Multi Platform Sekiro: Shadows Die Twice

194972

Developer: From Software
Publisher: Activision
Genre: Action-Adventure
Platforms: PS4 / XB1 / PC
Release Date: March 22nd, 2019

Kill Ingeniously

با بسته شدن پرونده ی Dark Souls به نظر میرسد که استدیوی From Software قصد دارد به سمت جدیدی حرکت کند. چراکه Sekiro متفاوت ترین پروژه ی این استدیو از سال 2009 و عرضه ی Demon's Souls می باشد. بعد از سال ها از عرضه ی آخرین نسخه از سری Tenchu، شاهد بازگشت دوباره ی FS به دوران فئودال ژاپن هستیم. از ابتدا قرار بود نسخه ی جدید از Tenchu ساخته شود اما در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی، یک IP جدید باشد و از Tenchu به عنوان منبع الهام استفاده شود. همانند گذشته هیدتاکا میازاکی کارگردان این عنوان می باشد.

هر آنچه از بازی میدانیم:


Story
  • Sekiro به معنای "گرگ تک دست" می باشد که اشاره به قهرمان اصلی داستان دارد.
  • بازی رویکرد متفاوتی در داستان سرایی نسبت به سری سولز دارد و از سبک مینیمال این سری پیروی نمی کند. اینبار شاهد داستان خطی تر و سر راست تری هستیم.
  • داستان بازی در اواخر قرن شانزدهم و درمورد یک شینوبی سرافکنده می باشد که در محافظت از ارباب جوان خود و افتادن او به دست کلن Ashina شکست خورده و قصد انتقام و نجات ارباب خود را دارد.
  • دست قهرمان بازی توسط فرمانده ی Ashina قطع شده.
  • فردی که شینوبی را نجات داده به نام Busshi of the Desolate Temple شناخته میشود.
Gameplay
  • سکیرو سخت ترین بازی FS تا به امروز می باشد.
  • بازی دارای Stat های RPG نیست.
  • بازی فاقد سیستم کلاس بندی می باشد.
  • مخفی کاری نقش برجسته ای در بازی دارد.
  • بازی تمرکز کمتری در گرفتن سلاح های متفاوت دارد.
  • همانند سری سولز مردن در بازی بودن مجازات نخواهد بود. بعد از مرگ بازیکنان با مصرف آیتمی قادر خواهند بود سریعا احیا شده و با وارد کردن دمیج کافی دوباره این ایتم را بدست اورند. در صورت مرگ بدون این ایتم، بازیکنان به آخرین Scluptor's Idol (که حکم چک پوینت بازی را دارد.) برمیگردند.
  • مهم ترین المان بازی، بازوی مکانیکی و ابزار های مختلفی است که هر کدام کاربرد های متفاوت دارند.
  • 3 بازوی معرفی شده تاکنون Flame Cannon، Shuriken Arm و Hand Axe نام دارند.
  • مهم ترین مکانیک مبارزه ی بازی Posture نام داره که در واقع ترکیبی از Stamina و Poise تو عناوین قبلی این استدیو هست; ضربه خوردن و بلاک کردن Posture شما و ضربه وارد کردن و پری های دقیق Posture دشمنان رو کاهش میده. اگه Posture کاملا خالی بشه پلیر در برابر ضربات سنگین اسیب پذیر میشه. این حرکت برای برای پلیر زمانی که Posture دشمن رو خالی کنه Shinobi Deathblow نامیده میشه.
  • بازی بسیار سریع بود و تمرکز ویژه ای روی پری و ضد حمله دارد.
  • استفاده از بازوی مکانیکی نیازمند آیتمی به نام White Spirit Emblem می باشد که از کشتن دشمنان بدست می آید.
اطلاعات بیشتر بزودی...
 
چه روش خوبى.
من چند وقت قبل دوباره بازى رو يه اسپيد ران سريع رفتم و سر اين ايشين اسپيدم متوقف شد :D
اره من خودم بیشتر خونم سر همین فاز 2 از بین میرفت وقتی میرسیدم فاز 4 نهایت 2 یا 3 تا خون میموند برام و شکست میخوردم . البته من خودم برای فاز 2 اینجوری نزدمش ولی به هر حال روش جالبی هستش
 
بار 50 م هم شد اما نتونستم هنوز باس اخر رو شکست بدم حتی با اون ویدیو اموزشی بالا
چطور پشت سر هم دیفلکت می کنین من هر کاری می کنم دیفلکم میشکنه و با چند ضربه خط سلامتیم از بین میره
-
بهترین لوکیشن بازی برای کشتن و لول اپ کردن کجاست انگار باید combat art ها رو همشو بگیرم
--
بنظرم هر کس تونست با اعصاب راحت این بازی رو تموم کنه باید بره از یه موسسه مدرک افتخاری سلامت کامل روان بگیره :D
 
بار 50 م هم شد اما نتونستم هنوز باس اخر رو شکست بدم حتی با اون ویدیو اموزشی بالا
چطور پشت سر هم دیفلکت می کنین من هر کاری می کنم دیفلکم میشکنه و با چند ضربه خط سلامتیم از بین میره
-
بهترین لوکیشن بازی برای کشتن و لول اپ کردن کجاست انگار باید combat art ها رو همشو بگیرم
--
بنظرم هر کس تونست با اعصاب راحت این بازی رو تموم کنه باید بره از یه موسسه مدرک افتخاری سلامت کامل روان بگیره :D
ببین اصلا نیازی به بیلد یا آیتم خاصی نداری.اون عدد ۵۰ به ۵۰۰ هم میرسه اگر هربار با ذهنیت قبل وارد محیط بشی. اول باید باس رو از لحاظ روانی شکست بدی بعدش در عمل. هربار سعی کن روی یکی از حرکاتش تمرکز کنی. مثلا بشین گنچیرو در فاز اول رو تحلیل کن واسه خودت. معمولا از راه دور میپره هوا بعدش بصورت thrust میاد که فرو کنه بهت :D. این رو باید با mikiri counter جواب بدی. حالا اگر فرز تر بخوای عمل کنی این مدلی میشه:
میکیری+ضربه+دفلکت+جاخالی

یا تو فاصله نزدیک وقتی sweep میکنه و میچرخه هم بالا سرش علامت قرمز میاد. اینو با پریدن جوابگو باش. بازم مثل حرکت قبلی اگر به حملاتت تنوع بدی، خط استقامتش زودتر پر میشه. مثلا همین حرکت رو یکی فقط میپره و بعد دور میشه یکی اول میپره، بعد از فرود سریع ترقه رو از L2 خرج میکنه، بعدش دوتا ضربه میزنه، بعدش دفلکت. باز دوباره تتوع بیشتر مثلا l2+r2 که از شمشیر دومش یه اتک بزنه به دشمن. باز تنوع بیشتر از تجهیزات دست چپ کمک بگیره و بلافاصله ضربه ضربه دفاع.


واسه دفلکت کردن همواره سکیرو از پس ضربات بر میاد اگر ! به شیوه ی tap tap tap پیش بری. یعنی اگر L1 رو نگه داری، بعد از یکی دو ضرب گاردت باز میشه ولی اگر تق تق تق تلمبه وار :D بزنی، مشکلی پیش نمیاد. مورد بعد اینکه به باسی رسیدی که مبتنی بر دفاع نیست زیاد. بر پایه ی حمله نتایج بهتری میگیری. به باس نگاه کن. هر زمان انیمیشنی از شروع شد، بدون زمان دفاعه. و نکته آخر اینکه شمشیر تا نیومده پایین نباید دفاع کنی. دفلکت یعنی سرضرب جلوی اصابت رو بگیری. نه از قبلش. الگوهای زمان بندی رو بیار تو ذهنت، از پسش بر میای. مطمئن باش هرکی این بازیا رو تموم کرده اولش همین احساساتی که داری و اعصاب خردیا رو تجربه کرد. قشنگیه بازیای فرام سافتور با بقیه همینه. شبیه سازیاز زندگی واقعی. با مشکلات مواجه شو.برو تو دل باس. الگو هاشو یاد بگیر. نزار ترس ازینکه کی دفاع کنم کی حمله کنم به جونت بیوفته. اگر باس چغر و بد قلقیه، تو کله خراب تر برو سمتش.اون منطق مبارزه رو بسپاری به ذهنت تمامه. به خودت بگو اگر آدم جا زدن میبودی، باس های دیگری ام بودن که بخوان جلوتو بگیرن ولی شکست شون دادی. هرچقدر سختیه باس بیشتر، لذت شکست دادنش بیشتر.
 
آخرین ویرایش:
:D ببین اصلا نیازی به بیلد یا آیتم خاصی نداری.اون عدد ۵۰ به ۵۰۰ هم میرسه اگر هربار با ذهنیت قبل وارد محیط بشی. اول باید باس رو از لحاظ روانی شکست بدی بعدش در عمل. هربار سعی کن روی یکی از حرکاتش تمرکز کنی. مثلا بشین گنچیرو در فاز اول رو تحلیل کن واسه خودت. معمولا از راه دور میپره هوا بعدش بصورت thrust میاد که فرو کنه بهت :D. این رو باید با mikiri counter جواب بدی. حالا اگر فرز تر بخوای عمل کنی این مدلی میشه:
میکیری+ضربه+دفلکت+جاخالی

یا تو فاصله نزدیک وقتی sweep میکنه و میچرخه هم بالا سرش علامت قرمز میاد. اینو با پریدن جوابگو باش. بازم مثل حرکت قبلی اگر به حملاتت تنوع بدی، خط استقامتش زودتر پر میشه. مثلا همین حرکت رو یکی فقط میپره و بعد دور میشه یکی اول میپره، بعد از فرود سریع ترقه رو از L2 خرج میکنه، بعدش دوتا ضربه میزنه، بعدش دفلکت. باز دوباره تتوع بیشتر مثلا l2+r2 که از شمشیر دومش یه اتک بزنه به دشمن. باز تنوع بیشتر از تجهیزات دست چپ کمک بگیره و بلافاصله ضربه ضربه دفاع.


واسه دفلکت کردن همواره سکیرو از پس ضربات بر میاد اگر ! به شیوه ی tap tap tap پیش بری. یعنی اگر L1 رو نگه داری، بعد از یکی دو ضرب گاردت باز میشه ولی اگر تق تق تق تلمبه وار :D بزنی، مشکلی پیش نمیاد. مورد بعد اینکه به باسی رسیدی که مبتنی بر دفاع نیست زیاد. بر پایه ی حمله نتایج بهتری میگیری. به باس نگاه کن. هر زمان انیمیشنی از شروع شد، بدون زمان دفاعه. و نکته آخر اینکه شمشیر تا نیومده پایین نباید دفاع کنی. دفلکت یعنی سرضرب جلوی اصابت رو بگیری. نه از قبلش. الگوهای زمان بندی رو بیار تو ذهنت، از پسش بر میای. مطمئن باش هرکی این بازیا رو تموم کرده اولش همین احساساتی که داری و اعصاب خردیا رو تجربه کرد. قشنگیه بازیای فرام سافتور با بقیه همینه. شبیه سازیاز زندگی واقعی. با مشکلات مواجه شو.برو تو دل باس. الگو هاشو یاد بگیر. نزار ترس ازینکه کی دفاع کنم کی حمله کنم به جونت بیوفته. اگر باس چغر و بد قلقیه، تو کله خراب تر برو سمتش.اون منطق مبارزه رو بسپاری به ذهنت تمامه. به خودت بگو اگر آدم جا زدن میبودی، باس های دیگری ام بودن که بخوان جلوتو بگیرن ولی شکست شون دادی. هرچقدر سختیه باس بیشتر، لذت شکست دادنش بیشتر.
ممنون بابت توضیحات دمت گرم
---
امروز حرکات رو انالیز کردم کم مونده بود ببرم تا اینکه یه ایتم بود دندون ابی اون زدم فکر کردم قراره اتفاق خوبی رقم بخوره مردم
داشتم می بردم ، کمرم شکست اخه این چه ایتمیه مرد حسابی :D
 
واقعا از ته دل میگم خیلی ایول دارین که نشستین پای این بازی:دی حرفه ای هستین و مسلط به اعصاب :دی من باس اول بازی و دراپ کردم ٬ درک نکردم هیچوقت چرا یه بازی باید درین حد سخت باشه
من خودم اصلا سولز باز نیستم
ولی کار های FS یک مورد خاص هستند!

یکسری بازی ها، دنبال مجازات کردن پلیر ها هستند! تمام مسیر هارو می بندن، اتفاقا می خوان عمدا پلیر رو اذیت کنند!!!

ولی تو بازی های FS، تمام روش های مختلف برای شکست دادن انمی ها، آزادی عمل، دست پلیر هست، برای باس ها رفتاری در نظر گرفته شده که اگه رفتارشو پیدا کنی، در صورت تکرار بازی، بدون اینکه فکر خاصی کنی، سیستم عصب عضله پلیر از حفظ باس رو شکست میده!

کلا به طور خلاصه می گن، هر ابزاری که برا شکست دادن یک انمی نیاز دارید، تو خوده بازی قرارداده شده! فقط باید وقت بزارید و پیداش کنید!
(که نقد های DLC الدن رینگ رو از زبون فن های سولز می دیدم، چندین جا پشت با زدن به این استاندارد و طراحیشون و صدای عده ای در اومد)
 
کلا به طور خلاصه می گن، هر ابزاری که برا شکست دادن یک انمی نیاز دارید، تو خوده بازی قرارداده شده! فقط باید وقت بزارید و پیداش کنید!
(که نقد های DLC الدن رینگ رو از زبون فن های سولز می دیدم، چندین جا پشت با زدن به این استاندارد و طراحیشون و صدای عده ای در اومد)
الدن رینگ در کنار خوبیهای بیشماری که داره مشکلات قابل توجهی هم داره که بنظرم مهمترینش همین عدم تعادل سختی بازیه که به دلیل اپن ورلد بودن بازی ایجاد شده و اون ریتم سختی حساب شده سولزبورن ها رو نداره (خود بازی اصلی به طرز عجیبی آسونه و برخی قسمت های DLC به طرز عجیبی سخته)

بین سولزبورن ها هم بنظرم سکیرو با اختلاف سخت ترین و در عین حال مهارت محورت ترین بازیه فرام سافتوره

.
 
خب دوستان بلاخره بعد این همه مدت تونستم این بازی رو تموم کنم:Dممنون از تمام دوستانی که راهنمایی کردن 🌹
باس saint isshin ashina رو شکست دادم به این شکل که تمام حرکاتش رو انالیز کردم اما بازم خیلی سخت بود فکر کنم دفعات بعد هم دیگه بتونم شکستش بدم (به سختی:D)
تبدیل شد به یکی از زیبا ترین و خاطره انگیز ترین بازی کل زندگیم قطعا رفت تو لیست top 5 م
بازی گرچه سخت اما بشدت زیبا و ارامش بخش بود به خاطر طراحی محیط ها گرافیک هنری و فنی عالی و همچنین شخصیت پردازی و صدا گذاری و موسیقی متن شاهکار
فقط چند تا سوال داشتم
من پایان immortal severance گرفتم پایان خوبشه ؟ چند تا پایان دیگه داره ؟؟
و اینکه بعد تموم شدن بازی playthrough 2 رو داد همون newgame plus هست یا متفاوته ؟
و در اخر خیلی دلم میخواست دوباره بازیش کنم اما نگهش داشتم واسه یه زمان بهتر که سطح زبان رو ببرم بالا تا بتونم 100 در 100 ازش لذت ببرم الان سطحم متوسط به پایینه
این یه اسکرین شات که البته توسط برنامه استیم گرفته شد و بارها کیفیتش کم شده
20240906223007_1.jpg
 
خب دوستان بلاخره بعد این همه مدت تونستم این بازی رو تموم کنم:Dممنون از تمام دوستانی که راهنمایی کردن 🌹
باس saint isshin ashina رو شکست دادم به این شکل که تمام حرکاتش رو انالیز کردم اما بازم خیلی سخت بود فکر کنم دفعات بعد هم دیگه بتونم شکستش بدم (به سختی:D)
تبدیل شد به یکی از زیبا ترین و خاطره انگیز ترین بازی کل زندگیم قطعا رفت تو لیست top 5 م
بازی گرچه سخت اما بشدت زیبا و ارامش بخش بود به خاطر طراحی محیط ها گرافیک هنری و فنی عالی و همچنین شخصیت پردازی و صدا گذاری و موسیقی متن شاهکار
فقط چند تا سوال داشتم
من پایان immortal severance گرفتم پایان خوبشه ؟ چند تا پایان دیگه داره ؟؟
و اینکه بعد تموم شدن بازی playthrough 2 رو داد همون newgame plus هست یا متفاوته ؟
و در اخر خیلی دلم میخواست دوباره بازیش کنم اما نگهش داشتم واسه یه زمان بهتر که سطح زبان رو ببرم بالا تا بتونم 100 در 100 ازش لذت ببرم الان سطحم متوسط به پایینه
این یه اسکرین شات که البته توسط برنامه استیم گرفته شد و بارها کیفیتش کم شده
View attachment 349023

بازی ۴ تا پایان داره. پایان شما، پایان معمولی هست. پایان ها اینان

Shura Ending - پایان بد
Immortal Severance Ending- پایان دیفالت و عادی بازی
Purification Ending - پایان نسبتا خوب
Return Ending- بهترین پایان بازی
 
یه چند هفته پیش رفتم انیمه ابرشاهکار ninja scroll 1993 رو دیدم و هوس sekiro رو کردم که بازیش کنم بعد دیدم به به چه مادهایی براش زدن از تکسچر بگیر تا دوربین رو شون re4 خلاصه دارم لذت میبرم از این تنوع ماد.


Sekiro 8_30_2024 4_35_04 PM.jpg Sekiro 8_28_2024 5_07_54 PM copy.jpg
 
خب دوستان بلاخره بعد این همه مدت تونستم این بازی رو تموم کنم:Dممنون از تمام دوستانی که راهنمایی کردن 🌹
باس saint isshin ashina رو شکست دادم به این شکل که تمام حرکاتش رو انالیز کردم اما بازم خیلی سخت بود فکر کنم دفعات بعد هم دیگه بتونم شکستش بدم (به سختی:D)
تبدیل شد به یکی از زیبا ترین و خاطره انگیز ترین بازی کل زندگیم قطعا رفت تو لیست top 5 م
بازی گرچه سخت اما بشدت زیبا و ارامش بخش بود به خاطر طراحی محیط ها گرافیک هنری و فنی عالی و همچنین شخصیت پردازی و صدا گذاری و موسیقی متن شاهکار
فقط چند تا سوال داشتم
من پایان immortal severance گرفتم پایان خوبشه ؟ چند تا پایان دیگه داره ؟؟
و اینکه بعد تموم شدن بازی playthrough 2 رو داد همون newgame plus هست یا متفاوته ؟
و در اخر خیلی دلم میخواست دوباره بازیش کنم اما نگهش داشتم واسه یه زمان بهتر که سطح زبان رو ببرم بالا تا بتونم 100 در 100 ازش لذت ببرم الان سطحم متوسط به پایینه
این یه اسکرین شات که البته توسط برنامه استیم گرفته شد و بارها کیفیتش کم شده
View attachment 349023
داداش خوب زیرنویس فارسی داره این بازی که میتونی ازش استفاده کنی و لذت ببری . ( واقعا پلات کردن این بازی لذتبخش بود هنوز روی کنسول دارمش و هر از گاهی یه چرخی درش میزنم یه 4 نفر و نفله میکنم میام بیرون . )
 
آخرین ویرایش:
واقعا از ته دل میگم خیلی ایول دارین که نشستین پای این بازی:دی حرفه ای هستین و مسلط به اعصاب :دی من باس اول بازی و دراپ کردم ٬ درک نکردم هیچوقت چرا یه بازی باید درین حد سخت باشه

اگه ميرفتى پرى كردن رو ياد ميگرفتى دراپش نميكردى :D

خب دوستان بلاخره بعد این همه مدت تونستم این بازی رو تموم کنم:Dممنون از تمام دوستانی که راهنمایی کردن 🌹
باس saint isshin ashina رو شکست دادم به این شکل که تمام حرکاتش رو انالیز کردم اما بازم خیلی سخت بود فکر کنم دفعات بعد هم دیگه بتونم شکستش بدم (به سختی:D)
تبدیل شد به یکی از زیبا ترین و خاطره انگیز ترین بازی کل زندگیم قطعا رفت تو لیست top 5 م
بازی گرچه سخت اما بشدت زیبا و ارامش بخش بود به خاطر طراحی محیط ها گرافیک هنری و فنی عالی و همچنین شخصیت پردازی و صدا گذاری و موسیقی متن شاهکار
فقط چند تا سوال داشتم
من پایان immortal severance گرفتم پایان خوبشه ؟ چند تا پایان دیگه داره ؟؟
و اینکه بعد تموم شدن بازی playthrough 2 رو داد همون newgame plus هست یا متفاوته ؟
و در اخر خیلی دلم میخواست دوباره بازیش کنم اما نگهش داشتم واسه یه زمان بهتر که سطح زبان رو ببرم بالا تا بتونم 100 در 100 ازش لذت ببرم الان سطحم متوسط به پایینه
این یه اسکرین شات که البته توسط برنامه استیم گرفته شد و بارها کیفیتش کم شده
View attachment 349023

افرين كه تسليم نشدى تبريك ميگم بهت :D
 
  • Love
Reactions: milad.ps4
ممنون
اگه ولش می کردم خودمو از تجربه یکی از زیبا ترین بازی های صنعت گیم محروم میکردم بی راه نبود که goty شد
تبریک میگم . سکیرو بنظرم جزو بازی‌هایی که وقتی تموم‌ش می‌کنی، یه حس خوب میگیری چون خودتی و خودت. نه کواپی هست و نه اینکه فارم خاصی داره. اینطوری توانایی خودت رو محک میزنی که اینکاره هستی یا نه. در کل خوش اومدی به جمع جوون.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or