Kamran1378
عضو جدید
سلام کار خاصی نداره ، اگر خریدتون با زرین پال بوده سرچ کنید پیگیری تراکنش زرین پال، وارد سایتی که نوشته پیگیری تراکنش بشید، شمارتون رو که وارد کنید کد یک بار مصرف براتون میاد، با اون کد وارد میشید، شماره کارتی که ازش خرید کردید، تاریخ دقیق و مبلغ و... رو وارد میکنید، شکایتتون هم تو قسمت متن تیکت بنویسید ، و عکس رسید تراکنش هم ترجیحا بارگزاری کنید تو قسمت پیوست فایل و در نهایت ارسال تیکت رو بزنید، زرین پال خودش پیگیری میکنه و باهاشون تماس میگیره، برای من که رمضانی کلاهبردار سریع پول رو برگشت داد، تیکتتون هم از طریق زرین پال من، سه خط بالا سمت راست، قسمت تیکت ها میتونید پیگیری کنید، البته پیامک هم میدن بهتون، امیدوار بدرد دوستان بخوره و بتونن پولشون رو برگردوننسلام و درود، روش شکایت و تیکت زدن رو بگین اینجا تا دوستانی که نیاز دارن استفاده کنند
چی بنویسیم، چه مستنداتی لازمه، و......