رامون راسل، توسعه دهنده کهنه کار سونی، گفته است که بهترین بازی های پلی استیشن زمانی ساخته می شوند که صداهای متنوعی در استودیو توسعه دهنده وجود داشته باشد.
راسل در صحبت با استفان توتیلو از Game File اظهار داشت که وجود توسعه دهندگان با پیشینه های مختلف منجر به بازی های بهتری می شود؛ زیرا آنها دید واضح تری ارائه می دهند.
مصاحبه راسل بیشتر حول حالت لیگ های سیاهپوست MLB The Show 24 می چرخید، اما اشاره اصلی اون به بازی های مرد عنکبوتی ساخته استودیو اینسومنیاک بود.
بازی Marvel's Spider-Man 2، سال گذشته برای PS5 عرضه شده بود.
Diverse Voices Make PlayStation Games Better, Says Sony Dev - PlayStation LifeStyle
راسل در صحبت با استفان توتیلو از Game File اظهار داشت که وجود توسعه دهندگان با پیشینه های مختلف منجر به بازی های بهتری می شود؛ زیرا آنها دید واضح تری ارائه می دهند.
مصاحبه راسل بیشتر حول حالت لیگ های سیاهپوست MLB The Show 24 می چرخید، اما اشاره اصلی اون به بازی های مرد عنکبوتی ساخته استودیو اینسومنیاک بود.
میدونید چرا مرد عنکبوتی اینقدر خوب بود! زیرا تیم توسعهدهنده متنوع، با صداهای متفاوت و نماینده هر نژادی داشته است و از طرفی دیگر، به صحبتهای کارمندان آفریقایی-لاتینی و سیاهپوست خود گوش می کنند.
بخش سرگرمیهای تعاملی سونی یک نهاد انتفاعی است و مسئولیت افزایش ارزش سهامداران را بر عهده دارد و همچنین بازی های فوق العاده ای میسازند؛ برای ساخت بهترین بازی ها، باید افرادی با پیشینه های مختلف را جمع آوری کنید و آن هم به این دلیل است که آنها نماینده اصلی و دقیق دیگران هستند.
بازی Marvel's Spider-Man 2، سال گذشته برای PS5 عرضه شده بود.
Diverse Voices Make PlayStation Games Better, Says Sony Dev - PlayStation LifeStyle