Multi Platform Fallout 4

تذکر مدیریت: دوستان با توجه به عرضه بازی، هر گونه صحبت در مورد داستان و یا مراحل بازی رو لطفا در تگ اسپویلر قرار دهید و عنوان تگ رو هم بسته به نوع موضوع مشخص کنید. ضمنا اگر عکسی از محیط بازی ارسال می کنید که حاوی اطلاعاتی در مورد داستان بازی هست، حتما در تگ اسپویلر قرار بگیره. همون جور که در عنوان تاپیک ذکر شد با خاطیان شدیدا برخورد خواهد شد.

اکانت رسمی توییتر Bethesda Game Studios دقایقی پیش توییتی با این مضمون، منتشر کرد:

A1TpR.png



همچنین لینکی به سایت رسمی بازی نیز گذاشته شد و تایمر آن نشان دهنده زمان رو نمایی از بازی که فردا خواهد بود، میباشد:

Please Stand By

چندی پیش نیز خبرهایی مبنی بر همکاری استودیو خوشنام Obdisian برای ساخت نسخه جدید Fallout منتشر شد.

09691387821574020732.jpg


Informations

بالاخره و پس از سکوت چند ساله، کمپانی Bethesda رسما از نسخه چهارم سری محبوب Fallout پرده برداری کرد:
  • بازی توسط استودیو خوشنام Bethesda Game Studios در دست ساخت است که عناوینی همچون سری The Elder Scrolls و Fallout را در کارنامه دارد.
  • کارگردان بازی آقای Todd Howard خواهد بود که کارگردانی عناوینی چون Skyrim و Oblivion را بر عهده داشته است.
  • پلتفرم های بازی، PS4, Xbox One و PC خواهد بود و خبری از نسخه های نسل گذشته نیست.
  • بازی با موتور آپگرید شده Creation ساخته شده است. موتوری که پیش از این در ساخت Skyrim استفاده شده بود.
  • بازی به صورت 1080P/30 FPS بر روی کنسول ها اجرا خواهد شد. نسخه PC محدودیتی در این زمینه ندارد.
  • بیش از 50 نوع اسلحه و 700 مد در بازی وجود خواهد داشت.
  • بازیکنان قادر خواهند بود Power Armor خود را شخصی سازی کنند.
  • Dogmeat، سگ وفادار بازیکن اصلی هیچگاه نخواهد مرد. البته این حرف به این معنی نیست که شما می‌توانید Dogmeat را در موقعیت های بدی قرار بدهید و انتظار داشته باشید که آسیبی نبیند .اگر سلامتی او در مبارزات تمام شود، بیهوش شده و قادر به مبارزه نخواهد بود.
  • بازیکن قادر به دستور دادن به Dogmeat خواهد بود. او می‌تواند آیتم های مختلف را پیدا کرده و دشمنان را Loot کند.
  • داستان بازی قبل از بمباران اتمی شروع می‌شود و به نظر می‌رسد خانواده شخصیت اصلی در نزدیکی محل Vault 111 زندگی می‌کرده است.
  • تعیین جنسیت بر عهده بازیکن می‌باشد. در واقع آن ها زن و شوهر هستند.
  • شخصیت سازی به صورت کاملا آزادانه صورت می‌گیرد. به این صورت که بازیکن بخش های دلخواه رو انتخاب کرده و به راحتی آن را شخصی سازی می‌کند.
  • برای اولین بار در سری بازی های TES و FO، شخصیت بازی قادر به حرف زدن می‌باشد.
  • حالات مختلفی برای صورت بازیکن در نظر گرفته شده تا احساسات خود را به خوبی بیان کند.
  • به نظر می‌رسد انتخاب های بازیکن تاثیر مستقیمی در شکل دهی داستان بازی دارد.
  • سیستم Vault-Tec Assisted Targeting System یا V.A.T.S همچنان در بازی حضور خواهد داشت.
  • Mod های ساخته شده بر روی PC، قابل انتقال بر روی کنسول ها خواهد بود.
  • قابلیت جدید تحت نام City Building در بازی وجود دارد که به بازیکن این اجازه را می‌دهد که آیتم های مختلفی را در جهان بازی جمع آوری کرده و به وسیله آن ها، دنیای خود را بسازد. این قابلیت باعث خواهد شد که مردمان زیادی برای سکونت به شهر شما بیایند. حتی تاجر ها نیز به شهر آمده و کاسبی تازه ای را شروع خواهند کرد.
  • برای محافظت از شهر خود باید جنگ افزارهای مختلفی را ساخته و در نقاط مختلف شهر تعبیه کنید تا شهر از هجوم دشمنان در امان باشد.
  • بخشی برای ساخت و ساز سلاح در نظر گرفته شده است.
  • Jet Pack در بازی وجود دارد و قابل استفاده است.
  • اسامی دشمن ها کاملا متفاوت از یکدیگر می‌باشند.
  • برای اولین بار در این سری، قابلیت تخریب محیط وجود دارد . گستردگی آن هنوز مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد ساختمان ها و ... مناطق ساخته شده توسط بازیکن قابلیت تخریب پذیری کامل را دارند.
  • زمانی که Power Armor میپوشید HUD بازی عوض می‌شود.
  • بازی Loading نخواهد داشت. به این معنی که برای جا به جایی از منطقه ای به منطقه ای دیگر، هیچگونه توقفی برای بارگذاری فایل های بازی صورت نخواهد گرفت.
  • 12 همراه جدید در بازی حضور خواهند داشت.
  • دشمنان تایید شده تا کنون:
    Raiders
    Yao Guai
    Sentry Bot
    Super Mutants
    Super Mutant Behemoth
    Mirelurk Queen
    Synthetics
    Radscorpion
    Deathclaw
    Protectron
    Ghouls
    Bloodbug
    Brotherhood of Steel
تاریخ عرضه بازی:


11 نوامبر 2015 - 19 آبان 1394



83043263297755324059.jpg


Fallout 4: Official Announcement Trailer
720p
1080p

تصاویر Fallout 4
 
Last edited by a moderator:

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
چند نفر از اهالی Boston و Fallout fan ها مکان هایی که توی تریلر نشون داده شده رو با نقشه واقعی بوستون مقایسه کردن و مکان های احتمالی اون گاراژ،Vault 111 و ... رو در اوردن!
Fallout 4 Map and Locations

همینطور طبق تریلر و مکان هایی که نشون داده شده به این نتیجه رسیدن که وسعت بوستون داخل بازی اندازه 1/3 بوستون واقعی باشه (شاید یکم بیشتر) که میشه حدود 77 کیلومتر مربع (2 برابر کل اسکایریم که حدود 37km2 بود.)



+
میگن پیشگیری بهتر از درمانه ، این مورد رو یه اصلاح کوچولو بکنم ، وسعت بوستون داخل بازی نه ، داخل تریلر
biggrin1.gif

چون هیچوقت تو تریلر نمیان 4 گوشه ی مپ رو نشون بدن
biggrin1.gif



این وسعت شهر رو با توجه به اون لحظه که توی تریلر یه ساختمون رو نشون داد که گنبد داشت (Boston Statehouse) :d و فاصلش تا اون برج ـه خیلی بلند پیش بینی کردن :|

گفتن توی دنیای واقعی فاصله statehouse تا اون برج ـه حدود 1.6 کیلومتر (1 مایل) هست ولی توی تریلر به نظر میرسه که فاصله کمتر از 0.5 مایل باشه :d و برای همین گفتن حدس زدن که امکانش هست کلا اندازه بوستون داخل بازی 1/3 بوستون واقعی باشه! :|
Look at the distance between Boston Statehouse and the building in the background, the Skywatch Observatory. The actual distance between the two in real life is about 1 mile. However, in this, it appears to be under a half mile. That's why we've come to the conclusion that the scale is around 1:3, perhaps a bit larger.
کلا این مورد دقیق نیست اصلا و همش طبق فرضیات و ... هست :d
من خودم احتمال میدم به جز خود شهر محیط اطراف و بیرون شهر رو هم انداخته باشن تو بازی...





+ @LazaR AngeloV
70 دلار کانادا که میشه 56 دلار آمریکا :d
 
آخرین ویرایش:

LazaR AngeloV

کاربر سایت
Jul 14, 2011
4,702
نام
محمد مهدی
ماهه دیگه پیش خرید میشه .. ولی هنوز جایزه پیش خرید رو معلوم نکردند ...

این عکس بالایی چی میگه ؟ Exterme troll ـه الان ؟
 

SerJ TanKiaN

کاربر سایت
Aug 26, 2012
410
نام
پویا
الان اصلیترین مشکل F4 اینه که آسمونش آبیه:d اینا اگه آسمونو ابری کنن اتمسفر میچسبه به سقف! خبری از چرخه آب و هوایی نیست؟
 

kaizershauze

AMOR CTPACTb 信念 RÊVES
کاربر سایت
Jul 6, 2012
14,730
نام
امین رضا
همینطور طبق تریلر و مکان هایی که نشون داده شده به این نتیجه رسیدن که وسعت بوستون داخل بازی اندازه 1/3 بوستون واقعی باشه (شاید یکم بیشتر) که میشه حدود 77 کیلومتر مربع (2 برابر کل اسکایریم که حدود 37km2 بود.)

میگن پیشگیری بهتر از درمانه ، این مورد رو یه اصلاح کوچولو بکنم ، وسعت بوستون داخل بازی نه ، داخل تریلر :biggrin1:
چون هیچوقت تو تریلر نمیان 4 گوشه ی مپ رو نشون بدن :biggrin1:
من خودم احتمال میدم به جز خود شهر محیط اطراف و بیرون شهر رو هم انداخته باشن تو بازی...
میشه که نباشه ؟! :D
خبری از چرخه آب و هوایی نیست؟
باد و بارون توی تریلر مشخص بود :D
 
آخرین ویرایش:

bezad

کاربر سایت
Mar 11, 2007
1,150
نام
بهزاد
من توی این مدت نشستم بلاخره بازی فالوت 3 رو تموم کردم :d
خیلی بازی خوبی بود و 100 البته اگر زودتر بازیش میکردم بیشتر به دلم مینشست. داستان بازی خیلی جالب بود ولی شانس شخصیت پردازی کاراکتر خیلی به من نساخت. شانس نه حرفی میزنه، نه چیزی، همش باید دیالوگ انتخاب کنی. کلا با سکت بودن کاراکتر اصلی مخالفم که خدارو شکر توی 4 میخواد حل بشه. البته توی دراگون ایج اوریجین هم مشکل داشتم باهاش ولی خوب چون سوم شخص بود 4 تا ادا داشت و راحت تر میشد باهاش ارتباط برقرار کرد. گیم پلیش هم جالب بود و خیلی برای من یکی سخت :d البته یک بدیش هم این بود که پایانش کلا تموم شد و نشد دیگه توی محیط بگردیم. البته خبر داشتم و دیگه گزاشتم برای نیو وگاس خوب توش بچرخم :d گرافیک و صداگزاریش هم برای اون زمان خیلی خوب بود.

کم کم باید خودم رو برای نیو وگاس آماده کنم :d
 

VECT0R

کاربر سایت
Jun 8, 2011
988
6ayc_11390185_806442799471130_9016220289477383004_n.jpg
همین بازیهای شبیه ps2 نمی دونم چرا وقتی روی ps4 و x1 میان بزور تو حالت 900p و ۳۰ فریم اجرا میشن ؟!!!!!!!!


[h=5]Gaming Rig[/h]Processor:AMD Phenom II 945Motherboard:MSIMemory:DDR2 2 GigabyteGraphic Card:Geforce 460 SEHard Drive:Maxtor 250 GigabyteMonitor:CRTCase:لگن !Operating System:DOS 3.1

حداقل تو یکی باید دعا کنی با همین گرافیک بیاد
 

Phantom Thief

کاربر سایت
Dec 7, 2011
972
نام
Parsa
Gamepur به یک نکته ی جالبی اشاره کرده :d


"در طی تریلر در صحنه های تریلر به قبل و بعد انفجار بمب تعویض میشه.طی صحنه های قبل از انفجار میشه گروه Brotherhood Of Steel رو دید

Brotherhood Of Steel گروهیه که در November سال 2077 به وجود اومد یعنی 1 ماه بعد از انفجار بمب اتم . قبل از اون هنوز این گروه ساخته نشده بود

احتمالش هست که مدتی بعد از وقایع F3 و FNW گروه Brotherhood of Steel با کمک مردم تونستند همه چیز رو دوباره به اوضاع اول بر گردونند ولی طولی نکشید که برای دومین بار بمب اتم در امریکا پرتاب و منفجر شد

در وسطای تریلر هم گوینده داستان می گه:"سربازان ما درست می گفتند.جنگ جنگ هیچ وقت تغییر نمیکنه"

این جمله ی "جنگ جنگ هیچ وقت تغییر نمیکنه" هم خودش یک سرنخی برای این قضیه هست چون که اعضای Brotherhood of Steel به این جمله اعتقاد دارند"

Fallout 4 Could Be Set After A Second Apocalypse, According to the First In-Game Trailer
 
آخرین ویرایش:

Ulfric

کاربر سایت
Jan 30, 2014
92
نام
Parsa
این حرف زدن کرکتر خیلی منو متعجب کرد.
به نظرم اصلی ترین دلیلی که تا الان شخصیتای RPG های Bethesda صامت بودن این بود که معمولا شخصی سازی وسیعی داشتن و امکان این که صدا که با ظاهر کرکتر شما کاملا مچ باشه خیلی کم بود. وگرنه خود بدسدا هم خیلی از حرف زدن شخصیت اصلی بدش نمیومد. نمونش اوایل فال اوت 3 که تو یه سالگی میشد خندید! خب دلیلش اینه که تقریبا صدای همه ی بچه ها تو یه سالگی خیلی به هم شبیه ـه. حالا دقیق نمیدونم چه فکری برای فال اوت 4 کردن.
از طرفی من کلا این صامت بودن رو دوست داشتم:|:d چون خوشم نمیاد کرکتر دوباره همون حرفی که من انتخابش کردم رو تکرار کنه! دلم میخواد بعد این که حرفم رو انتخاب کردم سریع حرف طرف مقابل رو بشنوم. یعنی وقتی اون متن رو با خودم میخوندم حس می کردم که شخصیتم همون حرفو زده و دیگه لازم نیست عملا حرفو تکرار کنه. نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه!:d البته تو بازی هایی که مثل ویچر به شدت شخصیت محور هستن این حرف زدن کرکتر یه چیز کاملا ضروریه. ولی شخصا اگه کرکتر فال اوت 4 حرف نمیزد من اصلا ناراحت نمی شدم.
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
این حرف زدن کرکتر خیلی منو متعجب کرد.
به نظرم اصلی ترین دلیلی که تا الان شخصیتای RPG های Bethesda صامت بودن این بود که معمولا شخصی سازی وسیعی داشتن و امکان این که صدا که با ظاهر کرکتر شما کاملا مچ باشه خیلی کم بود. وگرنه خود بدسدا هم خیلی از حرف زدن شخصیت اصلی بدش نمیومد. نمونش اوایل فال اوت 3 که تو یه سالگی میشد خندید! خب دلیلش اینه که تقریبا صدای همه ی بچه ها تو یه سالگی خیلی به هم شبیه ـه. حالا دقیق نمیدونم چه فکری برای فال اوت 4 کردن.
از طرفی من کلا این صامت بودن رو دوست داشتم:|:d چون خوشم نمیاد کرکتر دوباره همون حرفی که من انتخابش کردم رو تکرار کنه! دلم میخواد بعد این که حرفم رو انتخاب کردم سریع حرف طرف مقابل رو بشنوم. یعنی وقتی اون متن رو با خودم میخوندم حس می کردم که شخصیتم همون حرفو زده و دیگه لازم نیست عملا حرفو تکرار کنه. نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه!:d البته تو بازی هایی که مثل ویچر به شدت شخصیت محور هستن این حرف زدن کرکتر یه چیز کاملا ضروریه. ولی شخصا اگه کرکتر فال اوت 4 حرف نمیزد من اصلا ناراحت نمی شدم.
ولی‌ من فکر کنم احتمالا این یه چیزی هست که تو Trailer هست فقط و شاهد جملات طولانی‌ و پیچیده نخواهیم بود،در حد Lets go و اینجور چیزا.(مثل Dragon age یجورایی):d
 

The Mera Abides

Entierra tu primer juguete
کاربر سایت
Dec 26, 2012
442
نام
میلاد
کلا زیاد موافق با حرف زدن شخصیت اصلی تو rpg ها نیستم، خصوصا rpg هایی که اجازه کاستومایز کردن شخصیت اصلی رو میدن. اگر هم بدن، لااقل صداهای درپیتی نذارن! مثلا تو همین DAI شخصیتم رو یه qunari درشت هیکل با یه ریش نارنجی و شاخ ها و اندام وایکینگی ساختم! موقعی که به انتخاب صدا رسیدم دیدم اصلا هر کاری میکنم صدا با ابهت شخصیت جور درنمیاد :D جدا از مشکل جانشدن qunari تو دوربین، مجبور شدم با یه صدای سوسکی پیش برم بازی رو!
اگه مثلا بازی دیگه ای بود چیزی ولی تو یک بازی از Bioware که شخصیت پردازی و دیالوگ ها در اولویت قراردارن تحمل چنین چیزایی دشواره!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر