سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
تا شماره سومش خوب بود.
يك و دو كه عالى بودن.
بعدش زباله پشت زباله.
اون black flag هم بد نبود حالا.
Black Flag بهترین بازی در مورد دزدان دریایی در تاریخ گیمینگ است.
واقعا روی دستش هنوز که هنوزه نیومده.:دی
 
تا Brotherhood خوب‌ بودن AC ها شروع افت از AC 3 و کارکتر ضعیفش بود. بلک فلگ هم اگرچه بازی خوبی بود اما شروع انحراف سری بود به نظر من. بزرگترین فرصت سوزی تاریخ یوبی سافت هم یونیتی بود، می تونست بهترین AC ساخته شده باشه اما شکستش عملا باعث تغییر مسیر کامل سری به زباله‌ی فعلی شد.
 
شماره اولش یه اکشن ادونچر خیلی خوب بود که توی شماره دوم و ملحقاتش به حد عالی رسیده بود.
والا منم همینو گفتم دقت کنی پستمم ادیت نکردم:دی

پ.ن: شماره یکش نمیدونم چه کوفتش بود نصفه ریلیز شده بود یا چی که رو PC اجرا نشد
نسخه PS3 گرفتم واقعا بازی خوبی بود
دیدن ریچارد شیردل و مسجد مقاومت:دی (میشد رفت بالا گنبدش:دی) خیلی تجربه خاصی بود:دی
 
والا منم همینو گفتم دقت کنی پستمم ادیت نکردم:دی

پ.ن: شماره یکش نمیدونم چه کوفتش بود نصفه ریلیز شده بود یا چی که رو PC اجرا نشد
نسخه PS3 گرفتم واقعا بازی خوبی بود
دیدن ریچارد شیردل و مسجد مقاومت:دی (میشد رفت بالا گنبدش:دی) خیلی تجربه خاصی بود:دی
نسخه اول برای زمانی بود که برای اینکه کرکش کار کنه باید کابل cd/dvd رو میکشیدیم و یه چیزهای اینطوری.
و آره نسخه ناقص بازی هم زودتر اومده بود که خیلیها رو تو خماری گذاشت.
اونموقع روی PC اگه میخواستی کرکی بازی کنی خیلی از این مسائل زیاد بود ، پرچمدارش هم بازیهای یوبی بود با قفلهای روی اعصابش.
 
نسخه اول برای زمانی بود که برای اینکه کرکش کار کنه باید کابل cd/dvd رو میکشیدیم و یه چیزهای اینطوری.
و آره نسخه ناقص بازی هم زودتر اومده بود که خیلیها رو تو خماری گذاشت.
اونموقع روی PC اگه میخواستی کرکی بازی کنی خیلی از این مسائل زیاد بود ، پرچمدارش هم بازیهای یوبی بود با قفلهای روی اعصابش.
نسخه دومش جزو اولین بازی هایی بود که DRM آنلاین داشت، بیچاره کرد ما رو
 
نسخه دومش جزو اولین بازی هایی بود که DRM آنلاین داشت، بیچاره کرد ما رو
من یکی از دلایلی که xbox 360 خریدم همین چیزا بود.
راحت خریدمش و 2 و برادرهود رو تموم کردم روش.
پ.ن: فاصله ریلیزشون یه سال بود ولی انصافا عالی بودن خصوصا برادرهود باهاش خیلی خاطره دارم
بازی با فاصله زمانی کم نسبت بهم هم عرضه میکنه باید اینطوری باشه
 
AC یکی از یونیک ترین ip های تاریخه، همینکه بعد چندین سال و این همه نسخه هنوز پتانسیل داره و میفروشه نشون میده چه ایده قوی ای پشت بازی بوده. Sc؟ اصلا مقایسه اش با Ac هم مسخره هست، حتی کلون هایی که تو این سال ها به تاثیر از ac خلق شدن، توسط ناشرهای بزرگ، پتانسیل بیشتری دارن.
اینکه یوبی گند زده رو نمیشه بخاطر ip دونست، ac هنوزم پتانسل داره ولی ناشر دیگه نمیتونه ازش استفاده کنه.
بلک فلگ هم کسی که تجربه کرده باشه میدونه یه بازی به شدت پرداخت شده و عالی هست جزئ بهترین های نسل خودش.
 
AC یکی از یونیک ترین ip های تاریخه، همینکه بعد چندین سال و این همه نسخه هنوز پتانسیل داره و میفروشه نشون میده چه ایده قوی ای پشت بازی بوده. Sc؟ اصلا مقایسه اش با Ac هم مسخره هست، حتی کلون هایی که تو این سال ها به تاثیر از ac خلق شدن، توسط ناشرهای بزرگ، پتانسیل بیشتری دارن.
اینو حتما شوخی میکنی؟
نمرات سه گانه ایکس باکس ارجینال رو یه نگاه بنداز.
الان که این سبک دیگه رونق سابق رو نداره واقعا جای خالیش حس میشه.
 
  • Like
Reactions: Love Console
اینو حتما شوخی میکنی؟
نمرات سه گانه ایکس باکس ارجینال رو یه نگاه بنداز.
الان که این سبک دیگه رونق سابق رو نداره واقعا جای خالیش حس میشه.
اینکه بازی متای خوبی گرفته، با اینکه آیا از نظر ایده پتانسیل تبدیل شدن به فرنچایز رو داره یا نه فرق میکنه و بعد از اون اینکه ایده چقدر کشش داره که ادامه پیدا کنه و سال ها بهش پرداخته بشه بحث دیگه ای هست. AC از نظر ایده خفن ترین بازی یوبیسافته به نظرم اینکه این همه سال روش سرمایه گذاری میشه کار اشتباهی نیست، اشتباه اینه که اونطور که شایسته هست دیگه بهش پرداخته نمیشه. کلا همه بازی های یوبیسافت الان همین مشکل رو دارن بازی های با پتانسیل بالا ولی پرداخت ناقص و افتضاح!
 
اینکه بازی متای خوبی گرفته، با اینکه آیا از نظر ایده پتانسیل تبدیل شدن به فرنچایز رو داره یا نه فرق میکنه و بعد از اون اینکه ایده چقدر کشش داره که ادامه پیدا کنه و سال ها بهش پرداخته بشه بحث دیگه ای هست. AC از نظر ایده خفن ترین بازی یوبیسافته به نظرم اینکه این همه سال روش سرمایه گذاری میشه کار اشتباهی نیست، اشتباه اینه که اونطور که شایسته هست دیگه بهش پرداخته نمیشه. کلا همه بازی های یوبیسافت الان همین مشکل رو دارن بازی های با پتانسیل بالا ولی پرداخت ناقص و افتضاح!
آقا شما فن AC هستی باش تا آخر ولی خیلیم عالی ولی فکت ها رو زیر سوال نبر SC فرانچایز بود و هست و پتانسیل ادامه دادنم داره مگه با متای ۴۰ کارشو تموم کرده؟ سه گانه نسل شش اش عالی بود و از بهترینهای xbox که برای پلتفرمهای دیگه هم اومد ایراد از همون یوبیه فقط چسبیده به همین AC به جای اینکه تعادل رو رعایت کنه
 
تا Brotherhood خوب‌ بودن AC ها شروع افت از AC 3 و کارکتر ضعیفش بود. بلک فلگ هم اگرچه بازی خوبی بود اما شروع انحراف سری بود به نظر من. بزرگترین فرصت سوزی تاریخ یوبی سافت هم یونیتی بود، می تونست بهترین AC ساخته شده باشه اما شکستش عملا باعث تغییر مسیر کامل سری به زباله‌ی فعلی شد.
به نظر من یکی از دلایل اینکه اساسین کرید هنوز پرفروش مونده همین تغییر پذیری سری بود
اون مسیر اساسین 2 و برادرهود برای بازار نسل 7 جالب بود ولی بازار نسل 8 درخواست های دیگه ای داشت و فرانچایز بهشون جواب داد نتیجه ش هم موفقیت تمام عیار والهالا از نظر تجاری بود. حالا شاید یه سری بگن از ریشه دور شده ولی اینا ابدا بازیای آشغالی نبودن.
 
Stalker 2: Heart of Chornobyl PC specs are here
سیستم مورد نیاز stalker 2 اعلام شد

  • OS: Windows 10, Windows 11
  • Processor: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-7600K
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon RX 580 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
  • Storage: 150 GB available space
  • Additional Notes: SSD
Recommended:

  • OS: Windows 10, Windows 11
  • Processor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-9700K
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon RX 5700 XT 8GB / NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti 11GB
  • Storage: 150 GB available space
  • Additional Notes: SSD
 
آخرین ویرایش:

شایعه: گویا استودیو Sledgehammer داره روی یه عنوان «غیره متتظره» با موتور آنریل انجین ۵ مار می‌کنه.

View attachment 355405
یه نفر گفته که هیلو هست.
یعنی اگه باشه هیلو اینجا هم قربانی تصمیمات نادرست میشه.
بدترین نسخه تو ۷ تا کالاف اخیرو همین sledgehammerساخته
 
به نظر من یکی از دلایل اینکه اساسین کرید هنوز پرفروش مونده همین تغییر پذیری سری بود
اون مسیر اساسین 2 و برادرهود برای بازار نسل 7 جالب بود ولی بازار نسل 8 درخواست های دیگه ای داشت و فرانچایز بهشون جواب داد نتیجه ش هم موفقیت تمام عیار والهالا از نظر تجاری بود. حالا شاید یه سری بگن از ریشه دور شده ولی اینا ابدا بازیای آشغالی نبودن.
این سبکی که یوبی تو عرضه بازی هاش کرفته محیط بزرگ با ماموریت تکراری
خودش باعث این میشه که عده ای بازی رو نیمه تمام کنار بزارن

مسیری که از اساسین ارجین شروع شد با والهالا به اوج تکراری رسید و احتمالا تو شادو هم شاهدش هستیم خوپش باعث افت سری میشه

یوبی باید شیوه ساخت بازی ها عوض کنه بازی بین ۱۰تا۱۵ساعت خیلی بهتر از بازی بین ۳۰تا۴۰ساعت با کار های تکرای باشه

اساسین ۱ و ۲ اوج بازی بودن با برادهود بازی به پختگی رسید

با ریولیشن عالی بود

من حتی سندکیت هم به این سه تا اخری ترجیح میدم (میراج هنوز بازی نکردم )

بازی داره اتفاق های تاریخی توضح میده چطور میشه امتخاب دیالوگ داشت

این بلایی بود که سر اساسین اومد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or