Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
99% درصد یک ریمیک زباله رو قراره شاهد باشیم، اما اون سازنده های گرامی خیال برشون نداره که زباله بدن و کسی کارشون نداره.
MGS3 بهترین بازی سری از نگاه خیلی هاست، برای همین اگر اینو برینند. به احتمال زیاد باید در استدیوشون رو در آینده تخته بدونند، چون ملت تا ابدیت این گندشون یادشون نمیره.:|
 
@Sepi_60

توی وبسایت مستر کالکشن اینطور گفتند:
Simultaneously, we will deliver the METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION series, the most complete compilation that celebrates the 35th anniversary of the series. The METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION allows fans to play the games as they were, as first released on the latest platforms.
واقعا امیدوارم این حرفشون در مورد کامل ترین درست باشه و اینکه روی PS4 هم عرضه بشه.(واقعا نمیخوام برای ریمیک زبالشون یک PS5 بخرم.)

اینکه Vol.1 و Vol.2 کردن احتمال برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنند.
 
نسخه سوم در یک کلام شاهکار بود. اما در نهایت این چیزی که من دیدم اصلا رنگ و بویی از اون بازی نبرده.
متال گیر ۳ اونقدر صحنه های درگیر کننده و جذاب داره که از هرگوشه یه تیکه میذاشتن بهتر از این معرفی بود.
از همه اینها گذشته اینکه حتی استودیو سازنده هم مشخص نیست یعنی یه جای کار حسابی میلنگه.
این تریلر برای معرفی بازی در E3 2003 هست که با اینکه ۲۰ سال پیش ساخته شده به مراتب بهتر و قشنگ تر بازی رو معرفی میکنه.

اینم مقایسه نسخه اورجینال با عکسهای منتشر شده.
View attachment Metal Gear Solid 3 Remake vs Original Early Graphics Comparison _ PlayStation Showcase 2023.mp4
 
آقا انصافا دارید منفی میزنید, بنظر من که خوب بود.

کرکتر مدل اسنیک بشدت فرای انتظارم بود, انتظارم انقدر پایین بود که فکر میکردم الان میان مدل نسخه پاچینکو رو میگیرن میزارن روش
گرافیکم که خوبه من مشکلی توش ندیدم
گیم پلی رو تا داخلش رو نبینیم چیزی نمیفهمیم, ولی امیدوارم یه فکری به حال کوچکی نقشه ها کرده باشن که احتمالا نکردن, نمیدونم چه فکری میخوان به حال راحتی گیم پلی با کنترل مدرن کنن, فقط نیان نگن که کنترل ها و گیم پلی همون قدیمیه هست :|.

بازگشت صداپیشه های نسخه اصلی هم میتونه نشون دهنده این باشه که موشن کپچر رو از اول دارن انجام میدن, فقط این سوال باقی مونده که داستان رو دستکاری میکنن یا نه, اگه بکنن که وای به حالشون چون MGS چیز و کوجیما کسی نیست که بخوای کارش رو دور بزنی هرجور خواستی عوضش کنی.

تنها ایرادی که فعلا میتونم ازش بگیرم اتمسفر هست, بجز فنتوم پین هر MGS یه رنگ خاص روی اتمسفرشه, و رنگ اتمیسفر MGS3 سبز
اما تو ریمیک از این خبرا نیست, البته فضاش بد نیست, نورپردازی و مه جالبی داره, اینم خودش نوعی اتمسفر
حالا یا سازنده درکش نکرده, یا خواسته یه چیز واقع گرایانه بسازه
که البته یکم خنده داره چون ستینگ بازی بجز بخش کویریش از واقعیت به دوره و شوروی اصلا منطقه جنگلی نداشته :D.

در مورد چرایی انتخاب دلتا در عنوان بازی:
View attachment 294507
مشکوکه, بدجورم مشکوکه
امیدوارم منظورشون گرافیک و گیم پلی جدید باشه.

نه تغییر گذشته و دستکاری هنری, قبلا هم گفتم اگه یکذره بیان داستان و محتویات رو برای تبعیت از ترندها دستکاری کنن این بازی دیگه ریمیک شاهکار کوجیما نیست
این یه اقتباس موزیانه و منظور داره, میخوان بگن این داستان اینجوری که شما یادته نبود, همونجوریه که ما بهتون میگیم.

من نمیدونم چرا باید همش ۳ ریمیک بشه؟!
الان وقت ی ریمیک درست و حسابی از ۱ بود ک خاطرات نسخه پلی۱ رو زنده کنه و نسخه گیم کوب رو بشوره ببره!
چون 3 از نظر زمانی اولین بازی سریه :D.

وقتی بجای جورنالیست گیمینگ اکتیویست استخدام کنی همین میشه :)).
 
به نظرم تریلر زیاد هم بد نبود
در همون mgs 4 مرحله ای که میریم naomi رو پیدا کنیم در کات سین اول هم اگه یادم باشه اسنیک در یک جنگلی بود که موش از جلوش رد میشه و یه مار شکارش میکنه :-":-" اینا هم خواسته بودن یه همچین چیزی بسازن :D
ولی ریمیک MGS هر نسخه ای هم باشه خط قرمز این سری حجم کدک ها و کات سین هاست که هویت بازی هست و برای mgs3 فکر کنم 5-6 ساعتی باشه حالا اینا رو چجوری میسازن نمیدونم چون گیمر های نسل جدید حوصله گوش کردن به کدک های اسنیک فکر نکنم داشته باشه !
شنیدن دوباره صدای david hayter هم بسیار خبر خوبی بود !
 
یک مشکلی که ریمیک کردن MGS ها داره ، طراحی دوباره کارکترهایی مثل EVA هست توی این دنیا لگبت طور مسخره ، اونم مخصوصا سونی که خوب پشتشونه ! جدا امیدوارم نه ! اگر خوده کوجیما بود صد در صد میگفتیم نه ! ولی الان ...
 
یک مشکلی که ریمیک کردن MGS ها داره ، طراحی دوباره کارکترهایی مثل EVA هست توی این دنیا لگبت طور مسخره ، اونم مخصوصا سونی که خوب پشتشونه ! جدا امیدوارم نه ! اگر خوده کوجیما بود صد در صد میگفتیم نه ! ولی الان ...
فقط اون نیست, کلا داستان MGS و پیامی که این سری داره براشون مشکل سازه
آخرش بستگی به کونامی داره ولی مطمئن باشید که نهایت تلاششون رو برای سانسور کردن این ریمیک و عرضه یک ورژن bastardized شده و demoralized شده میکنن.

البته این تخریب سازی به صورت پنهانی هم میتونه خودش رو جا کنه, یعنی داستان بازی میتونه همین باشه ولی اینور و اونورش چهارتا تغییر موزیانه و Political Correct ایجاد بشه که ملت نفهمن و صداشون درنیاد, که البته چون MGS میفهنم
نیمیگم حتما این کار رو میکنن, ولی وقتی به بقیه بازی ها و فیلم ها رحم نمیکنن انتظاری نمیره که با MGS هم کاری نداشته باشن.

البته یچی هم به پست قبلیم اضافه کنم, دست کاری کردن ریمیک فقط در صورت اینکه محتویات وک بهش اضافه کنن بد نمیشه
بلکه کلا مشکل داره, MGS3 چیزی نداره که نیاز به تغییر داشته باشه, اگر هم داشته باشه کسی بجز کوجیما نمیتونه انجامش بده.

و دستکاری چیزی که خودت خلقش نکردی از هر نظر کار درستی نیست
کسی که بازی رو ساخته یه دیدگاه داشته و فقط خودشه که میتونه این دیدگاه رو بیان کنه, اگه شما بیای هرجور که دلت خواست اون دیدگاه رو بدون دلیل دستکاری کنی ریمیک نکردی, اقبتاس ساختی.

به نظرم تریلر زیاد هم بد نبود
در همون mgs 4 مرحله ای که میریم naomi رو پیدا کنیم در کات سین اول هم اگه یادم باشه اسنیک در یک جنگلی بود که موش از جلوش رد میشه و یه مار شکارش میکنه :-":-" اینا هم خواسته بودن یه همچین چیزی بسازن :D
ولی ریمیک MGS هر نسخه ای هم باشه خط قرمز این سری حجم کدک ها و کات سین هاست که هویت بازی هست و برای mgs3 فکر کنم 5-6 ساعتی باشه حالا اینا رو چجوری میسازن نمیدونم چون گیمر های نسل جدید حوصله گوش کردن به کدک های اسنیک فکر نکنم داشته باشه !
شنیدن دوباره صدای david hayter هم بسیار خبر خوبی بود !
MGS بخاطر داستانش معروفه, اگه کسی نخواد به کدک ها گوش کنه اصلا چرا بازیش میکنه؟ :D
از طرفی دیالوگ خوب هیچوقت نمیتونه آدم رو خسته کنه, این رو با بازی کردن دموی خسته کننده سایبرپانک متوجه شدم, یک لحظه هم نمیشد تحملش کرد از بس که خواب آور بود.

در مورد دیوید هیتر, کسی هست که فکر کنه صداش برای اسنیک جوان پیره؟
الان دیگه بخاطر MGS4 خراش پیدا کرده.
 
آخرین ویرایش:
بازگشت صداپیشه های نسخه اصلی هم میتونه نشون دهنده این باشه که موشن کپچر رو از اول دارن انجام میدن, فقط این سوال باقی مونده که داستان رو دستکاری میکنن یا نه, اگه بکنن که وای به حالشون چون MGS چیز و کوجیما کسی نیست که بخوای کارش رو دور بزنی هرجور خواستی عوضش کنی.
کجا گفتن صداپیشه های اصلی هستن؟ یعنی دیوید الان هست ؟
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Cait Sith
حدس من؛ مزخرفی بیش نخواهد بود!
پوستر چهره بیگ باس که کپی MGSV هست در حالی که صورت بیگ باس در MGS3 اورجینال جوان‌تر و استخوانی‌تر هست، متاسفانه باید بگم‌.. اصلن تریلر و عکس‌ها و اطلاعات دارن فریاد میزنن قرار یه بول شت تحویل بدن که فقط باهاش پول پارو کنن!

MGS3 بازی کمی نیست که بخوان اینطور ریمیکش کنن!

لعنت به این پول! که دیگه داره جای کیفیت و هنر رو می‌گیره.. البته از کونامی هیچ وقت این رفتارها بعید نبوده و نیست..
 
کجا گفتن صداپیشه های ها هستن؟ یعنی دیوید الان هست ؟

مثل اینکه دیوید هیتر گفته من در این پروژه نیستم! و کونامی هم مدعی شده که به بازی اورجینال وفادار هست و فقط قرار مدرن بشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or