Multi Platform Streets of Rage 4

سازنده
DotEmu
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Playdigious
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. Xbox One
  3. Nintendo Switch
c2268_.png
Streets of Rage ، معروف به Bare Knuckle در ژاپن ، سه گانه بازی های ضرب و شتم است که در دهه 1990 توسط SEGA تولید و منتشر شد.این سریال مشهور به دلیل اکشن بدون توقف و موسیقی تحت تأثیر رقص الکترونیکی که توسط یوزو کوشیرو و موتوهیرو کاواشیما ساخته شده به شهرت رسیده.این یکی از بهترین سریال های ضرب و شتم در تمام دوران محسوب می شود. بعد از گذشت سالها ، اکسل و بلیز سرانجام در جایی که جدال خیابانی را ترک کرده بودند مجددا ان را پیش می گیرند.این بازی شامل تصاویری دست ساز از تیم سازنده Wonder The Dragon's Trap ، بازی Streets of Rage 4 بر روی گیم پلی کلاسیک تریلوژی با مکانیک های جدید ، یک داستان تازه و یک دسته از مراحل خطرناک و مشکل ساخته شده است. Streets of Rage 4 گیم پلی کلاسیک را به یاد می آورد اما به لطف تخصص Guard Crush Games و Dotemu به عنوان یک بازی کاملاً اصیل به سبک سه گانه کلاسیک است.
کمپانی سگا در ساخت این بازی هیچ نقشی ندارد فقط مجوز ساخت را به کمپانی های دات ایمو گارد کراش گیم و لیزارد کیوب داده است.دات ایمو کار انتشار بازی و طراحی ان را به عهده دارد کارهای گرافیکی و بک گراند و طراحی شخصیت های بازی به عهده لیزاد کیوب است و برنامه نویسی بازی هم به عهده گارد کراش گیم می باشد.طبق اعلام سازندگان بازی در بهار 2020 برای پلتفرم های pc و ps4 و xbox one و switch منتشر می شود.
q1041_.png
در این سری از بازی در کنار اکسل و بلیز شاهد بازگشت ادام هانتر یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین شخصیت های بازی هستیم و دو شخصیت جدید هم بنام چری هانتر دختر ادام و فلوید شخصیتی که در یک تصادف وحشتناک دستان خود را از دست می دهد و توسط دکتر زان دو بازوی رباتیک برایش طراحی شده است که تا حدودی یاد اور max کشتی کج کار حرفه ای و از دوستان اکسل است که در sor2 حضور داشت.
طبق اخرین اخبار منتشر شده توسط دات ایمو یوزو کوشیرو به دلیل مشغله کاری تعداد کمی از قطعات مو سیقی بازی را می سازد و کار اصلی ساخت موسیقی بازی به olivier deriviere واگذار شده ضمنا hideki naganuma به خاطر مشکل برنامه زمانبندی از تیم ساخت موزیک جدا شده و بجای او haromi fujita به تیم اضافه شده از دیگر چهره های جدید تیم سازنده موزیک متن scattle و das mortal و xl middleton و groundislava می باشند.
23924_.png
streets of rage تا کنون بصورت رسمی در سه نسخه 1 ,2 .3 منتشر شده نسخه اول در سال 1991 منتشر شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت از نکات جالب ان کمک گرفتن از ماشین پلیس بود که با فشردن دکمه A کنترلر یک ماشین پلیس با دو نفر سرنشین یکی راننده و دیگری هم که یک بازوکا را به سمت دشمنان پرتاپ می کرد و صدمات زیادی به انها وارد می نمود و همچنین پایان‌های متفاوت برای آن است که برای یک بازی که بیش از بیست سال پیش تولید شده است امری فوق‌العاده به نظر می‌رسد که حتی در بازی‌های جدید روز نیز همچین موردی کم دیده می‌شود بازی شامل دو پایان متفاوت است، پایان خوب و بد. در مرحله‌ی آخر بازی و مبارزه با Mr.X در صورتی که به صورت دو نفره در حال انجام بازی باشید، قبل از شروع مبارزه Mr.X به شما پیشنهاد پیوستن به گروهش را می‌دهد و به صورت یک جواب Yes و NO به هر دو بازیکن نمایش داده می‌شود. اگر هر دو بازیکن گزینه‌ی No را انتخاب کنند مبارزه شروع می‌شود و بعد از شکست Mr.X بازی به خوبی و خوشی پایان می‌یابد. اما در صورتی که یکی از بازیکنان گزینه Yes و دیگری No را انتخاب کند، در کمال تعجب مبارزه‌ای متفاوت شروع می‌شود که در آن دو بازیکن باید با همدیگر مبارزه کنند و در صورتی که بازیکنی که گزینه Yes را انتخاب کرده بود پیروز شود، با صحنه‌ی نشتسن او بر تخت Mr.X مواجه می‌شویم و با پیوستن این شخصیت به گروه Mr.X و عدم شکست خوردن این شخصیت، پایان بد این بازی نیز رقم می‌خورد.
بعد از موفقیت sor1 سگا در سال 1992 تصمیم به ساخت دومین سری بازی می گیرد در این نسخه ayano koshiro خواهر یوزو در طراحی شخصیت های بازی و همچنین مراحل بازی بیشترین نقش را داشت او در یکی از مصاحبه هایش در مورد بازی از فشار زیاد کمپانی سگا برای هر چه سریعتر ساختن بازی گله مند بود و گفت اگر فشار های سگا نبود ما شخصیت های بیشتر و کمبو های متنوع تری طراحی می کریم بازی در 6 ماه ساخته شد.sor2 بهترین نسخه بازی در سه گانه است.از نقاط قوت بازی تنوع مراحل است که شامل استادیوم پارک شهر بازی کشتی ساحل دریا اسانسور پل خیابان و ...تنوع دشمنان و باس فایت ها بهتر شدن گرافیک بازی موزیک خاطره انگیز راند هشتم و حرکات جدیدی که باعث شده بود گیم پلی بازی از حالت یکنواختی بیرون بیاد حرکت گراند اپر اکسل و نعره هاش در sor2 متولد شد.
و سرانجام اخرین سری بازی در سال 1994 با کلی گلایه از تفاوت های ان با bare knuckle 3 ورژن ژاپنی بازی منتشر شد که به اختصار به بعضی از انها اشاره می کنم در ابتدا رنگ لباس اکسل و بلیز در sor3 به زرد و سفید تغییر کرده بود نوع پوشش شخصیت های زن (دشمن) وجود شخصیت زن نما بنام ash که مینی باس راند یک بازی بود ولی در sor3 وجود نداشت و در اخر تغییر صدای اکسل در sor3.در گیم پلی بازی هم تغییراتی ایجاد شده بود مثل قابلیت دویدن رول کردن کار با سلاح و کسب ستاره که در صورت کسب امتیاز و از دست ندادن خط سلامت تا سه ستاره میشد دریافت کرد که حرکات قدرتمندتری با ستاره قابل اجرا بود که صدمات زیادی به دشمن وارد می کرد.از دیگر تغییرات پایان های متفاوت بازی بود که بطور مثال اگر در راند 6 بازی ژنرالی که به اسارت گرفته شده بود رو در زمان معین ازاد نمی کردیم راند اخر بازی تغییر می کرد و باس اخر بازی هم شیوا بود یا اگر در راند 7 ربات Mr.x رو در زمان تعیین شده شکست نمی دادیم شهر بکلی نابود میشد.همچنین در sor3 امکان باز کردن قفل شخصیت هایی مثل شیوا و اش و اضافه کردن کانگورو دست اموز بنام victy هم وجود داشت که در نوع خودش جالب بود.
774807_.gif
در اخر مایلم به بخشی از تغییراتی که قراره در گیم پلی بازی در sor4 شاهد باشیم اشاره کنم در این سری شاهد حمله ستاره ای هستیم که شکل ان برای هر شخصیت متفاوت است همچنین امکان بازیابی خط سلامت با زدن ضرباتی به دشمن و عدم خوردن ضربه از انان در بعضی از مواقع بازی هست.سلاح های بسیار متنوعی به بازی اضافه شده و امکان گرفتن سلاح در هوا بعد از برخورد به دشمن وجود دارد.بر خلاف سه گانه دشمنان و سلاح ها از لبه تصویر خارج نمی شوند و بعد از بر خورد به لبه اگر ضربات شدید باشند به داخل تصویر بر می گردند اگرم شدت کم باشد چسبیده به لبه تصویر می افتند.در این سری شاهد کمبوهای هوایی و زدن دشمنان در هوا هستیم.قابلیت بازی بصورت دو نفره انلاین و چهار نفره اف لاین (محلی) هم وجود دارد .
 
آخرین ویرایش:

Dr. Ariamax

کاربر سایت
Feb 1, 2012
2,452
نام
آریا
آقا من با 21 سال سن اولین استریتز آف ریج عمرمو بازی کردم الان و باید بگم که چقد حال و هوای بازی خوبه و دوستش دارم و همزمان چقدر این بازی سخته :D
طبق معمول رو درجه نرمال استارت بازیو میزنی میگی حالا نرمال میرم اگه خواستم بازیو کامل کنم سخت ترشو بعدا میرم و وقتی میبینی حتی نمیتونی از استیج اول سربلند بیرون بیای مجبور میشی برگردی تو منو با عرق شرمی که رو پیشونیت نشسته میزاریش رو حالت ایزی و میگی اوکی این مسئله رو به هیچکس نمیگم که بازیو دارم رو ایزی بازی میکنم
وقتی به استیج 4 میرسی دیگه همون ایزی هم جوابگو نیست :D
احتمالا درکی از گیمپلی این بازی ندارم وگرنه هیچ دلیلی نداره این حجم از سختی
 
  • Smile
  • Like
Reactions: u.s.a and ravi

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,068
نام
آریا
آقا من با 21 سال سن اولین استریتز آف ریج عمرمو بازی کردم الان و باید بگم که چقد حال و هوای بازی خوبه و دوستش دارم و همزمان چقدر این بازی سخته :D
طبق معمول رو درجه نرمال استارت بازیو میزنی میگی حالا نرمال میرم اگه خواستم بازیو کامل کنم سخت ترشو بعدا میرم و وقتی میبینی حتی نمیتونی از استیج اول سربلند بیرون بیای مجبور میشی برگردی تو منو با عرق شرمی که رو پیشونیت نشسته میزاریش رو حالت ایزی و میگی اوکی این مسئله رو به هیچکس نمیگم که بازیو دارم رو ایزی بازی میکنم
وقتی به استیج 4 میرسی دیگه همون ایزی هم جوابگو نیست :D
احتمالا درکی از گیمپلی این بازی ندارم وگرنه هیچ دلیلی نداره این حجم از سختی
اولش سخته ولی یه کم بگذره و آدم گیم‌پلی دستش بیاد، هم آسون‌تر میشه و هم خیلی لذت‌بخش‌تر. :D
من دست اول روی نرمال رفتم و از اواسطش به بعد سخت شده بود و بعضی از باس‌ها بیچاره‌م می‌کردن، ولی الآن دارم روی هارد میرم و بعضی از همون باس‌ها رو دست اول می‌زنم!
البته انتخاب شخصیت هم مهمه و هرکسی با یکی از شخصیت‌ها بیشتر هماهنگه و باید با همه کار کنین که دستتون بیاد کدوم براتون بهتره. آدام برای مدل بازی من بهتره و باهاش راحت‌تر کار می‌کنم و از چری هم خوشم میاد و سرعت و حرکاتش خیلی باحاله. ولی اکسل و بلیز رو زیاد باهاشون کار نکردم و فلوید هم با اینکه چیز جالبیه، ولی زیادی کُنده. :D
-------------------
سازنده‌های بازی لامصب دقیقاً همون درجه از اعصاب‌خوردکنی چاقو بدست‌های نسخه‌های کلاسیک رو اینجا هم وارد بازی کردن! :| یعنی خفن‌ترین دشمن‌های بازی هم در حد این چاقویی‌ها لج من رو درنمیارن که یه دفعه با اون ژست ضایع از دور میان و اگه یه لحظه حواست نباشه چاقو رو می‌کنن تو شکم آدم! :D
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,900
نام
حسين
اولش سخته ولی یه کم بگذره و آدم گیم‌پلی دستش بیاد، هم آسون‌تر میشه و هم خیلی لذت‌بخش‌تر. :D
من دست اول روی نرمال رفتم و از اواسطش به بعد سخت شده بود و بعضی از باس‌ها بیچاره‌م می‌کردن، ولی الآن دارم روی هارد میرم و بعضی از همون باس‌ها رو دست اول می‌زنم!
البته انتخاب شخصیت هم مهمه و هرکسی با یکی از شخصیت‌ها بیشتر هماهنگه و باید با همه کار کنین که دستتون بیاد کدوم براتون بهتره. آدام برای مدل بازی من بهتره و باهاش راحت‌تر کار می‌کنم و از چری هم خوشم میاد و سرعت و حرکاتش خیلی باحاله. ولی اکسل و بلیز رو زیاد باهاشون کار نکردم و فلوید هم با اینکه چیز جالبیه، ولی زیادی کُنده. :D
-------------------
سازنده‌های بازی لامصب دقیقاً همون درجه از اعصاب‌خوردکنی چاقو بدست‌های نسخه‌های کلاسیک رو اینجا هم وارد بازی کردن! :| یعنی خفن‌ترین دشمن‌های بازی هم در حد این چاقویی‌ها لج من رو درنمیارن که یه دفعه با اون ژست ضایع از دور میان و اگه یه لحظه حواست نباشه چاقو رو می‌کنن تو شکم آدم! :D

بی ناموس تر از اون چاقو بدست ها تو بازی نیست! به شدت روی اعصابن. الکی الکی میبینی یه جون ازت بردن کامل!
 

Dr. Ariamax

کاربر سایت
Feb 1, 2012
2,452
نام
آریا
اولش سخته ولی یه کم بگذره و آدم گیم‌پلی دستش بیاد، هم آسون‌تر میشه و هم خیلی لذت‌بخش‌تر. :D
من دست اول روی نرمال رفتم و از اواسطش به بعد سخت شده بود و بعضی از باس‌ها بیچاره‌م می‌کردن، ولی الآن دارم روی هارد میرم و بعضی از همون باس‌ها رو دست اول می‌زنم!
البته انتخاب شخصیت هم مهمه و هرکسی با یکی از شخصیت‌ها بیشتر هماهنگه و باید با همه کار کنین که دستتون بیاد کدوم براتون بهتره. آدام برای مدل بازی من بهتره و باهاش راحت‌تر کار می‌کنم و از چری هم خوشم میاد و سرعت و حرکاتش خیلی باحاله. ولی اکسل و بلیز رو زیاد باهاشون کار نکردم و فلوید هم با اینکه چیز جالبیه، ولی زیادی کُنده. :D
-------------------
سازنده‌های بازی لامصب دقیقاً همون درجه از اعصاب‌خوردکنی چاقو بدست‌های نسخه‌های کلاسیک رو اینجا هم وارد بازی کردن! :| یعنی خفن‌ترین دشمن‌های بازی هم در حد این چاقویی‌ها لج من رو درنمیارن که یه دفعه با اون ژست ضایع از دور میان و اگه یه لحظه حواست نباشه چاقو رو می‌کنن تو شکم آدم! :D
بزرگ ترین مشکل من با بازی اینه که دفاع نمیشه کرد :D من از نسل زمان بندی و پری کردن میام این بازی برای من سرطانه :D
باس انیمیشن ضربه سنگینو که اجرا میکنه من میدونم که قراره کتک بخورم چون نه میشه جاخالی داد نه میشه پری کرد نه هیچی :D
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,068
نام
آریا
بی ناموس تر از اون چاقو بدست ها تو بازی نیست! به شدت روی اعصابن. الکی الکی میبینی یه جون ازت بردن کامل!
آره خیلی اذیت می‌کنن! اون چاق‌ها (که خیلی منتظر ملاقات دوباره‌شون توی بازی بودم) هم بعضی وقت‌ها اعصاب‌خوردکن میشن، ولی این چاقو بدست‌ها لج‌درآرترین دشمن‌های بازی هستن. :|

بزرگ ترین مشکل من با بازی اینه که دفاع نمیشه کرد :D من از نسل زمان بندی و پری کردن میام این بازی برای من سرطانه :D
باس انیمیشن ضربه سنگینو که اجرا میکنه من میدونم که قراره کتک بخورم چون نه میشه جاخالی داد نه میشه پری کرد نه هیچی :D
یه سری جاها باید فرار رو بر قرار ترجیح داد و در رفت! یعنی طرف که شاکی میشه و با عصبانیت میاد سراغت، تو هم باید بگی حاجی شرمنده و سریع ازش فاصله بگیری تا کظم غیظ کنه و دست از سرت برداره! :D بعضی جاها آدم بخواد پررو بازی دربیاره و جلوی طرف وایسه، فقط یه چک و لگدی می‌خوره و بی‌آبرو میشه! (نمیدونم این علاقه‌ی شدید دشمن به چک زدن از کجا میاد! فکر می‌کردم فقط اون خانوم‌ها این‌طوری هستن ولی دیروز حتی از یکی از چاق‌ها هم چک خوردم! :D)
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,900
نام
حسين
آره خیلی اذیت می‌کنن! اون چاق‌ها (که خیلی منتظر ملاقات دوباره‌شون توی بازی بودم) هم بعضی وقت‌ها اعصاب‌خوردکن میشن، ولی این چاقو بدست‌ها لج‌درآرترین دشمن‌های بازی هستن. :|


یه سری جاها باید فرار رو بر قرار ترجیح داد و در رفت! یعنی طرف که شاکی میشه و با عصبانیت میاد سراغت، تو هم باید بگی حاجی شرمنده و سریع ازش فاصله بگیری تا کظم غیظ کنه و دست از سرت برداره! :D بعضی جاها آدم بخواد پررو بازی دربیاره و جلوی طرف وایسه، فقط یه چک و لگدی می‌خوره و بی‌آبرو میشه! (نمیدونم این علاقه‌ی شدید دشمن به چک زدن از کجا میاد! فکر می‌کردم فقط اون خانوم‌ها این‌طوری هستن ولی دیروز حتی از یکی از چاق‌ها هم چک خوردم! :D)

یکی اون چاقو به دستا یکی اون کاپشن رنگیا که تکل میرن!!! واقعا اینا همون رو اعصابای بیست سال پیشن :))

ولی من الان فک میکنم به شورش در شهر ۳ واقعا طراحی مراحلش چیز عجیب غریبی بود خدایی :D

راستی یه ریمیک فن مید هم یه سری هوادارای اسپانیایی ساخته بودن چندین سال پیش روی pc. اونم چیز عجیب غریب خوبی بود!!!
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,298
بزرگ ترین مشکل من با بازی اینه که دفاع نمیشه کرد :D من از نسل زمان بندی و پری کردن میام این بازی برای من سرطانه :D
باس انیمیشن ضربه سنگینو که اجرا میکنه من میدونم که قراره کتک بخورم چون نه میشه جاخالی داد نه میشه پری کرد نه هیچی :D
چندتا حرکت توی بازی هست که اصطلاحا اینویزیبل فریم محسوب میشن و شما دمیج نمیخوری وقتی انجامشون میدی و در واقع همون راه در روئه جاهای سخته:D یکیش موقعی که دشمن رو Grab کردی و پشتش ملق میزنی و یا پرتش میکنی، یکی وقتی حرکت اسپشیال دیفنست رو انجام میدی، یکی هم وقتی قدرت ستاره ایت رو میزنی. توی تمام زمانی که این حرکات دارن اجرا میشن کاملا ضد ضربه میشی پس باید سعی کنی ازشون خیلی خوب و به موقع استفاده کنی.
حرکت کردن توی محیط هم خیلی مهمه و تا جای ممکن نباید خودت رو روبروی باس ها قرار بدی بلکه باید سعی کنی دورشون بچرخی و بیشتر از بالا و پایین بهشون نزدیک شی اینطوری نمیتونن ضرباتشون رو راحت بهت بزنن. اگه مشکل سرعت داری کرکترهایی مثل Adam و Cherry که سرعتین مناسبت ترن بخصوص Adam که هم سرعتیه هم قدرتی:D شخصیت محبوب منم هست:D

پ.ن: یه نکته بگم این بازی بر اساس گیم پلی و دیزاین SoR2 در اصل ساخته شده نه 3 و یه سری ایرادهایی که به نبودن دویدن و جاخالی عمودی گرفته میشه برا اینه که این مکانیزمها در 3 بوده فقط. البته این بازی با تنوع شخصیتی و تفاوت قابلیتی که داره این مشکل رو رفع کرده و حتی اگه بخواین میتونین با همون شخصیت های 3 بازی کنین که دویدن هم دارن.
 
آخرین ویرایش:

Version 7

کاربر سایت
Dec 16, 2007
444
خیلی یهویی تموم میشه! ولی فکر کنم مخصوصاً این مدلی ساختن که حس و حال بازی‌های قدیمی رو داشته باشه، چون اونا هم اکثراً همین‌طوری بودن. می‌زدی باس آخر رو ناکار می‌کردی و یهو می‌نوشت پایان! :D

آقا کدوم نسخه به این مسخرگی تموم میشد؟ حتی شماره یکم اینطور نبود! دلیلش شاید این باشه که میخواستن زودتر بازی رو بیرون بدن و یا کمبود بودجه داشتن، واقعا نمیدونم، اما به نظرم از بزرگترین ضعفای بازی اندینگشه.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
در مورد بازی که نظرمو چند صفحه قبل مفصل گفتم اما همچنان برام خیلی عجیبه که کلا سَمی رو حذف کردن و یه جورایی چری رو جایگزینش کردن. (حتی حرکتی که روی سر میشینه هم داره، یه اسکیتم پاش میکردن میشد سَمی. جالبه که تو کانسپتای بازی اتفاقا اسکیتم پاشه!) شاید میخواستن یه شخصیت دختر به بازی اضافه کنن و رعایت مساواتِ بیشتری بین زن و مرد انجام بدن!
حتی تو کِردیت، دکتر زَن هست اما هیچ خبری از سَمی نیست! انگار کشتنش و کاملا به فراموشی سپردنش.
تنها امیدم اینه که سورپرایز بازی باشه و به عنوان دی ال سی با یه سری مراحل جدید اضافه بشه (که واقعا دیگه رویایی میشه)

بازی که کلا حال میده و همچنان به نظرم بلیز و اکسل و آدام (تو شخصیت اصلیا) خیلی بهتر و قویترن. با چری هم یه سری بازیو تموم کردم. بد نبود و سرعتیه و دویدنش به کار میاد، اما ضعیفه و حذفِ دویدن در باقی شخصیت ها به دادش رسیده، فلوید هم دیگه زیادی کنده.
و گرفتن رَنک اِس واقعا سخت ترین چالش و تروفی بازیه.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dinosaur

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,616
یکی اون چاقو به دستا یکی اون کاپشن رنگیا که تکل میرن!!! واقعا اینا همون رو اعصابای بیست سال پیشن :))

ولی من الان فک میکنم به شورش در شهر ۳ واقعا طراحی مراحلش چیز عجیب غریبی بود خدایی :D

راستی یه ریمیک فن مید هم یه سری هوادارای اسپانیایی ساخته بودن چندین سال پیش روی pc. اونم چیز عجیب غریب خوبی بود!!!
اون اسمش Streets of rage remake بود واقعا شاهکاریه یعنی با بازی کردن اون من واقعا انتظاراتم از این بازی هم بالا رفته بود.
چون فن میک بود چند سال طول کشید ساختش و کاملترینش به اسم V5.1 هستش که به نظرم هر شورش فنی حتما باید بازی بکنه.
کارکترهای هر سه تا شورش اول رو کامل داره و برای همه کارکترها درخواست پلیس وجود داره و اسپیشیال موو کاملا بازسازی شده و دویدن حتی برای Adam از شورش یک هم ایجاد کردن و یه کارکتر جدید به اسم Rudra داره که در نوع خودش بی نظیره و حتی میشه به عنوان کارکتر جایزه شیوا شورش 2 و شیوا شورش 3 و مستر ایکس و کانگرو و الکترا و Ash رو انتخاب کرد و بازم جالبتر اینکه برای تمام اینا هم نه تنها اسپیشیال موو و حرکت اسپیشیال دویدنی درست کردن (اونم سه مرحله پیشرفت داره) بلکه سلاح هم میتونی برداری و با اون سلاح ها هم چندین نوع اسپیشیال موو درست کردن به عنوان فن میک شاهکاره.
من اون سالها تو تاپیک سازندگانش میرفتم و میدیدم واقعا با عشق و علاقه کار میکردن و اکثر این ایده ها رو هم از مردم عادی میگرفتن.دوتا تاپیک داشت یکی انگلیسی یکی اسپانیایی.
بازم براش برنامه و ایده داشتن ولی یادم نیست چی شد دیگه ادامه ندادن.
چندین پایان (هشت نه تا) هم علاوه بر پایان های سگا در نظر گرفتن.یکیش یادمه تو Mrx یک اگر انتخاب No و Yes میکردی و اونی که Yes داده بود پیروز میشد و تو انتخاب جدید No میزد و Mrx رو هم شکست میداد خودش رئیس سندیکا میشد و جای Mrx میشست! عکسشو پیدا کردم.از قصد بانو میذارم با ابهتش حال کنید. :D
تو نت سرچ کنید Streets of rage remake Evil ending اگر با خود Mrx بازی کنید خودش دوباره رو صندلی جلوس میکنه.!

140504
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
در مورد دویدن آره، شاید اگه می‌ذاشتن بد نبود. ولی الآن همین قضیه باعث شده یه تفاوتی بین کاراکترها باشه و مثلاً چری می‌تونه سریع بدوئه و حرکات جالبی بزنه یا آدام به جای دویدن یه ذره میره جلو و بقیه هم که دیگه پیر شدن و حال و حوصله‌ی دویدن ندارن. :D
ولی در مورد موسیقی به شدت مخالفم! البته موسیقی سلیقه‌ای هست و نمیشه کاریش کرد، ولی من که خیلی خوشم اومده از آهنگ‌های بازی و همین الآن بعد از ۱.۵ دور بازی کردن، توی ذهنم موندن و کلی صفا کردم.
کلاً این بازی انقدر بهم حال داده که بدم نمیاد بعد از قرن‌ها یه بار دیگه برم سراغ نسخه‌های قبلی و یه سری به اون سه تا بازی بزنم، مخصوصاً سومی که نسخه‌ی محبوب من بود. با اینکه هرکدوم رو کلی بازی کرده بودم ولی چیز زیادی یادم نیست به جز چند تا از مرحله‌ها. یا یه سری از دشمن‌ها که وقتی توی SoR4 می‌دیدمشون یادم می‌اومد با اینا توی قبلی‌ها هم روبرو شدیم. :D


ببین حرکت مخصوص که روی دشمن می‌زنی (اونی رو میگم که تقریباً نامحدوده، نه اون یکی حرکت خیلی خفن که نیاز به ستاره داره)، یه بخشی از جون کاراکتر حالت سبزرنگ پیدا می‌کنه. حالا اگه توی اون موقعیت دشمن بهت آسیب بزنه، اون سبزه از بین میره و جونت کم میشه. ولی اگه تو به دشمن ضربه بزنی، سبزه دوباره پُر میشه و جونت برمی‌گرده جای قبلی. یعنی اگه آدم خوب از این قابلیت استفاده کنه و بعدش هم سریع به دشمن ضربه بزنه که پر بشه، خیلی کمک می‌کنه توی جاهای سخت. :D

خوشبختانه نسخه 3 کاراکترها درش هست بر می داری همه رو جز می دی خیلی بازی با اونا سریع تر و راحت تر می شه SHIVA که عملا پاره می کنه بس که سریعه

موسیقی خودش؟ بیخیال کلا 3 تا خوب داره و خوب توی کار صدا باشی میکس و مسترش اصلا خوب نشده اما خوب بازی به لطف کاراکترهای قدیمی و موسیقی قدیمیش کلا بکس دهه ی 90 نجات یافته اگه اینا نبودن متاش عمرا بالای 80 می شد.
اما بازم می گم دمشون گرم حقیقتا بازی زیبا و خوبی ساختن گرافیک و فیزیک به شدت عالی هم داره.
 

QuinT

کاربر سایت
Feb 16, 2007
1,454
نام
Mehdi
به طرز عجیبی بازی فوق‌العادست واقعاً! باورش سخته که ادامه یکی از بهترین فرنچایزهای عمرم یه همچین بازی خوش‌ساختی از کار در اومده! دستشون درد نکنه.

یه حسی بهم میگه استلا و مکس تحت عنوان DLC قابل بازی میشن. امیدوارم این اتفاق بیوفته.

اتفاقاً احتمالش خیلی زیاده که یه همچین اتفاقی بیفته!

140627
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر