Tom Clancy's H.A.W.X 2 | PC

hawx2.jpg

Genre: Flight Action
Publisher: Ubisoft
Developer: Ubisoft Romania
Release Date: Q3 2010​
 

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
اگه DRM جواب بده و نشه کاریش کرد از یه بابت خوبه و از یه لحاظ افتضاح.خوب از این جهت که شاهد عناوینی چون RDR روی PC و تاخیر چند ماهه GTA و امثالشو شاهد نیستیم و بد از لحاظ اینکه مجبوریم همرو org تهیه کنیم.به شخصه دوست دارم این DRM جواب بده و شاهد عناوین باکیفیت تر و درخور نام PC رو شاهد باشیم.نه اینکه یه پورت ساده از کنسول و اضافه کردن نهایت AA و RESO .

اولا من بعبد میدونم که این DRM مدت زیادی جواب بده

دوما باور کن اگر جواب هم بده و بقیه ی شرکتها هم ازش استفاده کنند, باز هم تغییر محسوسی در افزایش کمی و کیفیتی بازیهای PC نخواهیم بود چون :

1--ناشران و سازنده های ژاپنی که چیزی به غیر از کنسول نمیشناسند
--ناشران و سازندگان آمریکایی هم که به غیر از کنسول X360 , فقط محصولات اپلو میشناسند(این موضوع رو میتونی توی اکثر فیلمهای هالیوودی ببینی)
--ناشران اروپایی هم که همین حالا اکثرشون در حال ساخت بازیهای خوب برای PC هستند)

2- راحت تر بودن ساخت بازیهای پر هزینه برای کنسولها -مثلا سازنده ها دیگه نیازی ندارند که از DX11 استفاده کنند و ... (حتی دیگه سازنده نیازی نداره که بعد از انتشار بازی براش پچ بده بیرون)

3- استقبال بیشتر نوجوانان و کودکان و بزرگسالان و کهنسالان از کنسولها به علت راحتی بیشتر در استفاده و بازی

و چندین دلیل و علت دیگر...

این Piracy فقط یک بهونه ست...

سوما در حال حاضر فقط بازیهای پر خرج و ناشران بزرگ هستند که به PC پشت کردن وگرنه در مورد سازنده ها و بازیهای کم خرج تر (Indie), الان PC در بهترین شرایط قرار داره
 

Hamidreza

ناظم انجمن
Jun 3, 2008
3,605
نام
حمیدرضا
Raya2 عزیز حداقل حداقلش میدونی چیه! دیگه شاهد تاخیر عناوین معروف مثل GTA و AC ها نیستیم اینو شک نداشته باش.هنوز یادم نرفته سر AC1 چه بلایی سر یوبی سافت اومد.بازی هنوز ریلیز نشده بود نسخه های مختلفش تو نت ریخته بود و ملت قبل از عرضه 10 بار بازیو تموم کرده بودن.سال 2008 هم جز بازیهای بود که بیشترین پایرت خورا رو داشت.خوب اعصابشون خورد میشه دیگه.وقتی این اتفاق میوفته ناشری مثل EA هم میبینه داستان اینجوریه میگه dead space 2 کنسل.که خدا رو شکر از خر شیطون اومد پایین.منظورم این بود وجهش خراب شده و اگه DRM جواب بده شاید شاید نگاه بعضیها به PC عوض بشه.
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
اولا من بعبد میدونم که این DRM مدت زیادی جواب بده

دوما باور کن اگر جواب هم بده و بقیه ی شرکتها هم ازش استفاده کنند, باز هم تغییر محسوسی در افزایش کمی و کیفیتی بازیهای PC نخواهیم بود چون :

1--ناشران و سازنده های ژاپنی که چیزی به غیر از کنسول نمیشناسند
--ناشران و سازندگان آمریکایی هم که به غیر از کنسول X360 , فقط محصولات اپلو میشناسند(این موضوع رو میتونی توی اکثر فیلمهای هالیوودی ببینی)
--ناشران اروپایی هم که همین حالا اکثرشون در حال ساخت بازیهای خوب برای PC هستند)

2- راحت تر بودن ساخت بازیهای پر هزینه برای کنسولها -مثلا سازنده ها دیگه نیازی ندارند که از DX11 استفاده کنند و ... (حتی دیگه سازنده نیازی نداره که بعد از انتشار بازی براش پچ بده بیرون)

3- استقبال بیشتر نوجوانان و کودکان و بزرگسالان و کهنسالان از کنسولها به علت راحتی بیشتر در استفاده و بازی

و چندین دلیل و علت دیگر...

این Piracy فقط یک بهونه ست...

سوما در حال حاضر فقط بازیهای پر خرج و ناشران بزرگ هستند که به PC پشت کردن وگرنه در مورد سازنده ها و بازیهای کم خرج تر (Indie), الان PC در بهترین شرایط قرار داره
در خصوص دلایلی که اوردی باید بگم که همشون کاملا سطحی هستن و جواب مناسبی برای حرفت نیستن.
در خصوص جواب 1؛ سازنده های جاپنی به وقتش سراغ pc هم میان این قضیه فقط به میزان سوددهی بستگی داره و بس.دلیلت کاملا غیر منطقیه.مثلا همین copcom از وقتی که با انویدیا همکاری میکنه همیشه عناوینش برای pc منتشر شده و اونم با کیفیت کاملا متفاوت و بسیار بالاتر از نسخه کنسولیش به طوری که از این لحاظ حتی از رقیبای غربی خودش هم جلو زده! البته فقط این نیست کمپانیهای دیگه ای مثل کونامی هم دارن رفته رفته عنواوین بیشتری رو روی pc منتشر میکنن و همه اینا هیچ دلیلی جز سوددهی خوب روی pc نداره.
در خصوص امریکا هم که خب ذکر این نکته که EA امریکایی هست فکر کنم کفایت کنه اگر نه که بهتره یه سر به سایت همین ea بزنی و توضیحی که پای صفحه pc درباره استقبال pcگیمرا از گیم میشه رو بخونی.
درمورد دلیل 2؛ اتفاقا برعکس ساخت عناوین با کیفیت روی کنسول های عهد بوق به مراتب سختتر از ساخت بازی برای pc هست.فراموش نکن که همه این ابزارها از جمله dx11 صرفا برای این ساخته میشن که با گرفتاری و هزینه کمتر عناوین با کیفیت تر برای pc ساخته بشه! اگه حرف تو صحیح بود پس چرا اکثر کمپانیها دارن روی میارن به سمت کار با dx11 ؟ همین یوبی که اینطوری روی پایرت حساسه ، خودت توجه کن که داره تقریبا اکثر بازیهاش رو با dx11 میسازه.
درباره دلیل3؛ خب اگه دقت کنی اکثریت گیمرهای هاردکور رو جوونای 18 سال به بالا تشکیل میدن که خب راحت میشه صحت این امار رو در فروش بازیهایی مثل cod و gta و... تشخیص داد.طبق اخرین امارهایی که من خوندم بیشتر از 50 درصد این گیمرها در کنار داشتن کنسول یه Pc مناسب برای گیم هم دارن که البته ساخت و انتشار بازیها روی Pc کاملا گواه بر این قضیه هست(جدای از مسئله پایرت).
 

raya2

کاربر سایت
May 21, 2008
5,782
در خصوص دلایلی که اوردی باید بگم که همشون کاملا سطحی هستن و جواب مناسبی برای حرفت نیستن.
در خصوص جواب 1؛ سازنده های جاپنی به وقتش سراغ pc هم میان این قضیه فقط به میزان سوددهی بستگی داره و بس.دلیلت کاملا غیر منطقیه.مثلا همین copcom از وقتی که با انویدیا همکاری میکنه همیشه عناوینش برای pc منتشر شده و اونم با کیفیت کاملا متفاوت و بسیار بالاتر از نسخه کنسولیش به طوری که از این لحاظ حتی از رقیبای غربی خودش هم جلو زده! البته فقط این نیست کمپانیهای دیگه ای مثل کونامی هم دارن رفته رفته عنواوین بیشتری رو روی pc منتشر میکنن و همه اینا هیچ دلیلی جز سوددهی خوب روی pc نداره.
در خصوص امریکا هم که خب ذکر این نکته که EA امریکایی هست فکر کنم کفایت کنه اگر نه که بهتره یه سر به سایت همین ea بزنی و توضیحی که پای صفحه pc درباره استقبال pcگیمرا از گیم میشه رو بخونی.
درمورد دلیل 2؛ اتفاقا برعکس ساخت عناوین با کیفیت روی کنسول های عهد بوق به مراتب سختتر از ساخت بازی برای pc هست.فراموش نکن که همه این ابزارها از جمله dx11 صرفا برای این ساخته میشن که با گرفتاری و هزینه کمتر عناوین با کیفیت تر برای pc ساخته بشه! اگه حرف تو صحیح بود پس چرا اکثر کمپانیها دارن روی میارن به سمت کار با dx11 ؟ همین یوبی که اینطوری روی پایرت حساسه ، خودت توجه کن که داره تقریبا اکثر بازیهاش رو با dx11 میسازه.
درباره دلیل3؛ خب اگه دقت کنی اکثریت گیمرهای هاردکور رو جوونای 18 سال به بالا تشکیل میدن که خب راحت میشه صحت این امار رو در فروش بازیهایی مثل cod و gta و... تشخیص داد.طبق اخرین امارهایی که من خوندم بیشتر از 50 درصد این گیمرها در کنار داشتن کنسول یه Pc مناسب برای گیم هم دارن که البته ساخت و انتشار بازیها روی Pc کاملا گواه بر این قضیه هست(جدای از مسئله پایرت).
1- درسته که سوددهی برای جاپونی ها هم مهم هست ولی کافی نیست. چون این قضیه ی بی علاقگی سازندگان ژاپنی برای ساخت بازی برای PC به فرهنگشون بر میگرده. چون میبینی که تقریبا هیچکس تو ژاپن علاقه ای به بازی با PC نداره (البته به غیر یکسری بازیهای مخصوص ژاپنی و کم خرج که بحثش جداست)
تغییر ســـیــاســت سازندگان ژاپنی, نیاز به تغییر فرهنگ داره که در حال حاضر من چنین چیزی رو نمیبینم

2- من که با این نظرت موافق نیستم و فکر نمی کنم که کار با DX11 راحت تر از DX9 باشه - اگه این سوال رو از یک سازنده ی بازی میتونستیم بپرسیم خیلی خوب میشد. البته این DX11 فقط یک مثال بود وگرنه مثالهای دیگه ای هم هست : مثل یکسان بودن کنسولها (بر عکس PC که سیستمها متفاوته و سازنده باید بازیشو با همه ی اونها هماهنگ کنه) یا همون پچ و حتی اینکه PC Gamer ها سخت پسند ترند و انتظار دارند بازیشون کمترین ایراد رو داشته باشه (با توجه به محدوده ی سنی)
در مورد یوبی هم که با توجه به لیست زیر, فقط همین بازی HAWX 2 هستش که از DX11 پشتیبانی میکنه (این کجاش میشه اکثر؟)
 
آخرین ویرایش:

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
1- درسته که سوددهی برای جاپونی ها هم مهم هست ولی کافی نیست. چون این قضیه ی بی علاقگی سازندگان ژاپنی برای ساخت بازی برای PC به فرهنگشون بر میگرده. چون میبینی که تقریبا هیچکس تو ژاپن علاقه ای به بازی با PC نداره (البته به غیر یکسری بازیهای مخصوص ژاپنی و کم خرج که بحثش جداست)
تغییر ســـیــاســت سازندگان ژاپنی, نیاز به تغییر فرهنگ داره که در حال حاضر من چنین چیزی رو نمیبینم

2- من که با این نظرت موافق نیستم و فکر نمی کنم که کار با DX11 راحت تر از DX9 باشه - اگه این سوال رو از یک سازنده ی بازی میتونستیم بپرسیم خیلی خوب میشد. البته این DX11 فقط یک مثال بود وگرنه مثالهای دیگه ای هم هست : مثل یکسان بودن کنسولها (بر عکس PC که سیستمها متفاوته و سازنده باید بازیشو با همه ی اونها هماهنگ کنه) یا همون پچ و حتی اینکه PC Gamer ها سخت پسند ترند و انتظار دارند بازیشون کمترین ایراد رو داشته باشه (با توجه به محدوده ی سنی)
در مورد یوبی هم که با توجه به لیست زیر, فقط همین بازی HAWX 2 هستش که از DX11 پشتیبانی میکنه (این کجاش میشه اکثر؟)
درباره این چاپونیها من این حرفا رو قبول ندارم چون مدرک جلو چشام هست! من گفتم cop cam وkonami نمونه واضح این مسئله هستن. سوددهی و پول همه چیزو عوض میکنه!
درباره ابزارهای ساخت بازی برای Pc خوب اگه به میزان بازیهای اماتور و مستقلی که برا Pc ساخته میشه یه نگاهی بندازی میبینی که این حرفت درست نیست. ما اینجا یه پلتفرم به نام Pc داریم که قاعده کلی رو ترسیم میکنه حالا نوع و تفاوت سخت افزار فقط برمیگرده به تفاوت در قدرت و مارک کالا. به نظر من dx11 هم یک ابزار برای ساخت بهتر بازی هست و من هیچ دلیلی بر اینکه این ابزارها قضیه رو برای ساخت بازی سخت تر کنن نمیبینم.
درباره یوبی هم فکر کنم یه لغت اضافی جا انداختم تو حرفام:d میخواستم بگم که داره بازیهای جدیدش رو با dx11 میسازه.اگه اشتباه نکرده باشم ac brotherhood هم از dx11 استفاده میکنه.
برای امار هم میتونی به اینجا بری
http://techreport.com/discussions.x/18994
 

Crystal Vamp

کاربر سایت
Jun 4, 2006
1,126
نام
عماد
درباره این چاپونیها من این حرفا رو قبول ندارم چون مدرک جلو چشام هست! من گفتم cop cam وkonami نمونه واضح این مسئله هستن. سوددهی و پول همه چیزو عوض میکنه!
درباره ابزارهای ساخت بازی برای Pc خوب اگه به میزان بازیهای اماتور و مستقلی که برا Pc ساخته میشه یه نگاهی بندازی میبینی که این حرفت درست نیست. ما اینجا یه پلتفرم به نام Pc داریم که قاعده کلی رو ترسیم میکنه حالا نوع و تفاوت سخت افزار فقط برمیگرده به تفاوت در قدرت و مارک کالا. به نظر من dx11 هم یک ابزار برای ساخت بهتر بازی هست و من هیچ دلیلی بر اینکه این ابزارها قضیه رو برای ساخت بازی سخت تر کنن نمیبینم.
درباره یوبی هم فکر کنم یه لغت اضافی جا انداختم تو حرفام:d میخواستم بگم که داره بازیهای جدیدش رو با dx11 میسازه.اگه اشتباه نکرده باشم ac brotherhood هم از dx11 استفاده میکنه.
برای امار هم میتونی به اینجا بری
http://techreport.com/discussions.x/18994

دقیقا، به عنوان مثال وقتی Visual Studio جدید میاد یا ورژن جدید یه ران تایم لایبراری میاد، خیلی از کدها حذف میشن و یا خیلی ساده تر میشن مثلا یه کلمه جای یه خط کد رو میگیره ! پس برنامه نویسی با این لایبراری جدید ساده تر میشه !
به عنوان مثال توی ورژن های قدیمی جاوا برای چاپ کردن یه چیزی شما حتما باید به رشته تبدیلش میکردی ! ولی الان راحت میتونی یه داده اینتریجر رو هم چاپ کنی !
پس با پیشرفت کار کردن باهاش آسون تر شده، در مورد DX هم همینطور هست، قاعدتا با پیشرفتش کار باهاش راحت تر میشه و سخت تر شدنش یه چیز عجیبه !
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
یعنی چی ؟!!!!
مگه قفل ـش چی هست ؟! چه مشکلی داره که هکر ها بیشتر از 2 ماه هست که نتونستن کرک کنند ، اینجوری باشه که باید برای AC : Brotherhood بیخیال بشیم ...!!!!!!!!!!!!!!!!!...
 

A-L-I

El amor es la fuerza más poderosa del mundo, amant
کاربر سایت
Jul 18, 2010
6,286
باو دلتو صابون نزن. این بازی فکر کنم تا 1-2 ماه دیگه پایرسی خور نشه.:d
بابا مگه قفل AS II و PRINCE و SC و ... از نوع DRM نبود ! این چه تغییری داشته نسبت به اونا ؟!
پایرسی
این یعنی چه ؟!!! (میدونم یعنی کپی _ کرک شدن _ ) ، اما در کل یعنی چی ؟!!!!!:d:d:d:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر