Multi Platform Hogwarts Legacy

سازنده
Avalanche Software
تاریخ انتشار
February 2023
ناشر
Warner Bros. Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
598900.png




Hogwarts Legacy
توسعه دهنده: Avalanche Software
توسعه یافته :Disney Infinity
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
پلتفرم: ALL CONSOLE GEN 8&9 , PC
ژانر: Action RPG / Open Word
تاریخ عرضه: 21 بهمن ماه
➿➿➿➿➿➿➿➿➿
اطلاعات:

▪️دکوراسیون Hogwarts بسته به فصل تغییر خواهد کرد
▪️تعداد NPC ها در بازی بسیار زیاد خواهد بود
▪️تمرکز تیم بازی فقط روی همین نسخه ی Hogwarts Legacy بوده ولی خب استودیوی Avalanche ضمن اینکه دنبال اینن که یه تجربه عالی از Wizarding World به وجود بیارن، بسته به موفقیتشون احتمال تبدیلش به یک فرانچایز وجود دارد

آخرین اطلاعات:
▪️بازی دارای 34 مدل دشمن
▪️26 اسپل
▪️57 ماموریت فرعی
▪️2 بتل آرنا و 95 Merlin trials ست


سیستم مورد نیاز:
IMG_20220826_054723_913.jpg




به روز می شود...

‏ویدیوی کامل State of Play از هاگوارتز لگسی که قرار است در تعطیلات 2022 منتشر شود
Link

🔹️🔹️🔹️

New 4K screens from HogwartsLegacy
IMG_20220318_123854.jpg IMG_20220318_123850.jpg
IMG_20220318_123843.jpg IMG_20220318_123839.jpg
با تشکر از @.Amirone بابت کار بسیار زیبایِ گرافیکیشون
 
آخرین ویرایش:

DedSec88

کاربر سایت
Aug 27, 2014
1,629
نام
Alireza
دوستان الان این گروه بندی چه تاثیری داره توی بازی؟
بازی مثل بقیه rpg ها دیالوگ و انتخاب حساس داره؟
پایان خوب و بد هم داره؟
بزرگترین تفاوت یه مرحله اولای بازی هست که برای هر گروه فرق میکنه. (جالب ترین مرحله برای هافلپافه)
تفاوت های دیگه رنگ خیلی از لباس هاست، اتاق گروهت (که اهمیت خاصی نداره) و تک و توک دیالوگ از کارکترا. (اونام تاثیری ندارن)

اطلاعی از تعداد اندینگ ها ندارم متاسفانه.
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
دوستان الان این گروه بندی چه تاثیری داره توی بازی؟
بازی مثل بقیه rpg ها دیالوگ و انتخاب حساس داره؟
پایان خوب و بد هم داره؟
شما بازی رو به دید RPG نبین.
تصمیمات شما توی بازی روی هیچی تاثیر نمی زارن به جز توی مرحله آخر بازی.
بازی ۳ تا Ending داره که یکیش True Ending اه منتها بعد از کمپین اصلی می تونی ببینیش.

چالش خاصی من ندیدم تو اکشن ها، حس چالشی ندیدم تو زدن طلسم ها و ...
جا خالی دادن و این مواردو ندیدم.
برا همین پرسیدم.
جا خالی دادن داره.
یک تلنت هم داره که بگیریش مسیر بیشتری رو جاخالی می ده و یک جورایی تلپورت می شی.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,140
نام
محمد امین
آقا یک چیزی یادم افتاد ربط به دنیا هری پاتر داره میگم شنل نامرئی که دامبلدور داد هری ، سنگ زندگی که بازم دامبلدور داد هری ، ابر چوبدستی هم که دست دامبلدور بود یعنی هر سه تا داشته و دامبلدور ارباب مرگ بوده! واقعا داستان زندگی دامبلدور خیلی چیز خفنی میشه امیدوارم نسخه دوم بازی بر مبنای دامبلدور بسازند
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
1677349501168.png

بازی شدیدا روی پی سی مشکل مموری لیک داره ، اینقدر که من با 64 گیگ بعد 9-10 ساعت پلی دادن سیستمم کرش کرد :D البته حدس زدم ممکنه مشکل از کرک باشه ، سرچ زدم دیدم خیلیا توی استیم و ردیت به این مشکل اشاره کردن برای یک هفته یا دو هفته پیش ، در نتیجه مشکل خوده بازی هستش ، حالا نمیدونم حل شده یا نه روی آپدیت های جدید ، ولی خوب در بقیه موارد خوب بود.
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,714
View attachment 285705

بازی شدیدا روی پی سی مشکل مموری لیک داره ، اینقدر که من با 64 گیگ بعد 9-10 ساعت پلی دادن سیستمم کرش کرد :D البته حدس زدم ممکنه مشکل از کرک باشه ، سرچ زدم دیدم خیلیا توی استیم و ردیت به این مشکل اشاره کردن برای یک هفته یا دو هفته پیش ، در نتیجه مشکل خوده بازی هستش ، حالا نمیدونم حل شده یا نه روی آپدیت های جدید ، ولی خوب در بقیه موارد خوب بود.
مشکلی که بیشتریا دارن تو محیط hogwarts و hogsmeade استاتر داره.
 

marco dest

کاربر سایت
May 24, 2021
700
دوستان من مرحله آخر main quest رو رفتم الان بازی داستانش تموم شد یا مراحل فرعی مثل سباستین که هنوز مونده هم اندینگ داره؟
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,704
نام
طاها
چند ساعتی رفتم . بازیش از نظر مبارزات معمولیه . ولی محیط و طراحی و جو هاگوارتز برای طرفداران بسیار نوستالژی و با جزئیات هست . گرافیک فنی هم خفن نیست ولی خوبه . کات سین ها خیلی بهتره از نظر گرافیک
 

NO ps3

کاربر سایت
May 5, 2009
2,168
نام
محسن
View attachment 285705

بازی شدیدا روی پی سی مشکل مموری لیک داره ، اینقدر که من با 64 گیگ بعد 9-10 ساعت پلی دادن سیستمم کرش کرد :D البته حدس زدم ممکنه مشکل از کرک باشه ، سرچ زدم دیدم خیلیا توی استیم و ردیت به این مشکل اشاره کردن برای یک هفته یا دو هفته پیش ، در نتیجه مشکل خوده بازی هستش ، حالا نمیدونم حل شده یا نه روی آپدیت های جدید ، ولی خوب در بقیه موارد خوب بود.
دقیقاً همینطوره ،یک ساعت اول بازی مشکلی ندارم ولی همین که وارد محیط بازی میشم استاتر ها شروع میشه و واقعا کلافه کرده راهی نداره!؟ حداقل با بالا و پایین کردن تنظیمات؟ سیستم(3080+i5 12400+ram:32)
 
  • Like
Reactions: ROONEY190

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
دوستان من مرحله آخر main quest رو رفتم الان بازی داستانش تموم شد یا مراحل فرعی مثل سباستین که هنوز مونده هم اندینگ داره؟
Weasley’s Watchful Eye و House Cup رو که بری True Ending بازی برات نمایش داده می شه.
خود Ending بازی هم دوتاست بسته به انتخابی که تو مرحله آخر کردی.
 
  • Like
Reactions: marco dest

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,714
دقیقاً همینطوره ،یک ساعت اول بازی مشکلی ندارم ولی همین که وارد محیط بازی میشم استاتر ها شروع میشه و واقعا کلافه کرده راهی نداره!؟ حداقل با بالا و پایین کردن تنظیمات؟ سیستم(3080+i5 12400+ram:32)
من بازی رو روی SSD ریختم به هیچ وجه دیگه استاتر نداره.
 
  • Like
Reactions: NO ps3

Deathbringer

کاربر سایت
Jan 2, 2023
601
نام
Death
خب بازی رو بالاخره تموم کردم و جز یکسری اکتیویتی تکراری که واقعا حوصلم نمیشکه، دیگه چیزی تو مپ نمونده که بخوام انجام بدم!
به شخصه یکی از طرفدارای دو اتیشه دنیای جادوگری هری پاتر خودم رو میدونم و تعصبشو میکشم :D این بازیم شاید از خیلی عناوین تاپ و بزرگ برام مورد انتظارتر بود و حین بازی کردنش به معنای واقعی کلمه داشتم لذت میبردم. دنیایی اوپن ورلدی که Avalanche خلق کرده شاید یکی از پرجزییات ترین محیطای یک دهه اخیر این سبک باشه که مهمترینشم خود هاگوارتزه. بازی خیلی جزییات داره و مدرسه هاگوارتز به حدی چیزای ریز و درشت مختلف داره که شاید نصف تایم بازی کردن من در حین گشتن تو جاهای مختلف این مدرسه صرف شده باشه.
با این حال این تمرکز زیاد روی جزییات به نظر من انگار باعث شده که به قولی اب ببندن به داستان و بخش استوری بازی به شخصه منو ناامید کرد. در کل بازی تنها شخصیتای سباستین و پاپی برام جذابیت داشتن و باقی شخصیتها مخصوصا منفی ها کلا تو دیوار بودن. بزرگترین مشکل منم با داستان بلاتکلیفشه که سبب شده تا خیلی از پتانسیلهای بازی عملا نابود بشن.
بازی ادای نقش آفرینی میاد ولی به نظرم ای کاش یکم بیشتر وقت میذاشتن و یه سیستم خوش نامی بد نامی یا همچین چیزی رو داخل بازی پیاده میکردن. کل بازی روی این که ما نباید شبیه Isidora Morganach جریان داره. من از بچگی عاشق گروه اسلیترین بودم و لرد ولدمورت و اسنیپ جزو شخصیتای مورد علاقم تو کل دنیای سرگرمی محسوب میشن. تو بازی تا حدی سعی کردن ادم بی رحمی رو خلق کنم و تموم جادوهای نفرین شده رو هم یاد گرفتم که یکی برای خودم شخصیت تام ریدل رو فرضی بسازم. بازی باید سیستمی میداشت که من بابت استفاده از جادویی مثل کروشیو یا آواداکداورا، بدنام بشم، مجازات بشم یا یه نگاه دیگه ای NPCها بهم داشته باشن. ولی نه تنها انگار نه انگار که مثلا شما جلوی استادت داری نفرین شده ترین جادوی تاریخ جادوگری رو اجرا میکنی، بلکه خیلی خوش و خرم میتونی فرای اینکه این جادوهارو یاد گرفتی یا نه، پایان خوب بازیو رقم بزنی!
شخصا خط داستانی سباستین رو بهترین اتفاق بازی میدونم و اون مرحله پایانی و کشته شدن عموش رو در کنار اون موسیقی گوش‌نواز ضبط کردم و بارها نشستم هی تماشای کردم از بس که فوق العاده بود. دوست داشتم این سلسله اتفاقای این ماموریت به خط داستانی اصلی کشیده بشه و یه تاثیری بذاره ولی اصلا انگار نه انگار! ای کاش میشد که به جای صرف این همه وقت و هزینه روی جزییات قابل تحسین بازی، یکم روی داستان بیشتر مانور میدادن و نقش آفرینی درست حسابی روش پیاده میکردن. کمترین کاری که باید در قابل دنیای HL انجام داده میشد وجود یه سیستم خوش نامی و بد نامی بود که عجیبه چرا نیست!
بماند که خود بخش داستانی هم کلی ضعف داره و رنراک که هیچی ولی حداقل بنظرم میتونستن روی ویکتور راکوود بیشتر مانور بدن.
گیم پلی بازی خیلی دلچسبه. جادوها حس و حال خوبی دارن ولی طرز چیدنشون به نظرم جالب کار نشده. روی درجه سختی بالا بحث ثانیه مطرحه و شما این وسط باید هی بین دکمه های جهت دار سویچ کنی روی جادوهای مختلف که گاهاً اذیت کننده میشه. اکتیویتی های فرعی با وجود این که جوایز انچنان جذابی ندارن ولی شخصا دوستشون داشتم و تا یه قسمتی حسابی باهاشون سرگرم شدم. این نبود جایزه درست حسابی باعث شده از یه جایی به بعد دیگه انگیزه ای نداشته باشی مگه فقط برای کامل کردن چلنج ها و گرفتن لباسا (که الحق بعضیاشون خیلی خفنه ظاهرشون) ادامه بدی به انجام دادنشون.
یه نکته جالبی که درباره بازی وجود داره اینه که تا اواخر بازی هی سورپرایزت میکنه. هر چند وقت یکبار یهو یه المان یا مکانیک جدید وارد بازی میکنه که حتی اگه اهمیت چندانی تو خط اصلی داستانی نداشته باشه ولی بازم جذابیت داره و از تکراری شدن بازی جلوگیری میکنه!
اون اتاق مخفی بازی به نظرم یکی از پر و پیمون ترین بخشای شخصی سازیه که یه بازی میتونه داشته باشه. نه تنها 0 تا 100 این اتاقو میشه شخصی سازی کرد و هر کاری دلت میخواد باهاش انجام بدی، بلکه بارها و بارها هی ویژگی جدید بهش اضافه میکنه و من شخصاً تو این اتاق کلی با چیزای مختلفش سر و کله زدم و ساعت ها اونجا زندگی کردم:D
مشکل بعدیم که نمیدونم باگ بود یا چی، موسیقی بازیه. منطق نداره این موسیقی؟ صحنه به شدت حماسیه، موسیقی اروم و ریلکس پخش میشه. صحنه گپ بین 2تا دوسته، موسیقی اکشن پخش میشه. بارهام که حین صحنه های مهم نمیدونم چرا 2 تا موسیقی مختلف داشت پخش میشد و این کلافم کرده بود! تو بحث گرافیکم من انتظار خاصی از Avalanche نداشتم ولی به طرز عجیبی دنیای پرجزییات و زیبایی رو خلق کردن. طراحی ساختمونا (اللخصوص هاگوارتز) و دهکده ها و موجودات بسیار زیباس ولی طراحی صورت از اونور خیلی توی ذوق میزنه که میشه ازش گذشت حتی شاید با اپدیت بتونن بهترش کنن.
در کل بازیو اونقدری دوست داشتم که هر چقدر بنویسم تمومی نداره!:D یکی از ارزوهای بچگی و چندین و چند ساله من به وقوع پیوست و تو این اوضاع و شرایط مزخرفی که داریم سپری میکنیم، به لطف این بازی تونستم یکم از دنیای واقعی فاصله بگیرم. با وجودی که از داستان انتظار خیلی بیشتری داشتم و حقیقتا اون مسائلی که گفتم یکم زد توی ذوقم ولی بازم نمیشه چنین ساخته خفن و جذابی از Avalanche رو زیر سوال برد. مخصوصا این که با توجه به تجربه کمش و اون همه جو منفی قبل ریلیز بازی، با عشق اومدن و چنین دنیایی رو خلق کردن باید تحسینشون کرد.
تنها ارزوم اینه که چنین بازخورد و فروشی باعث بشه که زودتر برن سراغ نسخه دوم و حالا که بیس بازی رو ساختن و قاعدتا بودجه بیشتری میتونن به خودشون اختصاص بدن، از اون شماره 2هایی بسازن که تا ابد تو تاریخ ماندگار شده و مهمترینشم بیان یه داستان درست حسابی رو روایت کنن و حتی از سیو شماره قبلی هر بازیکن مثل مس افکت بهره ببرن. یه چیزیم که اتفاقی بهش برخوردم و انتظارش رو تو اون لحظه نداشتم ماموریت انحصاری PS بود که برای من یکی از خفن ترین و به یاد موندنی ترین ماموریتای یه بازی تو کل حدودا 30 سال بازی کردنم محسوب میشه. امیدوارم از انحصار در بیاد تا بقیه هم بتونن چنین ماموریت شاهکار و هیجان انگیزی رو تجربه کنن.
از یه طرف امیدوارم که Avalanche زود پاشه بره سراغ دنباله این بازی و از طرف دیگم نگرانم که وارنر سر سود بیشتر و هزینه کمتر نخواد گند بزنه به چنین پتانسیلی. قشنگ میشه یه فرنچایز درست و حسابی از Hogwarts Legacy دراورد.
بعد ماجراهای هری پاتر که دم به دقیقه گریفیندور هی امتیاز میگرفت و من یکی رو همیشه کلافه میکرد:Dپایان بازی و برنده شدن گروه اسلیترین خیلی کیف داد! باشد تا چشم گودریک گریفیندور دربیاد!>:P:D
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,714
خب بازی رو بالاخره تموم کردم و جز یکسری اکتیویتی تکراری که واقعا حوصلم نمیشکه، دیگه چیزی تو مپ نمونده که بخوام انجام بدم!
به شخصه یکی از طرفدارای دو اتیشه دنیای جادوگری هری پاتر خودم رو میدونم و تعصبشو میکشم :D این بازیم شاید از خیلی عناوین تاپ و بزرگ برام مورد انتظارتر بود و حین بازی کردنش به معنای واقعی کلمه داشتم لذت میبردم. دنیایی اوپن ورلدی که Avalanche خلق کرده شاید یکی از پرجزییات ترین محیطای یک دهه اخیر این سبک باشه که مهمترینشم خود هاگوارتزه. بازی خیلی جزییات داره و مدرسه هاگوارتز به حدی چیزای ریز و درشت مختلف داره که شاید نصف تایم بازی کردن من در حین گشتن تو جاهای مختلف این مدرسه صرف شده باشه.
با این حال این تمرکز زیاد روی جزییات به نظر من انگار باعث شده که به قولی اب ببندن به داستان و بخش استوری بازی به شخصه منو ناامید کرد. در کل بازی تنها شخصیتای سباستین و پاپی برام جذابیت داشتن و باقی شخصیتها مخصوصا منفی ها کلا تو دیوار بودن. بزرگترین مشکل منم با داستان بلاتکلیفشه که سبب شده تا خیلی از پتانسیلهای بازی عملا نابود بشن.
بازی ادای نقش آفرینی میاد ولی به نظرم ای کاش یکم بیشتر وقت میذاشتن و یه سیستم خوش نامی بد نامی یا همچین چیزی رو داخل بازی پیاده میکردن. کل بازی روی این که ما نباید شبیه Isidora Morganach جریان داره. من از بچگی عاشق گروه اسلیترین بودم و لرد ولدمورت و اسنیپ جزو شخصیتای مورد علاقم تو کل دنیای سرگرمی محسوب میشن. تو بازی تا حدی سعی کردن ادم بی رحمی رو خلق کنم و تموم جادوهای نفرین شده رو هم یاد گرفتم که یکی برای خودم شخصیت تام ریدل رو فرضی بسازم. بازی باید سیستمی میداشت که من بابت استفاده از جادویی مثل کروشیو یا آواداکداورا، بدنام بشم، مجازات بشم یا یه نگاه دیگه ای NPCها بهم داشته باشن. ولی نه تنها انگار نه انگار که مثلا شما جلوی استادت داری نفرین شده ترین جادوی تاریخ جادوگری رو اجرا میکنی، بلکه خیلی خوش و خرم میتونی فرای اینکه این جادوهارو یاد گرفتی یا نه، پایان خوب بازیو رقم بزنی!
شخصا خط داستانی سباستین رو بهترین اتفاق بازی میدونم و اون مرحله پایانی و کشته شدن عموش رو در کنار اون موسیقی گوش‌نواز ضبط کردم و بارها نشستم هی تماشای کردم از بس که فوق العاده بود. دوست داشتم این سلسله اتفاقای این ماموریت به خط داستانی اصلی کشیده بشه و یه تاثیری بذاره ولی اصلا انگار نه انگار! ای کاش میشد که به جای صرف این همه وقت و هزینه روی جزییات قابل تحسین بازی، یکم روی داستان بیشتر مانور میدادن و نقش آفرینی درست حسابی روش پیاده میکردن. کمترین کاری که باید در قابل دنیای HL انجام داده میشد وجود یه سیستم خوش نامی و بد نامی بود که عجیبه چرا نیست!
بماند که خود بخش داستانی هم کلی ضعف داره و رنراک که هیچی ولی حداقل بنظرم میتونستن روی ویکتور راکوود بیشتر مانور بدن.
گیم پلی بازی خیلی دلچسبه. جادوها حس و حال خوبی دارن ولی طرز چیدنشون به نظرم جالب کار نشده. روی درجه سختی بالا بحث ثانیه مطرحه و شما این وسط باید هی بین دکمه های جهت دار سویچ کنی روی جادوهای مختلف که گاهاً اذیت کننده میشه. اکتیویتی های فرعی با وجود این که جوایز انچنان جذابی ندارن ولی شخصا دوستشون داشتم و تا یه قسمتی حسابی باهاشون سرگرم شدم. این نبود جایزه درست حسابی باعث شده از یه جایی به بعد دیگه انگیزه ای نداشته باشی مگه فقط برای کامل کردن چلنج ها و گرفتن لباسا (که الحق بعضیاشون خیلی خفنه ظاهرشون) ادامه بدی به انجام دادنشون.
یه نکته جالبی که درباره بازی وجود داره اینه که تا اواخر بازی هی سورپرایزت میکنه. هر چند وقت یکبار یهو یه المان یا مکانیک جدید وارد بازی میکنه که حتی اگه اهمیت چندانی تو خط اصلی داستانی نداشته باشه ولی بازم جذابیت داره و از تکراری شدن بازی جلوگیری میکنه!
اون اتاق مخفی بازی به نظرم یکی از پر و پیمون ترین بخشای شخصی سازیه که یه بازی میتونه داشته باشه. نه تنها 0 تا 100 این اتاقو میشه شخصی سازی کرد و هر کاری دلت میخواد باهاش انجام بدی، بلکه بارها و بارها هی ویژگی جدید بهش اضافه میکنه و من شخصاً تو این اتاق کلی با چیزای مختلفش سر و کله زدم و ساعت ها اونجا زندگی کردم:D
مشکل بعدیم که نمیدونم باگ بود یا چی، موسیقی بازیه. منطق نداره این موسیقی؟ صحنه به شدت حماسیه، موسیقی اروم و ریلکس پخش میشه. صحنه گپ بین 2تا دوسته، موسیقی اکشن پخش میشه. بارهام که حین صحنه های مهم نمیدونم چرا 2 تا موسیقی مختلف داشت پخش میشد و این کلافم کرده بود! تو بحث گرافیکم من انتظار خاصی از Avalanche نداشتم ولی به طرز عجیبی دنیای پرجزییات و زیبایی رو خلق کردن. طراحی ساختمونا (اللخصوص هاگوارتز) و دهکده ها و موجودات بسیار زیباس ولی طراحی صورت از اونور خیلی توی ذوق میزنه که میشه ازش گذشت حتی شاید با اپدیت بتونن بهترش کنن.
در کل بازیو اونقدری دوست داشتم که هر چقدر بنویسم تمومی نداره!:D یکی از ارزوهای بچگی و چندین و چند ساله من به وقوع پیوست و تو این اوضاع و شرایط مزخرفی که داریم سپری میکنیم، به لطف این بازی تونستم یکم از دنیای واقعی فاصله بگیرم. با وجودی که از داستان انتظار خیلی بیشتری داشتم و حقیقتا اون مسائلی که گفتم یکم زد توی ذوقم ولی بازم نمیشه چنین ساخته خفن و جذابی از Avalanche رو زیر سوال برد. مخصوصا این که با توجه به تجربه کمش و اون همه جو منفی قبل ریلیز بازی، با عشق اومدن و چنین دنیایی رو خلق کردن باید تحسینشون کرد.
تنها ارزوم اینه که چنین بازخورد و فروشی باعث بشه که زودتر برن سراغ نسخه دوم و حالا که بیس بازی رو ساختن و قاعدتا بودجه بیشتری میتونن به خودشون اختصاص بدن، از اون شماره 2هایی بسازن که تا ابد تو تاریخ ماندگار شده و مهمترینشم بیان یه داستان درست حسابی رو روایت کنن و حتی از سیو شماره قبلی هر بازیکن مثل مس افکت بهره ببرن. یه چیزیم که اتفاقی بهش برخوردم و انتظارش رو تو اون لحظه نداشتم ماموریت انحصاری PS بود که برای من یکی از خفن ترین و به یاد موندنی ترین ماموریتای یه بازی تو کل حدودا 30 سال بازی کردنم محسوب میشه. امیدوارم از انحصار در بیاد تا بقیه هم بتونن چنین ماموریت شاهکار و هیجان انگیزی رو تجربه کنن.
از یه طرف امیدوارم که Avalanche زود پاشه بره سراغ دنباله این بازی و از طرف دیگم نگرانم که وارنر سر سود بیشتر و هزینه کمتر نخواد گند بزنه به چنین پتانسیلی. قشنگ میشه یه فرنچایز درست و حسابی از Hogwarts Legacy دراورد.
بعد ماجراهای هری پاتر که دم به دقیقه گریفیندور هی امتیاز میگرفت و من یکی رو همیشه کلافه میکرد:Dپایان بازی و برنده شدن گروه اسلیترین خیلی کیف داد! باشد تا چشم گودریک گریفیندور دربیاد!>:P:D
ترس منم همینه که بخواد سر سود بیشتر نسخه بعدی رو سرویس محور کنه
 

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,231
نام
حامد
یک چیزی که ذهن منو مشغول کرده این که حس می کنم هیچ کدام از شخصیت ها اون تاثیرگذاری عمیق ندارد.
احساس می کنم نمی تونم با هیچ کدوم ارتباط برقرار کنم و حتی وقتی به شخصیت اصلی هم نگاه میکنم میبینم که بی هویت ترین شخصیت همین شخصیت اصلی بازیه
در حالی که در کتاب یا فیلم حتی یک شخصیت تک و تنها توی توالت هم در خاطره ها باقی مونده
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر