Zenless Zone Zero

سازنده
Mihoyo
سلام خدمت دوستان بازی سنتری
همونطور که میدونید Mihoyo یه عنوان جدید داره منتشر میکنه به اسم Zenless Zone Zero.هنوز تاریخ انتشار بازی مشخص نیست ولی احتمال زیاد 2024 باشه.
بازی در یک کلانشهر آخرالزمانی به نام نیو اریدو اتفاق می‌افته. موجودات شناخته شده به عنوان Ethereal از پورتال هایی به نام Hollows به دنیای انسان سفر کرده اند. اتریال ها بیشتر بشریت را ویران کرده و اکثر آنها را از بین برده اند. با این حال، گروهی منتخب از بازماندگان، با استخراج فناوری و منابع اتریال، از یورش پیش رو جان سالم به در برده اند.
سبک بازی هم نیاز به توضیح خاصی نداره.یه بازی گاچا تو سبک PGR و HI3 هستش.
1.jpg

3.jpg

تریلر بازی :
 
آخرین ویرایش:
من الان Interknot level 39 هستم و رسما دیگه هیچی برای انجام دادن نیست به جز فارم روزانه متریال ها :D hollow zero هم که محدودیت هفتگی داره. اون کوین های HIA آفیسر میومیو مونده که انگار شانسی پیداشون میشه. امیدوارم پچ بعدی محتوای جدید بدن
 
  • Like
Reactions: Avada and ce7en44
تغییرات پچ های آینده 8->:

[Official] We will be able to use our agents in New Eridou in a future update; It will no longer be just Belle and Wise

[Official] It has been announced that the HDD TV mode and the in-game combat experience will be optimized and will receive Improvements This in search of giving players a better combat experience; with more options and diversity

[Official] In version 1.1 we can obtain profile icons for the characters & Agents we have

[Official] New future changes
➤We will get profile icons of our characters (1.1)
➤Manual chain attack mode will be added (1.1)
➤The game's combat and TV interface will be optimized (1.X)
➤In a future version you will be able to use your agents on the New Eridou map
➤(More immersive and interactive story missions with the environment and npcs (1.1
➤There will be improvements to the character model design (1.X)
➤Preset alignment option added (1.2)
➤Acceleration in TV mode will no longer be interrupted by other events (1.2)
➤There will be a new option to obtain rewards lost in missions; this with the help of Fairy after meeting certain requirements (1.2)
➤After reaching a certain level in inter-knot an option to freely change the time will be unlocked (1.2)
 
من الان Interknot level 39 هستم و رسما دیگه هیچی برای انجام دادن نیست به جز فارم روزانه متریال ها :D hollow zero هم که محدودیت هفتگی داره. اون کوین های HIA آفیسر میومیو مونده که انگار شانسی پیداشون میشه. امیدوارم پچ بعدی محتوای جدید بدن
شخم زدیم هیچی نی الان ایونت جدیدم رفتم محدود به دیلی بودن هست نمیشه همشو یه دفعه رفت لااقل بزارن اکسپی بگیریم برسیم interknot lvl 45 بتونیم باسی که تو سینماتیک هالو زیرو بودو بریم
گیر کردم رو lvl 42 حالا حالا هم بالا نمیره
مگه قرار نبود استوری بدن برا zhu yuan؟
محاسبه پولیکروم های پچ 1.1:

View attachment 344598
خیلی دارک شد که کل پچ میشه ۷۷ تا tape برای f2p
با این وضع pull کردن ژو یوان منطقی نی سیو کنیم برای چینگی و جین بهتره بنظرم
من فکر میکردم هر بنر حداقل بشه یه بار تا گارانتی رفت ۷۷ تا ینی کلا یدونه از دوتا بنر پچ هم به زور تا گارانتی میره
تازه فرض کن ۵۰ ۵۰ به کارکتر تکراری ببازی بره c1 یا بدتر به w engine ببازی :-"
 
Zenless Zone Zero Logo
featuredImage-17.jpg

HomeNews

Ridu Renovation Talk Vol. 1​

Hi, Proxies!

Since the official release of Zenless Zone Zero, many enthusiastic Proxies have been attracted to New Eridu to visit and explore. We would like to thank each and every Proxy for their interest and support!

As a creative team eager to showcase our unique style and content to every player, we're constantly thinking about how to shape the city of New Eridu and bring its daily life closer to everyone. Every time we see how the characters and stories resonate with you and how eagerly you are waiting for more new content, we truly feel that the city is becoming more real and alive.

Throughout this journey, we have also realized that many areas in the game need further refinement and optimization. We have received invaluable feedback from you, such as improving the connection between the HDD TV mode and combat experience, offering more diverse and challenging combat options, and optimizing some repetitive exploration experiences.

In the first issue of the "Ridu Renovation Talk," we'd love to discuss some of the main issues raised in your feedback and share our current plans for optimizing the game and future updates.



Optimizations expected to be implemented in Version 1.1:

1. In terms of the narrative experience, in the latest story missions of Version 1.1, for the first time, you will be able to interact with New Eridu's neighborhoods and fight through levels to advance the story's progress from the perspective of the mission's protagonist.

2. A button for "Manual Chain Attack" mode will be added to the squad lineup interface before entering combat. In this mode, after Stunning an enemy, your actions will not trigger other Agents' Chain Attacks. Additionally, a "Cancel Chain Attack Combo" function will be added to combat, allowing you to choose whether to use the "Manual Chain Attack" mode according to your preferences.

3. In terms of combat, we have added a series of challenging combat missions and game modes that will be continuously updated. All Proxies are welcome to try them out in the new version.

4. In Shiyu Defense, we have improved the display of enemies' attribute resistances, making it easier for you to select suitable Agents for each challenge.

5. After unlocking a new Agent, the Inter-Knot avatar of that Agent will be automatically unlocked. Now you can select your favorite Agent as your Inter-Knot avatar.

6. The battle menu interface on mobile devices will allow you to customize certain UI buttons within a preset plan, so you can choose the controls that best suit your playstyle.



Optimizations expected to be implemented in Version 1.2:

1. For completed Story Commissions and Exploration Commissions with uncollected rewards, we will be adding a "Fairy Assistance" feature (temporary name). Once you meet certain requirements, you can hand over these missions to Fairy and receive all the uncollected commission rewards after a set period of time.

2. While exploring the "Monitor Array" the automatic accelerated playback, when enabled, will not be interrupted by other events. Additionally, the animation playback speed for some events will be increased, providing a smoother gaming experience.

3. A "Preset Lineup" feature will be added. You will also be able to choose whether to include Bangboo in your lineup for battle commissions. The lineup controls before the "Shiyu Defense" will also be optimized.

4. The entrance location for Agent Training will be adjusted, and repeated combat stages will be added, making it easier to access training and familiarize yourself with Agent-specific controls.

5. After reaching a certain Inter-Knot level, a feature that allows you to freely change the time will be unlocked, making it more convenient to adjust the in-game time.

6. Based on your feedback, we have optimized the background brightness in some commissions.



Optimizations expected to be implemented in later versions:

1. Currently, you can only control Wise or Belle in the city instead of other Agents you have obtained. In the Special Program Livestreams of later versions, we will announce our current progress and future plans. Please stay tuned!

2. We will be continuously improving the models for some Agents to provide Proxies with an improved visual experience.

3. We will continuously optimize the interface interaction experience and combat interface UI. All Proxies are welcome to explore the game further and let us know your suggestions.



The above is just part of our optimization plans. We will continue to pay attention to your gaming experience and further refine the game. We will keep adding more fun and challenging combat elements and adjusting the balance of the different game modes.

We are aware that there is still much room for our team to grow and develop. Together with you, we hope to build New Eridu into the city of your dreams. Please continue to share your thoughts with us through our official feedback channels!
 
خوب....امروز.... 50/50 باختم به سولجر 11 :(


ولی ژو یوان هم گرفتم در نهایت:-"

سولجر رو پیتی زیر 10 باختم...
ولی ژو یوان دقیقا 80 باز دوباره... (الن هم 80 :| ) و جم هام تخلیه تخلیه شد، با جم های روزانه رسیدم به ژو یوان :))
 
شخم زدیم هیچی نی الان ایونت جدیدم رفتم محدود به دیلی بودن هست نمیشه همشو یه دفعه رفت لااقل بزارن اکسپی بگیریم برسیم interknot lvl 45 بتونیم باسی که تو سینماتیک هالو زیرو بودو بریم
گیر کردم رو lvl 42 حالا حالا هم بالا نمیره
مگه قرار نبود استوری بدن برا zhu yuan؟

خیلی دارک شد که کل پچ میشه ۷۷ تا tape برای f2p
با این وضع pull کردن ژو یوان منطقی نی سیو کنیم برای چینگی و جین بهتره بنظرم
من فکر میکردم هر بنر حداقل بشه یه بار تا گارانتی رفت ۷۷ تا ینی کلا یدونه از دوتا بنر پچ هم به زور تا گارانتی میره
تازه فرض کن ۵۰ ۵۰ به کارکتر تکراری ببازی بره c1 یا بدتر به w engine ببازی :-"
معمولا یه سافت پیتی از ۷۵ به بالا هست که به صورت تصاعدی افزایش پیدا میکنه، یعنی حتی اگه بدشانس باشی هم تقریبا هیچوقت به ۹۰ نمیرسی و بین همون ۷۵ تا ۸۰ دیگه میگیری:D
 
  • Like
Reactions: Avada
معمولا یه سافت پیتی از ۷۵ به بالا هست که به صورت تصاعدی افزایش پیدا میکنه، یعنی حتی اگه بدشانس باشی هم تقریبا هیچوقت به ۹۰ نمیرسی و بین همون ۷۵ تا ۸۰ دیگه میگیری:D
خدا وکیلی به من اگه یه دونه دیگه w engine بده شهرو به اتیش میکشم:D
کلیپارو میبینی تو یوتیوب یارو رو تو هارد پیتی میبازه خیلی دارکه
بعد پول خرج میکنه که بگیره تو هارد پیتی میگیره میشه ۱۶۰ ۱۷۰ تا pull
یدونه بود یارو w engine اختصاصی الن زد بعد ویپن ۷۵ به ۲۵ عه تو هارد پیتی داد میگفت امکان نداره ببازیم ۷۵ به ۲۵ رو
there you go گرفتم
باخته بود خبر نداشت=))
باز پول زد رو هارد پیتی گرفت اخر
خیلی سیستم مسخره ای هست صد رحمت به میکروترنزاکشن
۸۵ ساعت تا الان پلی دادم کلا ۲ تا کارکتر s دارم:D but it is what it is we got no choice
 
  • Like
Reactions: ce7en44
50/50 رو روی پیتی 80 به grace باختم و بعد هم رو حدود 80 ژویوان رو گرفتم :| هرچی سیو کرده بودم برای miyabi و انجین سیگنیچرش دود شد رفت هوا. البته Resonaboo رو پیتی 20 گرفتم حداقل این یه دلگرمی بود :(

فعلا دو تا تیم خوب ether و physical بستم
Zhu Yuan + Nicole + Anby
Nekomata + Lucy + Piper
ice رو هم انشالا دو سه ماه بعد با miyabi
 
  • Like
  • Sad
Reactions: ce7en44 and Avada
محاسبه پولیکروم های پچ 1.1:

View attachment 344598
تازه این چیزی که مشخص کرده برای پولیکروم یکی از بخش های بزرگ پولیکرومش شیو دفنس هست که عملا برای ما قفله s گرفتن از یه جایی به بعد
الان شیو دفنس 9 به بعد رو s گرفتن بدون تیم دوم قوی عملا غیر ممکنه
پس ینی کمتر از 77 تا هم قراره بگیریم
خودم ۱۰ رو B زدم ولی ویکلیش سخت تره المنت ها مهمن مگه انقد قوی باشی که المنت دیگه مهم نباشه(خودم با الن رد کردم از ۷ تا ۱۰ رو) ک اینم ینی باز پول خرج کرده باشی
بیلی هم اپگرید کنین برخلاف این ک میگن ضعیفه اندر ریتده برست وحشتناکی داره از نزدیک
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or