Xbox S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سازنده
GSC Game World
تاریخ انتشار
2023
ناشر
GSC Game World
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___vignette.wikia.nocookie.net_stalker_images_d_d0_Stalker2_art_uhd.jpg_revision_latest_s...jpg

Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]

======================

F.A.Q

 
آخرین ویرایش:
البته باز UE5 ها.
نمیشه به این لعنتی چشم بسته اعتماد کرد.
=====================

S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl — World & Locations​

اونکه 100% :دی منظورم در مقایسه به ویدیوهای قبلی خود بازی بود لگ و دراپ محسوسی داشتن ولی این دوتا ویدیو آخری مشکل خاصی ندیدم ظاهرا بهینه سازی خوبی کردن

رو گيم پس مياد ديگه؟
آره
 
محیط بازی و گرافیک فنی چنگی به دل نمی رنه . گاهی انگار نسل 7 هست . ولی خب شرایط سخت جنگی که سازندگان تحمل کردند هم بی تاثیر نیست . چهره دشمنان داغون و مقوایی طور هست . فیزیک گیاهان توی ذوق میزنه .

این سبک بازی و بازی چرنوبیل زیادی فاز توهمی و ماده سیاه و بعد دیگر دارند و دل چسب نیستند . باز مترو توهمی کمی داشت و اتمسفر سنگین مخصوصا تونل های هولناکش
 
محیط بازی و گرافیک فنی چنگی به دل نمی رنه . گاهی انگار نسل 7 هست . ولی خب شرایط سخت جنگی که سازندگان تحمل کردند هم بی تاثیر نیست . چهره دشمنان داغون و مقوایی طور هست . فیزیک گیاهان توی ذوق میزنه .

این سبک بازی و بازی چرنوبیل زیادی فاز توهمی و ماده سیاه و بعد دیگر دارند و دل چسب نیستند . باز مترو توهمی کمی داشت و اتمسفر سنگین مخصوصا تونل های هولناکش
دادش توی یوتیوب کیفیت بزار 1080p فکر کنم 144p نکاه کردی :دی نسل ۸ هم نه نسل ۷؟ :دی
کلا به نظر میرسه در جریان این ip نیستی که چی به چیه ی سری مقاله فارسی هست سرچ کن بخون
ادیت: اینجا هست
 
آخرین ویرایش:
محیط بازی و گرافیک فنی چنگی به دل نمی رنه . گاهی انگار نسل 7 هست . ولی خب شرایط سخت جنگی که سازندگان تحمل کردند هم بی تاثیر نیست . چهره دشمنان داغون و مقوایی طور هست . فیزیک گیاهان توی ذوق میزنه .

این سبک بازی و بازی چرنوبیل زیادی فاز توهمی و ماده سیاه و بعد دیگر دارند و دل چسب نیستند . باز مترو توهمی کمی داشت و اتمسفر سنگین مخصوصا تونل های هولناکش
آقا بازی نسل هفت اصلا بازی کردی؟
=======
دلیل اتمسفر و ایمرسیو بودن مترو رو باید تو همین چندتا نسخه استاکر پیدا کنی.
مترو خودش میخواد استاکر باشه مخصوصا همین آخری Exodus.
البته با این تفاوت که بازی رو در دسترس تر ساخته که پلیرهای بیشتری رو جذب کنه.

درسته که تنوع محیطی و رنگبندی مترو شاید بهتر باشه ولی خب دست GSC تو اینجا بستست چون دارن یه منطقه از دنیای واقعی رو تو این بازی برگردان میکنن.
البته حتما بهش ویژگیهایی رو اضافه میکنن ولی خب وایب کلی رو نمیتونن خیلی ازش دور بشن.

ساختن یک گرافیک خفن با UE که کاری نداره ، ملت یک نفره روزی چندتا از این دموها رو میسازن.

اما اگه بحثت فقط ویژواله خب آره 4A Games واقعا انجین خیلی خری دارن.
این رو میشه تو نسخه Enhanced Edition مترو اگزودوس که برای PC دادن دید.
 
آخرین ویرایش:
بحث گرافیک و مقایسش با مترو شد.
این رو اضافه کنم که استاکر و مترو واقعا با هم تفاوت دارن.
البته استاکر 2 مثل اینکه از لحاظ داستانگویی کمی به سمت مترو رفته و هالیوودی تر شده که خب این اصلا نمیتونه بد باشه ولی گیم پلی این دوبازی حتما با هم تفاوت دارن و اصولا دوتا سبک جدان.

این رو قبلا هم گفتم که به نظر من رقیب اصلی استاکر 2 نسخه های قبلی هستن و مخصوصا Anomaly.
رقابت نسخه دوم هرطوری که نگاه کنیم با این غول بی شاخ و دمه که سالهاست در دست توسعست.

? Can 17 year old S.T.A.L.K.E.R. game look any better

=========
یعنی اگه GSC تونسته باشه که 70-60 درصد تجربه ای که میشه با آنومالی داشت رو در نسخه دوم پیاده کنه قطعا با یک شاهکار طرفیم.
ولی این خیلی بعیده ، من شک دارم به این مورد.

البته از طرفی خیلی جای امیدواری داره اونهم اینکه طبق اعلام خودشون ساپورت ماد که به بازی بیاد قطعا نسل بعدی Anomaly اونهم تو یه انجین در دسترس مثل UE واقعا میتونه بازی رو عوض کنه.
 
آخرین ویرایش:
نسخه اول رو یادمه با چه ذوقی رفتیم با بچه های بازیسنتر از ولیعصر تهران خریدیم یادش بخیر.فقط اون تریلر ۳۰ دقیقه ای نگرانم کرد بازی زیادی آسون نیست؟یا تو تریلر اینطوری بود؟انگار هوش مصنوعی کار خاصی نمیکرد.نگرانم کرد.نسخه اول که واقعا سخت بود.
 
آقا بازی نسل هفت اصلا بازی کردی؟
=======
دلیل اتمسفر و ایمرسیو بودن مترو رو باید تو همین چندتا نسخه استاکر پیدا کنی.
مترو خودش میخواد استاکر باشه مخصوصا همین آخری Exodus.
البته با این تفاوت که بازی رو در دسترس تر ساخته که پلیرهای بیشتری رو جذب کنه.

درسته که تنوع محیطی و رنگبندی مترو شاید بهتر باشه ولی خب دست GSC تو اینجا بستست چون دارن یه منطقه از دنیای واقعی رو تو این بازی برگردان میکنن.
البته حتما بهش ویژگیهایی رو اضافه میکنن ولی خب وایب کلی رو نمیتونن خیلی ازش دور بشن.

ساختن یک گرافیک خفن با UE که کاری نداره ، ملت یک نفره روزی چندتا از این دموها رو میسازن.

اما اگه بحثت فقط ویژواله خب آره 4A Games واقعا انجین خیلی خری دارن.
این رو میشه تو نسخه Enhanced Edition مترو اگزودوس که برای PC دادن دید.
نه والا ..... فقط شما بازی کردی


خوش به سعادتت

دادش توی یوتیوب کیفیت بزار 1080p فکر کنم 144p نکاه کردی :دی نسل ۸ هم نه نسل ۷؟ :دی
کلا به نظر میرسه در جریان این ip نیستی که چی به چیه ی سری مقاله فارسی هست سرچ کن بخون
ادیت: اینجا هست
نمکدونی....... خخخخخخ

با ۱۰۸۰ دیدم . ولی چیزی رو تغییر نداد

دادش توی یوتیوب کیفیت بزار 1080p فکر کنم 144p نکاه کردی :دی نسل ۸ هم نه نسل ۷؟ :دی
کلا به نظر میرسه در جریان این ip نیستی که چی به چیه ی سری مقاله فارسی هست سرچ کن بخون
ادیت: اینجا هست
نمکدونی....... خخخخخخ

با ۱۰۸۰ دیدم . ولی چیزی رو تغییر نداد
 
آخرین ویرایش:
وسط توپ و خمپاره و جنگ همينم كه دارن تحويل ميدن خيليه چه انتظاراى عجيبى داريد.
نسخه قبليم درسته اتمسفر باحالى داشت و نوستالژى محسوب ميشه واسه خيليا ولى در نهايت عنوان elite و شاهكارى نبود.
انقد بيخود ريز نشيد تو بازى كه بعد تو ذوقتون نخوره :D
 
  • Like
Reactions: Destro and Taha75
وسط توپ و خمپاره و جنگ همينم كه دارن تحويل ميدن خيليه چه انتظاراى عجيبى داريد.
نسخه قبليم درسته اتمسفر باحالى داشت و نوستالژى محسوب ميشه واسه خيليا ولى در نهايت عنوان elite و شاهكارى نبود.
انقد بيخود ريز نشيد تو بازى كه بعد تو ذوقتون نخوره :D
اتفاقا اون سه گانه و نسخه اول بازی هم الیت بود و شاهکار و هم جریان ساز.
حتی همین الان که بازیش کنی روی کنسول کاملا هنوز تجربه منحصر به فردیه و تو بازی دیگه ای مثالش رو نداریم.

واقعا ارادت خاصی به این عنوان ، استودیو و بازیهای خوبی که ساخته دارم .
اونقدری که باعث شد بعد چند سال خلاف حرفی که همیشه میزنم که پیش خرید نکنین ، سمه برای صنعت و... تا پیش خریدش باز شد منم خریدم.
که هم کمک کرده باشم و هم واقعا جدای از اینکه خود GSC چی و با چه کیفیتی بازی رو تحویل میده ، امیدم به مادساپورت بازیه و اینکه تو دو-سه سال آینده و بیشتر به چه غول بی شاخ و دمی میتونه تبدیل بشه که مثل آنومالی تا سالها قابل برگشتن و لذت بردن بهش باشه.

اما در مورد نسخه دوم درست میگی.
خیلی نمیشه چشم بسته به اینها اعتماد کرد با اینکه خیلی دوست دارم موفق بشه ولی چشمم آب نمیخوره.
البته دوست دارم بخوره ها ولی انگاری یکی راضی نیست:D
 
اتفاقا اون سه گانه و نسخه اول بازی هم الیت بود و شاهکار و هم جریان ساز.
حتی همین الان که بازیش کنی روی کنسول کاملا هنوز تجربه منحصر به فردیه و تو بازی دیگه ای مثالش رو نداریم.

واقعا ارادت خاصی به این عنوان ، استودیو و بازیهای خوبی که ساخته دارم .
اونقدری که باعث شد بعد چند سال خلاف حرفی که همیشه میزنم که پیش خرید نکنین ، سمه برای صنعت و... تا پیش خریدش باز شد منم خریدم.
که هم کمک کرده باشم و هم واقعا جدای از اینکه خود GSC چی و با چه کیفیتی بازی رو تحویل میده ، امیدم به مادساپورت بازیه و اینکه تو دو-سه سال آینده و بیشتر به چه غول بی شاخ و دمی میتونه تبدیل بشه که مثل آنومالی تا سالها قابل برگشتن و لذت بردن بهش باشه.

اما در مورد نسخه دوم درست میگی.
خیلی نمیشه چشم بسته به اینها اعتماد کرد با اینکه خیلی دوست دارم موفق بشه ولی چشمم آب نمیخوره.
البته دوست دارم بخوره ها ولی انگاری یکی راضی نیست:D

اجازه بده نپذيرم :D
 
  • Like
Reactions: Taha75
به نظرم 2000s چون هنوز بازی ها به پختگی کامل نرسیده بودن (شایدم رسیده بودن؟ الان مثلا سن اندریاس پخته نبود؟!) این شاهکار بودن یا نبودن، الیت بودن یا نبودن، صرفا به کیفیت برنمیگشت، و خیلی وقتا "مولف" بودن و اولین بودن باعث میشد بازی الیت به حساب بیاد...

بخش بزرگی از بازی هایی که اون موقع الیت و شاهکار به حساب میومدن مثلا متای پایینی داشتند، یا مثل بازی های بتزدا (هرچند رقیبی در اون زمان به اون صورت نداشتند) اما خیلی از استاندارد ها مثل گیم پلی و ساختار گرافیکیشون از باقی ضعیف تر بود، اما یهو میومدن مثلا متا 95 و بیگ وینر میشدن و تو ذهن میلیون ها گیمر شاهکار و الیت..

چرا؟ چون صرفا در زمان خودشون، هیچ رقیب ساختاری نداشتند، توصیف کننده بودن، حتی دارک سولز هم تا حدی همینه، به نظرم استاکر هم جنس الیت و شاهکار بودنش، اینطوری بود...

حالا داشتیم بازی هایی که همه جوره شاهکار بودن از نظر کیفیت و استاندارد، وبه درستی الیت هم شناخته میشدند، مثل ار ای 4 یا همین گرند دفت اتو یا گاد اف وار... الدر اسکرولز و فال اوت هم از نظر ساختار شاهکار بودن، دلیل بیگ وینر شدنشون همین بود، دیگه شکست دادن راک استار کاری هست که تو کارنامه هر استودیویی پیدا نمیشه...
 
واقعا واسم عجیبه که استاکر رو الیت نمیدونید :دی بحثم گرافیک نیستا، اتمسفری که استاکر وارد دنیای گیمینگ کرد ی چیز بی نظیری بود
نمی دونم توی همون سالها بازیشون کردید یا نه ولی خیلی خیلی واسم عجیبه :دی
استاکر بدون شک یکی از مهمترین IP های شوتر و جریان ساز هست که تاثیر زیادی روی بازی های آینده گذاشت
دل به کار نمیدید :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or