Multi Platform eFootball PES

سازنده
Konami
تاریخ انتشار
September 2020
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
آخرین ویرایش:

Mr-_-mani7

عضو جدید
Jun 7, 2021
2
  • Like
Reactions: aliniaamirali23@gm

Zlatan_ibra

کاربر سایت
Sep 9, 2013
244
تو 22 برای کنسولهای نسل قبل قراره بازم همون گرافیک21 باشه و فقط سیزن آپدیت میدن...همین الانشم خسته کننده شده و داریم3 ساله یه بازیو میکنیم و واقعا انیمیشن ها و ...تکراری شدن برام
 

aliniaamirali23@gm

کاربر سایت
Jun 12, 2021
3
من در ایکس باکس پی اس دارم ،ولی ی ارروری میده به نام
The necessary login data could not be acquired from the pes 2021 server
این ارور برای بخش های آنلاین میاد ولی من به اینترنت وصلم و بازی های دیگه هم واسم باز میشن و با اینترنت بازی میکنم
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,475
نام
امین
من در ایکس باکس پی اس دارم ،ولی ی ارروری میده به نام
The necessary login data could not be acquired from the pes 2021 server
این ارور برای بخش های آنلاین میاد ولی من به اینترنت وصلم و بازی های دیگه هم واسم باز میشن و با اینترنت بازی میکنم
این dns و بزن واسه pes2021
185.164.73.148
 
  • Like
Reactions: aliniaamirali23@gm

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
در ایکس باکس وقتی این dns رو میزنم ، نمیشه ، و میزنه مشکل با برقراری با دی ان اس و اکانت هم هم sign in نمیشه و مجبور شدم دی ان اس قبلیمو بزنم
تاپیک های سریز ایکس کلی dns گذاشتن برو ببین تست کن
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,475
نام
امین
تا هفته پیش فقط با این وصل میشد متاسفانه هیچ کدوم از dns ها جواب نمیده.
در ایکس باکس وقتی این dns رو میزنم ، نمیشه ، و میزنه مشکل با برقراری با دی ان اس و اکانت هم هم sign in نمیشه و مجبور شدم دی ان اس قبلیمو بزنم
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
یک شایعه ای قبلا ها منتشر شده بود و چند روزی هست که این شایعه قوی تر شده و خبر این هستش که به احتمال زیاد سری eFootball PES از نسخه 2022 یه یعد با نام خالی eFootball شناخته میشه. کونامی هم تازگی ها داره هشتگ خالی eFootball رو میزنه و از این نام استفاده میکنه.

یعنی نسخه بعدی رونمایی رسمی بشه با نام eFootball 2022 معرفی میشه.

ولی خب به هر حال باز هم چون شایعست و میتونه حقیقت نداشته باشه به همین شایعه بودنش بسنده کنیم بهتره.
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
آپدیت اسکواد تیم های ملی جام ملت های اروپا امروز به صورت رسمی در دسترس قرار گرفت.

از اون طرف همون طور که قبلا اشاره کردم بودم بخش بزرگی از چهره های بازیکن های جام ملت های اروپا ساخته شدن و به طور مثال تیم مقدونیه شمالی 17 بازیکنش چهره و مدلینگ و .. ساخته شدن و تیمی مثل دانمارک تمامی بازیکن ها ساخته شده هستن و بسیاری از تیم های دیگه همین داستان رو دارن. همون طور که گفته بودم از 525 چهره بازیکنان یورو 2020 مقدار 498 عدد آن توسط کونامی مدل سازی شده و این یعنی 95% بازیکنان یورو دارای چهره واقعی خود هستن. در دیتاپک 6 که همین چند وقت پیش منتشر شده بود 128 چهره جدید و به روز شده دیگه هم به بازی اضافه شده بود و این مقدار چهره بازیکن های جام ملت های اروپا از 95 درصد هم عبور کرده. تو بخش چهره سازی این یه رکوردی در بازی های ورزشی در گرفتن لایسنس یک مسابقات مهم هستش.

نکته خنده دار این تناقصات و پارادوکس هایی هستش که سال هاست با کونامی طرف هستیم. از اون طرف تیم سازنده این همه چهره و مدلینگ و .. طراحی میکنن و کار به این خوبی انجام میدن و از طرف دیگه یه اسکواد ساده رو باید طرفدار های بازی بهشون فشار بیارن تا آپدیتش رو بدن. وگرنه من فکر کنم تیم سازنده قصد داشت این آپدیت اسکواد رو با دیتا پک 7 منتشر کنه و فکر کنم دیتاپک 7 قرار هستش 24 June منتشر بشه !!!

یعنی وقتی قرار بود آپدیت اسکواد رو منتشر کنن که جام ملت ها میرفت مرحله حذفی !!!

خلاصه این که اسکواد به روز شده تیم های حاضر در جام ملت های اروپا در دسترس قرار گرفته.
 
آخرین ویرایش:

AxeL90

کاربر سایت
Aug 27, 2014
507
آپدیت اسکواد تیم های ملی جام ملت های اروپا امروز به صورت رسمی در دسترس قرار گرفت.

از اون طرف همون طور که قبلا اشاره کردم بودم بخش بزرگی از چهره های بازیکن های جام ملت های اروپا ساخته شدن و به طور مثال تیم مقدونیه شمالی 17 بازیکنش چهره و مدلینگ و .. ساخته شدن و تیمی مثل دانمارک تمامی بازیکن ها ساخته شده هستن و بسیاری از تیم های دیگه همین داستان رو دارن. همون طور که گفته بودم از 525 چهره بازیکنان یورو 2020 مقدار 498 عدد آن توسط کونامی مدل سازی شده و این یعنی 95% بازیکنان یورو دارای چهره واقعی خود هستن. در دیتاپک 6 که همین چند وقت پیش منتشر شده بود 128 چهره جدید و به روز شده دیگه هم به بازی اضافه شده بود و این مقدار چهره بازیکن های جام ملت های اروپا از 95 درصد هم عبور کرده. تو بخش چهره سازی این یه رکوردی در بازی های ورزشی در گرفتن لایسنس یک مسابقات مهم هستش

نکته خنده دار این تناقصات و پارادوکس هایی هستش که سال هاست با کونامی طرف هستیم. از اون طرف این همه چهره و مدلینگ و .. طراحی میکنن و کار به این خوبی انجام میدن و از طرف دیگه یه اسکواد ساده رو باید طرفدار های بازی بهشون فشار بیارن تا آپدیتش رو بدن. وگرنه من فکر کنم تیم سازنده قصد داشت این آپدیت اسکواد رو با دیتا پک 7 منتشر کنه و فکر کنم دیتاپک 7 قرار هستش 24 June منتشر بشه !!!

یعنی وقتی قرار بود آپدیت اسکواد رو منتشر کنن که جام ملت ها میرفت مرحله حذفی !!!

خلاصه این که اسکواد به روز شده تیم های حاضر در جام ملت های اروپا در دسترس قرار گرفته.
قربون بازاریابیشون برم من ، سراپدیت جام جهانی فیفا از برنامه ممدوحسین میثاقی تا برنامه گری لینکر بهش اشاره کردن که آره همچین چیزی هم هست و ترند شد ، اینا معلوم نیست چه غلطی میکنن حتی اشاره هم نمیشه توهیچ محفل ورزشی اونم در حالی که الان همه دنیا دارن یورو دنبال میکنن ،یکی نیست بگه لامصب هزینه می‌کنی یورو لایسنس می‌کنی واسه چی پس ؟ اون ۳.۴ میلیونی که pesبازن که می‌دونن چه خبره باید از فرصت استفاده کنی چار نفر مخاطب جدید پیدا کنی
هر جور فک میکنم مسئولای کونامی با مسئولای همین دور بر مشترکات زیادی دارن:|
 

marco dest

کاربر سایت
May 24, 2021
696
کونامی و ea دیگه سر این که کی بدتره دارن رقابت میکنن.البته این بیشتر تقصیر کونامیه.کونامی از سال 2014 تا 2017 به معنای واقعی گند زد و در این سال های فیفا بهترین نسخه هاش رو داد بیرون حالا کونامی چون نه امکاناتش رو داره نه ارتباطاتش رو تغییر زیادی نمیتونه ایجاد کنه هر چند 2 سالی هست داره پیشرفت های ریزی میکنه و همین ضعیف بودن کونامی باعث شده فیفا هم کلا بیخیال بشه.میگه من لایسنس انگلیس رو دارم و میام فیفا 21 رو با یه اسم بازی جدید بدون تغییر خاصی میفروشم تا یک سال بعد هم جزو پرفروش ترین ها هم هست مگه مریضم بیام خرج اضافی کنن؟
کلا من حقیقتش به نظرم این نسخه 22 از بازی ها رو اخرین شانس برای موفقیت میبینم.کونامی که از انریل 5 میخواد استفاده کنه که خیلی عالیه اما کونامی سابقه این که با سوییچ کردن گرافیک گند بزنه رو داره از اون طرف هم فیفا اگه نواوری نکنه من به شخصه اینده خوبی رو برای بازی های فوتبالی نمیبینم
 

ali.md.z

عضو جدید
Jun 23, 2021
2
سلام من یک بازی pes 2021 خریدم ریجن بازی امارات است ریجن اکانتم آمریکا هست من موقع نصب در ps4 ریجن را other انتخاب کردم ایا این مهم هست در کار کردن قسمت آنلاین؟ پلاسم دارم روز اول تیم پیدا میکرد قسمت انلاین اما روز بعد همش میگفت unable to find opponent ایا این به dns و nat type ربط داره یا باید ریجن را در هنگام نصب بخاطر ریجن اکانت امریکا انتخاب می کردم یا بخاطر ریجن بازی امارات انتخاب می کردم الانم هی میرم اطلاعات بازی پاک می کنم دوباره از اول میرم تا ریجن بازی را عوض کنم دیگه عوض نمیشه میگه cannot یه اکانت امارات زدم با اون اکانت امارات ریجن امارات انتخاب کردم فعلا مچ پیدا می کنه اما حالا برای این اکانت امریکا من باید چکار کنم فکر کنم اکانت رو در ps4 لینک کردم تو setting بازی الان بخوام لینکشو پاک کنم روشش چجوری هست ایا میشه یا نمیشه؟اصلا ربطی داره یانه؟
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
از اوجا که همیشه خدا باید یه بهونه واسه کم کاریشون و پروموت کردن بازی سال بعدشون داشته باشن به نظرم تهش بازی با UE4 ساخته و منتشر میشه و دلیلشم میگم تایم نداشتیم رو UE5 بهینه کنیم و اینا. امیدوارم اینجور نشه .
ولی هایپ رو به شدت برد بالاتر از همیشه. چی میشه بتونیم خودمون تو بخش ادیت از اون چهره هایی که ویدیوش ریلیز شد (ue5 metahuman) بسازیم به به. دیگه حتی بازیکنی فیس واقعیش هم اسکن نشده باشه تو ذوق نمیزنه و میشه کارو جمع کرد. یه ساخت استادیوم هم اجازه بدن دیگه عااالی میشه اوووف. امیدوارم باز هم ناامیدمون نکنه کونامی، چون تو دوتا تغییر نسل قبلی که خیلی گند زدن واقعا و ضعیف بود کارشون

الان بهترین موقعیت برای نزدیک شدن و بهتر شدن از فیفا و هوادارایی که از دست داد این سالها رو برگردونه چون فیفا هم کلا از اصل خودش فاصله گرفته و گند زده.

ایشالا که هایپ بیخود نباشه و یه چیز خفن ببینیم :x



پ.ن : داوری هم درست کنن 3 ساله من شاید 2 یا 3 تا پنالتی گرفتم از cpu تو طول بازی :D :|
آرش جان من چند وقت پیش توضیحاتی در رابطه با PES نسل بعدی در رابطه با توسعه این بازی درباره آنریل 4 و 5 داده بودم.

چون هنوز نسخه آنریل 5 به صورت رسمی منتشر نشده و فقط به صورت آلفا در دسترس قرار گرفته برای گرفتن بازخورد ها و گرفتن باگ ها و .... این موتور در دست توسعه هستش.

کونامی به احتمال زیاد با آنریل 4 توسعه اولین نسخه نسل بعدی رو شروع کرده ( سه سال هست نسخه نسل بعدی در دست ساخته ) و به نسخه 4.26 انتقال داده و به احتمال زیاد با این ورژن منتشر میشه و بعد در ادامه نسل بازی به نسخه آنریل 5 منتقل میشه.

بسیاری از کد نویسی ها و ویژگی های این دو ورژن با هم هم سان سازی دارن و همین طور خبری که توضیح داده بودم قبلا و اشاره کرده بودم کپکام انتقال ورژن 4 به 5 رو کاری کرده که به راحتی بشه انتقال داد و کار توسعه دهندگان رو راحت کرده.

بازم باید منتظر رونمایی نسخه نسل بعدی بازی باشیم و ببینیم تیم سازنده دقیقا چی کار کرده و بازی چه تغییراتی به خودش دیده.

کونامی قبلا هم یه سیستم نور پردازی جداگانه رو خریداری کرده بود و برای نسل بعد در دست توسعه داشت این سیستم نور پردازی رو ..

موتور فیزیک بازی هم باید دید چه تغییراتی به خودش میبینه و چه پیشرفت هایی میکنه.

خلاصه دیگه تا رونمایی PES 2022 نسل بعدی چیزی نمونده و در همین تیر ماه بازی رونمایی میشه به احتمال بسیار زیاد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر