Multi Platform The Witcher IV

سازنده
CD Projekt RED
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
CD Projekt
fgojzikr.jpg

PlatformsTBA
DeveloperCD Projekt RED
PublishersCD Projekt
GenreAction RPG
Release DateTBA
EngineUnreal Engine 5​

در جریان مراسم The Game Awards 2024، استودیوی CD PROJEKT RED با انتشار تریلری سینمایی از بازی موردانتظار The Witcher IV رونمایی کرد. این بازی، که آغازگر یک حماسه جدید در دنیای محبوب ویچر است، توجه ویژه‌ای به شخصیت سیری (Ciri)، دخترخوانده گرالت، داشته و او را در مرکز داستان قرار داده است. این تغییر جهت در داستان‌سرایی، هواداران قدیمی را هیجان‌زده و مخاطبان جدید را کنجکاو کرده است.

جزئیات تریلر​

تریلر بازی در فضایی تاریک و سرد آغاز می‌شود. سیری، که اکنون تجربه و مهارت بیشتری به‌عنوان یک ویچر پیدا کرده، در حال سفر به روستایی دورافتاده است. این روستا توسط هیولایی ناشناخته مورد تهدید قرار گرفته و هرساله قربانی انسانی طلب می‌کند. تریلر، نبرد سیری با این هیولا را به تصویر می‌کشد و مهارت‌های جدید او، از جمله استفاده از زنجیر به‌عنوان سلاح و قدرت‌های جادویی پیشرفته، برجسته می‌شود.

تغییرات در شخصیت سیری​

یکی از نکات مهم The Witcher IV تمرکز روی شخصیت سیری است. او که در نسخه‌های پیشین نقش مکمل گرالت را ایفا می‌کرد، اکنون به شخصیت اصلی داستان تبدیل شده است. بازیکنان این بار کنترل کامل بر او خواهند داشت و می‌توانند تصمیماتی بگیرند که دنیای بازی را به طور مستقیم تحت تأثیر قرار دهد. سباستین کالمبا، کارگردان بازی، در مصاحبه‌ای اظهار داشت: "ما معتقدیم که سیری ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای روایت داستان‌های جدید دارد. او نمادی از قدرت، استقلال، و تحول است و شایستگی آن را دارد که در مرکز توجه قرار گیرد."

فناوری‌های پیشرفته​

The Witcher IV با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 5 ساخته می‌شود. این تغییر از موتور اختصاصی REDengine به Unreal Engine 5 به توسعه‌دهندگان این امکان را داده تا دنیایی واقع‌گرایانه‌تر و گسترده‌تر خلق کنند. جلوه‌های بصری بازی با استفاده از فناوری‌های جدید نورپردازی، سایه‌زنی و طراحی محیط‌های داینامیک، به سطح جدیدی از واقع‌گرایی رسیده است.

تریلر معرفی بازی نیز با همکاری استودیوی Platige Image ساخته شده و از پیشرفته‌ترین فناوری‌های گرافیکی، از جمله کارت گرافیک معرفی‌نشده NVIDIA GeForce RTX، بهره می‌برد. این همکاری منجر به خلق صحنه‌هایی شده که حتی در یک تریلر سینمایی، جزئیاتی خیره‌کننده را به نمایش می‌گذارند.

گیم‌پلی و ویژگی‌ها​

The Witcher IV یک بازی نقش‌آفرینی تک‌نفره در دنیای باز است. بازیکنان با ورود به دنیای بازی، در نقش سیری، به عنوان یک شکارچی هیولا، با مأموریت‌های چالش‌برانگیز، تصمیمات اخلاقی دشوار و دنیایی پر از خطر مواجه خواهند شد. بازی وعده داده که تصمیمات بازیکن تأثیر بیشتری بر داستان و محیط اطراف داشته باشد، به‌طوری‌که هر انتخاب می‌تواند مسیر داستان را تغییر دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب بازی، امکان کاوش در مناطقی جدید از دنیای ویچر است. این بار بازیکنان می‌توانند وارد مناطقی شوند که در نسخه‌های پیشین دیده نشده بودند. سازندگان همچنین وعده داده‌اند که تنوع هیولاها و مأموریت‌های جانبی افزایش یابد.

موسیقی و طراحی صدا​

موسیقی بازی توسط گروهی از آهنگسازان مطرح، از جمله آهنگسازان نسخه‌های قبلی سری ویچر، ساخته خواهد شد. موسیقی تریلر با ترکیبی از سازهای سنتی و مدرن، فضایی حماسی و مرموز ایجاد کرد که به خوبی حال و هوای بازی را به مخاطب منتقل می‌کند. طراحی صدا نیز با استفاده از فناوری‌های جدید، تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر ارائه خواهد داد.

واکنش‌ها و انتظارات​

تریلر معرفی The Witcher IV با واکنش‌های مثبتی از سوی هواداران و منتقدان مواجه شد. بسیاری از طرفداران از بازگشت سیری به عنوان شخصیت اصلی استقبال کردند و گرافیک بازی را تحسین کردند. البته برخی نیز نگرانی‌هایی درباره تغییرات احتمالی در فرمول موفق سری داشتند، اما اکثر تحلیل‌گران معتقدند که CD PROJEKT RED با توجه به تجربه قبلی خود در توسعه بازی‌های موفق، می‌تواند انتظارات را برآورده کند.

زمان انتشار​

هرچند تاریخ دقیقی برای انتشار بازی اعلام نشده، اما سازندگان تأیید کرده‌اند که بازی همچنان در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود که اطلاعات بیشتری درباره گیم‌پلی، داستان، و تاریخ عرضه در سال 2025 منتشر شود.

The Witcher IV نویدبخش یک فصل جدید در دنیای ویچر است که نه تنها هواداران قدیمی بلکه نسل جدیدی از بازیکنان را به خود جذب خواهد کرد. بازگشت این فرنچایز محبوب با تمرکز بر شخصیت سیری، تغییراتی در روایت و استفاده از فناوری‌های پیشرفته، این بازی را به یکی از موردانتظارترین عناوین دهه آینده تبدیل کرده است.

برای اطلاعات بیشتر و تماشای تریلر، می‌توانید به وب‌سایت رسمی CD PROJEKT RED مراجعه کنید.

e84f93bf4a4c3d451282614323ccc7942d0e5250.jpeg315d596e43b80d52ed647af4d027f1e8eb33f16a.jpege667f0fe72eb63e64f686c7f07450be2d11e311a.jpegce612f6148d6df400eedcb5cba34da6913c45fa1.jpegb19dff5e119f9647f3d8ebc6baa992de150ab361.jpegWitcher_IV_Wallpaper_02_43840x2160_EN.jpegWitcher_IV_Wallpaper_03_33840x2160_EN.jpegGerlF4HWwAAbFBU.jpg
 
آخرین ویرایش:
آقا این ایرادایی که از قیافه جدید سیری میگیرید یکم عجیبه :D

قیافه کاراکترها توی بازی های ویچر، ورژن خوشگل شده چهره های اصلیه. از گرالت گرفته تا تریس و ین و ...
تازه قیافه که سهله. اینا نقص عضوها را هم بعضا فاکتور گرفتن (تریس :دی ).

قیافه جدید سیری هم به نظرم فوق العاده بهتر از قیافه قبلی هست و واقعا ابهت یه ویچر را داره و برازنده القابی هم هست که تو کتاب ها بهش میدن (Lion cub of Cintra، Falka Reborn،Lady of Time and Space و...). هم ابهت داره و هم به طرز معقولی زیباست.
خیلی ناشکرن بابا وقتی کاراکتر اینترگالاکتیک سونی هست چرا باید به سیری گیر بدن :))

اونا دیگه انتظار دارن همه بازی ها DoA xtreme باشن
 
فقط کامبت بازی رو درست کنن... دیگه بازی تکمیل تکمیله:دی(دلیل اینکه هیچ ویچری رو مستقیم خودم تا انتها تموم نکردم همین کامبتش بود:دی)
البته یادمه سر سایبرپانک گفتن کامبت دیزاینر جذب کردن... که میشه امید داشت به آینده سری...
می مونه معجزه اشون با انریل که اصلا انجین خوبی برای OW نیست و باید آستین بالا بزنن هم برای خودشون هم اپیک یک دستی روی انجین بکشن:دی

اخ اخ منم با كامبت ويچر عجيب مشكل داشتم يعنى تا اخر بازى توش لنگ ميزدم و همش به زور و شانسى رد ميكردم.
 
فقط کامبت بازی رو درست کنن... دیگه بازی تکمیل تکمیله:دی(دلیل اینکه هیچ ویچری رو مستقیم خودم تا انتها تموم نکردم همین کامبتش بود:دی)
البته یادمه سر سایبرپانک گفتن کامبت دیزاینر جذب کردن... که میشه امید داشت به آینده سری...
می مونه معجزه اشون با انریل که اصلا انجین خوبی برای OW نیست و باید آستین بالا بزنن هم برای خودشون هم اپیک یک دستی روی انجین بکشن:دی
این مورد با توجه به اینکه توی سایبر روی گانپلی و کامبت با سلاح سرد به خوبی کار کرده بودن احتمالا برای ویجر 4 هم به همون صورت عمل کنند فکر کنم خودشون می دونستن کامبت ویچر 3 جالب نبوده برای همین روی جذاب بودن گانپلی سایبر کار کردن
 
این تیم و افراد جدیدی که ساخت بازی رو به عهده گرفتن قابل اعتمادن یا باید نگران باشیم؟ چه از لحاظ تجربه و کاربلد بودن و چه داشتن سمت و سو و اهداف خاصی منظورمه. اون حرفای کارگردان ویچر ۳ موقعی که داشت میرفت الان یکم منو نگران کرده.
 
  • Like
Reactions: Love Console
این تیم و افراد جدیدی که ساخت بازی رو به عهده گرفتن قابل اعتمادن یا باید نگران باشیم؟ چه از لحاظ تجربه و کاربلد بودن و چه داشتن سمت و سو و اهداف خاصی منظورمه. اون حرفای کارگردان ویچر ۳ موقعی که داشت میرفت الان یکم منو نگران کرده.
کاربلد و درجه یک که هستن ولی در مورد بخش دوم سوالت همچنان باید نگران باشی.
بودن اون مسائل که قطعیه ولی باید دید چطور پرداخت میشن و به تجربه بازی لطمه میزنن یا نه.
 
این تیم و افراد جدیدی که ساخت بازی رو به عهده گرفتن قابل اعتمادن یا باید نگران باشیم؟ چه از لحاظ تجربه و کاربلد بودن و چه داشتن سمت و سو و اهداف خاصی منظورمه. اون حرفای کارگردان ویچر ۳ موقعی که داشت میرفت الان یکم منو نگران کرده.
لینکی از حرفاش داری ؟
 
این تیم و افراد جدیدی که ساخت بازی رو به عهده گرفتن قابل اعتمادن یا باید نگران باشیم؟ چه از لحاظ تجربه و کاربلد بودن و چه داشتن سمت و سو و اهداف خاصی منظورمه. اون حرفای کارگردان ویچر ۳ موقعی که داشت میرفت الان یکم منو نگران کرده.

کارگردان ویچر ۳ یه اتهامی بهش وارد مبنی بر قلدری کردن در محل کار که بعد چند ماه مشخص میشه بیگناه بوده و تبرئه میشه. ولی چون دلخور شد بود از سی دی استعفا میده و تم ایمیلی هم از همه معذرت میخواد و گفت که دنبال تغییر رفتار هست، همین. چیز خاصی من ندیدم که گفته باشه. شاید گفته من ندیدم
 
این تیم و افراد جدیدی که ساخت بازی رو به عهده گرفتن قابل اعتمادن یا باید نگران باشیم؟ چه از لحاظ تجربه و کاربلد بودن و چه داشتن سمت و سو و اهداف خاصی منظورمه. اون حرفای کارگردان ویچر ۳ موقعی که داشت میرفت الان یکم منو نگران کرده.
این تیم و افراد جدیدی که ساخت بازی رو به عهده گرفتن قابل اعتمادن ؟ نه
باید نگران باشیم؟ بله

تریلر معرفی بازی کپی Killing Monsters

Killing Monsters دو دقیقه است / تریلر معرفی بازی 6 دقیقه بود
هر دو عملا یه داستان روایت می کنن اما Killing Monsters دو دقیقه ای یه لول بهتر از تریلر ویچر 4 که 11 سال بعد با بودجه و امکانات چند برابری ساخته شده است :-?? چرا این اتفاق افتاده ؟

اون زمان تیم ویچر 3 دنبال ویو / لایک / رقابت با دیگران نبودن , صرفا با تمام وجود / عشق به IP و بازی یه تریلر شاهکار ساختن

11 سال بعد تیم ویچر 4 به جای اینکه با همون عشق و علاقه یه تریلر جدید بسازن با علم به محبوبیت Killing Monsters تلاش کردن نسخه بهتر / سینمایی تر همون تریلر بسازن ( به دنیا نشون بدن که از تیم ویچر 3 بهترن )

این تفکر که ما از نسل قبلی بهتریم / هر چیزی که اون ها ساختن ما چند لول بهتر اش می سازیم , مهلک ترین سم دنیاست ( همین تفکر چند سال هالیوود نابود کرده )

ماموریت Bloody Baron محبوب بود ؟ داخل ویچر 4 چهار تا ماموریت مشابه / بهتر قرار میدیم
رومنس و انتخاب بین معشوقه ها محبوب بود ؟ میزان رومنس و تعداد معشوقه ها رو بیشتر می کنیم
ماموریت فرعی شاهکار بود ؟ ما ماموریت های فرعی بیشتر و بهتر طراحی می کنیم
و.......

امیدوارم این شکلی نباشه اما به احتمال زیاد ویچر 4 با همین تفکرات در حال ساخت :-??از همین تریلر مشخص که تیم ویچر 4 علت اصلی موفقیت ویچر 3 درک نکرده

تیم ویچر 3 دنبال ساخت پر فروش ترین بازی سال / گوتی / بهترین بازی تاریخ نبودن , با تمام توان / عشق صرفا دنبال ساخت یه بازی شاهکار بودن ( در نهایت یه شاهکار جاودانه ساختن که 50 میلیون نسخه فروخت )
به نظر میاد تیم ویچر 4 دقیقا بر عکس گذشته دنبال ساختن پر فروش ترین بازی سال / گوتی / بهترین بازی تاریخ گیم + جذب پلیر های جدید و فروش بیشتر از نسخه سوم :-??

از طول تاریخ گیم استودیو ها / ناشر های زیادی تلاش کردن ( به زور پول و افراد بیشتر ) موفقیت بازی که به خاطر تلاش / عشق تیم سازنده ابر شاهکار شده بود در نسخه بعدی تکرار کنن و شکست خوردن ( VALVE به همین خاطر ترس از تکرار همین روند که نسخه سوم شاهکار های خودش معرفی نمی کنه )
باز هم میگم امیدوارم من اشتباه کرده باشم :D
 
آخرین ویرایش:
از حیث داستان تو سایبرپانک و بخصوص DLCاش نشون دادن چقدر قویه تیمشون. بنظرم بهتر از ویچر ۳ هم میتونن باشن. کلا با کامبکی که سر فانتوم لیبرتی زدن جای نگرانی نباید داشت. اینکه بتونه همون خاطرات ویچر ۳ رو زنده کنه سخته حقیقتا ولی میتونه ویچر خیلی خوبی باشه.
 
باز هم میگم امیدوارم من اشتباه کرده باشم :D
اشتباه کردی:D

کی گفته همه اون تیم رفتن؟
خیلیها از نسخه سوم و حتی نسخه های قبلی تو این پروژه هم مسئولن.

این Sebastian Kalemba که کارگردان بازیه اصلا خودش جزو تیم انیمیشن/سینماتیک ویچر 3 بود و بالاخص خیلی دخیل تو همون تریلر CG که میگی.

اینکار اتفاقا بقول اونوریها یه Shout out به تیم و بازی قبلیه.
چرا یک تیم باید با ساخته قبلی خودش رقابت کنه و بخواد بگه ما از اونها بهتریم؟
اتفاقا خیلی هم کار جالبی بود که با اون ایده اومدن تو بازی همچین کوئستی طراحی کردن و یه دنیا براش خلق کردن.

اگه مصاحبه ها رو ببینی کارگردان خودش ابراز میکنه که حتی المانی مثل استفاده ciri از زنجیر رو ما تو تریلر معرفی ویچر1 استفاده کردیم رو برگردوندیم.
به نظرم این نتیجه گیری که کردی خیلی احساسیه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or