نمیدونم بعضی دوستان چطوری انقدر زود بازی رو تموم کردن...من تازه رسیدم به 25 درصد
البته مشکل از خودمه چون مثل قبل دیگه وقت بازی ندارم و اکثرا هر شب یکی دو ساعت میتونم بازی کنم...همون یکی دو ساعت رو هم دارم از مناظر لذت میبرم
واسه من بزرگترین نقاط قوت بازی تا اینجا آرت دایرکشن و موسیقیاش هست. زیبایی بعضی از محیطها خیرهکنندست...نمیدونم دقیقا چی کار کردن ولی یه لوکیشنهایی داره که دوست نداری ازش دل بکنی و بری بخش بعدی. فقط هم بحث گرافیک فنی نیست...با جادو جمبل از نظر هنری تونستن یه جوری محیطهای فانتزی بسازن که واقعگرایانهست! کلا با این بازی من خیلی امیدوارم شدم که این نسل خیلی جا داره از نظر بصری سوپرایزمون کنه.
موسیقی هم از همون تریلرا مشخص بود چه غولیه...ولی هر چقدر پیش میرم غافلگیر میشم و کلا موسیقی رو از تنظیمات رو بالاترین حد ممکن گذاشتم و بقیه صداگذاریها و دیالوگها رو آوردم پایین!
یه چیزی که انتظار نداشتم باهاش مشکل داشته باشم مبارزات بود چون توی دمو (مخصوصا اون بخشی که سه نوع قدرت آیکان داشتیم) خیلی بهش امیدوار شدم...نمیدونم بقیه دوستان هم همچین حسی به مبارزات دارن یا نه ولی اوایل بازی مبارزات خیلی خستهکننده بود...از نظر بصری، افکتها و دشمنا خیلی جذابه ولی چون قابلیتهای زیادی نداری، همهاش باید منتظر باشی اسکیلهای قوی دوباره پر بشه تا دمیج سنگین بدی. ولی الان دارم به جایی میرسم که قابلیتهای بیشتری آنلاک کردم و دستم بازتره و بهتر میشه اسکیلها رو ترکیب کرد...امیدوارم همینطوری ادامه پیدا کنه...اوایل بازی خیلی ناامید شده بودم از سیستم مبارزات.
مورد بعدی هم این باس فایتهای خفن بازیه که مطمئنم هنوز خیلیاش رو ندیدم ولی تا همین جا مقیاس مبارزات و درگیریها و طراحی باسفایتها فوقالعاده بوده و کمتر بازی یادم میاد که مبارزاتش انقدر اپیک باشه.
ماموریت های فرعی هم که رسما اضافهست و تا اینجا که بازی کردم به نظرم کلا تو بازی نبودن بهتر بود...از نظر داستان هم فعلا نظر نهایی نمیدم ولی از یه سری جهات خیلی درگیرکنندهست و از یه سری جهات هم باهاش یه مشکلاتی دارم که باید ببینم تا آخرش چطور از آب درمیاد چون ریتم عجیب غریبی داره. این قابلیت Active Time Lore رو هم از این به بعد میخوام رو همه بازیهای بزرگ پیادهسازی کنن!
یه سری دیگه اسکرین شات...
اسپویل نداره و فقط از محیطهاست: