیش هم تو بازیها فیلم ، کتاب و سریالها بوده و عادیه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or