Xbox S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سازنده
GSC Game World
تاریخ انتشار
2023
ناشر
GSC Game World
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___vignette.wikia.nocookie.net_stalker_images_d_d0_Stalker2_art_uhd.jpg_revision_latest_s...jpg

Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]

======================

F.A.Q

 
آخرین ویرایش:
حالا 2 ماهم روش مسئله حادی نیست :دی امیدوارم فقط خراب نکنن که خراب میشیم :دی
بستگی داره منظورت از خراب چی باشه :دی
باگ و گلیچ که زیاده قطعا ولی از نظر گیم پلی پایه و اتمسفر قطعا عالی میشه مثل همیشه
 
بستگی داره منظورت از خراب چی باشه :دی
باگ و گلیچ که زیاده قطعا ولی از نظر گیم پلی پایه و اتمسفر قطعا عالی میشه مثل همیشه
اتمسفر که شکی درش نیست، ولی دوست دارم بعد از این همه صبر و مشکلات بازی از هر نظر عالی باشه :دی حیفه که یکی از آخرین سنگرهای شوتر سینگل پلیر دارک فرو بریزه! خسته ام از بازی های صورتی
 
▪️«Zone» دنیای باز عظیمی است که از 20 منطقه تشکیل شده است که هر کدام ساکنان، معماری، طبیعت و ناهنجاری های خاص خود را دارند.
▪️تقریباً هیچ مانعی در بازی برای کاوش وجود ندارد.
▪️ساخته شده برای القای احساس آزادی، تنهایی و اضطراب
▪️نزدیک به 3 ساعت کات سین در بازی
▪️بدون سیستم لول بندی است زیرا تیم سازنده می خواست بازیکنان با کسب شناخت بهتر از محیط و گشت و گذار ، پیشرفت در بازی را احساس کنند.
▪️35 اسلحه که امکان ارتقاء/شخصی سازی را دارد.
▪️شما نقش Skif را بازی می کنید، یک "فرد معمولی با سرنوشت بسیار پیچیده"
▪️شما باید وضعیت Skif را دائما رصد کنید، زیرا ممکن است گرسنه شود یا نیاز به خوابیدن داشته باشد. نادیده گرفتن آنها کارایی شما را کاهش می دهد.
▪️در صورت تلاش و حمل تجهیزات بیش از حد ممکن است دچار اضافه بار شوید و حرکت شما کند می‌شود.
▪️بازیکنان بسته به انتخابهایی که انجام می‌دهند داستان‌های متفاوتی دریافت خواهند کرد و بازی‌ شما را به انتخاب ماموریت‌ها و شخصیت‌های مختلف تشویق می‌کند.
▪️پیشرفت بازیکن از طریق اکتشاف خارج از مسیر هم امکان دارد که باعث یافتن سلاح‌های جدید، اتچمنت های سلاح، آیتم‌ها، اسکیل و غیره را پاداش می‌گیرید.
▪️یکی از دشمنان، «pseudodog» نام دارد که باعث تشکیل دسته‌ای از سگ‌های شبه وار دیگر می‌شود. کشتن سگ اصلی شما را از شر فانتوم ها خلاص می کند.
▪️یک دشمن دیگر زامبی بنام "کنترل کننده" است که با هر حمله سطح تشعشعات را در اطراف منطقه افزایش می دهد.
▪️صاعقه می تواند به شما و همچنین دشمنان آسیب برساند.
▪️تنوع جناح‌ها: «Loners» ها ترجیح می‌دهند تنها یا در گروه‌های کوچک بمانند، «The Duty» ها متعهد به نظم و انضباط نظامی و غیره هستند.
▪️جناح های موجود در بازی گاهی می توانند رهبران خود را تغییر دهند یا از هم جدا شوند.
 
اووووف چقدر خوبه :x :D

امیدوارم مشکلات فنی روز انتشارش تو کمترین حالت باشه.
اگر هم مشکل دار باشه مهم نیست و با آپدیت و پچ حل میشه.
فقط این مشکلات و بدبختیهایی که استودیو متحمل شد روی ویژنی که برای بازی داشتن تاثیری نداشته بوده باشه.
چیزی از بازی کم نکرده باشن و نبریده باشن و...
 
اووووف چقدر خوبه :x :D

امیدوارم مشکلات فنی روز انتشارش تو کمترین حالت باشه.
اگر هم مشکل دار باشه مهم نیست و با آپدیت و پچ حل میشه.
فقط این مشکلات و بدبختیهایی که استودیو متحمل شد روی ویژنی که برای بازی داشتن تاثیری نداشته بوده باشه.
چیزی از بازی کم نکرده باشن و نبریده باشن و...
این ویدئو خیلی خوب بود افت فریم های ویدیوهای قبلی اصلا وجود نداشتن ظاهرا روی ایکس باکس سری ایکس هم بود مود ۶۰ فریم

خوشحالم با همه مشکلاتی که داشتن بازی رو به اینجا رسوندن تاخیرها ناراحت کننده بود ولی بازم خوشحالم که هرقدری که نیاز بود تاخیر زدن و کمپانی مادر هم بهشون اعتماد کرد فشار نیورد واسه ریلیز
 
وای خدای من، نمایش 35 دقیقه ای رو دیدم و واقعا باید بگم دم این سازنده GSC گرم، مشخصه که وجب به وجب و تکسچر به تکسچر بازی رو با عشق خلق کردن. شماهارو نمیدونم ولی منو غرق دنیای خودش کرد و برد به سال 2007 و زمان shadow of chernobyl. اون زمان عظمت اون شاهکار واقعا درک نشد امیدوارم گیمرهای امروزی بفهمن که با چه جواهر نایابی طرف هستن در ژانر FPS.
مشخصه که در خلق اتمسفر بی نظیر stalker کاملا موفق بودن و جالبیش اینجاس که حتی افکت ها و صداگذاری ها و حتی طراحی ها کاملا وامدار و پایبند به نسخه های قبلی علی الخصوص شادو اف چرنوبیل هست. بسته های کمک های اولیه، طراحی های سلاح ها، افکت مخابره بی سیم و اون anomaly detector همه و همه قشنگ از نسخه اول بازی به این نسخه راه پیدا کردن. ضمن اینکه چشممون به جمال چندتا از یونیک ترین دشمنان دنیای استالکر هم روشن شد مثل اون controler های مهیب، snork های دهن صاف کن و زامبی های بی کله و البته اون flesh های بدترکیب که اینجا توی اون anomaly ها ترکیدن.
حقیقتا میگم، اگر بازی مشکلات پرفورمنسی نداشته باشه و به همین شکل قابل بازی باشه تبدیل به یه شاهکار میشه توی این سبک و از نظر من با این مشکلاتی که این بیچاره ها باهاش دست به گریبان بودن خلق همچین اثری واقعا سخته. دقیقا مثل نسخه اولش با یه شاهکار sci fi fps طرفیم.
من همون سال ها که fall out 3 منتشر شد جهان stalker رو بهش ترجیح میدادم، با اینکه سبک بازی ها مجزا هست ولی جهانشون به شکل تماتیک بسیار به هم نزدیکه، امیدوارم اینبار یه fallout killer ببینیم از این بازی :D . البته سو برداشت نشه من خودم عاشق بتسدا هستم و فال اوت از محبوب ترین فرنچایزهامه و این دوتا بازی خیلی ربطی به هم ندارن منتها صرفا به خاطر علاقه ای که به دنیای استالکر دارم و تقریبا جهان هاشون شبیه به هم هست خیلی دوست دارم این بازی جایگاه واقعی خودشو پیدا کنه.
این بازی جزو محبوب ترین بازی های زندگیمه و من با نسخه های قبل به معنای واقعی کلمه زندگی کردم. امیدوارم این بازی موفق بشه هم توی نقدها هم توی فروش و هم جوایز آخر سال، حداقال در ژانر خودش بتونه مقام اول رو کسب کنه.
 
عجب اتمسفری! همون چیزی که ازش انتظار میره :دی چقدر بهینه تر شده ویدیوهای قبلی افت فریم واضح داشت توی این 2 تا ویدیو آخر افت فریم محسوس ندیدم
البته باز UE5 ها.
نمیشه به این لعنتی چشم بسته اعتماد کرد.
=====================

S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl — World & Locations​

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or