PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
من فاز اینایی رو که میگن این شخصیت اش بده و نمیخوره و اینارو اصلا نمیفهمم
قراره یه چیزی بسازن که تا حد ممکن به تاریخ و زمانه اونجا بخوره بعد قراره کاراکتر نحیف و انیمه طوری بذارن ! مگر وان پیسه ؟
اتفاقا این خیلی هم عالی به یه شخصیت شمشیر زن خیلی خشن و زمخت میخوره، استلار بلید که قرار نیست بازی کنیم
نه داداش
همه ی اعضای SP و همه ی سران پلی استیشن و همه‌ی میلیون ها نفر که از بازی تعریف میکنن همه گاو تشریف دارن و نمی‌فهمن بازی شکست می‌خوره
تو دنیا بیست سی نفر عاقل و همه چی دان تو صنعت گیم هست که تو بازی سنتر هستن و متاسفانه کسی نیست کشفشون کنه
 
هر کی ps5 رو با قیمت خوب میخواد فروشنده ام
داداش بنده خواهش میکنم از شما این کار رو نکن، یه ایندفعه رو کظم غیض کن. بخدا ارزشش رو نداره حیفه. میدونی سونی بفهمه کاربر دارک اسپارتان تو ایران کنسولش رو به «قیمت خوب» میخواد بفروشه چه فاجعه‌ای به بار میاد؟!
 
داداش بنده خواهش میکنم از شما این کار رو نکن، یه ایندفعه رو کظم غیض کن. بخدا ارزشش رو نداره حیفه. میدونی سونی بفهمه کاربر دارک اسپارتان تو ایران کنسولش رو به «قیمت خوب» میخواد بفروشه چه فاجعه‌ای به بار میاد؟!
من میخوام یه تخفیف شایسته لگبت بده
باشه خیلی باحال بود
 
من واقعا دوست داشتم جین ساکای ادامه پیدا کنه و جریان بره سمت یه رویارویی حتی با شوگان
عصر اصلی شروع سامورایی ها میگن از چند سال قبل از سال 1200 بود و همین میره جلوتر که پایه ریزی دوران شوگان میشه

ولی اون چیزی که ما از شوگان بیشتر می شناسیم، حتی سریالش که این اواخر اومد! با تاریخ نسخه جدید هماهنگی داره! و اوج بحث شوگان از همین سال 1600 به بعد هست! که بازی هم توش در جریان هست
 
  • Like
Reactions: Taha75 and hanif36
عصر اصلی شروع سامورایی ها میگن از چند سال قبل از سال 1200 بود و همین میره جلوتر که پایه ریزی دوران شوگان میشه

ولی اون چیزی که ما از شوگان بیشتر می شناسیم، حتی سریالش که این اواخر اومد! با تاریخ نسخه جدید هماهنگی داره! و اوج بحث شوگان از همین سال 1600 به بعد هست! که بازی هم توش در جریان هست
اگر درست یادم باشه توی همون سوشیما ، لرد شیمورا چندین بار گفت از شوگان باید درخواست کمک کنیم حالا چه درست بادم باشه یا نه منظور کلی ام این بود که قهرمان و گوست سوشیما به طریقی ادامه میداد مسیر رو ولی خوب شاید همون بهتر که در اوج داستانش تموم شد نه اینکه کش پیدا کنه مثل گیرز و هیلو
 
  • Like
Reactions: Taha75
اگر درست یادم باشه توی همون سوشیما ، لرد شیمورا چندین بار گفت از شوگان باید درخواست کمک کنیم حالا چه درست بادم باشه یا نه منظور کلی ام این بود که قهرمان و گوست سوشیما به طریقی ادامه میداد مسیر رو ولی خوب شاید همون بهتر که در اوج داستانش تموم شد نه اینکه کش پیدا کنه مثل گیرز و هیلو
اره گفتم که دورانش کم کم از 1200 شروع میشه ولی اوجش همین 1600 هست!


حالا من شخصا بازیو فعلا قضاوت نمی کنم! می زارم بازی بیاد!

ولی توی این دوره زمونه که گیمپلی مهم ترین چیز برا منتقدا هست و اینکه بازی عنصر فانتزی مثل سکیرو رو نداره، تو یک دوره موندن بسیار دست اینارو بسته نگه می داشت و محدودشون می کرد، ولی اینطوری تو هر نسخه می تونن سلاح های متفاوت و گیمپلی متفاوتی رو نشون بدن، تا فرنچایز دچار یکنواختی نشه! حداقل شعارشون که اینه! پس تا عرضه به حرفشون ایمان دارم، اگرم موردی باشه همه میایم همینجا میگیم:دی
 
داشتم فکر میکردم اسم منطقه Hokkaido که قراره yotei داخلش اتفاق بیوفته رو قبلا تو یه بازی دیگه شنیده بودم! اون بازی چیزی نبود جز سه گانه اخیر هیتمن! :D
ارتباطی به این تاپیک نداره ولی مرحله هوکایدو که در یک بیمارستان لاکچری و خصوصی در بالای کوهی تو همین منطقه در دنیای هیتمن واقع شده از نظرم به خاطر فضای فوق العاده زیبای کوه و قله های برفی و البته نمای کم نظیرش به دهکده های اطراف و چشمه آب گرمش، جزو بهترین Mission های بازی بود!

L28Vx0X.jpg
Hokkaido_(Snow_Festival)_Location_Background_H3.jpg
Hokkaido_(Patient_Zero)_Location_Background_H3.jpg

همیشه تو ذهنم بود که چی میشد اگه یه بازی کامل تو این منطقه بکر و فوق العاده ساخته می‌شد و از حداکثر پتانسیلش استفاده می‌کرد.
حالا جالب اینجاست که کارگردان های گوست آو سوشیما nate fox و jason Connell برای خلق نسخه های بعدی این سری، چند باری به مناطق شمالی ژاپن سفر کرده بودن و محو زیبایی این مناطق شدن و تصمیم گرفتن برای شماره جدید از هوکایدو استفاده و الهام گیری کنن که واقعا چنین انتخابی ذوق و سلیقه بخصوصی میخواد.
در هر حال این اتفاق برای من که Dream come true بود! :D مطمئنم از لحاظ بصری و طراحی هنری یه شاهکار بی رقیب میشه اگه همه چیز خوب پیش بره.
 
یه سر برو تو اینستای طرف!
یارو حداقل ۸۰ درصد پسرای اینجا رو حریفه:دی
خودش توی واقعیت بله قبول دارم یه پا مرد هست ولی توی بازی صد رحمت به پیرزن .
یادم توی assassin's Creed merage گفتن بخاطره فیزیک ضعیف کاراکتر بازی مانور بیشتری روی مخفی کاری میده ، الان هم توی این بازی فیزیک کاراکتر مثل پیر زن ها هست
 
  • Like
Reactions: Taha75
مبارزه بازی رو پشت درهای بسته به شما نشون دادند؟!:دی
یا از نحوه به دست گرفتن کاتانا و اسلحه فهمیدید فیزیکش مثل پیره زناس؟:دی
شما توی تریلر ش ببین چند تا صحنه نشون میده که کاراکتر بازی لاغر هست بتونم عکس میزارم .

در کل بازی خوبی و حتما تجربش میکنم ولی گفتم اگر هیکل کاراکتر لاغر مردنی باشه مخفی کاری پر رنگتر میشه
 
  • Like
Reactions: Taha75
منم مثل همه دوست داشتم داستان جین ساکای ادامه پیدا کنه ولی اینکه شخصیت جدید آوردن جالبه. چند صد سال داستان بازی جدیدتر شده خود جین الان مثل یه اسطوره ازش یاد میشه. این تصمیمی که گرفتن از اونجایی خوبه که میتونن کلی مبارزات رو تنوع بدن و سلاح جدید اضافه کنن و اون ترکیب ناب کمبت بازی رو به بهترین شکل ارتقا بدن. چه تریلر بیستی هم داره واقعا ادیتش بینظیره.
 
  • Like
Reactions: Taha75 and AM!R

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or