PlayStation Intergalactic: The Heretic Prophet

270d1eea399ddeaea096c20afd887d2c5c7a8196.png
توجه: هرگونه بحث نامربوط جهت برهم زدن جو تاپیک از جمله موارد اقلیتی شامل قطع دسترسی از انجمن خواهد بود
ما برگشتیم! می‌دونم که خیلی منتظر بودید ببینید پروژه بعدی ما چیه و حالا خیلی خوشحالم که می‌تونم بگم: بازی جدید Naughty Dog اسمش Intergalactic: The Heretic Prophet هست و در حال حاضر برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دست توسعه است. ما از سال ۲۰۲۰ روی این ماجراجویی جدید کار می‌کنیم! این بازی قراره جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین داستانی باشه که تا حالا ساختیم.

Intergalactic داستان شخصیت جدید ما، جردن اِی. مان رو روایت می‌کنه؛ یک جایزه‌بگیر خطرناک که به طرز عجیبی توی یه سیاره دورافتاده به اسم سمپیریا گیر می‌افته. ارتباط این سیاره با دنیای بیرون صدها سال پیش قطع شده و هر کسی که سعی کرده به اونجا سفر کنه و رازهای گذشته‌اش رو کشف کنه، دیگه برنگشته. حالا جردن باید از تمام مهارت‌ها و هوشش استفاده کنه تا اولین نفری باشه که بعد از ۶۰۰ سال از مدار این سیاره خارج می‌شه.

بیشتر از این نمی‌تونیم داستان رو لو بدیم – حداقل فعلاً. اما چیزی که می‌تونیم بگیم اینه که این بازی هم مثل تمام کارهای قبلی ما یه ماجراجویی احساسی و شخصیت‌محور خواهد بود. اهداف داستانی ما فقط با جاه‌طلبی‌هامون تو گیم‌پلی قابل رقابت هستن. این بازی عمیق‌ترین گیم‌پلی‌ای خواهد داشت که تا حالا تو تاریخ Naughty Dog ساختیم و قراره تمام تجربیات‌مون از فرنچایزهای قبلی رو برداریم و اون‌ها رو به مرحله‌ای جدید ببریم.

نقش جردن رو تاتی گابریله، بازیگر بااستعداد، ایفا می‌کنه و بقیه تیم بازیگران هم عالی هستن (اشاره به ستاره‌ها تصادفی نبود!). توی تریلر ممکنه بعضی از بازیگرای دیگه رو هم شناسایی کنید. اطلاعات بیشتری درباره تیم بازیگران در آینده منتشر می‌کنیم.

ماجراجویی فضایی خفن ما به یه موسیقی متن خفن‌تر هم نیاز داره. برای همین، با افتخار اعلام می‌کنیم که قراره موسیقی این بازی رو ترنت رزنر و اتیکوس راس بسازن! کارهای اون‌ها فوق‌العاده هستن و تریلر فقط یه بخش کوچیک از شاهکارشون برای این بازی رو نشون می‌ده.

می‌دونیم که برای اطلاعات بیشتر بی‌صبرانه منتظرید – و باور کنید ما هم خیلی هیجان داریم که چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم. ولی فعلاً باید سرمون رو بندازیم پایین و کار روی این ماجراجویی فوق‌العاده رو ادامه بدیم.

از طرف کل تیم Naughty Dog، از همه طرفدارامون ممنونیم! حمایت شما باعث می‌شه بتونیم بازی‌های رویایی‌مون رو بسازیم و دنیاها و شخصیت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای رو خلق کنیم. نمی‌تونیم صبر کنیم تا چیزای بیشتری بهتون نشون بدیم!

- نام شخصیت اصلی "جردن" است، یک شکارچی جایزه بگیر که به سیاره Sempiria کشیده می شود، سیاره ای که صدها سال پیش ارتباطش با دنیای بیرون قطع شد.
- داستان حول یک دین ساختگی و عواقب ایمان آوردن به نهاد های مختلف متمرکز است.
- بازی در یک جهان موازی جریان دارد که در آن سفرهای فضایی از سال 1986 به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است.
- از انیمه های کلاسیک مانند "Akira" و "Cowboy Bebop" الهام گرفته شده.
- بازیگران عبارتند از: Tati Gabrielle - Kumail Nanjiani - Tony Dalton - Halley Gross - Troy Baker
- بازگشت به ریشه های Naughty Dog در ژانر اکشن ادونچر.
- عمیق ترین گیم پلی تاریخ Naughty Dog را خواهد داشت.
- تریلر به طور کامل In-game کپچر شده.
- موسیقی متن توسط Trent Reznor و Atticus Ross ضبط می شود.
- هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد.
 
آخرین ویرایش:
کلی روزنامه که اشابه میکنن What happened to Aces? و کارکتر بازی رو یکی از پنج نفر حاضر در تصاویر میبینیم. احتمالا یک گروه باشن به اسم Aces که ایشون یکی از اعضاشه. مورد بعد اینکه روزنامه ها مخاطب دارن و قطعا با یک جامعه و شهر های مختلف مواجه خواهیم بود. نکته دیگر اینکه وقتی با Agent ش صحبت میکنه دو تا نکته به چشم نیاد: یک اینکه در بک گراندش گویا شهر های پیشرفته از نوع سایبرپانک داریم و دوم اینکه بابت ماموریتی که قراره انجام بشه، دستمزد مشخص شده و یک کارفرمایی هم حتما در کار هست که هزینه رو متقبل میشه. مورد بعد اینکه ۲ این کچل بودنش یک مزیتی که داره اینه که احتمالا دست گیمر رو باز بزارن واسه کاستمایزیشن بسیار زیاد (با توجه به اینکه در ابتدای تریلر موهاشو تراشید میشه احتمال داد که در صورت گشت و گذار طولانی مدت در فضا، موهای ایشون هم رشد کنه).
به نظر منم بعید نیست امکان شخصی‌سازی برای مواردی مثل موها وجود داشته باشه. :دی یعنی شاید صحنه تراشیدن مو بی‌دلیل نباشه و توی این عکس هم طرف رو با مو می‌بینیم:

680613_24xzcxz3.jpg


از تونی دالتون (لالو سالامانکا توی Better Call Saul) به شدت خوشم می‌اومد و خوشحال شدم وقتی فهمیدم توی این بازی حضور داره. :دی
امیدوارم این اشارات مذهبی توی تریلر و پسوند بازی، واقعاً چیزهای عمیقی باشن و حالت سرسری نداشته باشن. روی بدنه و کله رباته هم می‌شه یه سری نمادهای خاص دید و کلاً انگار بخش مهمی از ماجراهای بازی به همین قضایا برمی‌گرده:

0a4313_24vzx3.jpg
 
آخرین ویرایش:
IMG_1464.jpeg

یه نکته دیگه که گرافیک بازی داشت
بازگشت این رده های نور داخل چشم ربات بود
زمان پی اس ۲ خیلی بازیا این افکت رو چشم کرکتر ها داشتن منم عاشق این افکت بودم ولی این افکت تو همون نسل موند دیگه یا حداقل من خیلی کم دیدمش ولی الان تو این بازی دیدمش دم هر کسی که ایده رو داد گرم قشنگ عشق کردم :x
 
آقا مشخصه بازی و کرکتره در راستای همون قضایا هست دیگه دفاع کردن نداره که. بگید اوکیه عنتر کچل چینی ـه ولی چون ناتی داگه ما چشممون رو روی اینکه کرکتره اینطوریه میبندیم و بازی میکنیم .
هم ما به شما حق میدیم هم شما به ما حق بدید که خسته شدیم دیگه و دیدن این قیافه های سفارشی تو بازی یکی از بهترین بازی سازهای دنیا حالمون رو بد کرده .
دیگه وای چه قهوه ایه بانمک و گوگولیه و چشماش قشنگه و این حرفای خنده دار رو نزنید .
 
تاتی گابریل تو فصل سوم You خیلی کیوت بود، باید یه همین شکلی در میووردنش!

View attachment 359985
Lazy ترین حرکت برای طراحی یک کرکتر خانم کچل کردنشه. خیلی مدل مو کرکترای مونث میتونه بهشون پرسونالیتی بده.
 
یعنی اینا تو اون استودیو به اون بزرگی با اون سابقه درخشان نمیتونن یک کاراکتر کاریزماتیک و خفن طراحی کنن که این همه حرفو حدیث پشت بازی نباشه!!!والا جول و الی هم انچنان خوشکل نبودن ولی با یک نگاه ادم جذب کاراکتر میشد.لست ۲ یک زنگ خطر بود ولی اینا باز راه خودشون دارن میرن.ملت هم خوب از خجالتشون درامدن تو مدیا....
 
در خصوص بازی، من الان تازه از خواب پا شدم و یبار دیگه تریلر رو به صورت 4K دیدم، و میتونم نظر بهتری بدم.

من از Intergalactic خوشم نیومد، چرا؟ چون تریلر خیلی بدی داشت.

با این مقدمه به نظرم میشه وارد بحث شد. اینترگلکتیک همونطور که سازنده ها هم گفتن شروع یه دوره تازه برای ND ـه. یعنی ND کارشو با دو نسل ساختن پلتفرمرهای درجه یک شروع کرد، بعد رفت سراغ ایده اکشن ادونچرهای سینمایی با چاشنی ست پیس های خیلی خفن و با پروداکشن ولیو بالا و ترکیبش با داستان گویی عجیب غریب، و حالا امده سراغ یه دنیای خیلی متفاوت با گیم پلی اساسا جدید. این به خودی خود خیلی جذابه اما در عین حال فکر میکنم یه دافعه ای هم داره. یعنی همه انتظار دارن یه چیز مشابه از ND ببینن، با همون حس و حال و هوایی که تو این دو نسل و نیم اخیر بهش عادت کردن، اما استدیو بعد سال ها انتظار میخواد یه چیز خیلی جدید و متفاوت نشون بده. در اینجا به نظرم من یه بحث خیلی مهمی مطرح میشه، که ND چطور میخواد این دنیای جدید رو پرزنت کنه و نشون بده یه بازی تازه با همون استانداردهارو قراره ببینیم؟

اینجا ما میرسیم به بحث تریلر ساختن خفن و چیزی که ضعف اصلی این نمایش برای من بود. به نظر من ND برای معرفی بازی جدیدش بی سلیقگی به خرج داد و بد عمل کرد. چیزهایی که نشون دادن جذابه، اما برای قانع کردن من مخاطب کافی نیست. ترجیح میدادم عوض یه کاتسین تقریبا حوصله سر بر، دست بزارن رو تفاوت های این نسل پنجم بازی های ND و نشون بدن دقیقا قراره تو این بازی چی ببینیم؟ شاید یه منتاژ چند ثانیه از گیم پلی بازی بیشتر تاثیرگزار میبود تا ایشون.

مشکل بعدیم با تریلر هم نبود WoW Factor هایی هست که از ND انتظار میره. گرافیک بازی خیلی خفنه، ولی اون لحظه های خیلی خاص و خفن رو بوجود نمیاره. مثلا معرفی UC که از ابتدا دست گذاشت رو گیم پلی و لایه های اکشن بازی، معرفی TLoU که عنصر غافلگیرکننده زیاد داشت و همه از پیوند گیم پلی ND با دنیای زامبی ها شوکه شدیم. UC4 و اون تیزر خفنش فک همه رو انداخت، TLoU2 و اون خوندن الی که شاهکار بود. تو ذهن هممون هم مونده هنوز. اما این تریلر واقعا فاقد همچین WoW Moment ـی بود. و اسم ND رو بگیری ازش تقریبا هیچی براش نمیمونه. حتا شاید با یه اپیزود جدید از انیمیشن Concord هم بشه اشتباه گرفتش.

اما در خصوص خود بازی، به نظرم ایده خوبی داره. ترکیب دنیای آکیرا و کابوی بیباپ با مدل داستان گویی ND خیلی جذابه. بخصوص که قراره یه گیم پلی خیلی متفاوت از ND ببینم، یه بازی هوی کامبت گیم پلی دریون، تو یه دنیای رتروسایفای. پرامیسینگه واقعا، و قطعا با نمایش های بیشتر و بهتر، طیف وسیع تری از مخاطبین رو جذب میکنه و همه میفهمن باز با یه بازی خیلی خفن از ND سر و کار داریم. من به خود بازی خیلی امیدوارم و به نظرم مثل همیشه میترکونه، اما این نمایش برام خیلی ناامید کننده بود.

در خصوص کارکتر بازی اما یه نظر نامحبوب میدم، من بدم نیومد اصلا، و به نظرم میتونه کارکتر جذابی باشه. اوکی، زن کچل هست، ولی خوب نگاه کنید این بلا سر همه بازی ها امده و ویچر 4 و سیری رو هم دیدیم، اما جذابیت یه کارکتر به قیافه اش نیست. به ارتباطیه که تو بازی باهاش برقرار میکنیم و به نظرم میتونه شخصیت کول و خفنی باشه. همه چیز بستگی به داستان داره به نظرم.
 
آخرین ویرایش:
Lazy ترین حرکت برای طراحی یک کرکتر خانم کچل کردنشه. خیلی مدل مو کرکترای مونث میتونه بهشون پرسونالیتی بده.

همین کچل کردنش با حذف پردازش موها باعث میشه فریم ریت بازی ۵-۶ فریم بالاتر بره.:))

فکر کردی فقط از مه سایلنت هیل میشه استفاده فنی کرد؟ :D
 
به نظرم باید تو بازی انواع محیطا این چیزا نشون میدادن طبق شواهد حتی تو بازی وسایل نقلیه مثل ماشین هست و بازی تو شهرا فضایی اینده هم هست میشد خیلی چیزا نشون داد بالاخره این بازی ای پی جدید و باید نشون بده چی تو چنته داره آدم تریلر میبینه حس میکنه یه استودیو درجه 3 این بازی ساخته باید یه چیز مثل تریلر جی تی ای 6 میساختن که انواع اقسام ویژگی های بازی جهانش نشون میداد نه یه زن کچل تو سفینش
 
  • Smile
Reactions: mohsen2019

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or