Last edited by a moderator:
اگه از استیم پیشتیبانی کنه، چرا اجرا نکنه؟برای نسل آینده هم؟
یعنی این نسل هم کنسولهای اکسباکس ویندوزی بودن و بازیهای سونی رو اجرا میکردن؟
این وارن واقعا خبربمالِ متوهمی هست (:
اون کنسولی که روش ویندوز باشه دیگه اسمش کنسول نیست ، PC عه. نهایتا یه چیزیه مثل استیم دک یا ROG Allix
کنسول اکسباکس بقول خودت دیگه مُرد تموم شد.
برای نسل آینده هم؟
یعنی این نسل هم کنسولهای اکسباکس ویندوزی بودن و بازیهای سونی رو اجرا میکردن؟
این وارن واقعا خبربمالِ متوهمی هست (:
اون کنسولی که روش ویندوز باشه دیگه اسمش کنسول نیست ، PC عه. نهایتا یه چیزیه مثل استیم دک یا ROG Allix
کنسول اکسباکس بقول خودت دیگه مُرد تموم شد.
چیزی که باور دارم دستگاه بعدی گیمینگ مایکروسافت خواهد بود. لایسنس میشه به بقیه که بسازند و هرچی میخوان تنگ اکس باکس بزنند.تو که دیگه شیلنگ گرفتی رو همه
تام وارن متوهمه. دیجیتال فاندری نمیفهمه. جف گراب فیک گرابه.
بیخیال بابا.
کنسول ایکس باکس به شکل سنتی آره مرد.
مایکروسافت میتونه یه پی سی با مشخصات مناسب عرضه کنه، چه دستی چه خونگی که هزینش مثلا ۵۰۰ ۶۰۰ دلار باشه و بهینه سازیای نرم افزاری خودش رو بر پایه ویندوز هم انجام بده و بعد اسمش رو بزاره ایکس باکس.
در ضمن اون پی سی دستی ایسوس هم Rog Ally هست. یه بازی دیگه هم داریم به نام Half life Alyx
ROG Ally X شنیدی تاحالا؟ من اینو نوشتم. نمیدونم هف لایف رو از کجا درآوردی؟در ضمن اون پی سی دستی ایسوس هم Rog Ally هست. یه بازی دیگه هم داریم به نام Half life Alyx
کرش جک => نسل 5 و 6من به نظرم از معرفی بازی بعدی اینا زیاد دور نیستیم. چند وقت پیش نیل گفت که بازی جدیدشون از سال ۲۰۲۰ در حال ساخته و طبق چیزایی که تو لینکدین دیدم بازی نزدیک به دوساله که فول دولوپمنته(شرایر بعد خرابکاری فکشن تو اوایل ۲۳ گفت که تیم به طور کامل رفته روی بازی سینگلپلیر و احتمالا قبل اون هم فول دولوپمنت بازی شروع شده بود). من به نظرم اگه سونی اجازه معرفی رو بده( نیل گفت اجازش دست سونیه) اینا خیلی راحت بازی رو معرفی میکنن و چه بسا که الان یک دموی اماده از بازی داشته باشن.
View attachment 358056
این هم ارتی که چندوقت پیش منتصب به بازی بعدی ناتیداگ لو رفت و احتمال زیاد ترویبیکر صداپیشه شخصیت تصویر سمت راسته. خبرنگار سابق گیماینفورمر هم گفته بود که از کسی که روی بازی بعدی اینا کار میکنه شنیده که بازی آزادیعمل فوقالعادهای داره و حالت صدای طرف جوری بوده که شما برای این بازی آماده نیستین اینقدر که خفنه و اون دولوپر گفته که اگه از فلان بازی(اسم بازی رو خبرنگار نمیگه ولی احتمالا الدنرینگ یا زلدا) خوشتون اومده با اینم خیلی حال میکنین. نیل قبلا گفته بود که با کارهای میازاکی از نظر داستانگویی و … خیلی حال میکنه و دوست داره اون داستانگویی غیرمستقیم بیشتر داخل بازیش باشه و به پلیر بیشتر اعتماد کنه و همینطور اینکه یکی از کارگردانهای ناتیداگ چندسال پیش رفته بود پیش میازاکی و باهاش گفتوگو داشته راجب بازیسازی
View attachment 358057
خلاصه اینکه به عنوان یه هاردکورفن ناتیداگ نظرم اینه که بازی بعدی اینها ترکیبی از سبک خود ناتی و داستانگویی محیطی میازاکی و کارهای اوئدا هست(احتمالا جهانباز بازی حسی شبیه کارهای اوئدا داشته باشه)
راجب اسم این بازی هم ما تا الان دوتا اسم Jordan و Timeless travel رو شنیدیم که تاکید تا الان روی اسم اولی بیشتر بوده و احتمالش خیلی زیاده که اسم رمز باشن اینا. ناتیداگ اگه امسال یا سال بعد بازیش رو معرفی کنه بعد ۱۲ ۱۳ سال بالاخره داره یه ip جدید معرفی میکنه. مقوله خوشحالکننده اینه که ناتیداگ اگر بازی جهانبازی معرفی کنه احتمالا دنبالهروی جهت زلدایی و الدنرینگی هست و کاملا خلاف جهت یوبیسافت(راهنمایی پلیر تا ناموس) و میشه امید داشت که بعد این بازی بقیه استودیوهای پلیاستیشن خصوصا گوریلا دنبالهروی این نوع ساخت بازی بشن و بازیهای بهتری ببینیم.
نیل توی مصاحبه با logic گفته بود که کرت(دیگر کارگردان ناتی) یه حرکت خفنی توی این بازی جدید زده و وقتی نیل این حرکت رو دیده بود خیلی افتخار کرده بود و بار اخری بوده که اینقدر با یه چیزی حال کرده. اینم بگم که بازی بعدی قطعا دارای وسیله نقلیه هست چون بارها این مطلب داخل لینکدین اشاره شده که دنبال کسین که با فیزیک وسایل نقلیه آشنا باشه.
خلاصه اطلاعات و مصاحبهها از بازی بعدی ناتی تا الان. با ذرهبین دنبال همهچی بودم این چندساله.
قطعا دل همه مون براش تنگ میشه ولی چقدر حرفه ای، اینکه متوجه بازدهی خودت در طول سال ها باشی و در عین حال متوجه باشی که باید نسل جدیدی که زیر دستت رشد پیدا کردن هم فرصت "یوشیدا" شدن داشته باشند؛ اینکه حد و حدود خودت رو بدونی، واقعا حرفه ای و تحسین بر انگیزه...Shuhei Yoshida، یکی از قدیمی ترین و کلیدی ترین اعضای برند پلی استیشن، اعلام کرده که در ماه ژانویه پیش رو پس از بیشتر از 3 دهه فعالیت در سونی، بازنشسته خواهد شد.
خروج او در 15 ژانویه 2025 اجرایی میشود. او گفته:
"از آغاز با پلی استیشن بوده ام و این 31 مین سالی است که اینجا هستم. وقتی به سابقه 30 سال رسیدم، با خودم فکر کردم که زمان تغییر است. سونی خیلی خوب عمل کرده و عاشق PS5 هستم و عاشق عناوینی که برای این پلتفرم می آیند. نسل جدیدی از مدیریت داریم که به آن ها احترام میگذارم و آنان را ستایش میکنم و برای آینده پلی استیشن بسیار هیجان دارم."
Yoshida در حال حاضر رئیس بخش خلاقیت عناوین مستقل در سونی است. اگر چه مسئولیت های زیادی را در این سالها بر عهده داشته است. مهم ترین آن ها ریاست استودیوهای جهانی سونی برای
SIE( Sony Interactive Entertainment) بین سال های 2008 تا 2019 میباشد.
همانطور که خودش اشاره میکند، Yoshida پیوند عمیقی با پلی استیشن دارد. او یکی از اعضای اولیه تیم Ken Kutaragi در سال 1993 است که به "پدر پلی استیشن" معروف است.
او میگوید که کار او در آن زمان به عنوان مدیر بخش مالی، این بود که با سازندگان و منتشر کنندگان بازی در ژاپن وارد گفتگو شود. به این امید که آن ها برای پلی استیشن بازی بسازند. او اضافه میکند:
"دوران خوب و در عین حال چالشی بود. زیرا افراد کمی در این صنعت، به تکنولوژی گرافیک سه بعدی باور داشتند."
View attachment 358134
View attachment 358133
All Good Things: A look back at Shuhei Yoshida’s 31 years with PlayStation
Shuhei Yoshida، یکی از قدیمی ترین و کلیدی ترین اعضای برند پلی استیشن، اعلام کرده که در ماه ژانویه پیش رو پس از بیشتر از 3 دهه فعالیت در سونی، بازنشسته خواهد شد.
خروج او در 15 ژانویه 2025 اجرایی میشود. او گفته:
"از آغاز با پلی استیشن بوده ام و این 31 مین سالی است که اینجا هستم. وقتی به سابقه 30 سال رسیدم، با خودم فکر کردم که زمان تغییر است. سونی خیلی خوب عمل کرده و عاشق PS5 هستم و عاشق عناوینی که برای این پلتفرم می آیند. نسل جدیدی از مدیریت داریم که به آن ها احترام میگذارم و آنان را ستایش میکنم و برای آینده پلی استیشن بسیار هیجان دارم."
Yoshida در حال حاضر رئیس بخش خلاقیت عناوین مستقل در سونی است. اگر چه مسئولیت های زیادی را در این سالها بر عهده داشته است. مهم ترین آن ها ریاست استودیوهای جهانی سونی برای
SIE( Sony Interactive Entertainment) بین سال های 2008 تا 2019 میباشد.
همانطور که خودش اشاره میکند، Yoshida پیوند عمیقی با پلی استیشن دارد. او یکی از اعضای اولیه تیم Ken Kutaragi در سال 1993 است که به "پدر پلی استیشن" معروف است.
او میگوید که کار او در آن زمان به عنوان مدیر بخش مالی، این بود که با سازندگان و منتشر کنندگان بازی در ژاپن وارد گفتگو شود. به این امید که آن ها برای پلی استیشن بازی بسازند. او اضافه میکند:
"دوران خوب و در عین حال چالشی بود. زیرا افراد کمی در این صنعت، به تکنولوژی گرافیک سه بعدی باور داشتند."
View attachment 358134
View attachment 358133
All Good Things: A look back at Shuhei Yoshida’s 31 years with PlayStation
زیرا مدیران شرکت دستور صریح علیه «آدمهای سفید پوست مسن و خشک» دارند.