خبر رسمی بازیهای استارفیلد، Hi-Fi Rush و Sea of Thieves برای PLAYSTATION 5 عرضه خواهند شد

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
بعضیا میگن با رفتن مایکروسافت از رقابت سونی هر کاری دلش بخواد میکنه
ببخشید سونی کی تا حالا بخاطر رقابت کاری کرده؟:D
این نسل قیمت کنسول گرون کرد سرویس گرون کرد بازیهاش رو 70 دلاری کرد
سونی بخاطر فن بیسش هرکاری دلش بخواد میکنه
 

ehsan M

کاربر سایت
Sep 12, 2015
1,811
خوب فکته که فرق نداره ! این که تا دسته زوم کنی اینا بدرد سگ نمیخوره فرق وقتی که چشم عادی در حالت عادی یه چیز به راحتی تشخیص بده ! ! و بله 1080 و فورکی فرقشون پشمک حاج عبدالله مگه تی وی 100 اینچی چیزی با 200 میلیون قیمت شاید یه تفاوت اثر گذار نشون بده فریمم که بالا 60 قشنگ سیرک و حداقل تو بازیا داستانی هیچچچچچچچچچچچچچچچچ اثری نداره هیچی به معنی واقعی کلمه و اصلا حس نمیشه ! من چیزی که برام واضح نباشه رو فقط و فقط دزدی میدونم و استفاده از اعداد تفاوت باید مثل روز روشن باشه عین 1080 و 720 که بدون هیچ زوم هیچ چیزی مثل روز روشن فرقشون یا 30 60 فریم
راجب اجرا بازیا قدیمم همین الان رو 4 هک شده میتونی میلیون ها بازی ماقبل تاریخ بازی کنی که فکر نمیکنم اهمیتی داشته باشه یا میتونی یه پی سی ارزون بخری بازیا دوره قدیم بری چیزی که الان مهم رو 5 با 500 دلار میشه عملا تمام بازیا روز شخم زد با بالاترین کیفیت ممکن که واضحه و مشخصه حالا شاید بشه 5 هزار فریمم بازی کرد یا 500 کی ولی بعیده اهمیتی داشته باشه وقتی برای فهمیدنش باید دست به میکروسکوپ و تلسکوپ بشی !
کیفیت 1080 و 4k روی تلویزیون 55 اینچ اونقدری مشخص و متفاوت از همدیگه هست که اگر به مادر بزرگ من نشون بدی متوجه میشه
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
خب من با موفقیت کنسولو فروختم :D
فعلا رفتم PC، ولی با عرضه PS5 PRO اونو میگیرم.

خاک تو سر اسپنسر:D تنها کار خوبش اینه میشه گیم پس رو روی PC داشت. فعلا عناوین منتشر شده سونی و بازیای سابقا انحصاری گیم پس رو بزنیم.:D

مردک الدنگ اگه BGS رو نخریده بود من همون PS5 رو گرفته بودما....
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
با توجه به اینکه قراره چند روز دیگه در مورد این ماجراها صحبت کنن، می‌شه گفت از حالت شایعه خارج و تبدیل به واقعیت شده. مگر اینکه کل این داستان‌ها، یه نمایش مضحک از طرف شوالیه‌های توئیتری ایکس باکس بوده باشه و بعدش مشخص بشه داستان خیلی محدود هست (در حد دو تا دونه بازی آنلاین یا چیزهایی با مخاطب خاص) و این‌طوری نیست که مثلاً Halo و Gears of War برای پلی استیشن بیان. ملت هم جلوی فیل اسپنسر سجده می‌کنن و می‌گن حضرت چقدر به ما لطف داره و توی این چند روز اشتباه می‌کردیم و In Phil We Trust و از این صحبت‌ها! ولی همچین تئوری توطئه‌ای، احتمالش در حد ۰.۰۰۰۱٪ هست و خیلی بعیده سراغ این مسخره‌بازی‌ها رفته باشن! :D
با دوستان هم موافقم که فیل اسپنسر احتمالاً یه جوری صحبت می‌کنه که فضا تلطیف بشه و خشم و عصبانیت ملت بیاد پایین. البته هنوز هم واقعاً نمی‌دونیم اوضاع به چه شکلی پیش می‌ره و به شکل محدود بازی‌های خاصی رو برای پلی استیشن و سوئیچ منتشر می‌کنن یا قراره کم‌کم نوبت به همه بازی‌ها برسه. امیدوارم به خوبی شفاف‌سازی بکنن و بشه حداقل تا حد خوبی فهمید که استراتژی مایکروسافت چیه، ولی شک دارم و فکر می‌کنم یه جوری صحبت می‌کنن که فعلاً کل داستان مشخص نمی‌شه و یه ذره طول بکشه.
---------
به نظرم شایعاتی که در مورد گیم پس به گوش می‌رسه، به مراتب ترسناک‌تر از انتشار بازی‌ها برای پلی استیشن هست. بازی‌های مایکروسافت که به هر حال روز اول برای پی‌سی هم میان و انحصاری کامل نیستن و حالا پلی استیشن هم اضافه بشه، نهایتش یه مدت کل‌کل کنسولی و طنز و میم‌های باحال داریم و تموم می‌شه می‌ره. ولی گیم پس قراره پلتفرم اصلی مایکروسافت در دنیای بازی باشه و خیلی‌ها مثل من به خاطر همین گیم پس سراغ کنسول ایکس باکس رفتن (و کاملاً هم راضی بودم تا الآن).
از دیروز بحث‌های مختلفی دیده می‌شه و یکی می‌گه شاید Call of Duty برای گیم پس نیاد (در حالی که نصف صحبت‌های تاپیک خرید اکتیویژن در مورد این بود که CoD روی پلی استیشن دیگه اهمیتی نداره، چون ملت با گیم پس به طور رایگان«!» روی ایکس باکس بازی می‌کنن). یکی دیگه می‌گه شاید بازی‌های فرست‌پارتی محدود به گیم پس آلتیمیت بشن و از اون بدتر، نگرانی‌هایی هست که شاید اصلاً بازی‌های فرست‌پارتی در آینده با تأخیر روی گیم پس بیان. البته فعلاً فقط در حد نگرانی و شایعات بی‌منبع هست و شاید اصلاً این اتفاقات نیفته، ولی اگه بیفته یعنی بزرگ‌ترین نقطه قوت گیم پس زیر سؤال می‌ره و حتی می‌تونه به این معنی باشه که برای عرضه بازی‌های تردپارتی روی گیم پس هم کمتر خرج خواهند کرد. بحث‌های دیگه‌ای هم هست که شاید قیمتش افزایش زیادی پیدا کنه یا مثلاً یه مدل جدید و بالاتر از آلتیمیت بیارن که توی اون مدل، بازی‌های فرست‌پارتی روز اول و CoD و اینا حضور داشته باشن ولی با قیمت بالاتر.
کلاً وضعیت آشفته‌ای برای مایکروسافت پیش اومده و باید نهایت تلاش‌شون رو بکنن که این موج منفی رو یه جوری پشت سر بذارن. یکی از راه‌هاش هم می‌تونه این باشه که بیان دوباره یه سری آمار و ارقام ارائه بدن و بگن تعداد مخاطبان ایکس باکس نسبت به سال قبل ۱۰۰ میلیون بیشتر شده و درآمد ایکس باکس فلان قدر بالا رفته و اساتید توئیتری هم جشن بگیرن. مثل یکی از شوالیه‌ها (جز کوردن) که چند وقت پیش نوشته بود «ایکس باکس در مسیری پیش می‌ره که به زودی درآمدش از پلی استیشن بیشتر می‌شه.» و یه شوالیه دیگه (تام وارن) هم طعنه زده و گفته بود: «آره حاجی! خرجش هم فقط ۶۹ میلیارد دلار بوده!» :D

624806_24xboxoooo.jpg


والا اگه پسرعمه منم می‌تونست از ننه باباش پول بگیره و در عرض دو سال حدود ۸۰ میلیارد دلار برای خرید بزرگ‌ترین ناشرها هزینه کنه، آمار مشتری‌ها و درآمدش بالا می‌رفت و چیزی نیست که جای تعجب داشته باشه! :D
 
آخرین ویرایش:

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
جاینت بامب گفته Geow هم میخواد بیاد PS5 😂
این خبر خیلی خوبیه من همیشه تو فروم گرز هم میگفتم باید این بازی بعد از pc برای ps5 هم اگه میومد خیلی خوب میشد منتها اون زمان خیلی سناریو غیر ممکن به نظر میرسید و شرایطش محیا نبود. همین الان اگه شایعه های ریمیک درست باشه بهترین زمان هست که این فرنچایز ورود کنه به اکوسیستم پلی استیشن و موج بسیار عظیمی از پلیر ها ساپورتش میکنن و همین باعث میشه شاید Gears Esport هم احیا بشه. از طرف دیگه بازی هیچ وقت با مشکل کمبود پلیر مواجه نمیشه و طول عمر بازی و ساپورت بازی هم افزایش پیدا میکنه. قطعا این چیزیه که طرفدارای واقعی بازی میخوان.
در مورد خود خبر هم به نظرم ماکروسافت با بیانیه ای که تو این چند سال اخیر میداد به نوعی چراغ سبز رو داده بود. حالا شاید در موج اول بازیهای اکس باکس به صورت دیجیتالی/فیزیکی برای پلی استیشن عرضه بشن و بعد مدتی با موافقت سونی گیم پس رو هم اضافه کنن.
حالا فعلا در سطح شایعه، حدس و گمان هست تا اینکه خود ماکروسافت به صورت رسمی تایید یا رد کنه این قضیرو.
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,934
برای سونی برخلاف نینتندو فروش سخت افزار سود چندانی نداره یادمه نسل ۷ ضرر ده هم بود الان اگه ضرر ده نباشه چندان سود ده هم نیست. بیشتر درآمد این شرکتا از فروش بازی روی پلتفرمشونه. It’s a number of user’s game.البته تا الان این بوده اگه مایکرو بره کنار سونی میتونه کنسول نسل بعد رو گرونتر بفروشه. که خب اینم برای مصرف کننده بد میشه. میگی نه محصولات بی رقیب دیگه سونی رو نگاه کن همیشه جزو گرونهای بازاره فقط کنسول پلی استیشن قیمت کمی داشت که اونم بخاطر رقابت سختی که نسل ۷ تجربه کرد بود. ( فکر کرد بی رقیبه کنسول ۶۰۰ دلاری داد فروشش کم شد بخاطر وجود رقیب قیمت رو اورد پایین)

در مورد کلاود جایگزین خود کنسول فیزیکیه و هر چقدر ناگوار باشه این جایگزینی بزودی اتفاق میفته. مثل جایگزین شدن دی وی دی پلیر با نتفلیکس.

نینتندو و سونی رقیب نیستن اصلا تو یه لیگ متفاوت بازی میکنن مخاطبای خودشون دارن. مایکروسافت با این همه هزینه نتونست رقابت کنه گوگل هم که فلنگ رو بست بعید میدونم شرکت دیگه ای بیاد.
کلود صحبتش از نسل هفت زمانی که بازیهای آنلاین زیاد شده بودن حرفش بود، بازی تماما آنلاین اومد MAG ، کنسول تماما آنلاین اومد OnLive و...
و الانم داریم میریم نسل ده خبری نیست آنچنان که کامل بیاد جای کنسول فیزیکی
شایدم بالاخره خبری شه ولی خب به هر حال خیلیا بازم سخت افزار فیزیکی رو فکر کنم ترجیح بدن چون هرقدر کیفیت نت بالا میره کیفیت بازیا و رزولوشن و... شونم بیشتر میشه و همه نتی ندارن 4K بتونن بازی نسل نه بازی کنن، گیم با فیلم فرق داره و چند برابر نت بهتر میطلبه تا تجربه خوبی بده. به اون نقطه هم یه روز برسیم باز این وسط کنترلرهای حرکتی و VR و در آینده چیزای مشابه که ممکنه بیان با پیشرفت تکنولوژی خواهند بود که مایکروسافت بعد کینکت درشو تخته کرد. بازار جدیدی که به وجود بیاد و انحصاری دست سونی و نینتندو باشه در همین زمینه ست، همه بازیاشونم عمرا بیان مولتی کنند خصوصا نینتندو ورشکست هم شه این کارو نمیکنه. سونی ولی احتمالا همچنان غیر تعداد معدودی از عناوین تاپش کلا تو کار مولتی باشه ولی اینکه این سیاست رو همواره به همین شکل ادامه بده تضمینی نیست به نظرم.
 
  • Like
Reactions: HalfLife G

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
در مورد کلود گیمینگ هم من فکر نمیکنم مایکرو بتونه دست بالا رو داشته باشه

از نظر تکنولوژی جلوتره، مال خودشه، هزینه ها میتونه کمتر پاش در بیاد
ولی بحث همون بحث جذب مخاطبه...

لایبرری خیلیا روی PSه الان
مشترکین PSN و کلا مخاطب PS خیلی بیشترن
اونجا بحث رقبای دیگه هم مطرح میشه، آیا سونی و استیم و حتی اپل، میزارن کسس بخواد مخاطب هاشون رو بدزده؟
آیا اصلا کلود در کل دنیا و نه فقط چندتا کشور، اونقدر مخاطب و امکانش رو داره الان؟

یه سری چیزا بحث این نیست مایکروسافت چقدر پول داره و بتونه سرمایه گذاری کنه رو این بخش، دنیا باید به اون پیش نیاز برسه

یه زمانی سونی اومد کنسول تمام دیجیتال PSP GO معرفی کرد... نابود شد و اصلا نگرفت اون زمان
ولی الان عادی شده تمام دیجیتال

یه زمانی سونی بازی 256 نفر آنلاین داد، الان بازی های با ابعاد بزرگ و 100 نفر و ... عادین

مایکروسافت کنسول تمام آنلاین میخواست بده (البته الانم گویا دست کمی نداره و حاضرس میطلبه سیستم هاش)، ولی الان نسبت به نسل قبل خیلی راحت تر ملت با بازی تمام آنلاین و وصل شدن همیشگی کنار میان (البته همین الانم کنسولی این حرف رو بزنه احتمالا باز فحش کش میشه ولی نه اندازه ده سال قبل)

یه سری چیزا فضاش باید موجود باشه، کلود گیمینگ...فعلا نیست ...
---
مایکرو هم اگر واقعا این تیر مولتی کردن بازی هاش رو بزنه تو پای خودش(بیشتر سره البته)
عمرا بعدا بتونه دست بالایی برای مجبور کردن سونی به گیم پس داشته باشه
میخواد بگه COD نمیدم بهت؟ میخواد از کجا درآمدزایی کنه براش اگر روی PS نده اون موقع؟
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,093
نام
MohammadAli
View attachment 327383

اسپنسر نرمش قهرمانانه رو شروع کرده😄
این علامت ها Trademark سونی هستن و کسی بدون اجازش حق استفاده از مثلث مربع دایره ضدبدر رو نداره. قطعا بین دو طرف توافق شده که این اتفاق افتاده.
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
این علامت ها Trademark سونی هستن و کسی بدون اجازش حق استفاده از مثلث مربع دایره ضدبدر رو نداره. قطعا بین دو طرف توافق شده که این اتفاق افتاده.
عکس فیکه
دارن شوخی میکنن
فعلا البته :D

Screenshot (2048).png

Xbox Wireless Controller
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,357
1707200536603.png
خب من با موفقیت کنسولو فروختم :D
فعلا رفتم PC، ولی با عرضه PS5 PRO اونو میگیرم.

خاک تو سر اسپنسر:D تنها کار خوبش اینه میشه گیم پس رو روی PC داشت. فعلا عناوین منتشر شده سونی و بازیای سابقا انحصاری گیم پس رو بزنیم.:D

مردک الدنگ اگه BGS رو نخریده بود من همون PS5 رو گرفته بودما....
1707167596477.png
 

Sobhan_23

کاربر سایت
May 31, 2009
4,163
نام
سبحان
این علامت ها Trademark سونی هستن و کسی بدون اجازش حق استفاده از مثلث مربع دایره ضدبدر رو نداره. قطعا بین دو طرف توافق شده که این اتفاق افتاده.
قطعا توافق صورت گرفته و سر انتشار بازیا هم به یه توافقی چیزی رسیدن
الانم قطعا به ازای هر نفر که الگوی دسته پلی استیشن رو انتخاب کنه، سونی یه مبلغی میگیره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Refill
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر