PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png

wwbn_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0001_thumb.jpg
pxnd_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0002_thumb.jpg
fuy9_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0003_thumb.jpg


2hmc_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0004_thumb.jpg
yox_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0005_thumb.jpg
qgjm_image_the_last_of_us_part_ii-33837-3757_0006_thumb.jpg


rma_shfngq7vjknuwdwlc2kimw-650-80_thumb.png
lmvn_uhcgnekaacbkzjpra6x4zt-650-80_thumb.png
sy6h_vwxantrlwrq4jvcfg5ffqw-650-80_thumb.png










n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
یعنی واقعا بازی کردن رو درجه normal ظلم به خودتون و اطرافیانتون :D
همین تریلر هر بار دیدم فقط داشتم حرص میخوردم با این قابلیت listen mode نبود چقدر بازی طبیعی و بهتر و سخت تر میشد مخصوصا قسمت هایی از تریلر که اوج گرفت مبارزه ، هوش مصنوعی دشمنا سعی میکردن محاصره کنن الی از کنار و اطرافش میومدن نبودن این skill بازی عجیب وحشتناک لذت بخش میکنه
 
این منتقد Washington Post خودشو سرویس کرد از دو سه روز پیش تا الان بدجوری بازی روانشو بهم ریخته و هایپه:D نمره‌اش که صد در صد 10/10 هست و یکی از خطرات احتمالی برای نمرات چرت رفع شده:D
واشینگتن پست به Uncharted 4 با میانگین 94 داد 4/10 :o :)) !
 
داشتم این ری اکشن Easy Allies رو میدیدم , بازی به قدری واقع گرایانه کار شده که قشنگ تک تک کسایی که الی میکشه اینا ری اکشن نشون میدن ! قشنگ کشته شدن و درد رو حس میکنن


بعد میگن چرا از ND بت ساختید :D فقط امیدوارم خیلی به این خشونت گیر ندن
 
داشتم این ری اکشن Easy Allies رو میدیدم , بازی به قدری واقع گرایانه کار شده که قشنگ تک تک کسایی که الی میکشه اینا ری اکشن نشون میدن ! قشنگ کشته شدن و درد رو حس میکنن


بعد میگن چرا از ND بت ساختید :D فقط امیدوارم خیلی به این خشونت گیر ندن
عه چه تصادفی خودم داشتم الان نگاه میکردم

اینا هم خیلی خوششون اومده. نمره 10 اینا هم تضمینیه
 
این دو تا عکس فصل الخطاب هستن.
من تنها ایرادی که تو بازی دیدم اون کلتل مولوتوفی بود که الی درستش کرد ، روشنش کرد بعد گذاشت تو کوله پشتی
خوب خواهر من اون لامصب دو ثانیه دیگه می ترکه خودت آتیش می گیری که :-??
گرچه بعید می دونم تا زمان عرضه این مشکل حل بشه ولی امیدوارم این نقص رو هم اصلاح کنن
 
  • Like
Reactions: benjohn
حالا بحث انیمیشن و گرافیک و این حرفا به کنار، چیزی که برای من جالب تر هست این حالت شبه اوپن ورلدی هست که به بعضی مناطق بازی تزریق کردن. یکی از ایرادات من به شماره قبلی یکم بیش از حد خطی بودنش بود که باعث میشد تنوع پیش روی پلیر در مراحل کم باشه ولی الان با این کاری که کردن قشنگ یه لول بازی رو جلوتر بردن نسبت به قبل. این یعنی تکامل و پیشرفت گیم.
 
این دو تا عکس فصل الخطاب هستن.
من تنها ایرادی که تو بازی دیدم اون کلتل مولوتوفی بود که الی درستش کرد ، روشنش کرد بعد گذاشت تو کوله پشتی
خوب خواهر من اون لامصب دو ثانیه دیگه می ترکه خودت آتیش می گیری که :-??
گرچه بعید می دونم تا زمان عرضه این مشکل حل بشه ولی امیدوارم این نقص رو هم اصلاح کنن
آخه یه مسئله ای وجود داره و اونم اینه که شما وقتی تعداد انیمیشن ها رو تو گیم پلی بیشتر میکنی ممکنه تو گیم پلی تاثیر منفی بزاره. مثلا فرض کن در حینی که کوکتل مولوتوف دستته یکی با چاقو حمله میکنه شما نمیتونی با اون بهش حمله کنی چون خودتم میسوزی. پس باید مثلا با چاقو حمله کنی. حالا فرض کن الی بخواد کوکتل رو خاموش کنه بعد بزاره تو کولش بعد بعد چاقو رو در آره تو این مدت طرف زده کشتش. در نتیجه گاهی بازی ساز باید از خیر یه سری انیمیشن به نفع گیم پلی بگذره. تا اون هیجان بازی هم حفظ شه.

یکی از ایراداتی که از RDR2 برخی گرفتن همین بود اینقدر این نکات ریز توش رعایت شده بود که گاها گیم پلی آسیب دیده بود. مثلا هر دفعه که میخواستی لوت کنی باید از اسب پیاده میشدی بعد تو جیبای جنازه رو میگشتی بعد میزاشتی تو جیب خودت دوباره سوار اسب میشدی. مثالی که جیم استرلینگ زده بود Assassin Creed Odyssey بود که از رو همون اسب جنازه رو لوت میکردی بدون هیچ انیمیشنی. مسلما رد دد خیلی زیبا تره و شگفت انگیزتره ولی تو 60 ساعت گیم پلی این قضیه ممکنه تو مخی باشه.

اینه که خود بوجود آوردن بالانس بین این انیمیشنا و گیم پلی یه جور هنره
 
آخه یه مسئله ای وجود داره و اونم اینه که شما وقتی تعداد انیمیشن ها رو تو گیم پلی بیشتر میکنی ممکنه تو گیم پلی تاثیر منفی بزاره. مثلا فرض کن در حینی که کوکتل مولوتوف دستته یکی با چاقو حمله میکنه شما نمیتونی با اون بهش حمله کنی چون خودتم میسوزی. پس باید مثلا با چاقو حمله کنی. حالا فرض کن الی بخواد کوکتل رو خاموش کنه بعد بزاره تو کولش بعد بعد چاقو رو در آره تو این مدت طرف زده کشتش. در نتیجه گاهی بازی ساز باید از خیر یه سری انیمیشن به نفع گیم پلی بگذره. تا اون هیجان بازی هم حفظ شه.

یکی از ایراداتی که از RDR2 برخی گرفتن همین بود اینقدر این نکات ریز توش رعایت شده بود که گاها گیم پلی آسیب دیده بود. مثلا هر دفعه که میخواستی لوت کنی باید از اسب پیاده میشدی بعد تو جیبای جنازه رو میگشتی بعد میزاشتی تو جیب خودت دوباره سوار اسب میشدی. مثالی که جیم استرلینگ زده بود Assassin Creed Odyssey بود که از رو همون اسب جنازه رو لوت میکردی بدون هیچ انیمیشنی. مسلما رد دد خیلی زیبا تره و شگفت انگیزتره ولی تو 60 ساعت گیم پلی این قضیه ممکنه تو مخی باشه.

اینه که خود بوجود آوردن بالانس بین این انیمیشنا و گیم پلی یه جور هنره

دقیقا مساله همینه، اتفاقا سر اون پریویو که منتقدها امدن بازی کردن و نظر دادن، به این مساله انیمیشن های اختصای برای برداشتن اشیاء و آیتم ها از روی زمین اشاره شد و خود سازنده ها توضیح دادن اتفاقا ساخت انیمیشن دقیق که بره برداره از رو زمین خیلی چیز سختی نیست، منتها پیس بازی رو میندازه، چون زمان بیشتری برای مچ کردن انیمیشن لازم داره و وسط اون مبارزات سریع وصله ناجوره.

این ککتل مولوتوفه هم درسته منطق نداره روشن کنی بزاری تو کولت، اما عوضش هر وقت که استفاده کنی درجا میندازه و طرف آتیش میگیره، در غیر این صورت باید هر دفعه میخوای استفاده کنی اول روشن کنه و بعد پرتاب که این زمان باعث میشه این مکنیک دیگه به درد نخوره، چون نمیشه در لحظه دیگه سریع ازش استفاده کرد.

در کل نباید فراموش کرد هرچقدر هم بازی های از نظر ویژوآلی واقع گرایانه تر بشن باز بازین و به اقتضای بازی باید ازشون انتظار واقع گرایی داشت. طبیعیه کسی دوست نداره فیلم مستند ببینه و همه یه تجربه باحال از گیم پلی میخوان. پس به اجبار هیچ وقت هیچ گیمی نمیتونه تجربه دنیای مشابه رو ارایه بده، اونم تو همچین ژانری که ماهیتن فانتزیه و در عمل هیچ آدمی انقدر بداس نیست که یه تنه بره نصف مردم کره زمین رو بکشه و زنده بمونه.
 
دوستان گیم‌پلی رو دیدم مغزم‌سوت کشید این یازی میره در کناره بهترین بازی های تاریخ باورم نمیشه تو سال ۲۰۲۰ همچین بازی ساخته شده !
اگه اتقاق عجیبی نیفته باید متای ۹۸ یا ۹۹ رو بزنه
فقط حیف که بازی لیک شد داستانش
 
آخه یه مسئله ای وجود داره و اونم اینه که شما وقتی تعداد انیمیشن ها رو تو گیم پلی بیشتر میکنی ممکنه تو گیم پلی تاثیر منفی بزاره. مثلا فرض کن در حینی که کوکتل مولوتوف دستته یکی با چاقو حمله میکنه شما نمیتونی با اون بهش حمله کنی چون خودتم میسوزی. پس باید مثلا با چاقو حمله کنی. حالا فرض کن الی بخواد کوکتل رو خاموش کنه بعد بزاره تو کولش بعد بعد چاقو رو در آره تو این مدت طرف زده کشتش. در نتیجه گاهی بازی ساز باید از خیر یه سری انیمیشن به نفع گیم پلی بگذره. تا اون هیجان بازی هم حفظ شه.

یکی از ایراداتی که از RDR2 برخی گرفتن همین بود اینقدر این نکات ریز توش رعایت شده بود که گاها گیم پلی آسیب دیده بود. مثلا هر دفعه که میخواستی لوت کنی باید از اسب پیاده میشدی بعد تو جیبای جنازه رو میگشتی بعد میزاشتی تو جیب خودت دوباره سوار اسب میشدی. مثالی که جیم استرلینگ زده بود Assassin Creed Odyssey بود که از رو همون اسب جنازه رو لوت میکردی بدون هیچ انیمیشنی. مسلما رد دد خیلی زیبا تره و شگفت انگیزتره ولی تو 60 ساعت گیم پلی این قضیه ممکنه تو مخی باشه.

اینه که خود بوجود آوردن بالانس بین این انیمیشنا و گیم پلی یه جور هنره
دوست عزیز اتفاقا لوت کردن تو رد دد یکی از زیباترین بخش های بازی بود....شاید برای شما خسته کننده بوده و برای بقیه اینطور نبوده!!!یک نظر شخصی بقل جمله بزار....
 
دوست عزیز اتفاقا لوت کردن تو رد دد یکی از زیباترین بخش های بازی بود....شاید برای شما خسته کننده بوده و برای بقیه اینطور نبوده!!!یک نظر شخصی بقل جمله بزار....
خوب همینه که گفتم "ممکنه".
 
به نظرم ناتی داگ میتونست انیمیشن برداشتن آیتم رو زمانی که درگیری نیست زیبا طراحی کنه و زمانی که تو درگیری هستش سریع اون آیتم رو برداره.به نظرم میتونستن همچین طراحی رو بزارن.مثلا اون قسمت که با چاقو میزنه تو گلوی طرف بعدش میره یکسری آیتم برمیداره..جعبه مهمات یک مرتبه تو دستش قرار میگیره یک مقدار تو ذوق زد این مورد.
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or