PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
دوستان من به یک مساله ای در Labyrinth برخوردم و نیازمندم کمکم:دی

اون قسمتی که باید اون مکعبه رو بچرخونیم تا خونه بچرخه و ... بعد حل کردن اون بخش Suspended Cage که میشه همون بخش اولش، وقتی قفس رو آتیش میزنی و میفته پایین و دوباره برمیگردی سر جای قبلی، در دوم اون خونه متحرک بسته است و باز نمیشه من برم داخلش:دی آیا باید کار خاصی کرد یا باگه و به چخ رفتم؟:دی در دوم قاعدتا باید اونی باشه که نمادش یه چیز گرده که یه سیخ رفته توش.
با آپدیت آخری که دادن بخش labyrinth کلا باگ خورده و نمیشه ردش کرد. باید صبر کنی تا آپدیت جدید بدن.

https://www.reddit.com/r/silenthill/s/GYeSCknTEt
 
دوستان من به یک مساله ای در Labyrinth برخوردم و نیازمندم کمکم:دی

اون قسمتی که باید اون مکعبه رو بچرخونیم تا خونه بچرخه و ... بعد حل کردن اون بخش Suspended Cage که میشه همون بخش اولش، وقتی قفس رو آتیش میزنی و میفته پایین و دوباره برمیگردی سر جای قبلی، در دوم اون خونه متحرک بسته است و باز نمیشه من برم داخلش:دی آیا باید کار خاصی کرد یا باگه و به چخ رفتم؟:دی در دوم قاعدتا باید اونی باشه که نمادش یه چیز گرده که یه سیخ رفته توش.

الان سرچ کردم دیدم همین پچی که امروز امد گرفتم گند زده به بازی. شانس منو ببین:دی
79db7c5bae1905a9d9abdc46797c7023.gif
سلام هیتر :D‌.
این‌ها همه نتیجه و عاقبت اون همه هیتی هست که نسبت به بازی ورزیدی :D. حالاحالاها باید مهمون ما در سایلنت هیل باشی :>.

ولی جدا از شوخی بلوبر تیم اعلام کرد از این مشکل آگاه و فکر می‌کنم به زودی آپدیت حل این مشکل منتشر کنند.
اگر از نسخه دیسک بازی استفاده می‌کنی می‌تونی یک‌بار بازی پاک کنی و بعد از قطع اتصال اینترنت، ورژن یک بازی بدون آپدیت نصب کنی و بعد از گذر از اون قسمت دوباره بازی آپدیت کنی :D.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Cloud Strife
خب بالاخره این کابوس به پایان رسید و چقدر تجربه عجیب و جالبی بود. در درجه اول دم کونامی/تیم سایلنت گرم که همچین شاهکاری رو ۲۰ و خرده‌ای سال قبل طراحی کردن و بعد هم تشکر فراوان از بلوبر که انقدر عالی بازسازیش کرده و تونسته این بازی درجه یک رو به خوبی به دوران نوین بیاره.
اتمسفر در سنگین‌ترین حالت ممکن و بدون اغراق یکی از بهترین‌های این سال‌ها، موسیقی‌ها فوق‌العاده، صداگذاری عالی و احتمالاً بهترین بازی سال از این نظر (از صداهای محیط تا جونورها و اتفاقاتی که نمی‌بینیم و صداشون رو می‌شنویم)، صداپیشگی شخصیت‌ها به شدت خوب، گرافیک هم جزو بهترین‌های نسل که روی حالت 60fps هم عالیه، چه برسه به 30fps که غلیظ‌تر(!) هم می‌شه ولی به نظرم همون 60fps انقدر خوبه که از دستش ندین. یه نکته جالب هم در مورد من اینه که بازی‌ها روی 30fps برام ترسناک‌تر از 60fps هستن که احتمالاً به نرم‌تر بودن بازی توی حالت 60fps نسبت به کُندی حالت 30fps برمی‌گرده. :دی یعنی یه جورایی عذابش برام کمتر می‌شه و خوشبختانه این بازی هم حالت 60fps داشت و جای نگرانی نبود!
گیم‌پلی بازی هم نه محشر، ولی در حد خوبیه. اندک ایراداتی مثل یه سری مشکلات توی دوربین در بعضی صحنه‌ها داره که البته تعداد اون بخش‌ها واقعاً زیاد نیست. سیستم شوتینگ بازی با اینکه بی‌نقص نیست، ولی به راحتی برای همچین سبکی جوابگو هست و مشکل خاصی باهاش نداشتم. مبارزات سرد با لوله و این جور چیزها هم خوبه و سیستم ضربه زدن و جا خالی دادن یه جوریه که می‌شه اکثر بخش‌های بازی رو بدون اسلحه پشت سر گذاشت.
واقعاً این Silent Hill 2 طراحی‌های عجیبی داره (یا شاید بهتره بگیم داشته) و سازنده‌هاش بدون شک روانی بودن! :دی از محیط‌های مخوف، تا دشمن‌هایی که حال آدم رو به هم می‌زنن (البته به جز پرستاران جذاب). از عوضی‌ترین دشمن‌هایی که توی کل عمرم دیدم، اون مانکن‌هایی هستن که علاقه خاصی به قایم شدن دارن! :| یه پارادوکس جالبی از کثافت بودن و بامزه بودن رو به نمایش می‌ذارن و در عین حال که اعصابم رو خیلی خرد کردن، بعضی جاها از حرکات‌شون خنده‌م می‌گرفت که مثلاً بنده خدا از فاصله دور من رو می‌دید و فرار می‌کرد که یه گوشه قایم بشه و بترسونه! :دی یه سری از ترسناک‌ترین بخش‌های بازی هم برای من مربوط می‌شد به قسمت هتل! انقدر ملت از زندان گفته بودن که فکر می‌کردم دیگه بعدش راحت می‌شیم. ولی اول رسیدم به لابیرنت که اون صحنه کله هرمی باعث شد چند سال از عمرم کم بشه و بعد هم رفتم سراغ هتل و... در درجه اول که با شنیدن صدای پیانویی که دخترک زد، پریدم هوا و فاصله‌ای تا شهادت نداشتم! بعد هم نوبت مانکن‌ها رسید که توی هتل در فجیع‌ترین وضعیت ممکن بودن! :| دیگه آدم وقتی به اون بخش رسیده، می‌دونه که باید کل سوراخ سنبه‌ها رو بگرده تا این دلقک‌ها نپرن روش، ولی توی هتل یه جاهایی قایم شده بودن که اصلاً فکرش رو هم نمی‌کردم و بدترین جام اسکرهای بازی برای من توی همین بخش اتفاق افتاد!
یکی از بی‌شرف‌ترین دشمن‌ها هم اون جونورهای عظیمی بودن که توی بخش‌های اندکی باهاشون روبرو می‌شیم، از جمله اونجایی که هیچ سلاحی نداریم و بنده تا مرز سکته پیش رفتم! :| اولش که اون بخش حالت مخفی‌کاری پیدا کرد، یه ذره اومدم مخفیانه بازی کنم ولی دیدم استرس بیشتر می‌شه و گفتم به جهنم، اصلاً می‌رم توی شکمِ این عزیزان و نهایتش یه مشت و لگدی بهم می‌زنن و از اون هزار تا بسته سلامتی که دارم استفاده می‌کنم! :-" رفتیم جلو و استاد یه کتکی بهم زد و اومدم از آیتم سلامتی استفاده کنم و... یه دفعه دیدم دو تا دونه بیشتر ندارم و یادم اومد که اون آیتم رو هم گذاشتم پشت در! :)) دیگه استرس اون بخش ۱۰۰ برابر شد و به فاصله کمی تا نیاز به احیای قلبی ردش کردم!
طراحی باس‌ها هم غوغاست و مخصوصاً اون ددی جان که دیگه اوج کاره، با اون شکل و شمایل زیبا و جذاب که توی محیط‌های تنگ و باریک هم سر و کله‌ش پیدا می‌شه و شب اول قبر رو به یاد آدم میندازه! :|
-------
از اونجایی که سال‌ها پیش مطمئن بودم هیچ‌وقت سراغ بازی نمی‌رم، ۱۰،۱۱ سال قبل داستانش رو خونده بودم و در جریانش بودم، ولی جزئیاتش رو نمی‌دونستم و مثلاً اینکه شخصیت‌های جانبی چرا اونجا هستن و ماجراهاشون چطوری پیش می‌ره رو خبر نداشتم. شخصیت‌های جالبی هم بودن و علاوه بر داستان هرکدوم، یه مقایسه‌ای که با مدل‌های نسخه اصلی کردم هم به نظرم کار بلوبر خوب بوده. البته این رو طرفدارهای قدیمی بازی باید نظر بدن و من فقط به عنوان یه رهگذر نظرم اینه که بلوبر موفق عمل کرده و مدل‌های جدید خیلی با فضای بازی جور هستن.
مخصوصاً در مورد انجلا که حال و هواش بیشتر به همچین دختری می‌خوره تا مدل نسخه اصلی. چقدر هم داستان تلخی داشت این بنده خدا و واقعاً فجیع بود ماجرای پدرش...
بازی یه سری ایرادات جزئی هم داشت که هیچ‌کدوم در حدی نبودن که به این تجربه به‌یادموندنی آسیب زیادی بزنن. یه سری از انیمیشن‌ها می‌تونستن بهتر باشن و همون‌طور که گفتم، بعضی جاها دوربین یه ذره اذیت می‌کرد که البته خیلی کم اتفاق می‌افتاد. یه مشکل(؟) دیگه هم میزان زیاد مهمات بود. :دی البته من روی درجه سختی متوسط بازی کردم و احتمالاً روی درجه بالاتر تعادل بیشتری داشته باشه، ولی کلاً میزان مهمات در حدی بود که می‌تونستم یه نسخه از Call of Duty رو باهاش تموم کنم! :دی موضوعی که برای من هم خوب بود و هم بد، چون از یه طرف باعث می‌شد میزان ترس کمتر بشه که در تضاد با هدف سازنده‌های بازی بود و از طرف دیگه هم همین کاهش میزان ترس اجازه می‌داد به بازی ادامه بدم وگرنه شاید ولش می‌کردم! :-" یعنی در عین حال که خوشحال بودم که مهمات زیاده، ولی اون رو یه جور ایراد هم می‌دونم.
راستی پایان Maria نصیب بنده شد که فکر کنم داغون‌ترین پایان باشه! :دی کلاً هیچ اطلاعی از این نداشتم که انجام دادن/ندادن چه کارهایی باعث رسیدن به چه پایان‌هایی می‌شه و طبق دستورالعمل خاصی جلو نرفتم و این‌طوری شد! پایان جالب و در عین حال سردی بود و جیمز در بی‌شرف‌ترین حالت خودش به سر می‌برد! :| گذشته از اینکه خیلی شیک رفت سراغ ماریا و گفت بلند شو بریم سر خونه و زندگی، وسط راه هم ماریا به سرفه افتاد و جیمز با حالت خاصی بهش گفت حواست به این سرفه‌ها باشه، که یعنی اگه روی اعصابم بری، منهدمت می‌کنم و حال و حوصله‌ت رو ندارم! :|
فعلاً همه پایان‌ها رو توی یوتیوب ندیدم و فقط سراغ اون دو مورد بامزه رفتم که توی نسخه اصلی هم بودن، یعنی سگ و یوفو که هر دو هم عالی هستن! :دی به زودی می‌رم پایان‌های مختلف رو می‌بینم و همین‌طور بعضی از بخش‌های بازی رو توی نسخه اصلی نگاه می‌کنم که ببینم چطوری بوده و چطوری شده.
بازی اندینگ رو طبق رفتارهای بازیکن بهش میده، اگه نرمال بازی میکردی اندینگ leave رو میگرفتی، ولی چون خودت زیادی توی نخ ماریا بودی، اندیگ ماریا رو گرفتی :D

الان سرچ کردم دیدم همین پچی که امروز امد گرفتم گند زده به بازی. شانس منو ببین:دی
وقتی بازی بدون مشکل داره اجرا میشه چرا آپدیت میکنین؟ :D
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
بازی اندینگ رو طبق رفتارهای بازیکن بهش میده، اگه نرمال بازی میکردی اندینگ leave رو میگرفتی، ولی چون خودت زیادی توی نخ ماریا بودی، اندیگ ماریا رو گرفتی :D
انصافا هدف شومی رو دنبال نمی‌کردم! :-" دیدم یه بانوی فرهیخته توی یه شهر متروک، تنها و غریب هست و گفتم بهش دلداری بدم که کمتر غصه بخوره! :( مثلا اونجایی که مریض و بی‌حال شده بود، یکی دو بار بهش سر زدم و گویا اون هم تاثیر داشته روی پایان. :دی
 
آخرین ویرایش:
انصافا هدف شومی رو دنبال نمی‌کردم! :-" دیدم یه بانوی فرهیخته توی یه شهر متروک، تنها و غریب هست و گفتم بهش دلداری بدم که کمتر غصه بخوره! :( مثلا اونجایی که مریض و بی‌حال شده بود، یکی دو بار بهش سر زدم و گویا اون هم تاثیر داشته روی پایان. :دی

والا منم همه اين كاراى تو رو كردم ولى اخرش پايان بى ناموسى نصيبم نشد :D
 
انصافا هدف شومی رو دنبال نمی‌کردم! :-" دیدم یه بانوی فرهیخته توی یه شهر متروک، تنها و غریب هست و گفتم بهش دلداری بدم که کمتر غصه بخوره! :( مثلا اونجایی که مریض و بی‌حال شده بود، یکی دو بار بهش سر زدم و گویا اون هم تاثیر داشته روی پایان. :دی
باهاش موزه و بولینگ و اینا هم رفتی؟ :D
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
والا منم همه اين كاراى تو رو كردم ولى اخرش پايان بى ناموسى نصيبم نشد :D
اونطور که من جایی خوندم بای پایان ماریا به جز سر زدن به ماریا در بیمارستان. باید قبل از رسیدن به بیمارستان باید فاصله جیمز و ماریا هنگام دویدن زیاد نشه توصیه کرده بود اون قسمتو قدم زنان برید .همین طور باید هرزگاهی عکس مری چک بکنید و گاهی هم به ماریا خیره بشید
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
بازی اندینگ رو طبق رفتارهای بازیکن بهش میده، اگه نرمال بازی میکردی اندینگ leave رو میگرفتی، ولی چون خودت زیادی توی نخ ماریا بودی، اندیگ ماریا رو گرفتی :D


وقتی بازی بدون مشکل داره اجرا میشه چرا آپدیت میکنین؟ :D
آخه برای ما که تو PC بازی میکنیم اگه اریجینال بازی کنیم این آپدیت نکردن اصلا معنی نداره.
از طرف دیگه اصلا بدون آپدیت کردن نمیشه بازی کرد و اجباریه.
این میشه که همیشه بازیهامون آخرین آپدیته جز اینکه کرکی بازی کنی.
 
ببینید
یکی دوتا تصمیم نیستن که روی پایان بازی تاثیر بذارن یه سری تصمیمها و کارهای زیادی هستن که وقتی انجام میدید در آخر بازی میاد آنالیز میکنه و بر اساس اونها پایان رو انتخاب میکنه.
چون دیدم توی نت اگه بگردین میگه این ۳ تا کار رو بکنید میشه این پایان و اگه...اگر کل عملکردتون در کل بازی به یک پایان متمایل باشه اون انتخابهای اساسی شاید اثری نداشته باشه اما اگر عملکرد و انتخابهاتون بصورت متعادل باشه یعنی کارهای مربوط به چند پایان رو انجام بدید اونجاست که یه سری انتخاب تعیین کننده و مهم میتونه پایان بازی رو براتون رقم بزنه.


من خودم پایان In The Water که
تلخترین پایان بود رو داشتم
که طی اون
جیمز خودکشی می کنه و ماشینی که خودش و جنازه مری رو صندلی عقبشه رو میندازه ته دریا

بازی کلی تصمیم و چیزهایی برای امتحان رو در اختیار شما میذاره

مثلا بازی توی باری که پازل جوک باکس رو انجام میدید اگه اشتباه نکنم دفعه دومی که میرید اونجا یه پیامی اون بالا نوشته شده که اگر بخونیدش توی پایان بازی تاثیر داره و پیام هم اینه:
که اگه واقعا میخوای مری رو ببینی تو هم باید بمیری
توی معمای سکه های آپارتمان آخر کار توی شعر میگه شما کی رو مقصر میدونید؟ خب مشخصه مرد به جیمز اشاره داره و زن به مری...اینجا اگر مرد رو انتخاب کنید تاثیر داره.

اصلا هرجا توی بازی سر دوراهی بین یه چیز ضعیف و آسیب دیده با یه چیز زیبا و تازه و سالم مواجه شدید بدونید اون آسیب دیده به مری اشاره داره.
باید محیط رو بگردید تا یه سری از اونها رو پیدا کنید توی معمای آیینه هتل علاوه بر سیب تازه توی اتاق مانکنها اگر همون حیاط هتل رو بگردید یه سیب داغون و گندیده پیدا میکنید که میتونید ازش برای معما استفاده کنید.

یا آخرای بازی بعد شکست دادن پت و مت
توی دست هرکدومشون یه گوی تخم مرغیه که دوباره یکی اسیب دیده و کهنه یکی تمیز و درخشان
که باید اونها رو روی درب بذارید و یک در رو انتخاب کنید.

گوش دادن کامل به درد دلها و حرفهای مری آخرای بازی.

رسیدن جیمز به وضع سلامتی خودش و نگه داشتن سلامتی در سطح کامل.

خیلی موارد دیگه هست که توی نت بگردید شاید پیدا کنید.
امتحان کردن چندین باره وسایل مربوط به مری توی اینونتوری (نامه ، عکس ، دستمال)
چک نکردن عکسهای ماریا توی استریپ کلاب.
درگیر ماریا نبودن یعنی سر نزدن به ماریا توی بیمارستان و صحبت کردن باهاش همینطور سر زدن بهش توی اتاقش توی Labyrinth
اونجایی که توی آسانسور باید وسایلتونو بذارید تو کمد تا مشکل اضافه بار حل بشه وقتی میخواین انتخاب کنید وسایل مری رو انتخاب نکنید...(برای من که یا باگ زده بود بازی یا کلا این مورد رو توی ریمیک یادشون رفته بود لحاظ کنن چون مجبور شدم حتی نامه و عکس مری رو جا بذارم چون تو بازی اصلی میتونستی با خودت نگهشون داری)

حتی یه جا خونده بودم بعد از
دیدن فیلم ویدئویی اگه دقت کرده باشین وقتی از اتاق بیاید بیرون دشمنا بات کاری ندارن چیزی که یادم مونده یه پرستاره که خودش غش میکنه میوفته رو زمین و یه مانکن هم هست که اونم روی زمین با ترس خوابیده
اگه اونها رو بکشید هم میتونه تاثیر داشته باشه. حتی مواردی که نامربوط بوده مثل خوندن نوتها و پرونده های مربوط مریضها و زندانیها و چک کردن چاقو آنجلا و کلی مورد دیگه.


میخوام بگم صرف انجام یکی دو تا کار پایان بازی مشخص نمیشه شاید بعضیهاشون بار سنگینتری داشته باشن اما شما میتونید کلی کار بکنید و تصمیم بگیرید که هرکدوم مال یه پایان باشه اما بازی میاد و کل این کارها رو آنالیز میکنه در آخر...
 
آخرین ویرایش:
با توجه به تجربه شخصیم بار دو تا تصمیم نهایی از همه سنگین تر بود. من بار اول پایان In Water افتاد ولی بار دوم از اخرین سیو قبل باس فایت دو تا پیرامد هد لود کردم و پایان Maria رو دیدم! در پایان In water تخم پوسیده رو گذاشتم سمت چپ و وارد اون شدم و تو راهرو کامل به حرف مری گوش کردم. ولی دفعه بعد تخم قرمز رو گذاشتم رو در چپ و واردش شدم. به حرف مری هم کامل گوش نکردم.
 
والا منم همه اين كاراى تو رو كردم ولى اخرش پايان بى ناموسى نصيبم نشد :D
خیلی ریزه‌کاری‌های عجیبی داره و بعضی اتفاقات در حدی هستن که پایان‌ها میلیمتری جابه‌جا می‌شن. :دی
الان رفتم یه نگاهی کردم، یوروگیمر گفته پایان ماریا سخت‌ترین هست (طبیعتا بین پایان‌های اصلی، نه +NG)، در حالی که من همین‌طوری رندوم بهش رسیدم و قصد خاصی نداشتم!
مثلا گفته به محض درگیر شدن دشمنان با ماریا، نجاتش بدین و نذارین آسیب ببینه که خب این کار رو فکر کنم همه می‌کنن! یا گفته کنار ماریا به شیشه و در و دیوار تیر نزنین که البته من چند بار زدم که واکنشش رو ببینم و یه بار هم یه چیزی تو این مایه‌ها گفت که مغزت معیوب شده و باید درمان بشی! :دی
جاهایی که ماریا توی یه اتاق می‌مونه هم باید دوباره بهش سر بزنیم که من زدم. یه چیز دیگه برای آخر بازی هست که توی راهرو وقتی مری داره صحبت می‌کنه، آروم باشیم و به سرعت سمت در ندوئیم که بنده خیلی سریع رفتم و کنجکاو بودم ببینم چی خبره. :( (این احتمالا تاثیر زیادی داشته باشه)
موارد دیگه‌ای هم هست و مثلا بعضی جاها گفتن توی اون پازل سکه‌ها، سکه خانومه رو آخرش بردارین که همچین چیزی رو یادم نیست! :-" یا می‌گن آیتم‌های مری رو نگاه نکنین، ولی من کردم و باز به پایان ماریا رسیدم!
شاید هم یه مورد دیگه نقش اساسی داشته باشه که جایی بهش اشاره نشده: چندین و چند بار انداختن نور چراغ قوه توی صورت ماریا و ناراحتی اون بنده خدا که من خیلی این کار رو انجام دادم! :دی

باهاش موزه و بولینگ و اینا هم رفتی؟ :D
اتفاقا یه سری جاها مثل بولینگ رو با ماریا نرفتم! :دی یعنی دوست داشتم همه بخش‌ها رو باهاش برم و ببینم چی می‌شه، ولی اشتباهی زود رفتم توی یکی از ساختمون‌ها (شاید بیمارستان بود، یادم نیست) و دیگه در قفل شد و مسیر بازی عوض شد و نتونستم برگردم. چند ساعت بعد تنهایی با جیمز رفتم بولینگ! :(
 
به نظرم ترس این بازی واقعا ترسناک نیست و برعکس یه حس جدید و مطلوبه که اکثرا توی زندگی عادی تجربش نمیکنیم
حتی میبینیم اکثر بچه هایی که بازی ترسناک بازی نمیکنن اینو که شروع کردن تا تهش رفتن
واقعا ترسش معتاد کنندست تا ترسناک بودن
خودم به شخصه این بازی برام لذت بخشه تا دلهره آوره هی دوست دارم دارک تر بشه لعنتی
بیست سال پیش چی ساختن لعنتیا
 
سلام هیتر :D‌.
این‌ها همه نتیجه و عاقبت اون همه هیتی هست که نسبت به بازی ورزیدی :D. حالاحالاها باید مهمون ما در سایلنت هیل باشی :.

باو من کجا هیتر بازی بودم؟:دی کلا یه نمایش شخمی داشت تو سوپ سونی ممکنه چهارتا فحش به اون تریلر داده باشم:دی و یه انتقاد کلی به انیمیشن های بازی داشتم که هنوزم هست و به نظرم بزرگ ترین ایراد بازیه. اما ریا نباشه الان دارم نیو گیم پلاس میرم که پلت کنم بازیو:دی

وقتی بازی بدون مشکل داره اجرا میشه چرا آپدیت میکنین؟ :D

داشتن چیزی به اسم کرم:دی

ولی خوب اتوماتیک آپدیت میکنه و تازه کلی هم سیس امدن که این ورژن 1.4 کلی بازی رو از نظر پرفورمنسی بهتر میکنه و فولان و بهمان. کسی به مغزش خطور نمیکنه با آپدیت به بازی بلاکر اضافه کردن:دی بعد بگیم بلوبر شخمیه میشیم هیتر:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or