Multi Platform JUDAS

سازنده
Ghost Story Games
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Ghost Story Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1670553439143.png

Ghost Story Games استودیویی که Ken Levine خالق افسانه ای سری Bioshock تاسیس کرد بالاخره Judas را معرفی کردند.

Judas یک شوتر اول شخص داستانی است که توسط Ghost Story Games، استودیویی به رهبری کن لوین، مدیر System Shock 2، BioShock و BioShock Infinite توسعه یافته است.

این بازی برای رایانه های شخصی (از طریق Steam و فروشگاه Epic Games)، ایکس باکس سری X|S و پلی استیشن 5 عرضه می شود.

تیم پشت بازی همان Irrational Games سازنده بایوشاک است که تعطیل شده بود. سرپرستی بازی به عهده ی کن لوین خالق Bioshock گذاشته شده و ده ها توسعه دهنده سابق Irrational Games لوین را یاری می دهند.

روایت کوتاه از داستان بازی:

سفینه ای در حال تلاشی و نقشه فراری ناامیدانه

یهودای مرموز و پریشان! تنهاترین امیدت برای بقا اتحاد است یا شکستنش با خصم ترین دشمنان. برای بازسازی خرابه ای که به ارث گذاشته ای آمدی یا رها کردن و به تماشا نشستن سوختنش؟

تریلر معرفی در TGA 2022:
 
آخرین ویرایش:

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
805
نام
پویا
عاشق اتمسفر و تم بازی شدم. خیلی وقته دلم بایوشاک جدید میخواد و این میتونه منو به آرزوم برسونه ولی خب گفته میشه روند توسعه بازی زیاد جالب نبوده و بهتره هایپم رو کنترل کنم. امیدوارم کن لوین مثل nمورد سازنده ای نشه که بعد از جدایی سقوط آزاد کردن :(
 

milad3d

کاربر سایت
May 3, 2012
401
نمایش بازی که خیلی خوب..
منم عاشق اتمسفر بایوشاکم و واقعا سری بایوشاک جز بهترین تجربه های زندگیمه مخصوصا نسخه یکش..
فقط گیم پلی بازی به نظر مثل نسخه های قبلی میاد و با همون مکانیزم ها...نمیدونم جواب میده یا نه
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
خیلی وقته فعالیت نداره
گزینه هام تموم شد.
کاربر دیگه‌ای که فعال باشه و لویال ممبر نشده باشه نمیشناسم.
از کاربرهای جدیدتر و پر انرژی یکی دستش رو بگیره بالا :D


====================
یک چیزی که بعد دیدن تریلر دیشب ذهنم رو مشغول کرده اینه که چرا کن لوین باید استودیو رو ترک میکرد و این همه سال غایب میبود تا ما Judas رو ببینیم؟
بازی کاملا میتونه اسم بایوشاک رو به دوش بکشه!
چرا ما و خودش رو این همه معطل کرد؟
 
آخرین ویرایش:

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,025
نام
رضا
گزینه هام تموم شد.
کاربر دیگه‌ای که فعال باشه و لویال ممبر نشده باشه نمیشناسم.
از کاربرهای جدیدتر و پر انرژی یکی دستش رو بگیره بالا :D


====================
یک چیزی که بعد دیدن تریلر دیشب ذهنم رو مشغول کرده اینه که چرا کن لوین باید استودیو رو ترک میکرد و این همه سال غایب میبود تا ما Judas رو ببینیم؟
بازی کاملا میتونه اسم بایوشاک رو به دوش بکشه!
چرا ما و خودش رو این همه معطل کرد؟
چون کن لوین بعد ساخت اینفینیت به شدت خسته شده بود و احساس پیری میکرد جوری که میگفت عکس خودم قبل و بعد از ساخت اینفینیت میدیدم حس میکردم پیر شدم میگفت همه انتظار داشتن بعد اینفینیت یه بازی بزرگتر بسازم که میگفت در صورت این کار عقل خودم از دست میدادم.😁
کن لوین استودیو رو ترک نکرد irrational games سابق تقریبا بسته شد و از یک تیم صدنفره و بزرگ به یک تیم 15 نفره و کارآفرین تقلیل پیدا کرد و تو سال 2017 به نام ghost story games برندسازی شد هنوز هم ناشر بازی و مالک take two.
لوین بارها اعلام کرده بود که نمیتونه در کنار یک خالق و کارگردان خوب مدیر خوبی هم باشه جوری که استودیو صد نفره و بزرگ ایرشنال گیمز مدیریتش براش کابوس شده بود و استرس زیادی داشت حتی بخاطر همین موضوع اواخر ساخت اینفینیت رادفرگسون به مدیریت تیم اضافه شد تا همه چی برا انتشار بازی آماده بشه.
به همین خاطر غایب بود و استودیو ارشنال دوباره ریبرند شد تا به قول خودش مثل زمان bioshock 1 بتونه هم تیم مدیریت کنه هم به قول خودش اسم به اسم اعضای استودیو رو بشناسه و بتونه راحت باهاشون کار کنه.
با وجود اینکه dark souls بهترین بازی عمرم بوده اما برترین بازیساز زندگیم قطعا کن لوین.
این بشر یک اسطوره تکرار نشدنی که فریم به فریم بازی هاش تکرار نشدنی و شاهکار محض.
 
آخرین ویرایش:

FERYGAMER

کاربر سایت
May 5, 2013
376
نام
فرنود
در حالی که 2K حدود ده ساله در ساخت بایوشاک جدید دست و پا میزنه (چند بار پروژه ریبوت شده)، Judas به نظرم به بهترین شکل قراره ما طرفدارای بایوشاک رو راضی کنه.
یه نکته که از بازی گرفتم حس میکنم لوپ ( یه چیزی مثل Returnal) میتونه نقش مهمی داشته باشه.
 
  • Like
Reactions: Destro and NaViiDii

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,481
نام
Nightwing
در حالی که 2K حدود ده ساله در ساخت بایوشاک جدید دست و پا میزنه (چند بار پروژه ریبوت شده)، Judas به نظرم به بهترین شکل قراره ما طرفدارای بایوشاک رو راضی کنه.
یه نکته که از بازی گرفتم حس میکنم لوپ ( یه چیزی مثل Returnal) میتونه نقش مهمی داشته باشه.
کنجکاوم ببینیم بین Judas و Clockwork revolution کدوم موفقتر میشه
 
  • Like
Reactions: FERYGAMER

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
کن لوین با ارسال این طرح هنری به احتمال انتشار اطلاعات جدید در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد \m/.
سم لیک دوست داشتنی هم واکنش نشون داد :D.

بازی انگار واقعا ارتباط معناداری با بایوشاک اینفینیت داره. اون رسما الیزابت هست آخه
ویرایش: البته این تصویر به آثار بزرگی که لوین ساخته اشاره داره به نظرم، الیزابت نماد بایوشاک، هکر و اون هوش مصنوعی شیطانی نماد سیستم شاک و تصویر سمت چپ هم اثر بزرگ بعدیش یعنی judas رو داره بهش اشاره میکنه
 
آخرین ویرایش:

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
IMG_20240326_200326_421.jpg

اطلاعات جدید:

• شخصیت اصلی بازی حافظه ی خود را از دست داده است

• این به بازی به عنوان Bioshock در فضا معرفی شده است و داستانی غیرخطی دارد.

• تصمیمات شما بر روی بازی تاثیر زیادی دارد و میتواند تجربه ی شما را منحصر به فرد کند.

• 10 سال است که درحال ساخت است.

• این عنوان در گیمپلی و داستان‌ سرایی غنی ازطریق شخصیت‌های عالی شباهت‌ هایی با سری بایوشاک دارد اما فراتر از آن ظاهر میشود.

• شخصیت اصلی به اسم جوداس، در شهر فضایی مِی‌فلاور با سه شخصیت کلیدی ( تام، نفرتیتی و هوپ ) ارتباط میگیرد که تاثیر قابل توجهی روی او دارند. آن‌ها عملا نمایندگان سه گروه مهم در این سفینه‌ بزرگ هستند. آنها به‌طور مداوم به کارهای شما واکنش نشان میدهند

• تروی بیکر در نقش یک کلانتر به اسم تام ایفای نقش کرده است

• ساختار غیرخطی عجیبی در بازی جریان دارد. شخصیت‌های کلیدی دیگر، همزمان با جلو رفتن داستان برای شما اتفاقات متفاوتی را پشت سر می‌گذارند. هم شما روی داستان‌های آنها تاثیر میگذارید و هم آنها روی داستان شما

• بازی هنوز تا پایان مراحل ساخت فاصله دارد
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل

ویدیو مصاحبه را دیدم و تبدیل شد به مورد انتظارترین بازیم. چیزهایی که میگه به خصوص این سیستم لگو را اگه بتونن خوب پیاده بکنن میتونه به شدت تجربه متفاوتی بشه. من به خاطر داستان Bishock ها را بارها تموم کردم ولی چیزی که شاید جنبه منفیش بود (به خصوص در مورد Infinite) این بود که تجربه گیم پلی بازی تقریبا دفعات مختلفی بازی میکردم یکسان بود ولی این سیستم لگو میتونه تجربه بازی را کاملا هر بار متفاوت بکنه.

عملا بازی هم Narrative و هم Gameplay را بر اساس این سیستم Lego پیاده کرده که میتونه هم نحوه روایت و داستان را تحت تاثیر قرار بده و متفاوت بکنه هربار و هم گیم پلی را میتونه تغییر بده. این سه کاراکتر اصلی و روابطشون و تاثیرشون روی بازی و داستان بینشون را خیلی دوست دارم تجربه کنم.

اشاره کرد که کاراکتر هربار که میمره هم زنده میشه و به نحوی مثل سیستم بازی های سولبورن احتمالا میشه از چیزهایی که بدست آوردی سری قبلی تو پیشبرد کاراکتر و قدرتهاش استفاده کنی. و مثل اینکه ساختار مرحله و لی آوت نقشه هم فرق میکنه. میشه گفت روگ لایک طور هست بازی. البته اینو کامل توضیح نداد.

گرافیک بازی هم تو بعضی از فوتیج ها عالی بود ولی بعضا جاها کار داره که البته طبیعی هست. البته از بعد هنری من به شدت ازش خوشم اومده.

واقعا حیف که 10 سال از بازی فردی مثل کن لوین محروم بودیم و کاش یک روشی بود بیشتر بازی میساخت ولی خب به نظر انتظار ارزش داشته.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر