Spencer: سعی ما بر بازیابی اعتماد است نه شکست Sony

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
spencer-xbox-one-team-focused-on-regaining-fan-trust-not-beating-ps4-144439864078.png




Xbox One در حال فروش است و مایکروسافت توانسته بخشی از جایگاه گذشته خود را بازیابد، اما آیا این شرکت دوباره می‌تواند به وضعیتی بازگردد که با سونی در زمینه فروش رقابت کند؟


این سوالی است که مطمئنن به دفعات از رئیس بخش Xbox، پرسیده شده است اما اینبار Phil Spencer در مصاحبه‌ای در Geekwire Summit 2015 به تشریح این موضوع پرداخت.
او توضیح داد که در طی 18 ماه مدیریتش، دیدگاهش عوض شده و حالا تمرکز را بر روی بازیابی اعتماد مشتریان و وجه برند Xbox، با راه اندازی طرح‌هایی مثل Backward Compability، گذاشته است، هر چند ممکن است هیچ وقت Xbox One به رقیبش نرسد:
"من در ابتدا با شعارهایی مثل 'ما می‌خواهیم برنده شویم' شروع کردم اما بلافاصله متوجه شدم که شما تنها می‌توانید عوامل خود را کنترل کنید. سونی با Playstation 4 به موفقیتی کم نظیر دست یافتند اما برای من، به عنوان رئیس Xbox کار با تیم و مجموعه طرفداران Xbox بسیار سودمند بود تا بر روی محصولمان تمرکز کنیم. "
البته طبیعی است که وقتی جایگاه اول برای شما نیست، متواضع باشید اما اسپنسر معتقد است که مایکروسافت به درک این موضوع رسیده که جای تمرکز بر جنگ بین کنسولی، بر روی محصول خود تمرکز کند:
این 18 ماه برای من حامل تغییرات زیادی بود. اگر دقت کنید من خیلی کمتر درباره‌ی رقابت صحبت می‌کنم. مردم می‌گویند 'شما در حال باختن هستید، پس هیچ وقت نمی‌توانید دوباره به عرصه رقابت بازگردید'. به نظرم درستی این مسئله در آینده مشخص خواهد شد. اگر هم روزی برنده از عرصه بیرون آمدیم، دوست دارم با روند فعلیمان باشد. همه چیز درباره‌ی بازی‌ها و نحوه‌ی رفتار با مشتریانمان است."
اما آیا Xbox One بر Playstation 4 غلبه خواهد کرد؟
"من نمی‌دانم. مدت زمان این نسل... سونی محصول بسیار خوبی دارد و بسیار جلوتر از ما هستند اما من از وضعیت فعلی بازی و لاین-‌آپمان راضی هستم."
اسپنسر سپس به سراغ روزهای اول سمتش می‌رود، روزهایی که مایکروسافت از هر طرف مورد هجمه قرار می‌گرفت و مجبور شد سیاست‌هایش را به طور کامل تغییر دهد:
"چیزی که من در آن زمان دست کم گرفتم، تاثیر بسیار مخربی بود که وضعیت عرضه Xbox One بر روی تیم ما در ردموند گذاشته بود. آن‌ها به اندازه‌ی طرفدارنمان ضربه خورده بودند . من نشستم و به چندین هزار نفر فکر کردم، مردمی که با چند جمله و فکر اشتباه، زحمات شبانه روزیشان که 3 سال هم طول کشیده بود، هدر می‌رود. سپس شما از خود می‌پرسید ' چرا من این کار را انجام می‌دهم وقتی یک نفر با حرف‌هایش تمامی زحماتم را بر باد می‌دهد؟'"
اسپنسر علاوه بر بازیابی اعتماد طرفداران باید جلوی از هم پاشیدگی تیم خود را هم می‌گرفت:
وقتی که من می‌بینم تیمم از گروهی که رهبریت رئیس خود را زیر سوال می‌برد، به تیمی تبدیل شده که از طرفداران انرژی می‌گیرد و خوشحال است، خوشحال می‌شوم چرا که این تیم قادر به ارائه کارهای خارق‌العاده است. تیم ما در ابتدای موضوع Backward Compability هیچ ایده‌ای از آن نداشت، سپس ما چند مهندس را فرستادیم و راهش را کشف کردند. شما چگنه می‌خواهید کدها را از PowerPC به X86 منتقل کنید در حالی که بدون آن عملا کار غیر ممکن است؟ آن‌ها به این موضوع دست پیدا کردند. من هیچ وقت پایداری شرکتمان را زیر سوال نمی‌برم اما این را می‌دانم که اعضای تیم ما نه از شکست دادن سونی، بلکه از جلب بیشترین تعداد مشتری انرژی می‌گیرند."
او با این مسئله که کارهای زیادی پیش رو دارند بحث را خاتمه می‌دهد:
"آیا ما به صورت کامل وضعیتمان را بازیابی کرده‌ایم؟ من نسبت به وضعیت فعلیمان دید مثبتی دارم اما در نشستی که با مدیران Gamestop داشتم، و یک جلسه هم با 5000 مدیر دیگر Gamestop خواهم داشت، به من می‌گویند هنوز مشتریان در مورد عدم اجرای بازی‌های استفاده شده یا دست دوم صحبت می‌کنند. برای اینکه شفاف صحبت کرده باشیم، کنسولمان بازی‌های دسته دوم را اجرا می‌کنند اما مسئله اینجاست که در ذهن مشتری همیشه حرف اول خواهد ماند. بازیابی این اعتماد بسیار سخت خواهد بود."


شما چه فکر می‌کنید؟ آیا پس از گذشت 18 ماه و 2 E3، آیا فکر می‌کنید فیل اسپنسر پتانسیل رهبری تیم و رساندن Xbox به رقیب خود را دارد؟



منبع
 
آخرین ویرایش:

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
خوب سهیل تو بیا اینجا برای ما توضیح بده نوآوری های مایکرو چی بوده؟

تو خودت یکی از کسایی بودی که قبل از عرضه کنسول های جدید میگفتی مایکروسافت نوآوری داره و Kinect 2 فولان هست و بهمان اما PS4 صرفا سخت افزار قوی تره. بیشترین بحث هم اصلا بین ما دوتا بود. اما همون تکنولوژی نوآورانه بعد از عرضه مستقیم به سطل آشغال هدایت شد و جزو بزرگ ترین شکست های مایکروسافت در عرصه گیمینگ هست. من جدا برام سوال شده مایکروسافت و Xbox چه قدمی برای صنعت گیم برداشتن که شما انقدر سنگش رو به سینه میزنید؟
شما هم بی زحمت اینجا ذکر کن نوآوری های سونی چی بوده ما مطلع بشیم.
من همین صفحه 6 آمار دادم و فاکتور "ویژگی های نوآورانه"("Innovative Features") دومین اولویت خرید اکس باکس وان ه اون وقت بازم شما میای میگی کجاش نوآوری بود.
فن های مایکروسافت قد موهای سر آواتارت تا حالا ذکر کردن که نوآوری هاش چی بوده شما باز هم میای اینجا میگی:"مگه نوآوری های مایکرو چی بوده؟"،خوب این یعنی اینکه شما اصلا نظرات رو نمی خونی و فقط دنبال این هستی که یه جوابی بده و ما داریم آب تو هونگ میکوبیم.
حالا بنده از شما تقاضا دارم ذکر بفرمایید سونی چه قدمی برداشته که این جوری سنگش رو به سینه میزنید؟
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,694
نام
علی
شما هم بی زحمت اینجا ذکر کن نوآوری های سونی چی بوده ما مطلع بشیم.
من همین صفحه 6 آمار دادم و فاکتور "ویژگی های نوآورانه"("Innovative Features") دومین اولویت خرید اکس باکس وان ه اون وقت بازم شما میای میگی کجاش نوآوری بود.
فن های مایکروسافت قد موهای سر آواتارت تا حالا ذکر کردن که نوآوری هاش چی بوده شما باز هم میای اینجا میگی:"مگه نوآوری های مایکرو چی بوده؟"،خوب این یعنی اینکه شما اصلا نظرات رو نمی خونی و فقط دنبال این هستی که یه جوابی بده و ما داریم آب تو هونگ میکوبیم.
حالا بنده از شما تقاضا دارم ذکر بفرمایید سونی چه قدمی برداشته که این جوری سنگش رو به سینه میزنید؟

:))
چی میگی؟
ما داریم در مورد نوآوری در گیمینگ صحبت میکنیم نه سایر بخشا اگه اینجوری باشه که سونی خدای نوآوری هست در زمینه تکنولوژی
ماکروسافت جز کینکتی که به ملکوت اعلا پیوست چه نوآوری ای داشته مثلا ؟
 

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
:))
چی میگی؟
ما داریم در مورد نوآوری در گیمینگ صحبت میکنیم نه سایر بخشا اگه اینجوری باشه که سونی خدای نوآوری هست در زمینه تکنولوژی
ماکروسافت جز کینکتی که به ملکوت اعلا پیوست چه نوآوری ای داشته مثلا ؟
خوب شما یکمی از نوآوری های خدای تکنولوژی رو بگو.
من حرف بدی میزنم؟میگم اینقدر میگید سونی نوآوری داشته،ذکر کنید.
در ضمن کسی که داره با احترام باهاتون برخورد میکنه،اینجوری باهاش حرف نمیزنن مگر اینکه هنوز نمی دونید با هر کس چه جوری رفتار کنید.اگر من اومدم مثل خیلی های دیگه ترول بازی در اووردم،اون وقت با ":)) چی میگی؟" از من پذیرایی کن آقای محترم.
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
خوب شما یکمی از نوآوری های خدای تکنولوژی رو بگو.
من حرف بدی میزنم؟میگم اینقدر میگید سونی نوآوری داشته،ذکر کنید.
در ضمن کسی که داره با احترام باهاتون برخورد میکنه،اینجوری باهاش حرف نمیزنن مگر اینکه هنوز نمی دونید با هر کس چه جوری رفتار کنید.اگر من اومدم مثل خیلی های دیگه ترول بازی در اووردم،اون وقت با ":)) چی میگی؟" از من پذیرایی کن آقای محترم.
ببین عزیزم اگه چشمای مبارکتو باز میکردی چند نمونه از نوآوری ها (تازه سخت افزاریشو) گفتم که از مهمترین هاش بودن وگرنه در زمینه خوده بازی ها و تاثیراتی که در صنعت گیم داشتن همه میدونن
تازه حتی در کل هم سونی از نظره نوآوری و اختراعات بالاتره از مایکروسافت قرار میگیره
لینک 1
لینک 2
پس به جای نمک ریزی و کش دادن الکی بحث اطلاعاتی اگه داری بیا بگو :)
 

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
ببین عزیزم اگه چشمای مبارکتو باز میکردی چند نمونه از نوآوری ها (تازه سخت افزاریشو) گفتم که از مهمترین هاش بودن وگرنه در زمینه خوده بازی ها و تاثیراتی که در صنعت گیم داشتن همه میدونن
تازه حتی در کل هم سونی از نظره نوآوری و اختراعات بالاتره از مایکروسافت قرار میگیره
لینک 1
لینک 2
پس به جای نمک ریزی و کش دادن الکی بحث اطلاعاتی اگه داری بیا بگو :)
خوب بالاخره یه نفر با احترام جواب داد.
ببین عزیز،من اصلا حرفم این نیست که مایکروسافت نوآورتره یا سونی نوآورتر.
بله خودم این لیست هارو خوندم ودیدم و یه دنیا تشکر که یادآوری کردی(لیست هم کلیه و مختص گیم نیست).
دوستان میگن مایکروسافت اصلا نوآوری تو صنعت گیم نداشته(!) کلی از بقیه کاربرا هم دها بار میان میگن نوآوری هارو مثل موضوع Cloud یا حتی همین کینکت(که بهش میگن زباله همین دوستان) که همین الان Magic Sign In برای اکس باکس وان اوورده یا اسنپ کردن یا ... ولی بازم همون دوستان پا حرفشون هستن و میگن "نه نوآوری در کار نبوده".
یا همین اکس باکس اصلی که HDD رو به کنسول ها اوورد یا 360 و اکس باکس اصلی که دسته ی بی سیم و شبکه ی قدرتمند گیمی.
حالامنم سوالم اینه،اون کسانی که میگن اینا نوآوری نیست،یکی از نوآوری های شرکت مطبوعشونو بگن.
جوابی که شما دادی خیلی کلی بود (هرچند که مایکروسافت توی لیست رتبه 5 هستش و سونی 4 و اپل هم توی این لیست که لیست همه شرکت هاست اصلا تو لیست نیست) و من دنبال نوآوری های شرکت سونی در صنعت گیم هستم تا ببینم آخر تعریف این دوستان از نوآوری دقیقا چیه؟
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
خوب بالاخره یه نفر با احترام جواب داد.
ببین عزیز،من اصلا حرفم این نیست که مایکروسافت نوآورتره یا سونی نوآورتر.
بله خودم این لیست هارو خوندم ودیدم و یه دنیا تشکر که یادآوری کردی(لیست هم کلیه و مختص گیم نیست).
دوستان میگن مایکروسافت اصلا نوآوری تو صنعت گیم نداشته(!) کلی از بقیه کاربرا هم دها بار میان میگن نوآوری هارو مثل موضوع Cloud یا حتی همین کینکت(که بهش میگن زباله همین دوستان) که همین الان Magic Sign In برای اکس باکس وان اوورده یا اسنپ کردن یا ... ولی بازم همون دوستان پا حرفشون هستن و میگن "نه نوآوری در کار نبوده".
یا همین اکس باکس اصلی که HDD رو به کنسول ها اوورد یا 360 و اکس باکس اصلی که دسته ی بی سیم و شبکه ی قدرتمند گیمی.
حالامنم سوالم اینه،اون کسانی که میگن اینا نوآوری نیست،یکی از نوآوری های شرکت مطبوعشونو بگن.
جوابی که شما دادی خیلی کلی بود (هرچند که مایکروسافت توی لیست رتبه 5 هستش و سونی 4 و اپل هم توی این لیست که لیست همه شرکت هاست اصلا تو لیست نیست) و من دنبال نوآوری های شرکت سونی در صنعت گیم هستم تا ببینم آخر تعریف این دوستان از نوآوری دقیقا چیه؟
موضوع دیگه اینه که بحث در نوآوری های سخت افزاری بود و این هایی که گفتی رو هیچ کدوم XBOX نیاورد , HDD gaming که زمان PS2 هم در برخی بازی ها بود که معروف ترینشون GT4 باشه و دسته بی سیم که هم که اولین باز توسط نینتندو استفاده شد , کینکت هم که ورژن پیشرفته ps2 eyetoy بود که اگه آشغال نبود همچنان در باندل ها بود حمایت می شد ... به هر حال نوآوری سخت افزاری که XBOX آورده رو شما بگو در جریان باشیم
جوابم اینجا کلی بود اگه صفحه قبلی همین تاپیک بری میبینی که به نوآوری های فیزیکیش مثل گیم پد و ... اشاره کردم , بازم میذارم
ببین دوست عزیز همین گیم پدهایی که الان باهاش بازی میکنید و کیف میکنید میشه بگید چه استانداردهایی دارن ؟ خب اولین استانداردی که باید داشته باشن و الان بیش از 3 نسله وجود داره Dual Analog Stick هست که اولین بار توسط سونی در اولین DualShock استفاده شد , حالا نمیدونم اگه آنالوگ چپی جاش با d-pad عوض بشه نوآوری محسوب میشه یا نه ! شاید بشه ! دومین استانداردی که در گیم پدهای حال حاضر وجود داره اون 4 تا top button بالایی هست که بازم اولین بار در گیم پد اورجینال PS بود که از 4 تا top button استفاده شد و هنوزم میشه , حالا SIXAXIS هم هیچی اصن .
از گیم پد خارح شیم PS2 سال 2000 از DVD و usb storage استفاده میکرد و PS3 سال 2006 از بلو-ری که تا دو سه سال بعدش هم خیلی ها نمیدونستند چیه ! حالا نمیدونم نوآوری های سخت افزاری از نظره شما چیه ولی یه چند موردی رو از نوآوری های سخت افزاری XBOX رو بگید تا در جریان باشیم , حالا کار نداریم که کیفیت خوده کنسول و عمر کارکردش هم اهمیت داره و در برند PS یه چیزه ثابت شدست . این در حالیه که اصل قضیه برا گیمرها بازیه و اگه بخوایم از نوآوری بازی ها و کیفیتشون صحبت کنیم از همون اول با امثال GT و کرش باید شروع کنیم تا الان لیست بنویسیم
 

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
موضوع دیگه اینه که بحث در نوآوری های سخت افزاری بود و این هایی که گفتی رو هیچ کدوم XBOX نیاورد , HDD gaming که زمان PS2 هم در برخی بازی ها بود که معروف ترینشون GT4 باشه و دسته بی سیم که هم که اولین باز توسط نینتندو استفاده شد , کینکت هم که ورژن پیشرفته ps2 eyetoy بود که اگه آشغال نبود همچنان در باندل ها بود حمایت می شد ... به هر حال نوآوری سخت افزاری که XBOX آورده رو شما بگو در جریان باشیم
جوابم اینجا کلی بود اگه صفحه قبلی همین تاپیک بری میبینی که به نوآوری های فیزیکیش مثل گیم پد و ... اشاره کردم , بازم میذارم
در مورد دسته تحقیق کردم (https://en.wikipedia.org/wiki/Game_controller و https://en.wikipedia.org/wiki/Dual_Analog_Controller) و درست میگید.
در مورد HDD شما کنسول PS2 ای رو لینک بده بجای اسلات مموری و استفاده از مموری HDD داشته باشه.
شبکه ی لایو یکی از پایه گزاری های مایکروسافت توی صنعت گیم بود و درسته قبل تر نینتندو در NES و در منحصرا ژاپن و در دهه 80 چنین ایده ای رو وارد کرده بود ولی شبکه ای به این گستردگی رو مایکروسافت اوورد،PS2 نت پلی داشت و بازی های کمی از این ویژگی ساپورت میکردن و حتی یکی از دلایلی هم که بازی هایی مثل کانتر برای اکس باکس عرضه شد همین شبکه بود.
"ورژن پیشرفته ps2 eyetoy بود"
این که بگیم کینکت ورژن پیشرفته تر eye toy بود واقعا توهین به تکنولوژیه!لابد با این طرز تفکر PS Move هم ورژن پیشرفته تر Wii Remote هستش؟!
اگر سونی واقعا چنین تکنولوژی ای داشت پس این چه وضع PS Camera ی PS4 ه؟در مورد آشغال بودنش هم زمان زیادی طول نمیکشه که مشخص بشه.با اومدن تکنولوژی ها واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به چنین دستگاه هایی نیاز میشه همون طور که سونی برای PlayStation VR از Move استفاده کرد.
یا حتی سیستم ایچیومنت هم مایکروسافت برای اولین بار وارد گیم کرد از زمان همون XBOX Original که در PS3 ما شاهد شکل گیری سیستم تروفی بودیم.
"نوآوری سخت افزاری"
پس یعنی فقط نوآوری سخت افزاری نوآوریه و مابقی نوآوری ها هیچ؟به عنوان مثال چت کردن،پارتی چت یا دادن مسیج و ... در محیط Xbox Live و ... اصلا نوآوری محسوب نمیشن؟یا Cloud اصلا نوآوری نیست؟

 

Roter Jäger

کاربر سایت
Mar 17, 2009
1,750
نام
سهراب
در مورد دسته تحقیق کردم (https://en.wikipedia.org/wiki/Game_controller و https://en.wikipedia.org/wiki/Dual_Analog_Controller) و درست میگید.
در مورد HDD شما کنسول PS2 ای رو لینک بده بجای اسلات مموری و استفاده از مموری HDD داشته باشه.
شبکه ی لایو یکی از پایه گزاری های مایکروسافت توی صنعت گیم بود و درسته قبل تر نینتندو در NES و در منحصرا ژاپن و در دهه 80 چنین ایده ای رو وارد کرده بود ولی شبکه ای به این گستردگی رو مایکروسافت اوورد،PS2 نت پلی داشت و بازی های کمی از این ویژگی ساپورت میکردن و حتی یکی از دلایلی هم که بازی هایی مثل کانتر برای اکس باکس عرضه شد همین شبکه بود.
"ورژن پیشرفته ps2 eyetoy بود"
این که بگیم کینکت ورژن پیشرفته تر eye toy بود واقعا توهین به تکنولوژیه!لابد با این طرز تفکر PS Move هم ورژن پیشرفته تر Wii Remote هستش؟!
اگر سونی واقعا چنین تکنولوژی ای داشت پس این چه وضع PS Camera ی PS4 ه؟در مورد آشغال بودنش هم زمان زیادی طول نمیکشه که مشخص بشه.با اومدن تکنولوژی ها واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به چنین دستگاه هایی نیاز میشه همون طور که سونی برای PlayStation VR از Move استفاده کرد.
یا حتی سیستم ایچیومنت هم مایکروسافت برای اولین بار وارد گیم کرد از زمان همون XBOX Original که در PS3 ما شاهد شکل گیری سیستم تروفی بودیم.
"نوآوری سخت افزاری"
پس یعنی فقط نوآوری سخت افزاری نوآوریه و مابقی نوآوری ها هیچ؟به عنوان مثال چت کردن،پارتی چت یا دادن مسیج و ... در محیط Xbox Live و ... اصلا نوآوری محسوب نمیشن؟یا Cloud اصلا نوآوری نیست؟


لینک چیه برادر؟ یعنی ما هارد مودم داشتیم داریم دروغ میگیم؟ برای باندلای قدیمی PS2 یه Accessory اومده بود حدود سال 2004 که هم نقش هارد رو ایفا میکرد هم نقش مودم رو.


چرا اصرار الکی داریم، اینا همه یه فکت هستن که مایکروسافت توی خیلی از لحاظ ها دیرتر از رقبا یه سری سیستم هارو Adopt کرده، مثلا همین دسته های کنسول که با باطری قلمی کار میکنن :d انشاالله نسل بعد شاهد خواهیم بود که کنسول مایکروسافت از باطری لیتیومی استفاده کنه......

در مورد کینکت هم بگم واقعیت اینه که یه ورژن پیشرفته تره Eye toy بود و یه تکنولوژی به شدت لوس (مثل خود Eye toy) و سر کاری که هیچ جذابیتی واسه Core Gamer نداره.....بال بال زدن جلوی تلوزیون یکم برای سن ما دیگه گذشته.....
 
آخرین ویرایش:

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
لینک چیه برادر؟ یعنی ما هارد مودم داشتیم داریم دروغ میگیم؟ برای باندلای قدیمی PS2 یه Accessory اومده بود حدود سال 2004 که هم نقش هارد رو ایفا میکرد هم نقش مودم رو.


چرا اصرار الکی داریم، اینا همه یه فکت هستن که مایکروسافت توی خیلی از لحاظ ها دیرتر از رقبا یه سری سیستم هارو Adopt کرده، مثلا همین دسته های کنسول که با باطری قلمی کار میکنن :d انشاالله نسل بعد شاهد خواهیم بود که کنسول مایکروسافت از باطری لیتیومی استفاده کنه......

در مورد کینکت هم بگم واقعیت اینه که یه ورژن پیشرفته تره Eye toy بود و یه تکنولوژی به شدت لوس (مثل خود Eye toy) و سر کاری که هیچ جذابیتی واسه Core Gamer نداره.....بال بال زدن جلوی تلوزیون یکم برای سن ما دیگه گذشته.....
"حدود سال 2004"

ریا نباشه Xbox سال 2001 اومد.
:d
"مثلا همین دسته های کنسول که با باطری قلمی کار میکنن :d انشاالله نسل بعد شاهد خواهیم بود که کنسول مایکروسافت از باطری لیتیومی استفاده کنه"

خودم با این موضوع خیلی مشکل دارم که هنوز داره از باطری قلمی استفاده در حالی که داره Play & Charge Kit تولید میکنه و 20$ هم میفروشه ولی بعضی خیلی هم روی این موضوع مانور میدن و میگن: "اینجوری آزادی عمل بیشتره و کمتر پیش میاد با سیم نزدیک به کنسول وصل باشیم،شارژ که تموم شد یه کیت دیگه میندازیم یا باطری عوض میکنیم."

"در مورد کینکت هم بگم واقعیت اینه که یه ورژن پیشرفته تره Eye toy بود و یه تکنولوژی به شدت لوس (مثل خود Eye toy) و سر کاری که هیچ جذابیتی واسه Core Gamer نداره.....بال بال زدن جلوی تلوزیون یکم برای سن ما دیگه گذشته....."

موضوع که کینکت ورژن پیشرفته تر EYE Toy ه اصلا و ابدا قبول ندارم،شاید طرز عملشون توی بازی ها یکی باشه ولی تفاوت دارن و کینکت جنبه های دیگه هم داره مثل سنسور تشخیص ضربان قلب که توی Xbox Fitness یا بازی های دیگه مثل Sport Rivals خودشو نشون میده.F35 هم مثل A380 پرواز میکنه ولی کاراییشون متفاوته.
در مورد Core Gamer ها هم،هر دو شرکت برنامه هایی براشون دارن به عنوان مثال سونی Spell Book عرضه کرد یا PS Move و مایکروسافت هم کینکت رو عرضه کرد که مشکل اصلی کینکت استودیو ها بودن ها استودیو های فرست پارتی مثل 343i که تمام سرمایه گزاری و وقتشون رو روی کنترلر معطوف کرده بودن و کینکت محدود به یک سری بازی معمولی شد که البته توقع دیگه هم نمی رفت.
ولی الان باز با اومدن واقیت افزوده و مجازی یه فرصت جدیدی برای کینکت و ابزار های مشابه اش پیش میاد تا خودی نشون بدن.
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,511
نام
محمد
دوستان این بحث نوآوری رو لطفا بی خیال بشید، ربطی به موضوع تاپیک نداره و تا الان هم بیش از اندازه در موردش صحبت شده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر