PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,649
نام
سهيل
من دیشب چشمام خسته بود خوب نتونسته بودم تماشا کنم الان رفتم دوباره 4k دیدم. خیلی خوبه لامصب. و اینکه چندتا نکته دیدم و به ذهنم اومد.

اول تریلر که با اسب روی یخ حرکت میکنن به شکست یخ ها زیر پای اسب دقت کنید.
اونجایی که از پشت میگیره اون زن را به حالات چهره الی نگاه کنید. به شدت حالت طبیعی داره. یک حس بینابینی از خشم و اضطرابه که میشه کامل حس کرد.
و اینکه واقعا این گرافیک روی PS4 ممکن شده من جدا همین الان میخام فست فوروارد کنم برم ببینم اینا روی این کنسول به شدت قدرتمند نسل بعد چی میخان بسازن؟ :-?? اون صحنه مثلا Workbench دیگه نهایته گرافیک طبیعی ممکن هستش. یا صحنه اول گیم پلی که توی آبه واقعا گرافیک ارضای روحی میکنه آدم را.
نکته جالب دیگه هم برام اینه که ناتی داگ با اینکه یک شرکته و با یک موتور بازی میسازه ولی استایل گرافیکی آنچارتد و تلو خیلی باهم فرق داره. اونجا بازی تمش کاملا گرم و شاد با رنگهای گرمه و اینجا تم خاکستری و سیاه با رنگ های کاملا طبیعی . میدونن کلا تو حوزه گرافیک دارن چیکار میکنن.
و با اینکه هنوز اینو بازی نکردم به شدت دوست داشتم که با همین گرافیک و فیزیک نسخه اول را بازسازی کنن.

در مورد گیم پلی این سری من به شدت ارتباط بیشتری برقرار کردم. من بزرگ ترین مشکلم با نسخه اول این بود که من اساسا سلیقه ام گیم پلی سریع هستش. انگار اینا از دلم خبر داشتن کل بازی بزن بکش با سرعت زیاده. کم هایپ میشم خیلی وقته ولی این سری واقعا هایپم برای بازی.:D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,234
نام
ماکان
این یه جاییش خیلی ترسناکه:
https://s7.gifyu.com/images/t17186434ab2175a9c.gif
پای راست اسبه آخرش یه یخی رو با فشار قشنگ له میکنه میره پایین، حس میکنی وزن پا و له کردنش رو. چند بار دیدمش و هر بارم برام به اندازه قبل تاثیر گذار بوده، حالا منهای بحث اینکه از منظر فنی پیاده سازیش چقدر مشکل یا ساده است، این توجه به جزییات و دقت به خرج دادن بسیار ارزشمنده. امی هنینگ میگفت سر SW کنسل شدشون میخواستن ND بازی در بیارن مثلا یارو درو باز میکرده انگشتش بخاطر فشار در فرو بره، تهش انقدر هزینه بر شد کنسلش کردن رفت:D منظور اینکه مدیریت منابع استدیو برای اینکه در عین ساختن یه کل انقدر وسیع و بزرگ و خفن به جزییات هم انقدر بها داده بشه خیلی تحسین برانگیزه.

اینم ببینید خالی از لطف نیست:
143719
143720
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
اگر مثلا قرار باشه این بازی انجام بدهم و آخرین بازی دوران گیمریم باشه با رضایت کامل انجام می دهم

اگر قرار باشه دلاری خرج یک گیم بشه فقط این بازی ارزششو داره

ناموس بازی هاست
 

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
اگر مثلا قرار باشه این بازی انجام بدهم و آخرین بازی دوران گیمریم باشه با رضایت کامل انجام می دهم

اگر قرار باشه دلاری خرج یک گیم بشه فقط این بازی ارزششو داره

ناموس بازی هاست

دقیقا همینجوره،اون هفته ی سفر یهویی پیش اومد ک قرار بود با هواپیما برم ی شهر دیگه، قبلش توی یوتوب ی کلیپ در مورد ناپدید شدن هواپیما ها دیده بودم و ازونجایی هم ک امن ترین اسمون دنیا رو داریم
ناخوداگاه رفته بودم تو فکر و تنها و تنها دغدغه فکریم این بود ک اگه من سوار این هواپیما بشم و ی اتفاقی بیوفته دیگه نمیتونم لست رو بازی کنم!یعنی کلا فکر کس دیگه یا چیز دیگه نبودم و کل فکرم
فقط همین لعنتی بود!


دقیقه 18 اونجایی ک الی یکیو از پشت خفت میکنه و عقب میکشه رو دقت کنید ب صورت الی ک چجوری ب پشت سرش نگاه میکنه!
واقعا این بازی یچیزی فراتر از زمان حال هستش!
 

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
655
دقت کردین تو این قسمت الی اول نمیخواست دختره رو بکشه؟بعد که دید اون چاقو کشید جلوشو گرفت،حتی نمیخواست چاقو رو فرو کنه تو گلوش ولی مجبور شد.
جون دادن دشمنا و انیمیشن ها یه طرف،گرافیک و داستان یه طرف دیگه.
تا حالا قبل اومدن هیچ بازی انقدر مطمعن نبودم بازی قراره شاهکار بشه.اینا استارت نسل 9 رو چندسال پیش زدن،چقدر اختلاف هست بین ناتی داگ و خیلی از شرکتهای دیگه.
خوشم اومد Narrator تریلر خود دارکمن بود.:)>-فقط جای جول خالی بود:-"
View attachment _qb0dtt3geH1y41p1n_480.mp4
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,234
نام
ماکان
جون دادن دشمنا و انیمیشن ها یه طرف،

من الان یه سری ری اکشن میدیدم ازش، دقیقا اکثرا موقع کشتن انمی ها و بخصوص وقتی دست به چاقو میشد روشون رو میکردن اونور و با یه انزجار و تحسین خاصی میدیدن، یعنی انقدر خوب این حس خشونت رو منتقل میکنه تحملش در عین لذت بخشی سخته واقعا.
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,587
نام
Alireza
از انیمیشن‌ها و جزئیات بگذریم، بنظرم Sound Design بازی وحشتناکه! بازی Horror محسوب نمیشه ولی بیشتر از هر بازی ترسناک دیگه‌ای، ترس رو القا میکنه...
این چیزی که نشون دادن احتمالا درجه سختی نرمال بود...فرض کنید روی درجه سختی Grounded بدون UI و راهنما و مهمات کم، وحشتناک میشه بازی. ارزش کامل گیم‌پلی نسخه اول رو هم وقتی روی Grounded بازی میکردی متوجه میشدی.
کلا اگه نسل بعد تونستیم چند تا بازی با این جزئیات تجربه کنیم من راضی‌ام. انتظار همه از ناتی داگ بالاترین حد ممکنه ولی هر بار که بازیو نشون میدن، بازم همه رو سوپرایز میکنن.
جالبه توی ماه June تا جایی که میدونم هیچ بازی AAA دیگه‌ای عرضه نمیشه و کل ماه در اختیار ناتی داگه.


EZCxxzuUcAU59Cs.jpg
 

Un_Tlou

کاربر سایت
Jul 27, 2019
1,285
از انیمیشن‌ها و جزئیات بگذریم، بنظرم Sound Design بازی وحشتناکه! بازی Horror محسوب نمیشه ولی بیشتر از هر بازی ترسناک دیگه‌ای، ترس رو القا میکنه...
این چیزی که نشون دادن احتمالا درجه سختی نرمال بود...فرض کنید روی درجه سختی Grounded بدون UI و راهنما و مهمات کم، وحشتناک میشه بازی. ارزش کامل گیم‌پلی نسخه اول رو هم وقتی روی Grounded بازی میکردی متوجه میشدی.
کلا اگه نسل بعد تونستیم چند تا بازی با این جزئیات تجربه کنیم من راضی‌ام. انتظار همه از ناتی داگ بالاترین حد ممکنه ولی هر بار که بازیو نشون میدن، بازم همه رو سوپرایز میکنن.
جالبه توی ماه June تا جایی که میدونم هیچ بازی AAA دیگه‌ای عرضه نمیشه و کل ماه در اختیار ناتی داگه.


View attachment 143729
یادش بخیر من یه 8 9 ماه طول کشید رو Grounded تمومش کنم :D کاش همون اول این سطح بذارن رو همین Grounded بازی کنیم
کلا به نظرم کسی که Last 1 رو روی Grounded بازی نکرده باشه 80 درصد جذابیت بازیو از دست داده !
 

Ni-oH

کاربر سایت
Dec 11, 2017
355
با توجه به نظر دوستان بازی سنتری احتمال اینکه متای بازی زیر 90 بشه کمتر از 3% هستش ، یعنی 97 % احتمالا بالای 90 . یعنی میشه گفت متای بالای 90 برای این بازی تقریبا قطعیه :D

90+ برای من یعنی اینکه ناتی داگ حجت رو تمام کرده :D
 
  • Like
Reactions: dark spartan

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر